Відкриваємо підручник на стор. 24
Опрацьовуємо параграф 5.
Виконуємо впр.50(УСНО)
На стор .26 розглядаємо, як скласти простий план тексту.
- Уважно прочитай текст.
- Визнач тему й основну думку тексту.
- Виділи мікротеми, сформулюй їх кількома словами. Це пункти плану.
- Перевір, чи відповідає план темі тексту, чи зазначено усі мікротеми.
2. Колобок утік.
3. Зустріч із зайчиком.
4. Зустріч із вовком.
5. Зустріч із ведмедем.
6. Зустріч із лисичкою.
- визначити в тексті мікротеми (розділити текст на змістові частини)
- чітко та стисло сформулювати заголовки до кожної з них
- записати їх по порядку.
Експрес-опитування:
1. Ми почали з вами опрацьовувати загальну
тему, яку? (Л.....я)
2. Що вивчає лексикологія? (Л.....е
з.....я слів)
3.На попередньому уроці ми почали працювати над розділом...? (Групи слів за значенням).
Сьогодні нові терміни
ПАРОНІМИ
Дехто з нас плутає значення слів, близьких за своїм звучанням, але різних
за написанням і значенням. Такі слова, як вам відомо, називаються паронімами
Часто неправильно використовуючи значення слів-
паронімів у мовленні, ми спотворюємо зміст сказаного, тому, щоб уникнути
подібних проблем,
проводимо пошуково-дослідницьку робот
1. Пошуково-дослідницька робота.
Пароніми можуть бути:
Синонімами:
тяжкий - важкий
Антонімами:
іммігрант - емігрант
Спільнокореневими
словами:
оргагізаційний-
організований
Близько
звуковими
словами
ефект-афект
Подані слова перепишіть, згрупувавши їх у синонімічні ряди.
Підкресліть стрижневе слово кожного ряду:
Іноді, відразу, часом, якраз, вщерть, моментально, ущент, саме
враз, по вінця, прожогом, саме час, повно, дотла, цілком, від часу до
часу, впору, негайно, впень, вряди-годи, в один раз, до краю, геть-
чисто, вкрай, вчасно, подеколи, притьмом, тут же, зрідка, зараз же,
коли-не-коли, нараз, подекуди.
2. Обережні люди придумали забобони – між серцем і розумом знак заборони.
3. Хоч піднімай його домкратом, а хам не стане демократом. 4. Мені довелося
бачити найвидатніших поетів світу – всі вони були не естрадниками, а
страдниками. 5. Синичка малесенька, наче колібрі, якось-то існує в своєму
калібрі. 6. У графа профіль, як у грифа. 7. Є в нас талант і талан, а в будяках
захлинається лан.
За творами Л. Костенко
06.09.2022.Тема.Повторення вивченого в 1-4 класах.
Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова
Відкриваємо підручник на стор.32-36.
Виконуємо впр.57.58 ,60(усно).
Опрацьовуємо правила на стор.33.
Виконуємо впр, 63
На стор.34 рубрика"Зверніть увагу".
Уважно вивчаємо.
Закріплюємо знання впр.64..
Домашнє завдання. Опрацьовуємо параграф 8,виконуємо впр.61.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.