Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Я досліджую світ 3 клас


27.11 Тема: "Як стати сильним"(повторення).

                     "Харчування і здоров'я".

Повторіть та виконайте завдання на с.115 у підручнику.

Обов'язково вдома виміряйте пульс власноруч так як ми з вами навчилися:

https://www.youtube.com/watch?v=F-CJh_bOUzs

Перегляньте відео та виконайте завдання на с.123:

https://www.youtube.com/watch?v=VGnue3DLtdw&t=143s
















05.09.

Тема. День знань.

Доброго дня, дорогі третьокласники! Пропоную вам познайомитись як проходить День знань у різних країнах. Уважно переглянь відео та запам'ятай.

Згадайте свій перший День знань. Напишіть свої враження та перешліть мені.


06. 09.

Тема. Дорога до школи

Кожна дитина, яка досягає шкільного віку, має ходити до школи. Сьогодні ви познайомитесь, які перешкоди долають діти різних країн, ідучи до школи. Пропоную переглянути відео та запам'ятати. Опрацюй 9 сторінку підручника.


08. 09.

Тема. Шкільні традиції з усього світу

Доброго дня мої любі третьокласники!

Сьогодні ми познайомимося з шкільними традиціями світу.

Уважно переглянь відео та запам'ятай.






14.03   16.03 Тема. Живлення рослин.


Розглянемо детальніше, що ж таке фотосинтез.



Уважно  прочитайте та розгляньте малюнок на с. 74 

Дайте відповіді на питання.

Де утворюється цукор у рослин?

Які речовини потрібні рослині для для того, щоб відбувався процес живлення? 

Як називається процес, під час якого рослини під дією світла перетворюють воду і вуглекислий газ на глюкозу, а в повітря виділяють кисень? 

Домашнє завдання. с 77 завдання 4





18.03 Тема. Розмноження рослин.

1. Більшість рослин розмножуються насінням також живцями, цибулинами.






2. На с.73 розгляньте цикли життя томата та моркви, порівняйте. Чим вони схожі? Чим відмінні.

 

3. Що потрібно для хорошого розвитку та росту рослин?


4. Проведіть експеримент вдома з насінням фасолі. Створіть сприятливі умови для насінинки, спостерігайте за розвитком паростка.


5. Домашнє завдання.  с.73 читати. с. 77 завдання 5

21 ,23.03 Тема. Будова і життєвий цикл рослин.

Хоча рослини є надзвичайно різноманітними, всі вони мають схожу будову. Сьогодні ми поговоримо про те, з чого складаються рослини та які життєві цикли вони можуть мати.


Більшість рослин мають схожу будову. Кожна рослина складається з частин, які називаються органами. Кожен орган має свою назву: корінь, стебло, листок, квітка, плід з насінням.

Дерева та кущі за листям та голками поділяють на:



Відгадайте, що зайве.


У лісі, парку рослини ростуть трьома ярусами.

Рослини поділяють на однорічні та багаторічні.


Домашнє завдання с.72 читати.

25.03,28.03. Тема. Властивості живої природи.

Людина, звір чи деревце, 

Усе що дихає, росте 

Народжується, живиться, вмирає – 

Живим природа називає. 

А сонце, дощ чи віхола, 

Бурулька попід стріхою – 

Це все природа нежива, 

Ознак живого в ній нема. 


Пригадайте, що відноситься до живої природи, а що ні.

Жива природа дуже різноманітна. Сьогодні ми розглянемо одну з її частин, а саме Гриби.



Гриби поділяють на їстівні та отруйні.




Цікавий факт про гриби.


Прочитайте с. 71

30 03  01 .04Тема. Об'єкти та їх властивості. Групи об'єктів.

Доброго дня. Сьогодні ми з вами дослідимо об'єкти що оточують

 нас в повсякденному житті.

Це об’єкти живої та неживої природи.


А також  рукотворні об’єкти.


  Запам'ятай кожен об'єкт має назву і  властивості .                                                                                                     
Виконай цікаву вправу.



Об'єкти з однаковими властивостями об'єднують в групи.
Наприклад




https://learningapps.org/watch?v=p72wsnxg521&fbclid=IwAR0XuhFWXbQJdBlEOBI5wTf0XHnCSyCaBTC_LgvkhNqsXbPYumjX3dWIjHc
Попрацюй зі сторінками 7-8. Виконай завдання 1 на с. 13.



***********************************************************************************

.04.04 .06 04


Тема.  Наш край на карті України

Матеріали до уроку

Перегляд за посиланням https://drive.google.com/file/d/1IjuBFrLoEkoZrAhLZAdUD25bcs6DQuVc/view?usp=sharing

08.04

Ставок ,як екосистема.

Ставок -це напівприродна екосистема .Зі ставка беруть воду  для поливу ,в ньому вирощують рибу.Щоб утворився ставок ,моуть перегороидти  греблею річку або стумок.Екосистема ставка охоплює територію водойми та її береги.

Розглянь мал., що у підручнику с.88. Дай відповіді на запитання:

*Що є у воді , а що на березі ?

Які елементи екосистеми належать до неживої природи ,

які -до живої ?

Підіть з дорослими на екскурсію до водойми подивіться ,хто в ній живе.

Порівняйте екоситсеми ставка і океану ,щ в них подібне ,а що - відмінне ?

11.04,12.04

Тема.Ліс як екосистема.

Листяні і хвойні ліси -це приклади наземних екосистем.

Дерева є житлом для одних організмів і їжею для інших.

Розглянь ланцюги живлення :

 чорниця   заєць   вовк

кора    короїд    дятел

Продовж ланцюжки :

зерно  ...     ....

... заєць   ...

.... ,....    ,вовк .


Продовж харчовий ланцюг далі.

14, 18.04 .

Тема.Екосистеми населених пунктів.

Створюємо екосистему.

Люди виорюють поля ,будують дороги ,будинки ,перегороджують річки .Населені пункти є прикладами 

штучних екосистем , в яких живі організми пристосувалися до умов проживання .





19.,21.04.
 Тема.Бережемо довкілля .
У давні часи природа давала людині  все ,що їй потрібно було :житло ,їжу ,одяг ,знаряддя праці.
З часом кількість людей на планеті стрімко збільшилася ,
зросли їхні потреби .Проте коли люди бездумно користуються дарами природи і не дбають про неї , погіршуються умови життя рослин ,тварин і самих людей.



25.04


26.04.Екологічні правила.
Екологи -люди , які дбають про захист довкілля .Вони радять користуватися равилами МПП (менше ,повторно ,переробка .)
Якщо кожен буде дотримуватися цього правила ,кількість сміття на планеті зменшиться.









28.04


02,04.05.

Тема.Світ техніки .Історія техніки .Розвиток техніки .Історія автомобілів.


05,09.05.
Тема.Друкарська техніка.Роботи - техніка майбутнього.

Роботи можуть виконувати досить важку і небезпечну роботу на виробництві.Вони також полегшують роботу людей : пилосос ,роботизоване інвалідне крісло ,роботи -кур*єри ,роботи-дослідники.

10.,12.05.
Тема. Безпека в побуті.Давня і сучасна оселя.

Розгляньте ,якою була оселя колись .
Люди прикрашали свої оселі вишитими рушниками ,
саморобними килимами ,малюнками на стінах та печі.
Посуд та предмети побуту також виготовлялися власноруч : лавки ,столи ,посуд із глини ,дарев*яні ложки та інше.
Чи така ж залишилась оселя зараз ?
Можливо ,у деяких людей ще залишились вишиті подушки ,дерев*яна підлога ,стільчики та лави .Але все ж теперішні оселі відрізняються від тих ,які були у наших бабусь та дідусів.

16,17.05.
Тема.Джерела водопостачання.
Електрика і пожежна безпека.
У кожному міському будинку і в  багатьох сільських будинках є водогін.З річок чи підземних джерел очищена вода надходить через водогін до будинку.

Сучасну оселю неможливо уявити без електричних приладів.Електричну енергію для них виробляють на електростанціях . Від електростанцій струм подається на підприємства і житлові будинки за допомогою ліній електропередач.
 Аварії в електромережах дуже небезпечні через можливе ураження електричним струмом .
Якщо людина торкнеться  оголеного електричного дроту чи несправної розетки ,її вдарить струмом. Вона може знепритомніти  отримати опіки і навіть загинути .
Тоу з електричними приладами слід бути дуже обережними і дотримуватися правил безпеки.

Розглянь правила користування електроприладами і дотримуйся їх.

19,23.05.
Тема.Умови горіння. Горючі речовини .
Вогонь- надійний помічник .У цьому неважко переконатись ,уявивши своє життя без нього .
Та водночас вогонь може бути і небезпечним. Особливо тоді ,коли виходить з-під контролю і спричиняє пожежу.
 У переважній більшості випадків горіння можливе за трьох умов ,які називають "трикутник вогню".
 Перша умова -джерело запалювання .
Друга умова- горючі речовини .
Третя -кисень ,що міститься у повітрі.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.