«Доброго ранку! Сподіваюсь, ви всі добре відпочили влітку, отримали нові враження. Також всі ви стали старшими, адже тепер ви — другокласники! Мабуть, за літо ви познайомилися з багатьма людьми, але і скучили за своїми друзями-однокласниками.Прочитайте віршик, виконайте рухи ».
Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте! —
(піднімаємо голову і руки вгору, махаємо уявному сонечку)
Я всміхаюсь квітоньці —
Хай вона цвіте!
(присідаємо, поступово піднімаючись, імітуємо зростання квітки)
Я всміхаюсь дощику: —
Лийся, мов з відра!
(легельно стукаємо пальчиками однієї руки по долоньці іншої, як дощик)
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра!
(усміхаємося )
Робота з підручником «Як минуло літо»
Розгляньте малюнки у підручнику на с. 7.
• Де відпочивали діти? (у заміському будинку, на морі, у горах, за кордоном)
• Що вони робили? (каталися на велосипеді, гралися на свіжому повітрі у м'яч, з піском та ін.)
• Що спільного між малюнками дітей? (всі вони яскраві, у цих місцях можна весело і з користю провести час)
• Що відмінного між цими малюнками? (на деяких зображені діти з дорослими, а десь — лише діти і т.д.)
• Чим були корисні літні канікули для цих дітей? (вони відпочили, отримали нові враження).
«Літо — чудова пора року, яка залишає безліч цікавих спогадів»
Руханка:https://www.youtube.com/watch?v=YwPXkgzwwhM.
«Що ми робили влітку»
• Де Ви відпочивали?
• Хто з Вас відпочивав у схожих місцях?
• У кого місця відпочинку були різними?
• Які літні справи були для Вас спільними?
• Які Ваші справи були пов'язані не лише з відпочинком, а з, наприклад, допомогою рідним?
• Що найбільше запам'яталося?
• Які книжки Ви прочитали?
• Чим були корисними для Вас літні канікули?
• Які зміни відбулися з Вами впродовж літніх канікул?
• Як описати Ваше літо трьома словами?
Намалюйте малюнок про літо або складіть та напишіть розповідь " Я влітку.....".
Прочитайте текст та розгляньте малюнок у підручнику на с. 8.
• Які зміни досліджували діти? (зріст і масу тіла)
• Які прилади вони використовували для цього? (ростомір і ваги)
• Хто з дітей найвищий за зростом? (Богдан) А серед дівчат? (Оленка)
• Хто з дітей має найбільшу масу тіла? (Богдан) А найменшу? (Олесь)
Отже, «Зріст і маса тіла у дітей швидко змінюються».
Рухлива вправа «Карусель змін»
Пропоную виміряти та запам'ятати свій зріст та масу тіла, використавши ваги та ростомір .
• виміряйте разом з однокласниками-друзями (якщо це можливо) , хто з Вас вищий за зростом (якщо є час, обчисліть, на скільки);
• порахуйте, скільки Ви важите разом;
• обговоріть, що у Вас змінилося за літні канікули;
• скажіть, що Ви вмієте робити зараз, чого не вміли раніше.
Бесіда «Змінюємо школу»
Пропоную поміркувати, що Ви хотіли б змінити у своїй школі та як це можна зробити.
«Сьогодні ми поговоримо про наш клас, дізнаємося, які правила допоможуть нам стати ще більш дружніми та доброзичливими, вчитимемось поважати один одного».
Усно.
• Що таке дружба?
• Хто може бути другом?
• Як ви вважаєте, навіщо нам потрібна дружба у класі?
«Учні в класі мають дружити і спільно вирішувати всі шкільні справи, товаришувати».«Взаємоповага, чуйність, ввічливість — ознаки дружнього класу при будь-яких обставинах».
Руханка: https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8.
«Якщо квіти, які ростуть у нашій класній кімнаті, не поливати, не піклуватися про них, то вони можуть зав'янути. Так само і дружба у класі може псуватися від нестачі добрих слів».
Пропоную здійснити уявну подорож до незвичайного саду, в якому ростуть квіти, що не потребують води. Натомість вони в'януть, якщо довго не чують про себе добрих і ласкавих слів. Садівники повинні ходити по саду і звертатися до кожної квітки з ласкавими словами, і тоді квіти будуть поступово оживати і розпускатися.
Робота з підручником «Правила класу»
Пропоную прочитати текст у підручнику на с. 9.
• Чому можна навчитися у школі?
• Які правила класу запропонували діти, зображені на малюнку?
• Яке з них вам подобається найбільше? Які приміщення є у нашій школі?
• Які правила поведінки потрібно виконувати у цих приміщеннях?
«Дотримання правил допомагає не лише висловлювати повагу та доброзичливість один до одного, а й уникати небезпеки».
Послухайте цікаву пісеньку про школу :https://www.youtube.com/watch?v=y0O7UqqeJfM.
Отже, «Ми — дружній клас, ми — молодці!».
Перегляньте головне про Африку:https://www.youtube.com/watch?v=JmnsxUHH2is
Передавання інформації вдавнину:https://www.youtube.com/watch?v=e1WA-qI9oFw
• Часто мийте руки. Завжди носіть зі собою вологі серветки, антибактеріальний гель чи спрей.
• Ретельно мийте і чистіть овочі та фрукти.
• Напої купуйте в упаковках.
• Не торкайтесь і не годуйте вуличних та диких тварин, хоч би якими милими вони були.
• У районах поширення малярії захистіть себе від укусів комарів. Використовуйте спеціальні спреї, спіть під москітною сіткою.
• Захищайте шкіру від тропічного сонця одягом і сонцезахисними кремами.
Додаток 1
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=4_g_u4RT918
Мадагаскар:https://www.youtube.com/watch?v=CWLlw5xQiXU
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=GfTqutAFCjQ
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VvEt2prXo5I
Яку форму має планета Земля?
Пори року змінюються тому що...
АФРИКА. Встановіть відповідності.
Кенія
Єгипет
ПАР
Мадагаскар
ЄВРОПА. Встановіть відповідності.
ЄВРОПЕЙСЬКА СПІЛЬНОТА
ФРАНЦІЯ
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ
ГРЕЦІЯ
ІТАЛІЯ
Океанія це – ….
Яким номером позначено на карті Австралію?
Прочитай твердження і визнач, які є правдиві
Рекорди Південної Америки
Антарктика. Арктика. Встанови відповідності.
Антарктика
Арктика
АВРОРА
Айсберг
t - 20
t + 20
У якій країні ти живеш?
Україна – одна з найбільших за територією країн…..
Тема. Тварини та рослини Канади.
Тема. Непрохані гості.
Тема. Великодній символ Австралії.
Тема: Птахи Австралії та Океанії / Райські птахи.
Тема: Чому відбувається зміна дня і ночі.
Тема: Океанія.
Ознаки літа в неживій природі
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.