Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік
28.10
Тема : Порушення прав людини . Поняття механізмів захисту прав людини
1. Опрацювати тему 5 (1п.п) з розділу ІІ у підручнику с. 37- 38.
3. Виконати письмово завдання 10 на с.42.
4. Виписати в зошит з параграфа виділенні поняття .
24.10
Тема : Права дитини .
1. Опрацювати тему 4 з розділу ІІ у підручнику с. 32- 36.
3. Виконати письмово завдання 12 на с.36.
4. Розглянути документи на с. 33 , 35 дати усно відповідь на запитання .
21.10
Тема : Людина і держава.
1. Опрацювати тему 3 з розділу ІІ у підручнику с. 30- 31.
3. Виконати письмово завдання 6,9 на с.31.
4. Розглянути документ на с. 31 , дати усно відповідь на запитання .
17.10
Тема : Борці за права людини .
1. Опрацювати тему 2 ( п.п.5) з розділу ІІ у підручнику с. 27- 29.
3. Виконати письмово завдання 10 на с.29.
14.10
Тема : Класифікація прав людини .
1. Опрацювати тему 2 ( п.п.4) з розділу ІІ у підручнику с. 26- 27. Виконати письмово завдання 8 на с.29.
2. Розглянути таблицю на с. 26.
3. Розглянути документ на с. 27 , дати відповідь на запитання ( 1-3) письмово.
09.09
Тема : Самореалізація людини .
1. Опрацювати тему 2 з розділу І у підручнику с. 9- 11. Виконати письмово завдання 11 на с.11.
2. Розглянути таблицю та схему на с. 10-11 усно дати відповідь на запитання після неї.
3. Виписати в зошит з параграфа виділенні поняття .
06.09
Тема : Я - людина . Самоіндетифікація . Мої потреби та бажання .
1. Опрацювати тему 1 з розділу І у підручнику с. 6 - 8. Дати відповідь на запитання письмово с.8 завдання 1,2,3,5.
2. Розглянути схему на с. 8, усно дати відповідь на запитання після неї.
3. Виписати в зошит з параграфа виділенні поняття на с. 6.
02.09.2022
Тема. Вступ.
Хід уроку
1. Підписуємо зошити ( тоненькі, в клітинку або в лінію).
Зошит
для робіт з громадянської освіти
здобувача освіти 10 класу КЗ "Могильненський
ліцей" Заваллівської селищної ради
Прізвище та ім'я
2. У зошитах записуємо дату ,"Класна робота", тему уроку.
3. Розглянемо зміст підручника й подивимось, які розділи будемо вивчати у 10 класі.
4. Опрацюйте матеріал підручника "Вступ" с. 3-4. Випишіти у зошит головну мету курсу " Громадянська освіта ", та поняття " Самовизначення ".
Домашнє завдання
Опрацюйте матеріал підручника "Вступ" с. 3-4.
Дистанційне навчання 2021-2022 навчальний рік
27.05.
Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Україна , Європа , Світ "
1. Повторити матеріали підручника параграфи 1 - 3 з розділу VІІ с. 160 - 183.
2. Виконайте тестові завдання за розділом VІІ у підручнику ст. 187.
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
20.05/24.05.
Тема : Практичне заняття . Глобальні проблеми сучасності .
1. Опрацювати матеріали практичного заняття у підручнику с.184 - 186. Підготуйте повідомлення письмово в зошиті за однією із запропонованих тем ( на вибір учня ) .
2. Повторити матеріал підручника теми 1 - 3 з розділу VІІ с. 160 - 183. Підготуватися до контрольної роботи .
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
13.05 / 17. 05
Тема : УКРАЇНА - ЧЛЕН ЄВРОПЕЙСЬКОГО ТА СВІТОВОГО СПІВТОВАРИСТВА
1. Опрацювати тему 3 з розділу VІІ у підручнику ст. 179 - 183.
2. Розглянути схеми та таблиці на ст. 180, 182, усно дати відповідь на запитання після них.
3. Дати відповідь на запитання 1-4 с. 183 письмово у зошиті .
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
06.05 / 10. 05
Тема : Міжнародні відносини та міжнародне право
1. Опрацювати тему 2 з розділу VІІ у підручнику ст. 172 - 179.
2. Розглянути схеми та таблиці на ст. 173, 175, усно дати відповідь на запитання після них.
3. Напишіть есе на тему "Чи потрібні діалоги і дискусії в міжнародних відносинах ?"
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
29.04 / 03. 05
Тема : Інтеграція і глобалізація
1. Опрацювати тему 1 з розділу VІІ у підручнику ст. 160 - 171. Дати відповідь на запитання письмово ст. 171 завдання 1,2,3,5. :
2. Розглянути схеми та таблиці на с. 161 , 163, 165, 166, 168, усно дати відповідь на запитання після них.
3. Розглянути документ на с. 161 , дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
- Як ви вважаєте Вашингтонський консенсус став реакцією на глобалізацію чи дав поштовх глобалізації ?
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
26.04.
Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту "
1. Повторити матеріали підручника параграфи 1 - 7 з розділу VІ ст. 125 - 155.
2. Виконайте тестові завдання за розділом VІ у підручнику ст. 157- 158.
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
22.04/23.04.
Тема : Практичне заняття . Родинний бюджет.
1. Опрацювати матеріали практичного заняття у підручнику с.156. Дати відповідь на запитання 1 - 5 письмово в зошиті .
2. Повторити матеріал підручника теми 1 - 7 з розділу VІ с. 125 - 155. Підготуватися до контрольної роботи .
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
15.04/19.04
Тема : Лобіювання інтересів та корупція .
1. Опрацювати тему 7 з розділу VІ у підручнику ст. 152 - 156. Дати відповідь на запитання письмово :
- Що таке лобізм та чим небезпечний ?
- Що є головним у боротьбі з корупцією ?
- Напишіть есе на тему "Як подолати корупцію в Україні "
2. Розглянути та записати в зошит схему на с.154 .
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
08.04\12.04
Тема : Ринок праці
1. Опрацювати тему 6 з розділу VІ у підручнику ст. 149 - 151. Дати відповідь на запитання письмово :
- Що таке ринок праці ?
- Наймана праця - це ...
- Наведіть приклади представників різних кваліфікаційних груп
2. Розглянути документ на с.150 , дати відповідь на запитання :
- У чому полягають відносини між підприємцем і найманим працівником за умов ринкової еконміки ?
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
05.04
Тема : Підприємництво
1. Опрацювати тему 5 з розділу VІ у підручнику ст. 146 - 145. Дати відповідь на запитання письмово :
- Що називають підприємницькою діяльністю ?
- Яким є співвідношення між прибутком і соціальним благом ?
- Для чого необхідний правовий захист бізнесу ?
2. Розглянути схеми на с.147 , виписати в зошит :
- приклади проявів соціальної відповідальності бізнесу в названих сферах життя
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
01.04
Тема : Економіка домогосподарства
1. Опрацювати тему 4 з розділу VІ у підручнику ст. 142 - 145. Дати відповідь на запитання письмово :
■ Яку роль в економіці відіграє домогосподарство ?
■ Як формується бюджет домогоподарства ?
2. Розглянути схеми на с.144 , виписати в зошит :
- права споживачів
- наведіть приклади їх реалізації
3. Розглянути документ на с. 143 , дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
- Про що свідчить той факт , що два роки поспіль тема Всесвітнього дня захисту прав споживачів пов'язана з інтернет - торгівлею та споживанням ?
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
29.03
Тема : Ринкова економіка
1. Опрацювати тему 3 з розділу VІ у підручнику ст. 134 - 142. Дати відповідь на запитання письмово :
■ На чому заснована ринкова ?
■ Назвіть функції держави в ринковій економіці ?
2. Розглянути схеми на с. 137- 138 , виписати в зошит :
- чинники , що впливають на попит
- чинники , що впливають на пропозицію
3. Розглянути документ на с. 136 , дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
- Що таке ринок ?
- Чи існує ринкова економіка в чистому вигляді ?
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
25.03
Тема : Сталий розвиток
1. Опрацювати тему 2 з розділу VІ у підручнику ст. 130 - 134.
2 Розглянути схему на с. 130 , дати відповідь на запитання письмово :
- Учому полягає сутність названої концепції ?
3.На яких принципах базується раціональне використання ресурсів ?
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
22.03
Тема : Завдання економіки
1. Опрацювати тему 1 з розділу VІ у підручнику ст. 125 - 129.
Дати відповідь на запитання письмово :
■ Як економіка задовольняє потреби людей ?
■ Економіка - це ?
■ Назвіть основні виробничі русурси ?
2. Розглянути схему на с. 129 , дати відповідь на запитання письмово :
- Як зазначені процеси задовольняють потреби людини?
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
18.03.
Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Світ інформації та мас-медіа "
1. Повторити матеріали підручника параграфи 1 - 5 з розділу V с. 98 - 121.
2. Виконайте тестові завдання за розділом V у підручнику ст. 123- 124.
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
15.03
Тема : Інтернет
1. Опрацювати тему 5 з розділу V у підручнику с. 117 - 121. Дати відповідь на запитання 1-4 с. 121 письмово у зошиті .
2. Розглянути схему на с. 120, усно відповісти на запитання .
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік
21.01
Тема : Дитячі й молодіжні громадянські об'єднання
1. Опрацювати тему 6 у підручнику ст. 89 - 93. Дати відповідь на запитання письмово :
■ Назвіть ознаки громадянської організації ?
■ Як регулюється діяльність асоціації в Україні ?
■ Назвіть етапи створення молодіжної громадянської організації ?
2. Підготуватися до практичного заняття ст. 94.
- Підготувати повідомлення на одну із обраних тем (на вибір учня ) ст. 94 :
1.Як визначається належність до меншини ?
2. Етнічна меншина .
3. Акти геноциду та етнічних чисток в історії ХХ - на початку ХХІ ст.
4. Гендерні та сексуальні меншини .
5. Вікові меншини .
6. Меншини людей із вадами здоров'я .
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
18.01
Тема : Школа - простір демократії
1. Опрацювати тему 5 у підручнику ст. 86 - 88. Дати відповідь на запитання письмово :
■ Якою є мета існування шкільного самоврядування ?
■ Якими є принципи учнівського самоврядування ?
■ Як пов'язана школа із життям місцевої громади ?
2. Розглянути документи ст.87 підручника . Дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
1. "Із висловлювань учителів шкіл, які в організації навчання використовують ідею побудови шкільної громади"
-Чи погоджуєтеся ви з такою позицією? Спробуйте навести приклади зі шкільного життя, які б підтверджували або спростовували її.
2. "Приклади функцій учнівського самоврядування, запропоновані вчителями"
- Які із цих функцій ви вважаєте доречними для учнівського самоврядування, а які — ні? Чому?
Вивчення нового матеріалу.
Шкільна громада – група учасників освітнього процесу, об’єднаних
спільністю інтересів, що ставить перед собою певні спільні завдання, новий
тип відносин, характерною рисою якого є взаємодія всіх його учасників
заради досягнення спільної мети.
Громадське самоврядування в закладах освіті – це право учасників
освітнього процесу колективно вирішувати питання організації та
забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та
інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському
нагляді (контролі) та в управлінні закладом освіти у межах повноважень,
визначених законом та установчими документами закладу освіти.
В закладі освіти можуть діяти (згідно ст. 28 Закону України «Про освіту»):
- органи самоврядування працівників закладу освіти;
- органи самоврядування здобувачів освіти;
- органи батьківського самоврядування.
Принципи самоврядування у сфері освіти:
- пріоритет прав і свобод людини і громадянина;
- верховенство права;
- взаємна повага та партнерство;
- прозорість;
- відкритість та гласність;
- обов’язковість дотримання досягнутих домовленостей;
- взаємна відповідальність сторін
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
14.01
Тема : Громадянська участь у житті суспільства
1. Повторити тему 3 у підручнику ст. 79 - 82. Дати відповідь на запитання письмово :
■ Що таке місцеве самоврядування ?
■ Що таке громада ?
■ Якими є особливості , функції та значення діяльності місцевого самоврядування ?
■ Яку роль відіграє для людини участь у житті громади ?
2. Опрацювати тему 4 у підручнику ст. 83 - 85.
3. Розглянути таблиці ст.84 підручника . Дати відповідь на запитання письмово :
- Яку інформацію про місцеві ініціативи можна отримати за наведеними схемами?
- Наведіть відомі вам приклади місцевих ініціатив та шляхи їх вирішення.
- Як можна заохотити громадян до активної участі, особливо, якщо таких традицій не було, або якщо вони втрачені?
Вивчення
нового матеріалу.
Участь у житті суспільства — це,
насамперед, соціальна діяльність, яка забезпечує життєздатність суспільства,
сприяє розвиткові його потенціалу.
В
Україні існує понад 3821 громадських організацій та рухів різних спрямувань.
Класифікувати їх надзвичайно складно, оскільки існує значна кількість ознак, за
якими можна це зробити. Вирішальну роль у політичному житті
суспільства відіграють громадські організації та рухи, які мають на меті
вирішення політичних проблем, задоволення й захист потреб та інтересів своїх
членів. Кожне з професійних, молодіжних, творчих та інших добровільних
об'єднань має статут із чітко визначеними завданнями в межах чинних державних
законів.
Формування поняття
Громадська
організація — це
добровільне та організаційно оформлене об'єднання громадян, створене для
вираження й задоволення їхніх інтересів і потреб на засадах самоврядування.
Найбільш
поширеними різновидами громадських організацій у
сучасному світі є: профспілки; організації інвалідів; ветеранські, жіночі,
молодіжні, дитячі організації; наукові, технічні, культурно-просвітницькі,
фізкультурно-спортивні та інші добровільні товариства; творчі спілки;
різноманітні земляцтва, фонди, асоціації, товариства і т. ін. Характерною
ознакою їх є документальне оформлення мети і завдань,
організаційно-структурне забезпечення, що, власне, й відрізняє їх від
громадських рухів.
Громадські рухи
також мають масовий характер і створюються з певною метою. Однак на відміну від
громадських організацій громадський
рух -це добровільне
формування громадян, яке виникає внаслідок вільного їх бажання на основі
спільності інтересів і не має фіксованого членства.
Активна
громадянська позиція — усвідомлено
обрана людиною життєва позиція, що базується на громадянських цінностях та
спрямована на ідеали демократичного суспільства
Вчитель. Значна
частина громадян бере активну участь у житті суспільства.
До традиційних форм громадської участі
належать:
-
регулярна участь у виборах;
-
активна
участь у діяльності громадських організацій, що опікуються проблемами
спільноти;
-
активна
діяльність у розв’язанні соціально значущих проблем;
-
контакти
з представниками місцевих органів влади щодо конкретної проблеми;
-
меценатство та грошова підтримка громадських і
благодійних організацій
Робота
з таблицями
Види місцевих ініціатив (ст.84 підручника)
Рівні місцевих ініціатив ( ст. 84 підручника)
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.