Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Математика 3 клас

16.12 Тема: "Коло. Радіус кола."

Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=kZEHn6M8Co4

Д\з №120, №121, але не забудьте, що ланцюжком по колу- це кругові приклади!











Вчитель Лехенко Єфросинія Вікторівна 

     02. 09.
Тема. Повторення в 2 класі.
Перегляньте відеоурок
 та виконайте завдання.
№1 усно,
№2, 3, 4, 5, 6, 7 - письмово.
№8 задача, не забудьте про відповідь.
          Домашня робота
№9 та №10. Пишіть охайно.


05. 09
Тема. Додавання і віднімання частинами. Задачі на знаходження невідомого від'ємника.
Перегляньте відеоурок.
Запишіть 5 вересня
             Класна робота
Не забудьте писати охайно, каліграфічно, розбірливо.
Згадайте, як додавати і віднімати числа частинами.
Виконай №11, №12, №13, №14, №15, №16.
Домашня робота №17, №18.

06. 09.
Тема. Дія додавання та її компоненти. Розв'язування задач. Годинник. Час.

Виконай №19, №21, №22, №24.
Потренуйся визначати час. Котру годину показують годинники №25.
Домашня робота. №26, №27.


07. 09.
Тема. Дія віднімання та її компоненти. Задачі на знаходження невідомого від'ємника.

Доброго дня. Сьогодні ми повторимо, як називаються числа при  відніманні.

Перегляньте відео та виконайте всі завдання. 


08. 09.
Тема. Арифметичні дії та їх компоненти. Прості задачі на додавання та віднімання. Відрізок.
Переглянь уважно відеоурок.
Згадай, як називаються числа при відніманні, як знайти зменшуване.
Виконай №37, 38, 39, 40, 41, 42, 43.
Домашня робота №44, №45.

09. 09.
Тема. Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр.
Пропоную переглянути відео та запам'ятати, як позначаються числа, величини, геометричні фігури (буквами латинського алфавіту). Згадайте, як знаходимо периметр (додаємо довжини всіх сторін).


****************************************************











14.03 Тема. Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач.

1. Обчисли в зошиті.

2. Розглянь таблицю №505. дай відповіді на запитання.

Запам'ятай остача завжди менша за дільник
3. Виконай №507 Розглянь числовий промінь.Чорним шрифтом позначені числа що діляться на 5, синім які потрібно поділити. виконай завдання 3) 

Наприклад 8:5=1(ост.3)

4. Виконай № 508 Користуйся міркуванням на с. 93

5. Задача №509 

1) 42 т. розклали по 8 шт.

2) 46 т. розклали по 8 шт.

3) 54 т. розклали по 8 шт.

6. Задача №511

1) На скільки знизилась ціна? знайди 1/5 від 120

2) Яка стала ціна?

7. домашнє завдання. № 513, №514 


12.04 Тема. Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач.

1. Виконай обчислення в зошиті.




15 .03

 Тема Певірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею


1. Виконай математичний диктант

2. На с.79 розглянь №435. Уважно прочитай пам'ятку. 

Розв'яжи №436 користуючись підказками.

 


3. Виконай завдання з картки в зошиті.


4. Виконай задачу № 440 Пригадай, що таке периметр прямокутника. Третина - це 1/3. При розв'язуванні заміни додавання множенням.

5. Домашнє завдання. №442, №443.


16.03 Тема. Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.

Розв’язування задач.

1. Виконай завдання.


2. №421 (пригадай третина - це 1/3) утвори вирази та

розв'яжи їх.

Наприклад. (12+18):3=12:З+18:3=4+6=10

3.№422 Виконай ділення розклавши ділене на суму чисел.

Наприклад. 66:2= (60+6):2=60:2+6:2=30+3=33

4. №424 

5. Домашнє завдання. № 430, №431

 

17.03 Тема. Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач.

1. Виконай завдання в зошиті.


2. Пригадай ділення суми на число. Виконай №411

3. Виконай завдання в зошиті.


Виконай №414

4. Виконуємо задачу №416. Уважно прочитайте умову.

К- 24 с. смородини     󠁉󠁓Усю  ? с. розклали по 4 с. у банку. 

с- 16 с. смородини

Розв'яжи задачу двома способами.

5. домашнє завдання. №418, №419.

18.03 Тема. Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами.

 1. Виконай завдання в зошиті (пригадай множення та ділення чисел з нулями)

2. Розглянь вирішення задачі №402 двома способами.



3. Користуючись вищевказаним прикладом та правилом, виконай № №403, №404

4. Домашнє завдання. №408, №409

21.03 Тема. Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. 

Доброго дня. 

1.Виконайте завдання усно.


2. Виконайте №395

Наприклад:

3*а+50

Якщо а=12, то 3*12+50=36+50=86

Задача №398 (усно)

Подивіться уважно на схеми та визначте хто з дітей правильно порахував. Пригадайте, які дії виконуються в першу чергу.

3. Задача №397 виконуємо в зошиті.

Уважно прочитайте задачу.

Питання на допомогу. Скільки квіток в букетах? Скільки квіток в букетах та тих що залишилось разом?

4.Задача №398 письмово в зошиті.

Уважно прочитайте умову задачі.

Що таке периметр?

У двічі менша - яка дія?

5. Домашнє завдання. №399. №400.


22.03 Тема. Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою.

1. Виконайте в зошиті.


2. Виконайте №363

Наприклад: (4*6)+156=24+156=180

3. Виконайте Задачу №364 двома способами (виразами)

Запитання на допомогу.

1 спосіб 

Скільки всього гірлянд?

Скільки буде кульок якщо в кожній гірлянді по 6?

2 спосіб

Скільки зелених кульок?

Скільки білих кульок?

Скільки кульок разом?

4. Виконайте №367

5.Виконайте Задачу №368

Ширина 4 м=1/3 довжини 

Довжина ?

Пригадайте, якщо 4 це 1 частинка з 3 то вся довжина це всі 3 частинки.

Пригадайте, що периметр - це сума всіх сторін.

Виконайте Задачу №369 Уважно розгляньте схему до задачі.

Скористайтесь допомогою.

280+?=425

Домашнє завдання. №371, №372


23.03 Тема. Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і за­дач. Робота з діаграмою 

Доброго дня.

1. Виконайте завдання в зошиті.

2. Виконайте №352 Скористайтесь правилом множення числа на суму.

(4+2)*5=4*5+2*5=20+10=30

(4+2)*5=6*5=30

3. Розглянемо випадок множення 15*3

Для початку виражаємо число 15 сумою чисел (10+5) потім виконуємо множення, користуючись правилом "Множення числа на суму".

(10+5)*3=10*3+5*3=30+15=45

Виконайте №354 (Користуйтесь, вищевказаним, поясненням.)

4. Виконайте №356 (пригадайте, як знайти невідомий доданок, зменшуване, від'ємник.)

5. Виконайте Задачу №357

Зверніть увагу! 5 рядів по 13 плиток (яка може бути дія?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконайте Задачу №358 Оберіть зручний для себе спосіб.

Домашнє завдання. №361, №362


 

 24.03 Тема. Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою.

Доброго дня.

1. Виконайте в зошиті Математичний диктант.









2. Відкрийте підручник на с. 61 №340 обчисліть приклади.

120 :30 (Міркуємо, щоб поділити кругле число на кругле число достатньо в них відкинути нулі з права. Отже 12:3=4)

120:30=4




3. Виконайте №344 с.62 скористайтесь правилом.

4.Розгляньте задачу №342 на с.61

Подивіться уважно на схематичний малюнок. 

1 спосіб. Скільки яблунь всього, скільки груш всього? 

Скільки разом дерев?

10р. по 5 я.

10р. по 3 гр.

2 спосіб. Скільки дерев в одному ряді? Скільки дерев в 10 рядках?

Запишіть розв'язок задачі двома способами.

5. Виконайте Задачу №346 (Аналогічно до Задачі№342)

Домашнє завдання. №350, №351 с.63-64










25 03 Тема. Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

1. Розглянь записи й поясни, як знаходили суму

 450 + 50.

         450 + 50 = 500            

400 + 50  

 50 + 50= 100  

 400 + 100 = 500

2. Виконай № 69.

3. Нагадаємо з вами:

Виконай № 72(виконай дії з іменованими числами, зручним для тебе способом)
Виконай № 73 (усно)
4. Склади та виріши  задачу за малюнком.




5. Виконай № 75 (задача аналогічна попередній, на схемі)

6.  Домашнє завдання. №77, №78

28 03 Тема. Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами.

1. Обчисли вирази усно

 








2. Розгляньте різні способи віднімання.

1) 970 – 230 = (900 – 200) + (70 – 30) = 700 + 40 = = 740;

2) 970 – 230 = (970 – 200) – 30 = 770 – 30 = 740;

3) 970 – 230 = 97 дес. – 23 дес. = 74 дес. = 740.

 3. Виконай №61(с14) користуючись, вищеописаним,              поясненням.

4. Виконай №62 (с. 14) (пригадай порядок дій)

5. Домашнє завдання №66

 

 

 

29.03. Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь

1. Обчисли вирази усно 



2. Пригадаємо, як ми віднімали двоцифрові числа.

Наприклад, 96-42

Спочатку ми розкладали їх на розрядні доданки. А потім віднімали:

десятки від десятків. одиниці від одиниць. Отриманні різниці додавали.

96-42=(90-40)+(6-2)=50+4=54

Аналогічно виконуємо додавання круглих трицифрових чисел.

 Від’ємник та різницю  розкладаємо на сотні і десятки.

Сотні віднімаємо від сотень, а десятки від десятків.

отримані різниці додаємо.

960-420=(900-400)+(60-20)=500+40=540

3. Виконай №51(с.12) користуючись, вищеописаним, поясненням.

 

4. Виконай №52(с.12) Пригадай, щоб знайти невідомий доданок потрібно від суми відняти відомий доданок, щоб знайти зменшуване потрібно до різниці додати від’ємник.

5. Виконай №53 (с.12) Уважно подивись на блокову схему в підручнику.

6.  Домашнє завдання. №57, №58                                



30.03. Тема. Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. 

Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування 

обернених задач.

1. Розгляньте різні способи додавання чисел виду 420 + 230.

1)   420+230=(400+200)+(20+30)=600+50=650

2)   420+230=420+(200+30)=(420+200)+30=620+30=650

3)   420+230=42д.+23д.=65д.=650

2. Виконай №40 (с. 10) зручним для тебе способом.

3. Виконай №41 (с. 10)

 Зразок. 210+а  Якщо а=100, то 210+100=310

Домашнє завдання. №45 (с. 11)

 

31.03. Тема. Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач.

Доброго дня.

 Порахуй сотнями від 300 до 900 і навпаки.

Пригадаємо, як ми додавали двоцифрові числа.

Наприклад, 43 + 26.

Спочатку ми розкладали їх на розрядні доданки. А потім додавали:

десятки до десятків. одиниці до одиниць. Отриманні суми додавали.

43 + 26 = (40 + 3) + (20 + 6) = (40 + 20) + (3 + 6) = 60 + 9 = 69

Аналогічно виконуємо додавання круглих трицифрових чисел.

Кожний із доданків розкладаємо на сотні і десятки.

Сотні додаємо до сотень, а десятки до десятків.

отримані суми додаємо.

 

·        430+260=(400+30)+(200+60)=(400+200)+(30+60)=600+90=690

·        620+300=(600+20)+300=(600+300)+20=900+20=920

·        620+30=(600+20)+30=600+(20+30)=600+50=650

Виконай № 28 с. 8

 

Підручник: №32 (с.9)

Прочитай задачу. Складемо дві обернені.

Енц. - 17                                    Енц. - ? 

Худ. - 18                                   Худ. - 18

Усього - ? кн.                   Усього - 35 кн.

Скільки в умові першої задачі є числових даних, стільки і можна зробити до неї обернених задач.

(Те, що було невідомим, робимо відомим. А те, що було відомим, робимо невідомим)

 

Домашнє завдання. №36 (с. 9)

Розв’язати першу задачу.

Обернену задачу скласти тільки одну. Розв’язати її.

01.04.

Тема: Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною.

1.    Збільш 300 на кожне число (усно)





2.    Назви число яке складається:

з 3 десятків;

з 8 десятків;

з 10 десятків;

з 11 десятків;

з 17 десятків;

з 14 десятків;

Виконуємо усно. Наприклад з 18 десятків складається число 180.

3.    Визначаємо скільки десятків має число: 450

Міркуємо так: число 450 складається з числа 400 і числа 50. Число 400 – це 40 десятків, число 50 – це 5 десятків. Отже у числі 450 усього буде 40+5 десятків.

                           450=45 д.

4.    Визнач скільки всього десятків у кожному числі.

200,  230, 540, 780, 700, 160, 600.

Виконуємо завдання письмово в зошиті.

Наприклад: 200=20 д.

 

5.    Виконай в зошиті №19. Знайди значення виразу

120-c ×5, якщо с=8, с=10, с=4, с=2.

Наприклад:

Якщо с=8, то 120-8×5=80.

 

6.    Розглянь задачі №20 Прочитай задачі. Задача 1) є прямою 2) і 3) обернені до неї. Вони мають той самий сюжет, та числа. Вам на допомогу ці схеми:

Задача 1)



Задача 2)



Задача 3)



 

Розв'яжи задачі.(за принципом як знайти невідомий доданок)

7.    Разом з батьками (усно) опрацюйте №22.

8.    Домашнє  завдання: №23, №24

0404.04.

 Тема: Усне додавання і віднімання.

1.  Назви по порядку числа від 597 до 603, від 987 до 1000.

 2. Полічи батькам сотнями від 500 до 1000 і навпаки.

3. Виконай №4 с.3(Математика частина 2)

Пишемо в зошиті:

                                                 №4

703, …,…,

 

Виконай №6 с.3

Пишемо в зошиті:

                                                №6

100+300=400

(Міркуємо одна сотня додати три сотні буде чотири сотні. Чотири                                        сотні пишеться 400.)

Виконай №7 (Будьте уважні при виконанні. Пригадайте порядок виконання дій в прикладах з дужками.)

Пишемо в зошиті:

                                                №7

90-67=

(Міркуємо 90-60-7=)

4. Подивись уважно на малюнки №8 с.3

-Як визначити покупку кожної дитини?

-Яку дію потрібно виконати щоб дізнатись яка маса кількох продуктів разом .

-Усно порахуй масу покупки:

Катрусі (батон-500, сир-200, печиво-200).

Антона (чай-100, сир-200, йогурт-300).

Матвія (батон-500, сметана-400).

Письмово виконай частину 2) №8

 

Пишемо в зошиті:

                                                №8

1) …+…+…=1000(кг)

2) …+…=600(г)

3)…+…+…=800(г)

5. Домашнє завдання: №10, №11.



07.04 

Тема.Множення круглих десятків і сотень на 3 і 2 . 

Ділення круглих десятків і сотень  на одноцифрові.

Знайди 1!3 кожноо числа

30   6   900  15  60  300  3   

Прочитай добутки .Поясни ,як знайшли частки .

30.3=90

90:3=30

90:30=3

Спробуй сам:

50.2=100             400.2=800

                            8 00:2=*

100:50=*              800:400=*

100:2=*

Обчисли :

Перше число 800 ,друге -у два рази менше,третє у чотири рази менше ,ніж друге.Знайди третє число.


Запиши вирази і обчисли ї значення :

Зменшуване виражене часткою чисел 100 і 5 ,від*ємник 8.

Ділене - сума чисел 8 і 12 ,дільник 8.

Зменшуване 100 ,від*ємник виражений добутком чисел 30 і 3.


Розв*яжи задачу за схемою

Троянд  7 по 30 грн   ?

Гербер 5 по 20рн   ?

     08.04

Тема.Ділення і множення круглих десятків і сотень на одноцифрові.

Виконай обчислення двома способами  

40:(4.2)

60 :(10 *2 )

32 :(4*2)

600 :(3*20)

Знайди частку способом послідовного  ділення 

600:20

800 :40

900: 30

Розв*яжи задачу.

На птахофабиці  90 яєць розклали в лотки , по 30 яєць у кожний.

Скільки лотків знадобилося ?


11.04

Тема.Ділення  числа на добуток чисел .

24 : (4*2 )=

Спочатку 4*2=8,

Потім24:8=3.

Щоб поділити число на добуток ,можна спочатку поділити число на один із множників ,а потім результат поділии на інший множник .
Спробуй сам :

40 :(4*2)

60 : (10*2)=

32 :(4*2 )=

600 :(3 *20)=

           Обчисли іншим способом.

36:(6*2)=

36:6=6    6:2=3

Спробуй сам.

72:9*2=

80:10*2=

400:10*2 =

Розв*яжи задачу

Дві однакові машини запаковують за 3 год.600 пакетів крупи.

Скільки пакетів крупи запаковує машина за 1 год?


12.04

Тема.Ділення двоцифрових і трицифрових чисел на круглі числа.

Знайди частки зручним для тебе способом .

60:20     90:30     250:50     300:50

320:80    180:60   600:200   600:300


Розглянь короткий запис задачі.Склади умову і запиши рішення .

Лінійок -6 по 8 грн

Папок -6 по 10 грн

Скільки коштує вся покупка ?


Обчисли 

120:30=        240:60       270:90

300:100         300:10      200:10

13.04

Тема.Множення числа на суму.

3*(7+2)=

Раніше ми обчислювали такі вирази так : (7+2)=9 ,потім 3*9=27.

Можна обчислювати по іншому :

Щоб помножти число на суму ,можна помножити число на кожен доданок і результати додати .

Наприклад :

3*(7+2)=...     3*7=21  і  3*2=6  ,потім 21+6=27.

Спробуй сам .

5*(4+6)=

8*(6+1)=

4*(3+4)=

9*(5+2)=

В математиці правило записуєм так :а*(В+С)=а*В +а*С.

Знайди значення виразу 7*(в+3),якщо в=7 ,в=1.


Розв*яжи задачу.

У змаганнях брали участь дві команди легкоатлетів по 4 спортсмени в кожній. 3 команди теніситів по 4 спортсмени в кожній .Скільки всього спортсменів  брало участь у змаганнях ?

Підказка :якісь цифри в задачі написані буквами.


14.04 ,15 .04

Тема .Множення двоцифрового числа на одноцифрове .

Є багато способів помножити двоцифрове число на одноцифрове .Розгляньте один із них .

4*16=...

Розкладаєм 16 на 10 і 6  .Спочатку 4*10 =40 ,потім 4*6=24.

Додаємо множики 40 і 24 =64.

Спробуй сам .

2*34=              4*24=

3*25=               3 *21 =    

6*14                  6*16=

4*19=                 5*17=

Перевір розв*язання  рівняння .Знайди помилку і запиши правильно .

с:10=3           в:3=14

с=10+3          в=3*14     

с=13                в=42


18,19.04

Тема .Множення одноцифового числа на двоцифове виду 13*5.

ПРИГАДАЙ :

22*3=

3*33=

4*22=

5*11=

Тепер складніше :

13*5=    10*5=50   3*5=15    50+15=65

Спробуй сам :

17*5=      10*5=       7*5=      х+х=

12*5=

24*4=

27*3=

Робота з підручником  

Розглянь таблиці і обчисли .

Розв'яжи задачу.

Для оздоблення костюма купили 3 м тканини по27 грн

і стрічки 5м по 16 грн.Скільки грошей потратили на пошиття костюма.


20.,21.04.

Тема.Ділення суми на число .

ОБЧИСЛИ УСНО

60:6:1

50:5:1

70:7:1

80:8:1

Прочитай задачу ,розглянь два варіанти рішення

У КВІТКОВОМУ КІОСКУ БУЛО 15  ЧЕРВОНИХ ГВОЗДИК І 9

ЖОВТИХ.З НИХ РОЗКЛАЛИ БУКЕТИ ,КЛАВШИ ПО 3 В КОЖНИЙ БУКЕТ.СКІЛЬКИ БУКЕТІВ ОТРИМАЛИ ?

1 спосіб

15+9-усього гвоздик у кіоску

15+9:3-кількість утворених букетів.

15+9=24:3=8 букетів.

2 спосіб

15:3- кількість букетів з червоними гвоздиками

9:3 кількість букетів із жовтими гвоздиками

15:3+9:3=5+3=8 букетів усього.

Щоб поділити суму на число достатньо поділити на це число кожний доданок.

а+б:с=а:с+б:с

(10+8):2=

(12+15):3=

(6+9):3=

Обчисли двома варіантами.

22.04 ,25.04

Тема.Ділення виду :42:3 .Знаходження значень виразів.

Обчисли ланцюжком по колу

88:2      40:4      11*3      44:2      10*10

33+7      22:2      100-12

Зменш у 3 рази кожне число

99   33   63      69     96   66

Розклади кожне із чисел так ,щоб і перше і друге число ділилося на 3

54   72   84   56

Зразок 54=30  і  24

30:3=10

24:3=8

Розглянь записи і поясни спосіб знаходження частки

42:3=

42=30 і 12

30:3=10

12:3=4

10+4=14

Знайди частки ,скориставшись підказкою

45:3=                    52:4=

45=30 і 15             52=40 і 12

30:3                        **:4

15:3                        **:4

Знайди значення виразу ,якщо а=2  ,3,6,9.

125+54:а

(не забувай про першу дію )

Розв*яжи задачу

Заготували 8 банок варення із яблук ,13 із абрикос ,9 банок із полуниць.Використали половину із заготовлених банок . Скільки банок варення залишилось ?   


26.04 

Тема.Діагностична робота

1.Обчисли

16 *3         32*2

48:4           64:4

96:6           68:4

2.Обчисли вирази.

781-17*5

452+17*4

456-(954-688)

3.Розв*яжи рівняння

76:х=4    с*7=98        в*5=80

4.Розв*яжи задачу.

У бібліотеці потрібно було підклеїти 84 підручники .Третьокласники виконали третину цієї роботи.Скільки підручників залишилось підклеїти ?

27.04

Тема.Ділення з розкладанням дільника на множники.

Обчисли способом послідовного ділення.

48:(4*2)

96:(4*6)

84:(2*7)

96:(8*3)

Виконай ділення ,розклавши дільник на множники

32:16

45:15

72:4

64:16

Ділення перевір множенням.

Розв*яжи задачу

На суму 65 грн купили 6 маркерів Скільки маркерів можна купити на суму 91 грн ?

28.04.

Тема.Знаходження частки способом підбору.

Запиши вирази  і обчисли їх значення 

Добуток чисел 8 і 6 збільшити на 6.

 Від числа 43 відняти добуток  5 і8.

Різницю чисел 500 і 300 поділити на 10.

Суму чисел 250 і 380  зменшити в 10 разів.


Знайди частку способом добору.

36:12=

Скільки разів число 12 вміститься у 36 ?

12 +12+12=36

Число 12 вмістилось у 36 3 рази .

Отже ,36 :12=3.

Спробуй ти :

81:27       100:20      42:14      56:28.

Скористайся підказкою:

27 +27+54 +27=81.

Скільки разів ти додавав 27 ?

Розв*яжи рівняння.

х*14=56          х:7=10            56:с =8

02.05

Тема.Діагностична робота .



03.04.05.

Тема.Ділення з остачею.

Давай повторимо таблицю множення на 2.

2*2=4

2*3=6

2*4=8

2*5=10

2*6=12

2*7=14

2*8=16

2*9=18

2*10=20

Все правильно ?Тому 10:2=5  і10:5=2.

А чи можна 11:2 ?  Можна ,тільки бузе зайва цифра (остача )

Беремо найближчу до 11 цифру 10.

10:2=5.,та у нас не 10 ,а 11 .

Отже ,11:2 =5 (остача 1 ).

Спробуй так само полілити те число ,якого немає в табличному діленні.

13:2=

15:2=

17:2=? Легко ?

Тоді давай з більшими числами.

28:5=         38:7=     34:8=

Розв*яжи задачу.

Для благодійного ярмарку дівчата випеки 25 мафінів і розклали їх у пакети по4 у кожен. Скільки пакетів дівчатка утворили на продаж ?

Запиши вирази і обчисли їх значення.

Добуток чисел 8 і 7 збільшити на 6.

Від числа 46 відняти добуток чисел 5і6.

Різницю чисел 500 і 300 поділити на 10.

Різницю чисел 700 і 300 збільшити на 50.

Суму чисел 250 і 380 зменшити в 10 разів.

09.10.05.

Тема. Ділення з остачею.

Виконай ділення з остачею.

23:7

65:9

85:20

103:10

Міркуй так:потрібно поділити число 23 на 7.

Знайдемо найбільше із чисел від 1 до 23 ,яке поділиться на 7

.Це число 21.Бо 21:7=3.

Знайдемо остачу :23-21=2.

Отже ,23:7=3 (2 ост .)

Остача завжди менша дільника.

Розв*яжи задачу.

Пенал коштував 120 грн.Під час акції його ціна знизилась на 1/5.

Якою стала ціна пенала ?

11.,12.05.

Тема.Ділення парних чисел на 2.

Знайди частку і остачу:

8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 :2.

Виконай ділення з остачею.

34 :10

56:10

81:10

12:10

99:10

Який висновок можна зробити ?

Щоб перевірити ділення з остачею до добутку частки і дільника 

додати остачу. Якщо отримаємо ділене,то ділення виконане правильно.

Виконай ділення з остачею ,перевір.

67 :15

34:17

29:4

93:30

Розв*яжи задачу.

Дівчинка зібрала на пляжі 67 мушель .Вона хоче зробити з них намисто,використовуючи по 16 мушель на один разок.Скільки разків намиста вийде в дівчинки ?Скільки мушель залишиться ?

16.05.

Тема.Діагностична робота.


17.,18.05.

Тема.Повторення вивченого за рік .Додавання і віднімання в межах 1000.

Прочитай числа :786  564  900  478  305

Скільки в кожному числі сотень ,десятків ,одиниць ?

Запиши з допомогою цифр усі можливі варіанти  чисел :

9,7,3.

Запиши як суму розрядних доданків :

527

465

908

278

Обчисли усно:

300+20+2

600+80 +7

400+50+9

500+70+5

486-86=

486-400=

578-78=

578-500=

Запиши пропущені числа.

678 .   680 .  681  682   .   684   .  686  .  688  . 690


19,20.05

Тема.Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

Прочитай числа :409  507  680  302

Запиши кожне з цих чисел як суму розрядних доданків.

Обчисли письмово .

1000 -507     809-570    480-304    609-305

Розв*яжи задачу.

На теплоході було 135 пасажирів.Після того ,як частина пасажирів вийшла на зупинці ,на ньому залишилось97 осіб. Скільки пасажирів вийшло ?


23.05.

Тема.Письмове множення на одноцифрове число.



Починаємо множити з кінця.Спочатку 5*4=20.
Записуємо тільки 0 ,2 запам*ятовуємо далі.
Потім множимо 4*4=16 +та двійка ,що запам*ятали буде 18 .
Записую тільки 8 ,одиницю запам*ятовую далі.
Залишилось помножити 2 на 4=8 +1 ,яку запам*ятовували буде 9.



2


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.