Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Історія 5 клас



Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік 

 

27.10.

 Тема. Здобутки та труднощі сучасної України.

1.Ознайомтесь із матеріалом параграфа 7 с. 47- 52. Електронний варіант підручника: https://uchebniki-online.net/1222-doslidzhuiemo-istoriu-i-suspilstvo-5-klas-vasylkiv-2022.html

2. Перегляньте відео до уроку  за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=gF97e0YJKcI

3. Розгляньте малюнки у параграфі та проаналізуйте їх.

4. Виконайте завдання : 

                   1.  Виконайте онлайн-вправу:  «Українське військо»    (лабіринт):https://cutt.ly/HIshAnS

                 2. Корисна гра:«Українське військо» (просте упорядкування):https://cutt.ly/vIsh9mf


 

20.10.

 Тема. Господарство нашої країни.

1.Ознайомтесь із матеріалом параграфа 6 с. 40- 45. Електронний варіант підручника: https://uchebniki-online.net/1222-doslidzhuiemo-istoriu-i-suspilstvo-5-klas-vasylkiv-2022.html

2. Перегляньте відео до уроку  за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=qTsl719Clr8

3. Розгляньте малюнки у параграфі та проаналізуйте їх.

4. Виконайте завдання : 

  1. Онлайн-цікавинка: «Господарство нашої держави»:https://cutt.ly/0IsgzcP
  2.  Корисна гра: «Сталий розвиток» (знайти слова):https://cutt.ly/WIsi5Vx

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


 

06.09.2022

 

Тема.  Досліджуємо історію і суспільство . Вступ до курсу .                       
Хід уроку   
1. Підписуємо зошити ( тоненькі, в клітинку або в лінію).
                                       Зошит      
              для робіт  з історії   України                      
здобувача освіти  5 класу КЗ"Могильненський ліцей" 
              Заваллівської селищної ради                      
                        Прізвище та ім'я                                    

     
2. У зошитах записуємо дату ,"Класна робота", тему уроку.

3.   Розглянемо зміст підручника й подивимось, які розділи будемо вивчати у 5 класі. 

                     4. Опрацюйте матеріал підручника   с. 4-6.  Випишіть у зошит поняття " Історія - це  "



                  Історія (з грецької — «розпитування») — наука, що вивчає минуле людства на основі усних, письмових свідчень (літописів, документів, спогадів та ін.) і матеріальних пам'яток (житла, одягу, знарядь праці тощо).





Складіть у зошиті 2  речення із словами на малюнку 1,2

мал. 1
мал .2





                 5. Перегляньте відеоурок до теми за посиланням, дайте усно відповіді                   на  запитання :                                

 

Домашнє завдання 
Прочитати  матеріал підручника    с. 4- 6.  






















Дистанційне навчання 2021-2022 навчальний рік 


24.05.

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми "Усе має минуле"

1. Повторити   матеріал підручника   параграф 21-24 ст. 120- 137.  
2. Перейти за посиланням , дати  відповіді  на запитання  тесту .



17.05.

 Тема. Наука та освіта на українських землях .


1. Ознайомтесь із матеріалом параграфів  23 -24 с. 130 - 137.

3. Розгляньте малюнки у параграфі та проаналізуйте їх.

4. Виконайте завдання № 3 с.133, № 5 с.137,  письмово в зошиті .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


10.05.

 Тема.  Міста і села в минулому і зараз.


1. Перегляньте відеоурок та виконайте завдання , що там пропонуються за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=d7gI9poKQv0

2. Ознайомтесь із матеріалом параграфа 22 с. 124 - 129.

3. Розгляньте малюнки у параграфі та проаналізуйте їх.

4. Виконайте завдання №8 с.129 письмово в зошиті .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


03.05.

Тема. Праця  і господарство: колись і сьогодні.

1. Перегляньте відеоурок та виконайте завдання , що там пропонуються за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=A9Axn2vTvBM

2. Ознайомтесь із матеріалом параграфа 21 с. 120 - 123

3. Випишіть у зошит визначення у червоних рамках

4. Розгляньте малюнки у параграфі та проаналізуйте їх.

Домашнє завдання

1.Опрацюйте параграф 21 с. 120 - 123

2 Виконайте завдання №7 с.123 письмово 


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


26.04.

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми "Дослідники історії "

1. Повторити   матеріал підручника   параграф 19-20 ст. 108- 118.  
2. Перейти за посиланням , дати  відповіді письмово на запитання  тесту у зошиті .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


19.04.

Тема : Практичне заняття . Родинне дерево . Історія моєї родини - частина історії України .

1. Опрацювати  матеріал практичного заняття ст. 117- 118  ,  письмово виконати завдання :
- Намалюйте родинне дерево 
- Опишіть життя і діяльність членів своєї сім'ї . 
- Візьміть інтерв'ю в найстарших членів своєї родини  . 
- Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття .

2.Перегляньте відеоурок :


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



12. 04.

Тема Історія, історики, письменники та поети.

1. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=mCmaDVRDGbI

2. Ознайомтесь із матеріалом параграфа 20 ст. 112- 116

3. Розгляньте малюнки та зображження у параграфі.

4. Складіть таблицю за матеріалом параграфа

 Діяч 

 Його діяльність 

 Твори

 

 

 

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



05.04.

Тема : Головні цілі пізнання минулого 

1. Опрацювати  матеріал   параграф 19  ст. 108- 105.   ст. 111 , перейдіть   за посиланням , дайте  письмово відповіді на запитання : 

https://naurok.com.ua/test/golovni-cili-piznannya-minulogo-169305.html

2. Розглянути та записати в зошит схему на ст .  108,  та документи   у підручнику  на ст. 109 , 110 , 112 , дайте усно  відповіді на запитання після документів .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



29.03.

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми "Історія України в пам'ятках "

1. Повторити   матеріал підручника   параграф 9-18  ст. 52- 105.  
2. Перейти за посиланням , дати  відповіді письмово на запитання  тесту у зошиті .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


22.03.

Тема : Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України.

Доброго дня всім!

 1. Ознайомтесь із матеріалом параграфа 18 с 102 - 105, перегляньте фотографії . Про ці трагічні події ми з вами згадуємо кожного року вшановуючи Небесну сотню, Революцію Гідності.

 https://www.youtube.com/watch?v=JWhS_Q0MZ9Y

2. Випишіть визначення у червоних рамках у зошит та основні події , що відбулись у період Революції Гідності.

3. Дайте відповідь на запитання №3  стор. 105 письмово.

Домашнє завдання

1. Опрацюйте параграф 18 с. 102-105

2 Підготуйте разом з батьками відповідь на запитання № 5 с. 105, запишіть голосове повідомлення відповіді та перешліть мені  на Viber 0987931906.



15.03.

Тема Проголошення незалежності України.

1. Перегляньте відео до теми за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=5Jv4G2WAhtE

2. Ознайомтеся із матеріалом параграфа 17 с. 96 - 101.

3.Із пункту 3. Здобуття Україною незалежності, випишіть у хронологічному порядку події, що сприяли здобуттю незалежності.

4. Розгляньте ілюстрації з поясненням у параграфі.

5. Дайте відповіді на запитання після параграфа на стор.101 усно.




















































Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік 







16.03.
Тема : Практичне заняття . Памятки історії ( пам'ятки рідного краю)

1. Повторити параграф 18 ст 102 - 105, дати письмово відповіді на запитання (Виконайте завдання ,скиньте на вайбер сьогодні   ):

     -  Якими були причини Революції Гідності  ?
     -  Агресія - це  ...
     -  Чому Росія вчинила агресію проти України  ?
     -  Волонтер - це ...
2. Опрацювати  матеріал практичного заняття ст. 106 ,  письмово виконати завдання Виконайте завдання ,скиньте на вайбер до 23 .03  ):

- Підготуйте опис однієї з пам'яток історії (за допомогою електронних ресурсів )
- Розкажіть про події , життєвий шлях осіб , якими зведенно пам'ятники. 
- Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



19.01.
Тема : Джерела , які зберігають память про історію княжої Русі - України 
1. Повторити параграф 9 ст 52 - 55, дати письмово відповіді на запитання (Виконайте завдання ,скиньте на вайбер сьогодні   ):

     -  Які бувають історичні пам'ятки  ?
     -  Які  історичні пам'ятки зберігають історичну пам'ять  ?
     -  Для чого ствррюють меморіали , пам'ятники ?
     -  Свідченням якої доби історії України є "кам'яні баби " ?
2. Опрацювати  матеріал підручника параграф  10 ст. 56 - 61 , дати письмово відповіді на запитання Виконайте завдання ,скиньте на вайбер до 26 .01  ):

1. У VІІІ ст. слов'янські племена, що жили на українських землях, досягли рівня розвитку, коли почала формуватися держава. Центром цієї держави стало місто Київ, яке, за легендою, було засноване князем союзу племен полян


 

Аскольдом

 
 

Володимиром Великим

 
 

Києм

 
 

Данилом Романовичем

2.  Князівство полян, згідно з історичними джерелами, називалося...

 Руссю, Руською землею
 
 

Кримське ханство

 
 

Куявією

 
 

Запорізька Січ


3. Останнім з династіїї Києвичів бум князь Аскольд. Після його вбивства у 882 році до влади прийшла династія:

 

Великих князів

 
 

Рюриковичів

 
 

Галицьких

4. Князем, який охрестив Русь був:

 

Володимир Великий

 
 

Ярослав Мудрий

 
 

Данило Романович

 
 

Роман Мстиславович

5. Головним здобутком Володимира Великого стало хрещення Русі у

 882
 
 

1199

 
 

988

 
 

788

6. За чвсів його князювання на Русі був побудований Софіїївський Собор, багато шкіл, бібліотекта ін. Народ прозвав його Мудрим.


 

Ярослав

 
 

Володимир

 
 

Аскольд

 
 

Олег

7. У 1199 р. волинський князь Роман Мстиславович підкорив Гали і заклав підвалини нової держави:

 

Київської Русі

 
 

Королівства Руського

 
 

Запорізької Січі

 
 

Галицько-Волинської держави

8. Представник Папи Римського, на знак визнання могутності князя й ролі в захисті Європи від монгольської навали коронували королівською короною -

 

Романа Мстиславовича

 
 

Володимира Великого

 
 

Данила Галицького

 
 

Ярослава Мудрого

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.