16.12 Тема: "Коло. Радіус кола."
Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=kZEHn6M8Co4
Д\з №120, №121, але не забудьте, що ланцюжком по колу- це кругові приклади!
Доброго дня. Сьогодні ми повторимо, як називаються числа при відніманні.
Перегляньте відео та виконайте всі завдання.
****************************************************
14.03 Тема. Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач.
1. Обчисли в зошиті.
2. Розглянь таблицю №505. дай відповіді на запитання.
Запам'ятай остача завжди менша за дільник
3. Виконай №507 Розглянь числовий промінь.Чорним шрифтом позначені числа що діляться на 5, синім які потрібно поділити. виконай завдання 3)
Наприклад 8:5=1(ост.3)
4. Виконай № 508 Користуйся міркуванням на с. 93
5. Задача №509
1) 42 т. розклали по 8 шт.
2) 46 т. розклали по 8 шт.
3) 54 т. розклали по 8 шт.
6. Задача №511
1) На скільки знизилась ціна? знайди 1/5 від 120
2) Яка стала ціна?
7. домашнє завдання. № 513, №514
12.04 Тема. Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач.
1. Виконай обчислення в зошиті.
15 .03
Тема Певірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею
1. Виконай математичний диктант
2. На с.79 розглянь №435. Уважно прочитай пам'ятку.
Розв'яжи №436 користуючись підказками.
3. Виконай завдання з картки в зошиті.
4. Виконай задачу № 440 Пригадай, що таке периметр прямокутника. Третина - це 1/3. При розв'язуванні заміни додавання множенням.
5. Домашнє завдання. №442, №443.
16.03 Тема. Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.
Розв’язування задач.17.03 Тема. Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач.
1. Виконай завдання в зошиті.
2. Пригадай ділення суми на число. Виконай №411
3. Виконай завдання в зошиті.
Виконай №414
4. Виконуємо задачу №416. Уважно прочитайте умову.
К- 24 с. смородини Усю ? с. розклали по 4 с. у банку.
с- 16 с. смородини
Розв'яжи задачу двома способами.
5. домашнє завдання. №418, №419.
18.03 Тема. Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами.
1. Виконай завдання в зошиті (пригадай множення та ділення чисел з нулями)
2. Розглянь вирішення задачі №402 двома способами.
3. Користуючись вищевказаним прикладом та правилом, виконай № №403, №404
4. Домашнє завдання. №408, №409
21.03 Тема. Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач.
Доброго дня.
1.Виконайте завдання усно.
2. Виконайте №395
Наприклад:
3*а+50
Якщо а=12, то 3*12+50=36+50=86
Задача №398 (усно)
Подивіться уважно на схеми та визначте хто з дітей правильно порахував. Пригадайте, які дії виконуються в першу чергу.
3. Задача №397 виконуємо в зошиті.
Уважно прочитайте задачу.
Питання на допомогу. Скільки квіток в букетах? Скільки квіток в букетах та тих що залишилось разом?
4.Задача №398 письмово в зошиті.
Уважно прочитайте умову задачі.
Що таке периметр?
У двічі менша - яка дія?
5. Домашнє завдання. №399. №400.
22.03 Тема. Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою.
1. Виконайте в зошиті.
2. Виконайте №363
Наприклад: (4*6)+156=24+156=180
3. Виконайте Задачу №364 двома способами (виразами)
Запитання на допомогу.
1 спосіб
Скільки всього гірлянд?
Скільки буде кульок якщо в кожній гірлянді по 6?
2 спосіб
Скільки зелених кульок?
Скільки білих кульок?
Скільки кульок разом?
4. Виконайте №367
5.Виконайте Задачу №368
Ширина 4 м=1/3 довжиниДовжина ?
Пригадайте, якщо 4 це 1 частинка з 3 то вся довжина це всі 3 частинки.
Пригадайте, що периметр - це сума всіх сторін.
Виконайте Задачу №369 Уважно розгляньте схему до задачі.
Скористайтесь допомогою.
280+?=425
Домашнє завдання. №371, №372
23.03 Тема. Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою
Доброго дня.
1. Виконайте завдання в зошиті.
2. Виконайте №352 Скористайтесь правилом множення числа на суму.
(4+2)*5=4*5+2*5=20+10=30
(4+2)*5=6*5=30
3. Розглянемо випадок множення 15*3
Для початку виражаємо число 15 сумою чисел (10+5) потім виконуємо множення, користуючись правилом "Множення числа на суму".
(10+5)*3=10*3+5*3=30+15=45
Виконайте №354 (Користуйтесь, вищевказаним, поясненням.)
4. Виконайте №356 (пригадайте, як знайти невідомий доданок, зменшуване, від'ємник.)
5. Виконайте Задачу №357
Зверніть увагу! 5 рядів по 13 плиток (яка може бути дія?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконайте Задачу №358 Оберіть зручний для себе спосіб.
Домашнє завдання. №361, №362
24.03 Тема. Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою.
Доброго дня.
1. Виконайте в зошиті Математичний диктант.
2. Відкрийте підручник на с. 61 №340 обчисліть приклади.
120 :30 (Міркуємо, щоб поділити кругле число на кругле число достатньо в них відкинути нулі з права. Отже 12:3=4)
120:30=4
3. Виконайте №344 с.62 скористайтесь правилом.
Подивіться уважно на схематичний малюнок.
1 спосіб. Скільки яблунь всього, скільки груш всього?
Скільки разом дерев?
10р. по 5 я.
10р. по 3 гр.
2 спосіб. Скільки дерев в одному ряді? Скільки дерев в 10 рядках?
Запишіть розв'язок задачі двома способами.
5. Виконайте Задачу №346 (Аналогічно до Задачі№342)
Домашнє завдання. №350, №351 с.63-64
25 03 Тема. Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.
1. Розглянь записи й
поясни, як знаходили суму
450 + 50.
400 + 50
50 + 50= 100
400 + 100 = 500
2. Виконай № 69.
3. Нагадаємо з вами:
5. Виконай № 75 (задача аналогічна попередній, на схемі)
6. Домашнє завдання. №77, №78
28 03 Тема. Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування
рівнянь. Розв’язування задач різними способами.
1. Обчисли вирази усно
2. Розгляньте різні способи віднімання.
1) 970 – 230 = (900 – 200) + (70 – 30) = 700
+ 40 = = 740;
2) 970 – 230 = (970 – 200) – 30 = 770 – 30 =
740;
3) 970 – 230 = 97 дес. – 23 дес. = 74 дес. =
740.
3. Виконай №61(с14) користуючись,
вищеописаним, поясненням.
4. Виконай №62 (с.
14) (пригадай порядок дій)
5. Домашнє завдання №66
29.03. Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь
1. Обчисли вирази усно
2. Пригадаємо,
як ми віднімали двоцифрові числа.
Наприклад,
96-42
Спочатку
ми розкладали їх на розрядні доданки. А потім віднімали:
десятки
від десятків. одиниці від одиниць. Отриманні різниці додавали.
96-42=(90-40)+(6-2)=50+4=54
Аналогічно
виконуємо додавання круглих трицифрових чисел.
Від’ємник та різницю розкладаємо на сотні і десятки.
Сотні віднімаємо від сотень, а десятки від
десятків.
отримані різниці додаємо.
960-420=(900-400)+(60-20)=500+40=540
3. Виконай №51(с.12)
користуючись,
вищеописаним, поясненням.
4. Виконай №52(с.12) Пригадай, щоб знайти
невідомий доданок потрібно від суми відняти відомий доданок, щоб знайти
зменшуване потрібно до різниці додати від’ємник.
5. Виконай
№53 (с.12) Уважно подивись на блокову схему в підручнику.
6. Домашнє
завдання. №57, №58
30.03. Тема. Різні способи додавання чисел виду 420 + 230.
Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування
обернених задач.
1. Розгляньте різні способи додавання чисел виду 420 + 230.
1) 420+230=(400+200)+(20+30)=600+50=650
2) 420+230=420+(200+30)=(420+200)+30=620+30=650
3) 420+230=42д.+23д.=65д.=650
2. Виконай №40 (с.
10) зручним для тебе способом.
3. Виконай №41 (с.
10)
Зразок. 210+а Якщо а=100, то
210+100=310
Домашнє завдання. №45 (с. 11)
31.03. Тема. Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач.
Складання і розв’язування обернених задач.
Доброго дня.
Порахуй сотнями від 300 до 900 і навпаки.
Пригадаємо,
як ми додавали двоцифрові числа.
Наприклад, 43 + 26.
Спочатку ми розкладали їх на розрядні
доданки. А потім додавали:
десятки до десятків. одиниці до одиниць.
Отриманні суми додавали.
43 + 26 = (40 + 3) + (20 + 6) = (40 + 20) + (3 + 6) = 60 + 9 = 69
Аналогічно
виконуємо додавання круглих трицифрових чисел.
Кожний із доданків розкладаємо на сотні і десятки.
Сотні додаємо до сотень, а десятки до десятків.
отримані
суми додаємо.
·
430+260=(400+30)+(200+60)=(400+200)+(30+60)=600+90=690
·
620+300=(600+20)+300=(600+300)+20=900+20=920
·
620+30=(600+20)+30=600+(20+30)=600+50=650
Виконай
№ 28 с. 8
Підручник:
№32 (с.9)
Прочитай задачу. Складемо дві обернені.
Енц. - 17 Енц.
- ?
Худ. - 18 Худ.
- 18
Усього - ? кн. Усього
- 35 кн.
Скільки в умові першої задачі є числових даних,
стільки і можна зробити до неї обернених задач.
(Те, що було невідомим, робимо відомим. А те, що було
відомим, робимо невідомим)
Домашнє завдання. №36 (с. 9)
Розв’язати першу
задачу.
Обернену задачу
скласти тільки одну. Розв’язати її.
01.04.
Тема: Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач.
Обчислення виразів зі змінною.
1.
Збільш
300 на кожне число (усно)
2.
Назви
число яке складається:
з 3
десятків;
з 8
десятків;
з 10
десятків;
з 11
десятків;
з 17
десятків;
з 14
десятків;
Виконуємо усно. Наприклад з 18 десятків
складається число 180.
3.
Визначаємо
скільки десятків має число: 450
Міркуємо так: число
450 складається з числа 400 і числа 50. Число 400 – це 40 десятків, число 50 –
це 5 десятків. Отже у числі 450 усього буде
40+5 десятків.
450=45 д.
4.
Визнач
скільки всього десятків у кожному числі.
200, 230, 540, 780, 700, 160, 600.
Виконуємо завдання письмово в зошиті.
Наприклад:
200=20 д.
5.
Виконай в зошиті №19. Знайди значення виразу
120-c ×5, якщо с=8, с=10, с=4, с=2.
Наприклад:
Якщо с=8, то 120-8×5=80.
6.
Розглянь
задачі №20 Прочитай задачі. Задача 1) є прямою 2) і 3) обернені до неї. Вони
мають той самий сюжет, та числа. Вам на допомогу ці схеми:
Задача
1)
Задача 2)
Задача 3)
Розв'яжи задачі.(за
принципом як знайти невідомий доданок)
7.
Разом з
батьками (усно) опрацюйте №22.
8.
Домашнє завдання: №23, №24
0404.04.
Тема:
Усне додавання і віднімання.
1. Назви по
порядку числа від 597 до 603, від 987 до 1000.
2.
Полічи батькам сотнями від 500 до 1000 і навпаки.
3. Виконай №4 с.3(Математика частина 2)
Пишемо в зошиті:
№4
703, …,…,
Виконай №6 с.3
Пишемо в зошиті:
№6
100+300=400
(Міркуємо одна сотня
додати три сотні буде чотири сотні. Чотири сотні
пишеться 400.)
Виконай №7 (Будьте
уважні при виконанні. Пригадайте порядок виконання дій в прикладах з дужками.)
Пишемо в зошиті:
№7
90-67=
(Міркуємо 90-60-7=)
4. Подивись уважно на
малюнки №8 с.3
-Як визначити покупку
кожної дитини?
-Яку дію потрібно
виконати щоб дізнатись яка маса кількох продуктів разом .
-Усно порахуй масу
покупки:
Катрусі (батон-500,
сир-200, печиво-200).
Антона (чай-100,
сир-200, йогурт-300).
Матвія (батон-500,
сметана-400).
Письмово виконай
частину 2) №8
Пишемо в зошиті:
№8
1) …+…+…=1000(кг)
2) …+…=600(г)
3)…+…+…=800(г)
5. Домашнє завдання:
№10, №11.
07.04
Тема.Множення круглих десятків і сотень на 3 і 2 .
Ділення круглих десятків і сотень на одноцифрові.
Знайди 1!3 кожноо числа
30 6 900 15 60 300 3
Прочитай добутки .Поясни ,як знайшли частки .
30.3=90
90:3=30
90:30=3
Спробуй сам:
50.2=100 400.2=800
8 00:2=*
100:50=* 800:400=*
100:2=*
Обчисли :
Перше число 800 ,друге -у два рази менше,третє у чотири рази менше ,ніж друге.Знайди третє число.
Запиши вирази і обчисли ї значення :
Зменшуване виражене часткою чисел 100 і 5 ,від*ємник 8.
Ділене - сума чисел 8 і 12 ,дільник 8.
Зменшуване 100 ,від*ємник виражений добутком чисел 30 і 3.
Розв*яжи задачу за схемою
Троянд 7 по 30 грн ?
Гербер 5 по 20рн ?
08.04
Тема.Ділення і множення круглих десятків і сотень на одноцифрові.
Виконай обчислення двома способами
40:(4.2)
60 :(10 *2 )
32 :(4*2)
600 :(3*20)
Знайди частку способом послідовного ділення
600:20
800 :40
900: 30
Розв*яжи задачу.
На птахофабиці 90 яєць розклали в лотки , по 30 яєць у кожний.
Скільки лотків знадобилося ?
11.04
Тема.Ділення числа на добуток чисел .
24 : (4*2 )=
Спочатку 4*2=8,
Потім24:8=3.
Щоб поділити число на добуток ,можна спочатку поділити число на один із множників ,а потім результат поділии на інший множник .
Спробуй сам :
40 :(4*2)
60 : (10*2)=
32 :(4*2 )=
600 :(3 *20)=
Обчисли іншим способом.
36:(6*2)=
36:6=6 6:2=3
Спробуй сам.
72:9*2=
80:10*2=
400:10*2 =
Розв*яжи задачу
Дві однакові машини запаковують за 3 год.600 пакетів крупи.
Скільки пакетів крупи запаковує машина за 1 год?
12.04
Тема.Ділення двоцифрових і трицифрових чисел на круглі числа.
Знайди частки зручним для тебе способом .
60:20 90:30 250:50 300:50
320:80 180:60 600:200 600:300
Розглянь короткий запис задачі.Склади умову і запиши рішення .
Лінійок -6 по 8 грн
Папок -6 по 10 грн
Скільки коштує вся покупка ?
Обчисли
120:30= 240:60 270:90
300:100 300:10 200:10
13.04
Тема.Множення числа на суму.
3*(7+2)=
Раніше ми обчислювали такі вирази так : (7+2)=9 ,потім 3*9=27.
Можна обчислювати по іншому :
Щоб помножти число на суму ,можна помножити число на кожен доданок і результати додати .
Наприклад :
3*(7+2)=... 3*7=21 і 3*2=6 ,потім 21+6=27.
Спробуй сам .
5*(4+6)=
8*(6+1)=
4*(3+4)=
9*(5+2)=
В математиці правило записуєм так :а*(В+С)=а*В +а*С.
Знайди значення виразу 7*(в+3),якщо в=7 ,в=1.
Розв*яжи задачу.
У змаганнях брали участь дві команди легкоатлетів по 4 спортсмени в кожній. 3 команди теніситів по 4 спортсмени в кожній .Скільки всього спортсменів брало участь у змаганнях ?
Підказка :якісь цифри в задачі написані буквами.
14.04 ,15 .04
Тема .Множення двоцифрового числа на одноцифрове .
Є багато способів помножити двоцифрове число на одноцифрове .Розгляньте один із них .
4*16=...
Розкладаєм 16 на 10 і 6 .Спочатку 4*10 =40 ,потім 4*6=24.
Додаємо множики 40 і 24 =64.
Спробуй сам .
2*34= 4*24=
3*25= 3 *21 =
6*14 6*16=
4*19= 5*17=
Перевір розв*язання рівняння .Знайди помилку і запиши правильно .
с:10=3 в:3=14
с=10+3 в=3*14
с=13 в=42
18,19.04
Тема .Множення одноцифового числа на двоцифове виду 13*5.
ПРИГАДАЙ :
22*3=
3*33=
4*22=
5*11=
Тепер складніше :
13*5= 10*5=50 3*5=15 50+15=65
Спробуй сам :
17*5= 10*5= 7*5= х+х=
12*5=
24*4=
27*3=
Робота з підручником
Розглянь таблиці і обчисли .
Розв'яжи задачу.
Для оздоблення костюма купили 3 м тканини по27 грн
і стрічки 5м по 16 грн.Скільки грошей потратили на пошиття костюма.
20.,21.04.
Тема.Ділення суми на число .
ОБЧИСЛИ УСНО
60:6:1
50:5:1
70:7:1
80:8:1
Прочитай задачу ,розглянь два варіанти рішення
У КВІТКОВОМУ КІОСКУ БУЛО 15 ЧЕРВОНИХ ГВОЗДИК І 9
ЖОВТИХ.З НИХ РОЗКЛАЛИ БУКЕТИ ,КЛАВШИ ПО 3 В КОЖНИЙ БУКЕТ.СКІЛЬКИ БУКЕТІВ ОТРИМАЛИ ?
1 спосіб
15+9-усього гвоздик у кіоску
15+9:3-кількість утворених букетів.
15+9=24:3=8 букетів.
2 спосіб
15:3- кількість букетів з червоними гвоздиками
9:3 кількість букетів із жовтими гвоздиками
15:3+9:3=5+3=8 букетів усього.
Щоб поділити суму на число достатньо поділити на це число кожний доданок.
а+б:с=а:с+б:с
(10+8):2=
(12+15):3=
(6+9):3=
Обчисли двома варіантами.
22.04 ,25.04
Тема.Ділення виду :42:3 .Знаходження значень виразів.
Обчисли ланцюжком по колу
88:2 40:4 11*3 44:2 10*10
33+7 22:2 100-12
Зменш у 3 рази кожне число
99 33 63 69 96 66
Розклади кожне із чисел так ,щоб і перше і друге число ділилося на 3
54 72 84 56
Зразок 54=30 і 24
30:3=10
24:3=8
Розглянь записи і поясни спосіб знаходження частки
42:3=
42=30 і 12
30:3=10
12:3=4
10+4=14
Знайди частки ,скориставшись підказкою
45:3= 52:4=
45=30 і 15 52=40 і 12
30:3 **:4
15:3 **:4
Знайди значення виразу ,якщо а=2 ,3,6,9.
125+54:а
(не забувай про першу дію )
Розв*яжи задачу
Заготували 8 банок варення із яблук ,13 із абрикос ,9 банок із полуниць.Використали половину із заготовлених банок . Скільки банок варення залишилось ?
26.04
Тема.Діагностична робота
1.Обчисли
16 *3 32*2
48:4 64:4
96:6 68:4
2.Обчисли вирази.
781-17*5
452+17*4
456-(954-688)
3.Розв*яжи рівняння
76:х=4 с*7=98 в*5=80
4.Розв*яжи задачу.
У бібліотеці потрібно було підклеїти 84 підручники .Третьокласники виконали третину цієї роботи.Скільки підручників залишилось підклеїти ?
27.04
Тема.Ділення з розкладанням дільника на множники.
Обчисли способом послідовного ділення.
48:(4*2)
96:(4*6)
84:(2*7)
96:(8*3)
Виконай ділення ,розклавши дільник на множники
32:16
45:15
72:4
64:16
Ділення перевір множенням.
Розв*яжи задачу
На суму 65 грн купили 6 маркерів Скільки маркерів можна купити на суму 91 грн ?
28.04.
Тема.Знаходження частки способом підбору.
Запиши вирази і обчисли їх значення
Добуток чисел 8 і 6 збільшити на 6.
Від числа 43 відняти добуток 5 і8.
Різницю чисел 500 і 300 поділити на 10.
Суму чисел 250 і 380 зменшити в 10 разів.
Знайди частку способом добору.
36:12=
Скільки разів число 12 вміститься у 36 ?
12 +12+12=36
Число 12 вмістилось у 36 3 рази .
Отже ,36 :12=3.
Спробуй ти :
81:27 100:20 42:14 56:28.
Скористайся підказкою:
27 +27+54 +27=81.
Скільки разів ти додавав 27 ?
Розв*яжи рівняння.
х*14=56 х:7=10 56:с =8
02.05
Тема.Діагностична робота .
03.04.05.
Тема.Ділення з остачею.
Давай повторимо таблицю множення на 2.
2*2=4
2*3=6
2*4=8
2*5=10
2*6=12
2*7=14
2*8=16
2*9=18
2*10=20
Все правильно ?Тому 10:2=5 і10:5=2.
А чи можна 11:2 ? Можна ,тільки бузе зайва цифра (остача )
Беремо найближчу до 11 цифру 10.
10:2=5.,та у нас не 10 ,а 11 .
Отже ,11:2 =5 (остача 1 ).
Спробуй так само полілити те число ,якого немає в табличному діленні.
13:2=
15:2=
17:2=? Легко ?
Тоді давай з більшими числами.
28:5= 38:7= 34:8=
Розв*яжи задачу.
Для благодійного ярмарку дівчата випеки 25 мафінів і розклали їх у пакети по4 у кожен. Скільки пакетів дівчатка утворили на продаж ?
Запиши вирази і обчисли їх значення.
Добуток чисел 8 і 7 збільшити на 6.
Від числа 46 відняти добуток чисел 5і6.
Різницю чисел 500 і 300 поділити на 10.
Різницю чисел 700 і 300 збільшити на 50.
Суму чисел 250 і 380 зменшити в 10 разів.
09.10.05.
Тема. Ділення з остачею.
Виконай ділення з остачею.
23:7
65:9
85:20
103:10
Міркуй так:потрібно поділити число 23 на 7.
Знайдемо найбільше із чисел від 1 до 23 ,яке поділиться на 7
.Це число 21.Бо 21:7=3.
Знайдемо остачу :23-21=2.
Отже ,23:7=3 (2 ост .)
Остача завжди менша дільника.
Розв*яжи задачу.
Пенал коштував 120 грн.Під час акції його ціна знизилась на 1/5.
Якою стала ціна пенала ?
11.,12.05.
Тема.Ділення парних чисел на 2.
Знайди частку і остачу:
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 :2.
Виконай ділення з остачею.
34 :10
56:10
81:10
12:10
99:10
Який висновок можна зробити ?
Щоб перевірити ділення з остачею до добутку частки і дільника
додати остачу. Якщо отримаємо ділене,то ділення виконане правильно.
Виконай ділення з остачею ,перевір.
67 :15
34:17
29:4
93:30
Розв*яжи задачу.
Дівчинка зібрала на пляжі 67 мушель .Вона хоче зробити з них намисто,використовуючи по 16 мушель на один разок.Скільки разків намиста вийде в дівчинки ?Скільки мушель залишиться ?
16.05.
Тема.Діагностична робота.
17.,18.05.
Тема.Повторення вивченого за рік .Додавання і віднімання в межах 1000.
Прочитай числа :786 564 900 478 305
Скільки в кожному числі сотень ,десятків ,одиниць ?
Запиши з допомогою цифр усі можливі варіанти чисел :
9,7,3.
Запиши як суму розрядних доданків :
527
465
908
278
Обчисли усно:
300+20+2
600+80 +7
400+50+9
500+70+5
486-86=
486-400=
578-78=
578-500=
Запиши пропущені числа.
678 . 680 . 681 682 . 684 . 686 . 688 . 690
19,20.05
Тема.Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Прочитай числа :409 507 680 302
Запиши кожне з цих чисел як суму розрядних доданків.
Обчисли письмово .
1000 -507 809-570 480-304 609-305
Розв*яжи задачу.
На теплоході було 135 пасажирів.Після того ,як частина пасажирів вийшла на зупинці ,на ньому залишилось97 осіб. Скільки пасажирів вийшло ?
23.05.
Тема.Письмове множення на одноцифрове число.
Починаємо множити з кінця.Спочатку 5*4=20.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.