Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Образотворче мистецтво 1 клас

Дистанційне навчання 2022-2023 н. р.
Учитель Бурдейна Д. М.
************************************************************************************
07.09.2022
Тема: Здрастуй школо! Мистецтво, образотворче мистецтво митець, лінія. Зображення чарівної мистецької стежинки (акварель, фломастери, олівці).
Урок за посиланням https://meet.google.com/dfj-jdan-qgk


*******************************************************



16 березня 
" Колір та декор(переглянь відео).Україна - моя  Батьківщина.




23 березня 

Тема: Ми - українці. 


Зображення козака - хороброго воїна.
Пропоную послухати урок та гарно намалювати.







30 березня 

Як намалювати весну.


Пропоную цікаве відео, переглянь. Намалюй своє бачення весни. 











6 квітня Птахи в польоті.

      Де б ми не були - на морському узбережжі , у лісі чи у селі - нас завжди оточують птахи. А які вони різні! Чи помічали ви , що коли співає пташка,людина підводить голову, щоб побачити цього дивовижного співака .
   Сьогодні ми ознайомимося із правилами зображення птаха. Спочатку пригадайте , який у птаха тулуб ,голівка , хвостик, дзьобик , крильця.

Результат пошуку зображень за запитом "Послідовність малювання птаха"
Результат пошуку зображень за запитом "Послідовність малювання птаха"
     Ваше завдання : намалювати птаха у польоті.



9 квітня Танець, пози і рухи танцівників. Зображення дітей, які весело танцюють.


 П˗огляньте уважно на репродукції.  Що на них зображено? Як ви вважаєте, про який вид мистецтва ми сьогодні говоритимемо? Так, про танець. 
 Танець належить до найдавніших і найпоширеніших видів мистецтва. Здавна важливі події в житті людини супроводжувалися масовими танцювальними видовищами.
Справжній народний танець — це прояв емоцій, почуттів народу з необмеженою фантазією думок. Він привабливий і неповторний у своїй красі.   ˗ А які танці відомі вам?
Художники всіх часів та народів не могли залишатися байдужими до краси людського тіла, що рухається у танці.
˗  Сьогодні ми спробуємо відтворити на аркуші паперу улюблений танець. Зверніть увагу на репродукції робіт художників(на фото). 
Як митці передають рухи у танці?  
˗  Що відбувається з руками, ногами, тулубом танцівника?

Намалюйте  улюблений танець графічними матеріалами на ваш вибір. Пам’ятайте: необхідно відтворити позу, рухи рук та ніг танцюристів, що відповідали б обраному вами танцю.

Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=ZLZA3q2N4VA






13 квітня  Тварини у світі мистецтва.

Доброго дня. Сьогодні ми поринемо у світ тварин, а їх зображають художники- анімалісти.
 Анімаліст - митець , який зображує тварин.

                   Відгадайте загадки :
                    Довгі вуха , куций хвіст,
                    До мисливства в нього хист :
                    Все знаходить навмання
                    Це маленьке ....


                   В хаті я мишей ганяю,
                   Вуса ще з дитинства маю,
                   Лапкою миюся щодня.
                   Я пухнасте ....


                  Здивувалась дітвора :
                  "Це тварина чи гора ?
                   Як же їсть він , як же п'є?"
                  А для цього хобот є....
Результат пошуку зображень за запитом "Конспект уроку створення силуету котика"

 Є художники , які захоплюються життям тварин . Їм подобається спостерігати за ними та малювати їх. Називають таких художників художники - аніматори.

                _Яких тварин ви знаєте?
                _Які з них вам подобаються ?
                _Намалюйте одну із них.










20 квітня Великодня писанка












27 квітня  Світ казок в ілюстраціях
Урок "Українські народні казки"


Розповідь
— Що таке ілюстрація?
Якщо ми гортаємо сторінки книги з казками, то бачимо багато красивих, яскравих малюнків. Ці малюнки називають ілюстраціями, а виконують їх художники-ілюстратори.
Для того щоб створити цікаву ілюстрацію, яка передаватиме зміст тексту, художники дуже уважно читають той твір, який згодом ілюструватимуть, уявляють тих героїв, які там діють, та події й пригоди, що трапляються з героями твору. Потім вони накреслюють невеличкі малюночки, щоб визначитися із зображенням персонажів твору, і вже після цього починають працювати над ілюстраціями. Це дуже копітка, складна, але водночас цікава робота.
Погляньте уважно, як зображують художники-ілюстратори казкових тварин. Вони дуже відрізняються від тих, яких ми зустрічаємо на вулиці (кішка, собака) або у зоопарку (лисиця, вовк, ведмідь та ін.). Художники їх начебто наділяють людськими рисами — тварини ходять на задніх лапах, розмовляють, часто одягнені в ошатне вбрання. (Учитель демонструє наочність.)
Якщо розглянути ілюстрації різних художників-ілюстраторів до того самого твору, то можна побачити, що вони дуже різняться. Як ви вважаєте, чому? Тому, що в уяві кожного художника персонажі твору виглядають по-своєму. 
У вашій уяві герої казок можуть відрізнятися від тих, яких ви бачите на сторінках улюбленої книжки. Тому сьогодні на уроці ви всі перетворитеся на художників-ілюстраторів і проілюструєте свої улюблені казки.
 Перед початком роботи над ілюстрацією оберіть формат паперу (прямокутний чи квадратний, великий чи маленький) та його розташування (вертикальне чи горизонтальне). Для того щоб ілюстрація вийшла гарною та передала враження від тексту твору, слід обрати невеличкий епізод, визначити героїв та правильно розмістити їх на аркуші паперу. Для того щоб звернути особливу увагу на головного героя твору, його завжди виділяють кольором, розміром та розміщенням на аркуші паперу.
Перегляньте відео : https://www.youtube.com/watch?v=GRz-kQ0WftM


Творче завдання
Намалюйте ілюстрацію до своєї улюбленої казки.






4 травня
Тема: Я малюю квіти


Прочитай текст
РОМАШКА
За легендою, ромашка — це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномиків. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, заховається все живе: і звірятка, і пташки, і комашки. Тільки добрий гномик не боїться дощу. Він зриває парасольку-ромашку та йде степом, тримаючи її над головою. Дзвінко падають краплі на квітку, збігають цівками* з її ніжних тремтливих пелюсток, а гном лишається сухим і веселим навіть під найсильнішим дощем.

Перевірка розуміння почутого. Гра «Так – ні».
- За легендою ромашка це:
а)      капелюшок гномика; (Ні.)
б)      парасолька гномика. (Так.)
- Чому гномик не боїться дощу?
а)      він перечікує дощ, стоячи під ромашкою; (Ні.)
б)      зриває ромашку і гуляє під нею, як під парасолькою. (Так.)
Опиши ромашку за запитаннями:
- Яке перше враження справляють на вас ромашки?
- Якого кольору пелюстки у квітки?
- Яку вони мають форму, на що схожі?
- Як порівняти ромашку із сонечком?
- Який настрій викликають квітки?
Практична робота. Намалюй ромашку.






11 травня
Тема:Зустрічаймо літо! Зображення різнокольорового метелика (олівці, фломастери).



˗Що ми сьогодні малюватимемо ви дізнаєтеся відгадавши загадку
Він яскраві крильця має,
Сам на квіточки сідає,
Прудко, весело літає,
Аж дві пари крилець має.
Ні бджола він, і не джмелик –
Звуть усі його... (метелик)
-Ким же ти був, метелику?
-Вранці, в дитинстві, я лялечкою пам’ятаю себе.
-Ким була ти, лялечка, у своєму ранньому дитинстві?
-Гусеничкою маленькою на листочку жила.
-Ким була ти, гусениця, розкажи ти нУ колисці маленькій сонечко чекала.
- Диво та загадка природи ˗ як із некрасивої гусениці з’являється прекрасний метелик з гарними легкими крильцями і струнким тільцем? Багато хто вбачає в цьому важливий зміст ˗ з некрасивого завжди може з’явитися щось прекрасне, це закон всесвіту.
 - Більш ніж сто видів метеликів у нашій країні занесені до Червоної книги. Цих красивих комах не слід виловлювати. Краще просто милуватися ними в природі.

       Сядьте зручніше, заплющить очі, розслабтеся. Уявіть себе метеликом на квітці, яка найбільше вам до вподоби. Ви втомлені, крильця ваші опустилися, їм важко від пилу і втоми. Але ось на небі з'явилась хмаринка, і з неї на вас полив теплий літній дощик. Краплі дощу змивають з вас все те, що вас обтяжувало, вам заважало. Вам стає легше. Ви вдихнули свіжого повітря, звільнилися від турбот. І ось виглянуло яскраве, тепле сонечко, воно висушило ваші крильця, немов руки, вони потягнулися вверх, до сонечка. На душі у вас стає чисто, тепло і затишно. Ви чуєте спів пташок, відчуваєте красу природи і радість життя.
Намалюйте  метелика, якого собі уявили.


  





18 травня
Тема: Веселкове диво




 
˗ Які кольори необхідно змішати, щоб отримати зелену фарбу (жовтусиню)?

˗ Які матеріали та інструменти знадобляться для малювання фарбами?

Відгадай загадку і дізнайся, що будемо малювати сьогодні
Понад річкою місток
Виріс із семи стрічок.
Та по ньому не піду,
Бо ще в воду упаду. (Веселка)

˗ Уяви, що до веселки можна доторкнутися рукою. Яка вона на дотик? А на смак?
˗ Як ти вважаєш, чим пахне веселка?
˗ А чи знаєш ти, які кольори є у веселки?
˗ Давай візьмемо синю повітряну кульку і почнемо її надувати. Чим дужче збільшується кулька, тим світлішою вона стає.
˗ Як ти вважаєш, чому? (Кулька розтягується і шар фарби стає тоншим.)
˗ Як ти вважаєш, що робить біла фарба, коли ми додаємо її до будь-якого кольору? (Вона робить його світлішим.)
˗ Якщо ми додамо більше білої фарби, колір стане світлішим, а якщо більше синьої — темнішим. Художники називають це колірним тоном.
˗ А який колір вийде, якщо ми додамо білої фарби до червоної? (Рожевий).
˗  Сонячні промінчики проходять крізь дощові краплі, і з’являється веселка. А чи побачимо ми веселку в похмурий день?
˗ Чому веселка так швидко зникає?
˗ Як ти вважаєш, що нам необхідно обов’язково намалювати поруч із веселкою?
Перегляньте та намалюйте :https://www.youtube.com/watch?v=ybDsGYrkcf0





25 травня
Тема: Транспорт. Знаки дорожнього руху


Сьогодні ми повторимо правила дорожнього руху, правила поведінки в громадському транспорті, дізнаємося, що означають дорожні знаки, для чого вони потрібні та намалюємо один з них.
Відгадай загадки:
1.     Не ящірка і не гадюка,
Оця штука, котра стука,
Є і хвіст, і голова,
А не скажеш, що жива.  

2.     Від села і до села,
Де дорога пролягла,
Перевозить дім людей-
І дорослих , і дітей.

3.     По місту дві змії повзуть
І на собі хатки везуть.
У тих хатках людей багато.
Ти знаєш, як ці хатки звати?

Молодець, ти відгадав загадки – це потяг, автобус, трамвай.
-         Як їх назвати одним словом?
-         Так, - це транспорт.
-         Пригадай, який транспорт ти ще знаєш.
-         Які правила дорожнього руху тобі вже відомі?
-         Для чого їх потрібно знати і виконувати?
-         А які знаки допомагають людям не порушувати правила дорожнього руху?
-         Які знаки ти бачив на дорогах?
-         Що вони означають?
-          Переглянь відео урок тітоньки Сови про правила дорожнього руху:https://www.youtube.com/watch?v=t_DbfGRUC14

-         Намалюй в альбомі кілька знаків дорожнього руху.
-         Ти, молодець!







                                                        До зустрічі!























































































Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.