Дистанційне навчання 2022-2023 н. р.
Учитель Бурдейна Д. М.
************************************************************************************
07.09.2022
Тема: Здрастуй школо! Мистецтво, образотворче
мистецтво митець, лінія. Зображення чарівної мистецької стежинки (акварель, фломастери, олівці).
Урок за посиланням https://meet.google.com/dfj-jdan-qgk
*******************************************************
16 березня
Тема: Ми - українці.
Зображення козака - хороброго воїна.
Пропоную послухати урок та гарно намалювати.
30 березня
Як намалювати весну.Пропоную цікаве відео, переглянь. Намалюй своє бачення весни.
6 квітня Птахи в польоті.
Де б ми не були - на морському узбережжі , у лісі чи у селі - нас завжди оточують птахи. А які вони різні! Чи помічали ви , що коли співає пташка,людина підводить голову, щоб побачити цього дивовижного співака .
Сьогодні ми ознайомимося із правилами зображення птаха. Спочатку пригадайте , який у птаха тулуб ,голівка , хвостик, дзьобик , крильця.
Ваше завдання : намалювати птаха у польоті.
Відпочинь : https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ
13 квітня Тварини у світі мистецтва.
Доброго дня. Сьогодні ми поринемо у світ тварин, а їх зображають художники- анімалісти.
Анімаліст - митець , який зображує тварин.
Відгадайте загадки :
Довгі вуха , куций хвіст,
До мисливства в нього хист :
Все знаходить навмання
Це маленьке ....
В хаті я мишей ганяю,
Вуса ще з дитинства маю,
Лапкою миюся щодня.
Я пухнасте ....
Здивувалась дітвора :
"Це тварина чи гора ?
Як же їсть він , як же п'є?"
А для цього хобот є....
_Яких тварин ви знаєте?
_Які з них вам подобаються ?
_Намалюйте одну із них.
20 квітня Великодня писанка
27 квітня : Світ казок в ілюстраціях
4 травня
Тема: Я малюю квіти
Прочитай текст
РОМАШКА
За легендою, ромашка — це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномиків. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, заховається все живе: і звірятка, і пташки, і комашки. Тільки добрий гномик не боїться дощу. Він зриває парасольку-ромашку та йде степом, тримаючи її над головою. Дзвінко падають краплі на квітку, збігають цівками* з її ніжних тремтливих пелюсток, а гном лишається сухим і веселим навіть під найсильнішим дощем.
Перевірка розуміння почутого. Гра «Так – ні».
- За легендою ромашка це:
а) капелюшок гномика; (Ні.)
б) парасолька гномика. (Так.)
- Чому гномик не боїться дощу?
а) він перечікує дощ, стоячи під ромашкою; (Ні.)
б) зриває ромашку і гуляє під нею, як під парасолькою. (Так.)
Опиши ромашку за запитаннями:
- Яке перше враження справляють на вас ромашки?
- Якого кольору пелюстки у квітки?
- Яку вони мають форму, на що схожі?
- Як порівняти ромашку із сонечком?
- Який настрій викликають квітки?
Практична робота. Намалюй ромашку.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=N0k2_qeqK8U
11 травня
Тема:Зустрічаймо літо! Зображення різнокольорового метелика (олівці, фломастери).
˗Що ми сьогодні малюватимемо ви дізнаєтеся відгадавши загадку
Він яскраві крильця має,
Сам на квіточки сідає,
Прудко, весело літає,
Аж дві пари крилець має.
Ні бджола він, і не джмелик –
Звуть усі його... (метелик)
-Ким же ти був, метелику?
-Вранці, в дитинстві, я лялечкою пам’ятаю себе.
-Ким була ти, лялечка, у своєму ранньому дитинстві?
-Гусеничкою маленькою на листочку жила.
-Ким була ти, гусениця, розкажи ти нУ колисці маленькій сонечко чекала.
- Диво та загадка природи ˗ як із некрасивої гусениці з’являється прекрасний метелик з гарними легкими крильцями і струнким тільцем? Багато хто вбачає в цьому важливий зміст ˗ з некрасивого завжди може з’явитися щось прекрасне, це закон всесвіту.
- Більш ніж сто видів метеликів у нашій країні занесені до Червоної книги. Цих красивих комах не слід виловлювати. Краще просто милуватися ними в природі.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=ich-bb_y2l8
Сядьте зручніше, заплющить очі, розслабтеся. Уявіть себе метеликом на квітці, яка найбільше вам до вподоби. Ви втомлені, крильця ваші опустилися, їм важко від пилу і втоми. Але ось на небі з'явилась хмаринка, і з неї на вас полив теплий літній дощик. Краплі дощу змивають з вас все те, що вас обтяжувало, вам заважало. Вам стає легше. Ви вдихнули свіжого повітря, звільнилися від турбот. І ось виглянуло яскраве, тепле сонечко, воно висушило ваші крильця, немов руки, вони потягнулися вверх, до сонечка. На душі у вас стає чисто, тепло і затишно. Ви чуєте спів пташок, відчуваєте красу природи і радість життя.
Намалюйте метелика, якого собі уявили.
18 травня
Тема: Веселкове диво
˗ Які кольори необхідно змішати, щоб отримати зелену фарбу (жовту, синю)?
˗ Які матеріали та інструменти знадобляться для малювання фарбами?
Відгадай загадку і дізнайся, що будемо малювати сьогодні
Понад річкою місток
Виріс із семи стрічок.
Та по ньому не піду,
˗ Уяви, що до веселки можна доторкнутися рукою. Яка вона на дотик? А на смак?
˗ Як ти вважаєш, чим пахне веселка?
˗ А чи знаєш ти, які кольори є у веселки?
˗ Давай візьмемо синю повітряну кульку і почнемо її надувати. Чим дужче збільшується кулька, тим світлішою вона стає.
˗ Як ти вважаєш, чому? (Кулька розтягується і шар фарби стає тоншим.)
˗ Як ти вважаєш, що робить біла фарба, коли ми додаємо її до будь-якого кольору? (Вона робить його світлішим.)
˗ Якщо ми додамо більше білої фарби, колір стане світлішим, а якщо більше синьої — темнішим. Художники називають це колірним тоном.
˗ А який колір вийде, якщо ми додамо білої фарби до червоної? (Рожевий).
˗ Сонячні промінчики проходять крізь дощові краплі, і з’являється веселка. А чи побачимо ми веселку в похмурий день?
˗ Чому веселка так швидко зникає?
˗ Як ти вважаєш, що нам необхідно обов’язково намалювати поруч із веселкою?
Перегляньте та намалюйте :https://www.youtube.com/watch?v=ybDsGYrkcf0
25 травня
Тема: Транспорт. Знаки дорожнього руху
Сьогодні ми повторимо правила дорожнього руху, правила поведінки в громадському транспорті, дізнаємося, що означають дорожні знаки, для чого вони потрібні та намалюємо один з них.
Відгадай загадки:
1. Не ящірка і не гадюка,
Оця штука, котра стука,
Є і хвіст, і голова,
А не скажеш, що жива.
2. Від села і до села,
Де дорога пролягла,
Перевозить дім людей-
І дорослих , і дітей.
3. По місту дві змії повзуть
І на собі хатки везуть.
У тих хатках людей багато.
Ти знаєш, як ці хатки звати?
Молодець, ти відгадав загадки – це потяг, автобус, трамвай.
- Як їх назвати одним словом?
- Так, - це транспорт.
- Пригадай, який транспорт ти ще знаєш.
- Які правила дорожнього руху тобі вже відомі?
- Для чого їх потрібно знати і виконувати?
- А які знаки допомагають людям не порушувати правила дорожнього руху?
- Які знаки ти бачив на дорогах?
- Що вони означають?
- Переглянь відео урок тітоньки Сови про правила дорожнього руху: https://www.youtube.com/watch?v=t_DbfGRUC14
- Намалюй в альбомі кілька знаків дорожнього руху.
- Ти, молодець!
До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.