Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Громадянська освіта 10 клас


Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік  


28.10

Тема : Порушення прав людини . Поняття механізмів захисту прав людини 

1. Опрацювати   тему 5 (1п.п) з розділу ІІ   у підручнику с. 37- 38. 
2.Перегляньте відео до теми за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=r7qmQ1tCTe8
3. Виконати  письмово завдання 10 на с.42. 
4. Виписати в зошит з параграфа  виділенні поняття .

24.10

Тема : Права дитини .

1. Опрацювати   тему 4 з розділу ІІ   у підручнику с. 32- 36. 
2.Перегляньте відео до теми за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LpLrxXtVBzU
3. Виконати  письмово завдання 12 на с.36. 
4. Розглянути документи на с. 33 , 35 дати усно відповідь на запитання . 


21.10

Тема : Людина і держава.

1. Опрацювати   тему 3 з розділу ІІ   у підручнику с. 30- 31. 
2.Перегляньте відео до теми за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zi71EWaDmUM
3. Виконати  письмово завдання 6,9 на с.31. 
4. Розглянути документ на с. 31 , дати усно відповідь на запитання . 


17.10

Тема :  Борці за права  людини  .

1. Опрацювати   тему 2 ( п.п.5) з розділу ІІ   у підручнику с. 27- 29. 
2.Перегляньте відео до теми за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Uy3CRfmt6w0
3. Виконати  письмово завдання 10 на с.29. 
 


14.10

Тема :  Класифікація прав людини  .

1. Опрацювати   тему 2 ( п.п.4) з розділу ІІ   у підручнику с. 26- 27.  Виконати  письмово завдання 8 на с.29. 
2.  Розглянути таблицю на с. 26. 
3. Розглянути документ на с. 27 , дати відповідь на запитання ( 1-3) письмово. 





09.09

Тема :  Самореалізація людини  .

1. Опрацювати   тему 2 з розділу І   у підручнику с. 9- 11.  Виконати  письмово завдання 11 на с.11. 
2.  Розглянути таблицю та  схему на с. 10-11 усно дати відповідь на запитання після неї. 
3. Виписати в зошит з параграфа  виділенні поняття .


06.09

Тема :  Я - людина . Самоіндетифікація . Мої потреби та бажання .

1. Опрацювати   тему 1 з розділу І   у підручнику с. 6 - 8.  Дати відповідь на запитання письмово с.8 завдання 1,2,3,5. 
2.  Розглянути схему на с. 8, усно дати відповідь на запитання після неї. 
3. Виписати в зошит з параграфа  виділенні поняття на с. 6.




 


 

02.09.2022
Тема. Вступ. 
                                           Хід уроку   
1. Підписуємо зошити ( тоненькі, в клітинку або в лінію).
                                               Зошит      
                        для робіт  з громадянської освіти  
                      здобувача освіти 10 класу КЗ "Могильненський
                        ліцей" Заваллівської селищної ради                      
                        Прізвище та ім'я                                    


                  
     
2. У зошитах записуємо дату ,"Класна робота", тему уроку.

3.   Розглянемо зміст підручника й подивимось, які розділи будемо вивчати у 10 класі. 

                     4. Опрацюйте матеріал підручника "Вступ"  с. 3-4. Випишіти у зошит головну мету курсу " Громадянська освіта ", та поняття " Самовизначення ".

  

                                     Домашнє завдання 
 Опрацюйте матеріал підручника "Вступ"  с. 3-4.                              





Дистанційне навчання 2021-2022 навчальний рік 

27.05.

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Україна , Європа , Світ  "

1. Повторити матеріали підручника параграфи  1 - 3  з розділу VІІ с. 160 - 183.

2. Виконайте тестові завдання за розділом VІІ у підручнику ст. 187.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



20.05/24.05.

Тема : Практичне заняття . Глобальні проблеми сучасності .

1. Опрацювати   матеріали практичного заняття    у підручнику с.184 - 186.  Підготуйте повідомлення   письмово в зошиті за однією із запропонованих тем ( на вибір учня ) .
2.  Повторити матеріал підручника   теми  1 - 3  з розділу VІІ с. 160 - 183. Підготуватися до контрольної роботи .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



13.05 / 17. 05 

Тема :  УКРАЇНА  - ЧЛЕН  ЄВРОПЕЙСЬКОГО  ТА СВІТОВОГО СПІВТОВАРИСТВА   

1. Опрацювати   тему 3  з розділу VІІ   у підручнику ст. 179 - 183.  
2.  Розглянути схеми та таблиці на ст. 180, 182, усно дати відповідь на запитання після них. 
3. Дати відповідь на запитання  1-4 с. 183 письмово у зошиті .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


06.05 / 10. 05 

Тема :  Міжнародні відносини та міжнародне право  

1. Опрацювати   тему 2 з розділу VІІ   у підручнику ст. 172 - 179.  
2.  Розглянути схеми та таблиці на ст. 173, 175, усно дати відповідь на запитання після них. 
3. Напишіть есе на тему "Чи потрібні діалоги і дискусії в міжнародних відносинах  ?"

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


29.04 / 03. 05 

Тема :  Інтеграція і глобалізація 

1. Опрацювати   тему 1 з розділу VІІ   у підручнику ст. 160 - 171.  Дати відповідь на запитання письмово ст. 171 завдання 1,2,3,5. :
2.  Розглянути схеми та таблиці на с. 161 , 163, 165, 166, 168, усно дати відповідь на запитання після них. 
3. Розглянути документ на с. 161 , дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
- Як ви вважаєте Вашингтонський консенсус став реакцією на глобалізацію чи дав поштовх глобалізації ?

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906

26.04.

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту "

1. Повторити матеріали підручника параграфи  1 - 7  з розділу VІ ст. 125 - 155. 

2. Виконайте тестові завдання за розділом VІ у підручнику ст. 157- 158.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



22.04/23.04.

Тема : Практичне заняття . Родинний бюджет.

1. Опрацювати   матеріали практичного заняття    у підручнику с.156.  Дати відповідь на запитання 1 - 5  письмово в зошиті .
2.  Повторити матеріал підручника   теми  1 - 7  з розділу VІ с. 125 - 155. Підготуватися до контрольної роботи .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


15.04/19.04

Тема : Лобіювання інтересів та корупція .

1. Опрацювати   тему 7  з розділу VІ   у підручнику ст. 152 - 156.  Дати відповідь на запитання письмово :
- Що таке лобізм та чим небезпечний  ?
- Що є головним у боротьбі з корупцією ?
- Напишіть есе на тему "Як подолати корупцію в Україні "

2.  Розглянути та записати в зошит  схему  на с.154 .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


08.04\12.04

Тема : Ринок праці 

1. Опрацювати   тему 6  з розділу VІ   у підручнику ст. 149 - 151.  Дати відповідь на запитання письмово :
- Що таке ринок праці ?
- Наймана праця - це ...
- Наведіть приклади представників різних кваліфікаційних груп

2.  Розглянути документ на с.150 , дати відповідь на запитання  :
 У чому полягають відносини між підприємцем і найманим працівником за умов ринкової еконміки ?

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


05.04

Тема : Підприємництво  

1. Опрацювати   тему 5 з розділу VІ   у підручнику ст. 146 - 145.  Дати відповідь на запитання письмово :
- Що називають підприємницькою діяльністю   ?
- Яким є співвідношення між прибутком і соціальним благом  ? 
- Для чого необхідний правовий захист бізнесу ?

2.  Розглянути схеми на с.147 , виписати в зошит :
 приклади проявів соціальної відповідальності бізнесу в названих сферах життя 


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


01.04

Тема : Економіка домогосподарства  

1. Опрацювати   тему 4 з розділу VІ   у підручнику ст. 142 - 145.  Дати відповідь на запитання письмово :
■ Яку роль в економіці відіграє домогосподарство  ?
 Як формується бюджет домогоподарства  ? 
2.  Розглянути схеми на с.144 , виписати в зошит :
 права споживачів
наведіть приклади їх реалізації 
3. Розглянути документ на с. 143 , дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
- Про що свідчить той факт , що два роки поспіль тема Всесвітнього дня захисту прав споживачів пов'язана  з інтернет - торгівлею та споживанням ?

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



29.03

Тема :  Ринкова економіка  

1. Опрацювати   тему 3 з розділу VІ   у підручнику ст. 134 - 142.  Дати відповідь на запитання письмово :
■ На чому заснована ринкова  ?
 Назвіть функції держави в ринковій економіці ? 
2.  Розглянути схеми на с. 137- 138 , виписати в зошит :
 чинники , що впливають на попит 
чинники , що впливають на пропозицію
3. Розглянути документ на с. 136 , дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
- Що таке ринок ?
- Чи існує ринкова економіка в чистому вигляді ?

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


25.03
Тема :  Сталий розвиток 

1. Опрацювати   тему 2 з розділу VІ  у підручнику ст. 130 - 134.  

2 Розглянути схему на с. 130 , дати відповідь на запитання письмово :
- Учому полягає сутність названої концепції ?
3.На яких принципах базується раціональне використання ресурсів ?

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


22.03
Тема :  Завдання економіки 

1. Опрацювати  тему 1 з розділу VІ   у підручнику ст. 125 - 129.  
Дати відповідь на запитання письмово :

■ Як економіка задовольняє потреби людей ?
■ Економіка - це   ?
 Назвіть основні виробничі русурси ? 

2.  Розглянути схему на с. 129 , дати відповідь на запитання письмово :  
-  Як зазначені процеси задовольняють потреби людини?

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


18.03.

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу "Світ інформації та мас-медіа "

1. Повторити матеріали підручника параграфи  1 - 5  з розділу V с. 98 - 121. 

2. Виконайте тестові завдання за розділом V у підручнику ст. 123- 124.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



15.03
Тема : Інтернет 

1. Опрацювати   тему 5 з розділу V   у підручнику с. 117 - 121.  Дати відповідь на запитання 1-4 с. 121 письмово у зошиті .
2.  Розглянути схему на с. 120, усно відповісти на запитання .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906























































Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік 


21.01
Тема :  Дитячі й молодіжні громадянські об'єднання 

1. Опрацювати   тему 6  у підручнику ст. 89 - 93.  Дати відповідь на запитання письмово :
■ Назвіть ознаки громадянської організації ?
■ Як регулюється діяльність асоціації в Україні   ?
 Назвіть етапи створення молодіжної  громадянської організації   ? 

2. Підготуватися до практичного заняття  ст. 94.
- Підготувати повідомлення на одну із обраних тем (на вибір учня ) ст. 94 :

1.Як визначається належність до меншини ?
2. Етнічна меншина .
3. Акти геноциду та етнічних чисток в історії ХХ - на початку ХХІ ст. 
4. Гендерні та сексуальні меншини .
5. Вікові меншини .
6. Меншини людей із вадами здоров'я .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906

18.01
Тема :  Школа - простір демократії

1. Опрацювати   тему 5  у підручнику ст. 86 - 88.  Дати відповідь на запитання письмово :

■ Якою є мета існування шкільного  самоврядування ?
■ Якими є принципи учнівського самоврядування  ?
  Як пов'язана школа  із  життям місцевої  громади ? 
2. Розглянути документи ст.87 підручника . Дати відповідь на запитання письмово ( ІІІ - ІV рівні складності ) :
1. "Із висловлювань учителів шкіл, які в організації навчання використовують ідею побудови шкільної громади"
       -Чи погоджуєтеся ви з такою позицією? Спробуйте навести приклади зі шкільного життя, які б підтверджували або спростовували її.
2. "Приклади функцій учнівського самоврядування, запропоновані вчителями"
        - Які із цих функцій ви вважаєте доречними для учнівського самоврядування, а які — ні?            Чому?
  Вивчення нового матеріалу.
Шкільна громада – група учасників освітнього процесу, об’єднаних спільністю інтересів, що ставить перед собою певні спільні завдання, новий тип відносин, характерною рисою якого є взаємодія всіх його учасників заради досягнення спільної мети.
 Громадське самоврядування в закладах освіті – це право учасників освітнього процесу колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом освіти у межах повноважень, визначених законом та установчими документами закладу освіти. 

В закладі освіти можуть діяти (згідно ст. 28 Закону України «Про освіту»):
 - органи самоврядування працівників закладу освіти; 
- органи самоврядування здобувачів освіти; 
- органи батьківського самоврядування. 

Принципи самоврядування у сфері освіти: 
- пріоритет прав і свобод людини і громадянина; 
- верховенство права;
 - взаємна повага та партнерство; 
- прозорість; 
- відкритість та гласність; 
- обов’язковість дотримання досягнутих домовленостей; 
- взаємна відповідальність сторін

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906

14.01
Тема :  Громадянська участь у житті суспільства 

1. Повторити  тему 3  у підручнику ст. 79 - 82.  Дати відповідь на запитання письмово :

■ Що таке місцеве самоврядування ?
Що таке громада ?
■ Якими є особливості , функції та значення діяльності місцевого  самоврядування ?
  Яку роль відіграє для людини участь у житті громади ? 
2. Опрацювати  тему 4  у підручнику ст. 83 - 85.
3. Розглянути таблиці ст.84 підручника . Дати відповідь на запитання письмово :

-         Яку інформацію про місцеві ініціативи можна отримати за наведеними схемами?

-         Наведіть відомі вам приклади  місцевих ініціатив та шляхи їх вирішення.

-         Як можна заохотити громадян до активної участі, особливо, якщо таких традицій не було, або якщо вони втрачені?

             Вивчення нового матеріалу.

Участь у житті суспільства — це, насамперед, соціальна діяльність, яка забезпечує життєздатність суспільства, сприяє розвиткові його потенціалу.

    В Україні існує понад 3821 громадських організацій та рухів різних спрямувань. Класифікувати їх надзвичайно складно, оскільки існує значна кількість ознак, за якими можна це зробити. Вирішальну роль у політичному житті суспільства відіграють громадські організації та рухи, які мають на меті вирішення політичних проблем, задоволення й захист потреб та інтересів своїх членів. Кожне з професійних, молодіжних, творчих та інших добровільних об'єднань має статут із чітко визначеними завданнями в межах чинних державних законів.

 Формування поняття

Громадська організація — це добровільне та організаційно оформлене об'єднання громадян, створене для вираження й задо­волення їхніх інтересів і потреб на засадах самоврядування.

Найбільш поширеними різновидами громадських організацій у сучасному світі є: профспілки; організації інвалідів; ветеранські, жіночі, молодіжні, дитячі організації; наукові, технічні, культурно-просвітницькі, фізкультурно-спортивні та інші добровільні товариства; творчі спілки; різноманітні земляцтва, фонди, асоціації, товариства і т. ін. Характерною ознакою їх є документальне оформлення мети і завдань, організаційно-структурне забезпечення, що, власне, й відрізняє їх від громадських рухів.

Громадські рухи також мають масовий характер і створюються з певною метою. Однак на відміну від громадських організацій  громадський рух -це добровільне формування громадян, яке виникає внаслідок вільного їх бажання на основі спільності інтересів і не має фіксованого членства.

Активна громадянська позиція — усвідомлено
обрана людиною життєва позиція, що базується на громадянських цінностях та спрямована на ідеали демократичного суспільства

Вчитель. Значна частина громадян бере активну участь у житті суспільства.

До традиційних форм громадської участі належать:

-          регулярна участь у виборах;

-         активна участь у діяльності громадських організацій, що опікуються проблемами спільноти;

-         активна діяльність у розв’язанні соціально значущих проблем;

-         контакти з представниками місцевих органів влади щодо конкретної проблеми;

-          меценатство та грошова підтримка громадських і благодійних організацій

 

Робота з таблицями 

Види місцевих ініціатив (ст.84 підручника)


 


 Рівні місцевих ініціатив ( ст. 84 підручника)


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.