Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Я досліджую світ 2 клас

Дистанційне навчання 2022-2023 н.р.

                         Доброго дня, мої любі дітки!




05.09 Тема: " Як минуло літо "



«Доброго ранку! Сподіваюсь, ви всі добре відпочили влітку, отримали нові враження. Також всі ви стали старшими, адже тепер ви — другокласники! Мабуть, за літо ви познайомилися з багатьма людьми, але і скучили за своїми друзями-однокласниками.Прочитайте віршик, виконайте рухи ».

Я всміхаюсь сонечку:

— Здрастуй, золоте! —

(піднімаємо голову і руки вгору, махаємо уявному сонечку)

Я всміхаюсь квітоньці —

Хай вона цвіте!

(присідаємо, поступово піднімаючись, імітуємо зростання квітки)

Я всміхаюсь дощику: —

Лийся, мов з відра!

(легельно стукаємо пальчиками однієї руки по долоньці іншої, як дощик)

Друзям усміхаюся —

Зичу їм добра!

(усміхаємося )


Робота з підручником «Як минуло літо»

Розгляньте малюнки у підручнику на с. 7.

•  Де відпочивали діти? (у заміському будинку, на морі, у горах, за кордоном)

•  Що вони робили? (каталися на велосипеді, гралися на свіжому повітрі у м'яч, з піском та ін.)

•  Що спільного між малюнками дітей? (всі вони яскраві, у цих місцях можна весело і з користю провести час)

•  Що відмінного між цими малюнками? (на деяких зображені діти з дорослими, а десь — лише діти і т.д.)

•  Чим були корисні літні канікули для цих дітей? (вони відпочили, отримали нові враження).

«Літо — чудова пора року, яка залишає безліч цікавих спогадів»

Руханка:https://www.youtube.com/watch?v=YwPXkgzwwhM.


 «Що ми робили влітку»

•  Де Ви відпочивали?

•  Хто з Вас відпочивав у схожих місцях?

•  У кого місця відпочинку були різними?

•  Які літні справи були для Вас спільними?

•  Які Ваші справи були пов'язані не лише з відпочинком, а з, наприклад, допомогою рідним?

•  Що найбільше запам'яталося?

•  Які книжки Ви прочитали?

•  Чим були корисними для Вас літні канікули?

•  Які зміни відбулися з Вами впродовж літніх канікул?

•  Як описати Ваше літо трьома словами?

Намалюйте малюнок про літо або складіть та напишіть розповідь " Я влітку.....".







06.09 Тема: " Як ми змінилися"



Прочитайте текст та розгляньте малюнок у підручнику на с. 8.


•  Які зміни досліджували діти? (зріст і масу тіла)

•  Які прилади вони використовували для цього? (ростомір і ваги)

•  Хто з дітей найвищий за зростом? (Богдан) А серед дівчат? (Оленка)

•  Хто з дітей має найбільшу масу тіла? (Богдан) А найменшу? (Олесь)

Отже, «Зріст і маса тіла у дітей швидко змінюються».

Рухлива вправа «Карусель змін»

Пропоную виміряти та запам'ятати свій зріст та масу тіла, використавши ваги та ростомір .


•  виміряйте разом з однокласниками-друзями (якщо це можливо) , хто з Вас вищий за зростом (якщо є час, обчисліть, на скільки);

•  порахуйте, скільки Ви важите разом;

•  обговоріть, що у Вас змінилося за літні канікули;

•  скажіть, що Ви вмієте робити зараз, чого не вміли раніше.

Бесіда «Змінюємо школу»

Пропоную поміркувати, що Ви хотіли б змінити у своїй школі та як це можна зробити.







07.09 Тема: " Правила класу"







«Сьогодні ми поговоримо про наш клас, дізнаємося, які правила допоможуть нам стати ще більш дружніми та доброзичливими, вчитимемось поважати один одного».

Усно.

•  Що таке дружба?

•  Хто може бути другом?

•  Як ви вважаєте, навіщо нам потрібна дружба у класі?

«Учні в класі мають дружити і спільно вирішувати всі шкільні справи, товаришувати».«Взаємоповага, чуйність, ввічливість — ознаки дружнього класу при будь-яких обставинах».

Руханка: https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8.

 «Якщо квіти, які ростуть у нашій класній кімнаті, не поливати, не піклуватися про них, то вони можуть зав'янути. Так само і дружба у класі може псуватися від нестачі добрих слів».

Пропоную здійснити уявну подорож до незвичайного саду, в якому ростуть квіти, що не потребують води. Натомість вони в'януть, якщо довго не чують про себе добрих і ласкавих слів.  Садівники повинні ходити по саду і звертатися до кожної квітки з ласкавими словами, і тоді квіти будуть поступово оживати і розпускатися.


Робота з підручником «Правила класу»

Пропоную прочитати текст у підручнику на с. 9.

•  Чому можна навчитися у школі?

•  Які правила класу запропонували діти, зображені на малюнку?

•  Яке з них вам подобається найбільше? Які приміщення є у нашій школі?

•  Які правила поведінки потрібно виконувати у цих приміщеннях?

«Дотримання правил допомагає не лише висловлювати повагу та доброзичливість один до одного, а й уникати небезпеки».

Послухайте цікаву пісеньку про школу :https://www.youtube.com/watch?v=y0O7UqqeJfM.

Отже, «Ми — дружній клас, ми — молодці!».








11.10 Тема : "Тварини-рекордсмени". Інформація довкола нас.




Перегляньте головне про Африку:
https://www.youtube.com/watch?v=JmnsxUHH2is
Тварини-рекордсмени: https://www.youtube.com/watch?v=v-WZZrboFA8

Екзотичні тварини Африки:https://www.youtube.com/watch?v=iLqfOVp4srA

Інформація довкола нас:https://www.youtube.com/watch?v=K_H5HIwJqgE




12.10 Тема: "Передаємо повідомлення.Повідомлення з минулого"




Передавання інформації вдавнину:https://www.youtube.com/watch?v=e1WA-qI9oFw

Як передавати інформацію в наш час:https://www.youtube.com/watch?v=pIPJd1LMmCQ





17.10 Тема: " Безпека мандрівника"





•  Часто мийте руки. Завжди носіть зі собою вологі серветки, антибактеріальний гель чи спрей.

•  Ретельно мийте і чистіть овочі та фрукти.

•  Напої купуйте в упаковках.

•  Не торкайтесь і не годуйте вуличних та диких тварин, хоч би якими милими вони були.

•  У районах поширення малярії захистіть себе від укусів комарів. Використовуйте спеціальні спреї, спіть під москітною сіткою.

•  Захищайте шкіру від тропічного сонця одягом і сонцезахисними кремами.

 «Щоб залишатися в безпеці під час подорожі необхідно дотримуватися часто мити руки, харчові продукти, бути обережними з тваринами, а також знати, як вберегтися від сонця та комах».

Додаток 1



С. 51 у підручнику усно дайте відповіді на запитання та не забувайте працювати у зошитку!


18-19.10 Тема: " Стародавній Єгипет"

Перегляньте та виконайте завдання у підручнику на с. 53-58.




24-25.10 Тема:  " Кенія- земля масаїв"





Виконайте завдання на с.61 та с.71 у підручнику усно.



26.10 Тема: " Південна Африка і Мадагаскар"




Дітки, не забувайте усно давати відповіді на запитання у підручнику по темах!!!



31.10 Тема: " Мозаїка завдань до теми"


Дорогі дітки, дайте відповіді на запитання на с.73-80.



25.11 Тема: "Вивчаємо історію Південної Європи"





С.117 дайте усно відповіді на запитання.
Від с.119 - 124 опрацювати у підручнику.




09.12 Тема: "Мозаїки завдань до теми"





Дайте відповіді на с.135.





12.12 Тема: " Велика Британія. Норвегія"





с.137-138 перегляньте у підручнику.



27,30.12 Тема: " Головне про Арктику та Антарктику"




Дітки, попрацюйте у підручнику на 7-13 сторінках.





23,24.01 Тема: " Досліджуємо Арктику"



Перегляньте с.15-21 у підручнику.(Не забувайте працювати у зошитках).



27.01 Тема: "Діагностична робота.Тести"




Вміст тесту:
ЗАПИТАННЯ №1 з однією правильною відповіддюБалів: 8%

Яку форму має планета Земля?


ЗАПИТАННЯ №2 з однією правильною відповіддюБалів: 8%

Пори року змінюються тому що...




ЗАПИТАННЯ №4 на встановлення відповідностіБалів: 8%

АФРИКА. Встановіть відповідності.

1

Кенія

2

Єгипет

3

ПАР

4

Мадагаскар

А

Б

В

Г






































ЗАПИТАННЯ №5 на встановлення відповідностіБалів: 8%

ЄВРОПА. Встановіть відповідності.

1

ЄВРОПЕЙСЬКА СПІЛЬНОТА

2

ФРАНЦІЯ

3

ВЕЛИКОБРИТАНІЯ

4

ГРЕЦІЯ

5

ІТАЛІЯ

А

Б

В

Г

Д



















































ЗАПИТАННЯ №6 з однією правильною відповіддюБалів: 8%

Океанія це – ….



ЗАПИТАННЯ №7 з однією правильною відповіддюБалів: 8%

Яким номером позначено на карті Австралію?



ЗАПИТАННЯ №8 з кількома правильними відповідямиБалів: 8%

Прочитай твердження і визнач, які є правдиві


ЗАПИТАННЯ №9 з кількома правильними відповідямиБалів: 8%

Рекорди Південної Америки


ЗАПИТАННЯ №10 на встановлення відповідностіБалів: 8%

Антарктика. Арктика. Встанови відповідності.

1

Антарктика

2

Арктика

3

АВРОРА

4

Айсберг

5

t - 20

6

t + 20

А

Б

В

Г

Д

Е







































































ЗАПИТАННЯ №11 з однією правильною відповіддюБалів: 8%

У якій країні ти живеш?



ЗАПИТАННЯ №12 з полем для вводу відповідіБалів: 8%

Україна – одна з найбільших за територією країн…..








24.02 Тема: "Уздовж Анд. Відкриваємо Північну Америку. Головне про Північну Америку."


Анди

Перегляньте: https://www.youtube.com/watch?v=nHT-nZcr9Ew (с.51-55, повторіть, дайте відповіді на питання).




Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=R7jLMIlWOkc (58-64, дайте відповіді на питання).





13, 14,17.03 Тема:"США- країна винахідників"




Дітки, попрацюйте у підручнику на с.74-80 та усно дайте відповіді на питання.












































































                                        
Тема: Головне про Канаду.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Тварини та рослини Канади.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.



Тема. Рекорди Австралії. Тварини Австралії.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Непрохані гості.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.



Тема. Великодній символ Австралії.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема: Птахи Австралії та Океанії / Райські птахи.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.

Тема: Активний та пасивний відпочинок.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема: Чому відбувається зміна дня і ночі.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема: Океанія.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.

Тема: Острови Океанії. Мова жестів. 
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.

Тема: Найбільший кораловий риф.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Тварини Нової Гвінеї.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Українські цікавинки.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема: Країна героїв.
 Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Прогулянка на природі.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Форми земної поверхні.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Родючість ґрунтів.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.

20. 04. 2022 р.
Тема. Як вирощують урожай. Виробництво соняшникової олії.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Мистецька Україна. Народне мистецтво.
Матеріали уроку знаходяться за посиланням.


Тема. Мистецька Україна. Народне мистецтво.
Матеріали уроку знаходяться за_посиланням.


Тема. Петриківський розпис.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


Тема. Сам вдома і надворі.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


Тема. Обережно шахраї.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


Тема. Обережно шахраї.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


Тема. Літні  явища в природі.

Ознаки літа в неживій природі

Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Літні  явища в природі.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Ознаки літа в живій природі.
Матеріал уроку за цим посиланням.



Тема. Ознаки літа в живій природі.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Небезпечні речовини.
Матеріал уроку за цим посиланням.



Тема. Безпечна поведінка з незнайомцями.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Як правильно провести канікули.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Ознаки літа.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. З чого починається літо. Заочна екскурсія в природу.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Правила поведінки під час літніх канікул.
Матеріал уроку за цим посиланням.

Тема. Яка користь від уроків ЯДС?
Матеріал уроку за цим посиланням.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.