Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Я досліджую світ 1 клас

 

Я досліджую світ  1 клас

Дистанційне навчання 2022-2023 н. р.
Учитель Бурдейна Д. М.
***********************************************************************************
08.09.2022
Тема: Ми - однокласники.
Урок за посиланням https://meet.google.com/jrj-ehxq-mar 



**********************************************************************************************

05.09.2022
Тема: Я знайомлюся з однокласниками. 
Урок за посиланням https://meet.google.com/abr-hxus-ikv




**********************************************************************************************
02.09.2022
Тема:Я і моя школа. Я - школяр. Я - школярка. Я знайомлюся з однокласниками.
Урок за посиланням https://meet.google.com/pjq-dbwy-cjc 
************************************************




14 березня

Тема:Винаходи  людства


-Що таке ВИНАХІД ?
Що могла винайти і що винайшла людина ?
-Що,на вашу думку, винайшли діти ? (Гойдалку,батут,м'яч ...)
Розгляньте  підручник с.64 -67
-Який винахід вас вразив найбільше?
-Розгляньте у своїй кімнаті предмети і назвіть їх .Який предмет потрібен для повсякденного користування більше,ніж інші ?
РОБОТА В ЗОШИТІ
Виконайте завдання в зошиті відповідно до теми.
ВИСНОВОК :УСІ ПРЕДМЕТИ ДОМАШНЬОГО ВЖИТКУ ДУЖЕ ПОТРІБНІ І ВАЖЛИВІ.







17 березня.
Тема :
Сім`я . Родовідне дерево. Рід,родина,рідня.



- Як багато на світі чудес! Величезні дерева,фантастичні
водоспади,кумедні палаци.підземні печери,величні будівлі,храми,які
викликають подив у того,кому поталанило їх побачити. Але ні одне із
чудес світу не можна порівняти з тим,що завжди поруч з нами. Це диво
– ми самі!
- Візьміть аркуші паперу,на яких напишіть букву «Я». Це ти.
Напиши під буквою «Я» своє ім’я.
- Але на Землі ти мешкаєш не один. Ти живеш в оточенні багатьох людей.
Згадай тих,хто живе поруч із тобою. Познач кожну букву «Я»,тобто
познач, хто це.
- Розкажи,кого ти намалював.
- На своїх малюнках ви показали,що вас оточують багато людей. Людина
– це частина суспільства. Вона народжується серед людей. Сьогодні ми починаємо працювати над розділом «Людина серед людей». 
- Ми будемо говорити про те,що кожна людина любить і шанує. І тому
девізом нашого уроку будуть слова:
«На світі білому єдине,
Як і Дніпрова течія –
Домашнє вогнище родинне,
Оселя наша і сім’я”.
- Так, родина — найдорожче для кожного з нас.
Сподіваюсь, що наша розмова допоможе придивитись уважніше до кожного члена вашої родини, поспостерігати за ним. Це дуже важливо, бо таким чином ви більше дізнаєтеся про вашу схожість, як батьки піклуються про вас; ви
помітите, скільки вони працюють для того, щоб всім у родині було добре.
Дізнаєтесь більше про своїх бабусь і дідусів, прабабусь і прадідусів, які вони були, що зробили для своєї родини.
Ви зовсім по-іншому подивитесь на свою сім`ю і зрозумієте, як багато залежить від вас, щоб сім`я була щаслива. Але вам доведеться попрацювати, щоб більше дізнатися про найближчих вам людей.
- З кого складається ваша сім’я? 
- Тато і мама дали вам життя,вони доглядали за вами,коли ви були ще зовсім маленькі, співали вам колискові,притискали до свого серця.
Вони й зараз піклуються про вас, допомагають, турбуються,радіють вашим успіхам і сумують через невдачі. Ваші батьки виховують вас, привчають вас до праці і дуже-дуже люблять вас.
- Сім'я,мов сонечко,зігріває кожну дитину від народження і до кінця життя. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас.
- Отже,сім'я складається з тата,мами,дітей. Можна ще сказати так-з батьків та дітей.
- Але прислухаємося до того,як звучить слово «сім`я». Що ви чуєте?
(Чується два слова–сім і я) Що це означає?
- Так,це означає , що сім`я складається з багатьох людей,з
дітей,мами,тата,у мами і тата теж є батьки. Ким вони вам доводяться?
(Дідусями і бабусями)
- Шануй і поважай бабусю і дідуся! Вони дали життя твоїй мамі і твоєму татові. Вони ночей не спали біля твоєї колиски.
- А ще хто є вашими родичами? Так – сестри та брати ваших пап і мам це ваші тітки та дядьки.
- Ваші бабусі і дідусі колись теж були маленькими і у них теж були свої батьки. А чи знаєте ви,як вам їх називати. (Прабабуся і прадід)
- І у них теж були свої мама і тато,бабусі і дідусі. Усі – і бабусі,і дідусі,і прабабусі,і прадідусі, прапрадідусі,прапрабабусі усі,їхні батьки – є ваш рід.
 Словникова робота.
- Діти! Давайте з вами розберемося,що ж означають оці слова.
Рід – ряд поколінь,що походять від одного предка; усі
родичі,рідні;родина,рідня.
Рідня – чиїсь родичі близькі чи далекі.
Родина – група людей,що складається з чоловіка,жінки,дітей та інших близьких родичів, які проживають разом.
- Мати і батько, бабуся і дідусь – найрідніші і найближчі кожному з нас люди. Від батьків ми одержуємо життя. Вони вчать нас людських правил, оживляють наш розум, вкладають у наші вуста добрі слова. Так є, так і було в Україні завжди. Слово батьків або старших у родині було законом для молодших. 
Робота з підручником.
- Опрацюйте у підручнику с.68-69.
Виконайте завдання у зошиті.

!  За бажанням виготовте родовідне дерево.





18 березня.
Тема: Родинні традиції .


ТРАДИЦЇ -це звичаї ,що передаються з покоління в покоління .
ЗАПИТАЙ у старших :"Які традиції є у вашій сім'ї ?"
-Які традиції допомагають зберегти здоров'я у вашій родині ?
СТВОРІТЬ ПЛАКАТ : "НАЙКРАЩІ ДНІ МОЄЇ РОДИНИ "На ньому запиши всіх членів родини,вкажи число,місяць та рік народження або інші знаменні дати вашої родини .
ВИСНОВОК :сімейні свята і традиції єднають родину.Зберігайте традиції вашої родини.
Розглянь у підручнику с.70-71 та виконай  завдання у зошиті.






21 березня.
Тема:
Мій рідний край 



Запам'ятай :Батьківщина - Україна .
Область -Кіровоградська .
Район -Голованівський .
Село -Могильне .
ЗАВДАННЯ :запиши свою повну адресу (вказавши назву вулиці, своє прізвище та ім'я .
Переглянь с.72-75.Виконай завдання у зошиті.





24 березня
Тема:Природа рідного краю


ЗАПАМ'ЯТАЙ :
Гори :Кримські ,Карпатські (див .мал. у підручнику )
Моря :Чорне ,Азовське .
Річки :Дніпро ,Дністер Південний Буг .
ЗАВДАННЯ :прочитай інформацію про природу рідного краю в підручнику ,
НАМАЛЮЙ якими ти уявляєш гори .






25 березня
Тема:Водойми 


Перегляньте відео урок .


https://youtu.be/mr96R8NG3xQ












28,31березня
Тема:Рослини рідного краю 





Переглянь презентацію:https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-roslini-ridnogo-krayu-123278.html

Відео:https://www.youtube.com/watch?v=EKJ9dqMzeUw

Розглянь с. 79-82 у підручнику.







1,4,7 квітня 
Тема:Тварини рідного краю





 Мудра Сова приготувала завдання.Якщо з поданих складів складемо слово, тоді ми дізнаємось, про що йтиме мова на уроці..

Отже, мова у нас сьогодні йтиме про тварин.

- А що вам відомо про тварин?

Який чудовий світ оточує нас ! Скільки в світі цікавих тварин.

  • Тварини, як і рослини, народжуються, дихають, живляться, ростуть, старіють, вмирають. Це означає, що тварини належать до живої природи.
  • Тож, до якої природи належать тварини? Чому?
  • Тварини – це живі організми, що населяють нашу планету.
  • Вони живуть скрізь, де для них є їжа, схованка від ворогів і місце для влаштування житла. На Землі немає такого куточка, де б не жили тварини.

Отже, що ви запам’ятали з того, що я сказала?

- Тварини –це організми?
-Чому?
-До якої природи вони відносяться?
-Чому? 
- Чи є місця де не живуть тварини?

Групування тварин за зовнішнім виглядом.

  • Чи всі тварини мають однаковий вигляд?
  • Давайте у цьому переконаємось.

Більшість тварин на нашій планеті – це комахи. Вони дуже різні : від ледь помітних мошок до жуків, що завбільшки з кулак.

 - То як називається перша  група  тварин?

 Слідуюча група : Звірі.

Тіло звірів вкрите густою шерстю, тому взимку вони не мерзнуть так, як ми. Звірі мають 4 лапи. Вони швидко бігають, бо треба або рятуватись, або полювати.

Третя група- Птахи. 

Тіло птахів вкрите пір’ям . це ознака, яка вирізняє птахів від інших тварин. Вони мають крила.,дзьоб.

Люди шанують пташок. Взимку їх підгодовують. Не дарма в народі кажуть : «Де багато пташок – там нема комашок».

Яку назву має третя група тварин? 


І остання група-Риби.

Робимо висновок: тварини поділяються на які групи ?(птахи, звірі, риби, комахи,плазуни, земноводні)

Фізкультхвилинка:https://www.youtube.com/watch?v=Lf0YdjKvGHM

З давніх – давен  люди  полювати на тварин, а потім навчилися  їх приручати . Отже всіх тварин можна поділити ще  на 2 групи  - це дикі і свійські тварини. 

Сьогодні на уроці ми ще  дізнаємося ,уточнимо і перевіримо наші знання про життя диких та свійських тварин.

Робота за малюнками

1) Розподіліть тварин за групами(усно).

2) Хто будує житло?

3) Хто їх годує? (попередні малюнки.)

4) Хто піклується про потомство?

5) Порівняйте і зробіть висновок.

  

Дикі

Свійські

Домівка

Будують самі

Будує людина

Харчування

Добувають самі

Дає людина

Потомство

Піклуються самі

Допомагає людина

Висновок

Не залежать від людини

Залежать від людини

5.Розгляньте малюнки..

- Що спільного у ведмедя, білки, зайця? (Це дикі тварини, тому що вони самі добувають собі їжу, знаходять або будують собі житло, піклуються про своє потомство.)
- Чим відрізняються від диких тварин вівця,качка, кінь? (Ці тварини живуть поряд із людиною. Вона піклується про їх їжу, житло, здоров’я.)
- Як назвати одним словом цих тварин? (Це свійські тварини.)

6.Гра «Хто зайвий?»

 Миша, собака, кішка, півень, качка.

- Яка тварина тут «зайва»? Поясніть чому. (Миша — не свійська тварина, оскільки вона не є корисною людині.)

Звідки з’явилися свійські тварини?

«Як з'явилися свійські тварини» 

Дуже давно, коли ще не було міст, машин і книг, люди мешкали в печерах. Вони боялися величезних страшних хижаків. Нашим пращурам постійно хотілося їсти, дуже рідко вони знаходили собі їжу. Одного разу одна розумна людина почала підгодовувати вовків, які ходили біля її житла. Поступово вовки стали добрішими, а їх дитинчата звикли до людини, почали жити поряд із нею. Вони стали вже не дикими, а свійськими.

Так з’явилися собаки. Вони навчились охороняти людину від ворогів, допомагали їй шукати і добувати собі їжу. Минав час. Кількість друзів людини поміж тварин зростала. Тепер людина вже не могла жити без своїх свійських друзів і помічників.

- Чим свійські тварини відрізняються від диких? (Люди годують їх, будують їм житла, піклуються про їх потомство.)
- Чим вони платять людям за їх любов, ласку, увагу?

Отже:

Треба завжди пам’ятати і дорослим і малятам
Що нема таких тварин і нема таких рослин
Поблизу і навкруги не потрібних зовсім вам!
Всі рослини та тварини вкрай потрібні для людини!!!
До свійських тварин належать не лише різноманітні звірі (корова, вівця, коза, свиня, кінь).

Гра «Незавершене речення»

а) Тварини, які самі добувають собі їжу, захищаються від ворогів, самі влаштовують собі житло, виводять потомство, називаються...

б) Тварини, яких розводять люди, годують і захищають їх, будують для них житла, піклуються про їх потомство, називаються...

З-поміж названих тварин оберіть спочатку свійських, а потім диких: папуга, білка, корова, курка, ведмідь, вівця, заєць, жаба (усно).

Гра «Чиє дитинча?»

Людина постійно піклується про свійських тварин: годує, чистить, стежить за їх здоров’ям. Улітку для свійських тварин заготовлює корми, до настання холодів утепляє житла. Узимку і навесні у свійських тварин народжуються дитинчата. Чи знаєте ви, які у кого дитинчата?

Наприклад:

Свиня — (поросята)
Корова — (телята)
Качка — (качата)
Гусак — (гусенята)
Кінь — (лошата)
Вівця — (ягнята)
Кішка — (кошенята).

Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=vI5lARKs2N0

С.85 у підручнику за бажанням виконайте.





8,11 квітня
Тема: Яких свійських тварин вирощують у рідному краї



Пригадайте, яких тварин називають свійськими. Наведіть приклади свійських тварин.

За свійськими тваринами потрібно ретельно доглядати. Тому їх утримують у спеціально пристосованих приміщеннях — хлівах та на фермах. На молочних фермах за допомогою спеціальних механізмів доять корів, годують і напувають.

Де утримують цих тварин? Чим їх годують?

image138

Улітку корів, коней, овець випасають на луках. Щоб було чим годувати тварин узимку, господарі та фермери заздалегідь заготовляють корми.

image139

Свійських птахів, переважно курей, вирощують на птахофабриках. Годують і напувають птахів за допомогою спеціальних механізмів.

Дізнайтеся в дорослих, чи є у вашій місцевості тваринницькі ферми. Яких свійських тварин там вирощують?

Відпочинь:https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0

Оберіть ознаки, які має зображена тварина.

image140

За зразком чи власним задумом виготовте свійських тварин з пластиліну і жолудів. Обговоріть, де вони живуть, як зимують і чим корисні для людей.

Вам знадобляться: пластилін різних кольорів, стек, дощечка для ліплення, жолуді різних розмірів.

Виконуйте послідовно:

1. Підготуйте жолуді для роботи.

2. З пластиліну сформуйте вуха та ніжки і прикріпіть їх до жолудя.

3. Сформуйте з пластиліну ніс та хвіст і прикріпіть їх до жолудя.

4. З пластиліну синього або чорного кольору сформуйте дві маленькі горошинки та прикріпіть їх до жолудя там, де мають бути очі.

5. Сформуйте з пластиліну паркан та корито.

6. Розмістіть паркан та корито на аркуші картону (основі), розставте свиней.(За бажанням).

image141

Висновок.

Корови, коні, вівці, свині, кури, гуси, качки, індики  —  та інші свійські тварини, які потребують догляду. Вони дають людям продукти харчування.

Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=ls9t6YSgmMQ













14,15 квітня
Тема: Чому потрібно охороняти рослин і тварин
Переглянь відео:
https://www.youtube.com/watch?v=PGEC18W9XAI









16 квітня 













18,21 квітня
Тема:
Поведінка у громадських місцях.


-Що таке громадське місце ?
Місця, які всі відвідують(магазини ,парки театри ,майданчики)називають громадськими.
Розглянь малюнки (с 93 )
-Чи правильно поводять себе діти ?
-Де вони знаходяться ?
Назви на малюнку ( с.94 ) громадські місця .
-Які громадські місця відвідуєш ти ?
-Як потрібно там себе вести ?
ЗАПАМ'ЯТАЙ :
ГОЛОВНИМИ ПРАВИЛАМИ ПОВЕДІКИ В ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ Є :ВВІЧЛИВІСТЬ ,
ПОРЯДНІСТЬ,  ВЗАЄМОДОПОМОГА ТА ПОВАГА ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ .
Переглянь:
https://www.youtube.com/watch?v=d9F9xYdlzl8







22,23 квітня
Тема:Як  поводитися з підозрілими предметами 


-Які місця для гри надворі є безпечними ?
-Що може бути надворі небезпечним ?
РОЗГЛЯНЬ малюнок (с 95 )
-Чи безпечно  відпочивають діти ?
-Чи можна торкатися чи брати у руки речі ,яких ти не знаєш ?
-Що може трапитися ?
-До кого слід звернутися ,якщо ти такі речі побачив ?
РОЗГЛЯНЬ малюнок (с 96 )
_Що б ти вчинив у даній ситуації ?
ПАМ'ЯТАЙ :
НЕ РОЗПОВІДАЙТЕ НЕЗНАЙОМИМ ЛЮДЯМ СВОЮ АДРЕСУ І ЯК ВАС ЗВАТИ .
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=tLCCZGVUp0c







25,28 квітня
Тема:До кого звертатись у разі винекнення небезпечних ситуацій



НЕБЕЗПЕЧНА СИТУАЦІЯ -ЗАГРОЗА ЖИТТЮ І ЗДОРОВ'Ю ЛЮДИНИ.
РОЗГЛЯНЬ підручник (с 97 ) що ще відноситься до небезпечних ситуацій .
ЗАПАМ'ЯТАЙ :
ДЗВОНИ 101 у разі винекненя пожежі.
102 -щоб викликаи поліцію.
103 -швидку медичну допомогу .
РОЗГЛЯНЬ малюнки (с 98 )
-Куди звернешся ти в цих ситуаціях ?
У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ НЕБЕЗПЕЧНОЇ СИТУАЦІЇ ГОЛОВНЕ -НЕ РОЗГУБИТИСЬ .
Переглянь:https://www.youtube.com/watch?v=IpsTPdhABIA




29 квітня, 2 травня 
Тема:Україна -моя Батьківщина .
Символи моєї країни.


Прочитай вірш про УКРАЇНУ .
-Із чим порівняв би ти свою країну ?
РОЗГЛЯНЬ герб України ( тризуб ) с. 99 .
Так називається ,бо справді має три  "зуба"
РОЗГЛЯНЬ державний прапор (с. 100 )
-Які кольори на ньому ?
-Чому ? Що вони означають ?
ГІМН -урочиста пісня укаїнців .У кожної країни є свої символи ( герб ,прапор і гімн )
ДІЗНАЙСЯ : що означають кольори на українському прапорі .
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=JY6GI41q_bo






























Державний Гімн України — національний гімн на музику М.Вербицького із словами, затвердженими законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Ще не вмерла України і слава, і воля,
Ще нам, браття молодії, усміхнеться доля.
Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці.
Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.
Душу й тіло ми положим за нашу свободу,
І покажем, що ми, браття, козацького роду.
 Вивчи гімн України напам'ять.

Відпочиньте: https://www.youtube.com/watch?v=tYrWTWf6NyE








5-6 травня
Тема:Київ - столиця України .


Пропоную подорож по Києву, столиці України,а допоможе тобі відео. Уважно переглянь та запам'ятай. Згадай, чи був ти в Києві, що найбільше запам'яталося.





9-12 травня 
Тема: Культура та звичаї українців


Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її вічну живу і нову і мову її солов’їну.
Дзвін щабель, пісні, походи,
воля соколина, тихі зорі,
ясні води – моя Україна.
Презентація до теми:
 Фізкультхвилинка:
Робота з підручником ст.105-107,перегляньте.

Цікавинки для малечі.

https://www.youtube.com/watch?v=y5ZBk8ydhmg

https://www.youtube.com/watch?v=1z8jKtdAZww

https://www.youtube.com/watch?v=-e8Wa_2djho






13-16 травня
Тема 1: Народні символи


Тема 2: Народні обереги


 Відгадайте загадку.
У піснях вона й казках,
У вінку й на рушниках,
Давній символ України
Називається … (калина).
Калина – символ вогню, сонця,
дівочої краси, вірності, любові,
нескореності і стійкості українського
козацтва.
Калину садять біля хати, поблизу
криниці, бо вона любить воду.
Для нашого народу калина — це й
оберіг, і цінні ліки.
Різні частини цієї рослини — кора, ягоди, квіти, гілки, кісточки — всі є
цілющими і лікують багато хвороб.
Зацвіла в долині
Червона калина.
Ніби засміялась
Дівчина- дитина.
Любо, любо стало
Пташечка зраділа
І защебетала…
 Відео до теми:
Фізкультхвилинка:
Робота з підручником ст.108-109,перегляньте.

 Цікаві речі для малечі. 

https://www.youtube.com/watch?v=v0QG02X7_xQ

https://www.youtube.com/watch?v=813bkI4OeC8

https://www.youtube.com/watch?v=OoCECorpbsg







19 травня
Тема: Україна-європейська держава


У всіх людей одна святиня,
Куди не глянь, де не спитай.
Рідніша їм своя пустиня,
Аніж земний в чужині рай.
Їм красить все їх рідний край.
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без батьківщини.
Так , правильно, це Україна.
Відео до теми:«Найдивовижніші місця України», «Україна
європейська держава»
Фізкультхвилинка:
 Робота з підручником ст.110,перегляньте.
Цікаві речі для малечі. 






20-23 травня
Тема 1: Міні-проект. Створення коллажу .Народні символи
України


Тема2: Здобутки українців


 Відео до теми: «Як у нас на Україні».
 Фізкультхвилинка:


Гра «Назви одним словом» (усно)
- Писанкарство, лозоплетіння – це….;
- Герб, гімн, прапор – це….;
- Калина, верба - це….;
- Віночок, сорочка, шаровари – це….

Цікаві речі для малечі.

https://www.youtube.com/watch?v=9578mBRu3Hs

https://www.youtube.com/watch?v=UnoWza8ojIU

https://www.youtube.com/watch?v=6Oa7N6FzniI









26 -27 травня
Тема 1: Безпечні розваги влітку на канікулах


Тема2: Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік


Відео до теми:
Фізкультхвилинка:

 Гра “Ерудит”(Обов'язково).




                                        До зустрічі!








































































Засновники Києва Пам'ятник засновникам Києва на Дніпрі є візитівкою столиці У



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.