2022-2023
навчальний рік.
09.09.2022 р.
Тема. Ознаки подільності на 3 і 9.
Повторимо раніше вивчений матеріал. На
запитання, записані нижче, дати відповіді «так» або «ні».
Запитання
:
1)
64 - дільник 16;
2)
56кратне 8;
3)
1; 2; 5 -усідільники числа 20;
4)
1 -просте число;
5) якщо число ділиться на 10, то воно
ділиться і на 5;
6)
якщо число ділиться на 5, то воно ділиться і на 10;
7) парні числа діляться на 2;
8) якщо число ділиться на 2 і на 5, то
воно ділиться і на 10?
Зверніть увагу, що
подільність чисел на 2, 5, 10 залежать від їх останньої цифри.
А чи можна за останньою
цифрою запису числа дізнатися чи ділиться воно на 3 або на 9?
Звичайно, ні!
Наприклад, число 33 ділиться на 3, число 43 не ділиться на 3, хоч обидва числа
закінчуються цифрою 3. Це ж саме можна сказати і про число 9. Число 99 ділиться
на 9, а числа 29 і 39 не діляться на, хоч всі вони закінчуються цифрою 9.
Щоб дізнатися , які
числа ділять на 3 і 9, опрацюйте §3, ст. 15.
Отже, якщо сума цифр
даного числа ділиться на 3 ( на 9), то і дане число ділиться на 3 (на 9).
Наприклад, число 2544
ділиться на 3, бо сума цифр цього числа 2+5+4+4=15 ділиться на3. А ось на 9 це
число не поділиться, бо сума цифр 15 не ділиться на 9.
Для кращого засвоєння матеріалу
подивіться відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=pTpqNd8x6DU
Виконати № 85, № 86, № 98.
08.09.2022 р.
Тема. Ознаки подільності на 2; 5; 10.
Для повторення попередньої теми виконати № 21, ст. 8.
Опрацювати §2.
На ст. 10 є три основні простенькі
правила. Я думаю, що ви і самі додумалися, що на 2 діляться парні числа; на 5
діляться числа, які закінчуються 5 або 0, на 10 діляться числа, які закінчуються
0.
Для кращого засвоєння подивіться
відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=wf9TrQnI7CE
Виконати № 44, № 47; № 50.
07.09.2022 р.
Тема. Дільники і кратні натурального
числа. Прості числа.
Опрацювати §1 , ст. 5,6.
Розглянемо простий приклад.
6 : 2 = 3
6 : 3 = 2
6 – ділене 6 – ділене
2 – дільник
3 – дільник
3 – частка
2 – частка
Це
означає, що числа 2 і 3 є дільниками
числа 6. Водночас число 6 є кратним
для кожного зі своїх дільників – і для числа 2, і для числа 3. Дільники і
кратні є натуральними числами.
Чи є інші дільники в числа 6?
Так.
Число 6 ділиться ще на 1 і саме на себе. Отже, загалом у числа 6 є чотири
дільники: 1; 2; 3; 6.
Означення дільника числа. |
|
Дільником числа називається таке число, на яке ділиться дане
число.
Означення кратного числу.
Кратним числа
називається таке число, яке ділиться на дане число.
Зверніть увагу!
Кожне
натуральне число, починаючи з числа 2, має принаймні два дільники – число 1 і
саме це число.
Запам’ятайте!
Натуральне число, яке
має лише два дільники (1 і саме число), називається простим.
Натуральне число, яке
має більше двох дільників, називається складеним.
Наприклад.11
– просте число, а 9 і 20 – складені.
Чи є 1
простим числом? А складеним?
Ні, оскільки в числа 1
тільки один дільник. Отже, число 1 особливе. Воно і не просте, і не складене.
Зверніть увагу!
Найменшим простим
числом є число 2.
Щоб краще засвоїти
матеріал, подивіться відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=0BdwUq3WJsI
Виконати № 6, № 11, №
15, ст. 7; 8
05.09.2022 р.
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за
5 клас . Десяткові дроби. Множення і ділення
десяткових дробів.
Щоб пригадати, як
множити і ділити десяткові дроби, перегляньте відео уроки за посиланнями.
Множення десяткових дробів
https://www.youtube.com/watch?v=SflrCBgDQV8
Ділення десяткового дробу на натуральне число.
https://www.youtube.com/watch?v=Ev40q8xQwF8
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
https://www.youtube.com/watch?v=lACXYyAYlZk
Виконати завдання.
1. Виконати множення.
1) 60,21·10
2) 14,6·0,01
3) 8,26·2,6
4) 0,101·5
3)
приклад виконати у стовпчик.
2. Виконати ділення:
1) 213,08:100
2) 62,9:17
3) 29,97:8,1
4) 36,18:1,8
2), 3), 4) приклади виконати у стовпчик.
Всі завдання виконувати у
робочих зошитах. Через тиждень буду перевіряти. Підготуйте, будь ласка, зошити
в клітинку для контрольних робіт на 18 аркушів.
02.09.2022 р.
Доброго ранку, дорогі шестикласники.
Вітаю вас з початком нового навчального року. Дуже сподіваюся, що ви будете
старанні, відповідальні. Бажаю успіхів у навчанні. Досягайте найвищих висот.
А тепер щодо предмету. Прохання!!! Повторити
табличку множення. А хто ще її не знає, будь ласка, протягом цього тижня
вивчіть.
Протягом першого тижня
навчання ми будемо повторювати матеріал, вивчений у 5 класі. Особливо будемо
пригадувати матеріал, який ми розглядали на дистанційному навчанні. Сьогодні у
нас буде ніби розминка, даю простеньке завдання Якщо ви щось не можете
пригадати, можете в будь-який час до мене зателефонувати або написати у вайбер
за номером 0964463118. Я з радістю допоможу.
Успіхів вам!!!
Виконати завдання.
1.
Значення
виразу 60–30:15+8 дорівнює:
А) 50; Б) 10; В)11; Г) 66.
2.
Укажіть
дріб, у якому 8 одиниць 6 десятих 4 тисячних:
А)
8,64; Б) 4068; В) 8,064; Г) 8,604.
3.
Запишіть
у вигляді звичайного дробу число 3,007
4.
Яке
натуральне число найближче до 2,7 ?
А)
2; Б) 3; В) 4; Г)
27.
5.
На
скільки 2,07 більше від 1,08 ?
А)
1,01; Б) 1,99; В) 0,99; Г) 0,9.
6.
Виконайте
дію 0,3:0,01
А)
30; Б) 3; В) 0,003; Г) 0,03.
Вказівка.
Щоб поділити десятковий дріб на десятковий, треба у діленому і дільнику
перенести кому вправо на стільки знаків, скільки їх стоїть у дільнику. (якщо не
вистачає чисел, потрібно добавляти нулі).
Можна відповід на контрольну роботу @grinikmaria560@gmail.com
ВідповістиВидалитиМожна відповідь на самостійну роботу(13.04), grinikmaria560@gmail.com бкдь ласка
ВідповістиВидалити