Тема: Програма- браузер. Закладки у браузері.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=BFzAXBDL9E8
14.10.2022
Тема: Поняття про мережу Інтернет, веб- сторінку, веб-сайт.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Tt7yreABvwE
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дистанційне навчання 10.10.2022
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
26.05.2022
Тема: Презентація навчальних проектів.
19.05.2022
Тема: Виконання навчальних проектів.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Li6bRaL0Ais
12.05.2022
Тема : Створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Gi8XvfQca4U
05.05.2022
Тема: Створення таблиць за зразком.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=ksFAT7tFx3M
28.04.2022
https://www.youtube.com/watch?v=0zEYtoEyN8s
21.04.2022
Тема:Створення текстових інформаційних моделей , зокрема у табличній формі.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=KRErjhU91Zo
14.04.2022
Тема: Інформаційна модель .Створення текстових інформаційних моделей , зокрема у табличній формі.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Gi8XvfQca4U
07.04.2022
Тема:Форматування презентацій. Доповнення презентацій текстом , зображенням,схемою.
Переглянути :https://www.youtube.com/watch?v=tLALrrdBrlo
31.03.2022
Тема:Утворення власного слайду. Доповнення слайду текстом , зображенням.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=UeV6K4utxRY
Працюєм по можливості з програмою Power Point.
24.03.2022
Тема:Редагування презентацій.
Переглянути :https://www.youtube.com/watch?v=8A7_30qIYqE
Тема: Комп'ютерні презентації.Створення презентацій.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=84tBrHc1H6I
Сьогодні ми навчимося програмувати лінійні алгоритми.
Опиши, чому саме цей алгоритм є лінійним.
Сфотографуй відповідь і надішли фото вчителю
У лінійних алгоритмах кожна дія виконується одна за одною.У повсякденному житті ми часто користуємося різними видами алгоритмів. Серед запропонованих алгоритмів, обери лінійний.
Опиши, чому саме цей алгоритм є лінійним.
Сфотографуй відповідь і надішли фото вчителю.
Перегляньте відео "Вступ до лабіринту" за посиланням або пояснення учителя у Вайбері група " 3 клас"
4. Час руханки
5. Програмуємо лінійними алгоритмами
Прочитай текст і виконай завдання в підручнику на с. 120
Для того, щоб керувати роботом, його необхідно завчасно навчити певним командам, тобто запрограмувати. Для створення програм існують спеціальні середовища програмування. Сьогодні ми ознайомимось з одним з таких середовищ, яке називається Code.org.
Всі ми є виконавцями, адже виконуємо певні дії. Роботи також запрограмовані виконувати певні команди та дії відповідно до свого призначення.
5. Виконай завдання №1-7 з підручника на с. 113.
5. Час руханки
Сьогодні ми будемо розглядати логічні висловлювання із конструкціями «не», «і», «або».
2. Подумай і напиши відповіді на запитання.
1) Які тварини живуть в лісі або в селі?
2) Які тварини живуть у лісі і в селі?
3) Які тварини не живуть у селі і не живуть у лісі?
Сфотографуй відповіді і надішли фото вчителю
Сфотографуй свій малюнок і надішли фото вчителю.
Руханка для оченят - найкращий вибір! Мої очі трішки стомились, а твої?
Сьогодні ми дізнаємося, що таке циклічні алгоритми!
22.01.2021р.
Тема. Модель Сонячної системи у MS PowerPoint
1. Вивчення нового матеріалу
Сервіс Zoom
Підключиться до конференції Zoom за розкладом уроку
https://us05web.zoom.us/j/7331423737?pwd=bmVocUJtenFFSEw4MDVKTWtpY1htZz09
Ідентифікатор конференції: 733 142 3737
Код доступа: 9GE51C
2. Час руханки
2. Відкрий підручник та ознайомся з інформацією поданою на с. 19
Створіть презентацію модель Сонячної системи користуючись інструкцією в підручнику на с. 19.
Заготовки для завдання за посиланням
3. Виконай інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/watch?v=pc5eftbtk21
Домашнє завдання
1. За бажанням2 переглянути відео "Сонячна система"
Збережи презентацію та надішли її вчителю на електронну скриньку
************************************************************
15.01.2021р.
Тема. Інформаційні
об’єкти
Сьогодні ми поговоримо про об'єкти, які несуть в собі певну інформацію.
1. 1. Прочитай текст і розглянь таблицю в підручнику на с. 9
* Наведи приклади інформаційних об’єктів.
*Де можна створювати інформаційні об’єкти?
* Назви комп’ютерну програму, за допомогою якої, можна створювати таблиці.
3. Сфотографуй відповіді і надішли фото вчителю.
4. Час руханки
Вправа для очей
4. 5. Створюємо інформаційні об’єкти
Створіть інформаційні об'єкти за допомогою свого
смартфона у вигляді:
1) Голосове
повідомлення.
2) Текстове
повідомлення.
3)
Фотоповідомлення.
4)
Відеоповідомлення.
Надішли свої
повідомлення вчителю будь-яким зручним способом.
5. Виконай інтерактивну вправу за посиланням
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.