Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Інформатика 3 клас

21.10.2022
Тема: Програма- браузер. Закладки у браузері.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=BFzAXBDL9E8
14.10.2022
Тема: Поняття про мережу Інтернет, веб- сторінку, веб-сайт.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Tt7yreABvwE
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дистанційне навчання 10.10.2022
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
26.05.2022
Тема: Презентація навчальних проектів.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=TfhmJgtES2g
19.05.2022
Тема: Виконання навчальних проектів.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Li6bRaL0Ais
12.05.2022
Тема : Створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Gi8XvfQca4U
05.05.2022
Тема: Створення таблиць за зразком.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=ksFAT7tFx3M



28.04.2022



Тема: Створення таблиць в текстовому редакторі ворд.
https://www.youtube.com/watch?v=0zEYtoEyN8s
21.04.2022
Тема:Створення текстових інформаційних моделей , зокрема у табличній формі.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=KRErjhU91Zo
14.04.2022
Тема: Інформаційна модель .Створення текстових інформаційних моделей , зокрема у табличній формі.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=Gi8XvfQca4U
07.04.2022
Тема:Форматування презентацій. Доповнення презентацій текстом , зображенням,схемою.
Переглянути :https://www.youtube.com/watch?v=tLALrrdBrlo
31.03.2022
Тема:Утворення власного слайду. Доповнення слайду текстом , зображенням.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=UeV6K4utxRY
Працюєм по можливості з програмою Power Point.
24.03.2022
Тема:Редагування презентацій.
Переглянути :https://www.youtube.com/watch?v=8A7_30qIYqE
Дистанційне навчання 2022 р.
***************************************

17.03.2022
Тема: Комп'ютерні презентації.Створення презентацій.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=84tBrHc1H6I




***************************************

Дистанційне навчання 2021 р.

********************************************************************************
Контакти вчителя 
Тищук  Р.В. 
Вайбер 0688908114 

*********************************************************************************

23.04.2021р.
Тема. Програмування  лінійних алгоритмів

Сьогодні ми навчимося програмувати лінійні алгоритми.


План роботи
1. Пригадай!

Опиши, чому саме цей алгоритм є лінійним.

Сфотографуй відповідь і надішли фото вчителю

У лінійних алгоритмах кожна дія виконується одна за одною.У повсякденному житті ми часто користуємося різними видами алгоритмів. Серед запропонованих алгоритмів, обери лінійний.












Опиши, чому саме цей алгоритм є лінійним.

Сфотографуй відповідь і надішли фото вчителю.


3. Вступ до лабіринту


Перегляньте відео "Вступ до лабіринту" за посиланням
або пояснення учителя у Вайбері група " 3 клас"

4. Час руханки


5. Програмуємо лінійними алгоритмами

Прочитай текст і виконай завдання в підручнику на с. 120



6.  Щоб почати програмувати перейдіть за посиланням


***********************************************************************************


16.04.2021р.

Тема. Середовище програмування


Матеріали для уроку взято з сайту дистанційного навчання ЯДС 3клас

Для того, щоб керувати роботом, його необхідно завчасно навчити певним командам, тобто запрограмувати. Для створення програм існують спеціальні середовища програмування. Сьогодні ми ознайомимось з одним з таких середовищ, яке називається Code.org.


План роботи (Відео пояснення уроку дивіться у Вайбері група "З клас")

Всі ми є виконавцями, адже виконуємо певні дії. Роботи також запрограмовані виконувати певні команди та дії відповідно до свого призначення.


1. Виконай інтерактивну вправу за посиланням

2. Прочитай текст і розглянь зображення у підручнику на с. 112

3. Для виконання завдань в підручнику перейди за посиланням


4. Час руханки



5. Виконай завдання №1-7 з підручника на с. 113.


Сфотографуй відповідь і надішли фото вчителю.
****************************************

********
09.04.2021р.

Тема. Інтерактивна карта утилізації відходів


Матеріали для уроку взято з сайту дистанційного навчання ЯДС 3клас

Сьогодні ми будемо вчитися правильно сортувати відходи, які довгий час не розкладаються самостійно, тому їх потрібно віддавати до спеціальних пунктів.

План роботи

1. Переглянь відео правила сортування відходів




2. Розв’яжи лабіринти і пригадай, як потрібно утилізувати ті чи інші види побутових відходів.





3. Подумай і напиши, як потрібно утилізувати відходи, які були зображені в завданнях?
4. Сфотографуй відповідь і надішли фото вчителю.

5. Час руханки


Вправи для очей



6. Розглянь інтерактивну карту відходів, користуючись інструкцією в підручнику
 на с. 99.


Перейди за посиланням 

Спробуй проаналізувати кількість пунктів прийому вторинної сировини у Кіровоградскій  області:
1) У якому населеному пункті/області їх найбільше?
2) Чи є такий пункт в нашій місцевості? 
3) Чи знаєш ти пункти прийому вторинної сировини, що не зафіксовано на цій мапі?

7. Сфотографуй відповідь і надішли фото вчителю.

*********************************************************************************
26. 03.2021р.


Тема. Логічні операції "АБО" , "І", "НЕ"

Сьогодні ми будемо розглядати логічні висловлювання із конструкціями «не», «і», «або».


План роботи

1. Вивчення нового матеріалу

Прочитай текст і розглянь схему в підручнику на с. 92



2. Подумай і напиши відповіді на запитання.

1) Які тварини живуть в лісі або в селі?

2) Які тварини живуть у лісі і в селі?

3) Які тварини не живуть у селі і не живуть у лісі?


Сфотографуй відповіді і надішли фото вчителю


3. 
Намалюй до кожної із груп тварину

Сфотографуй свій малюнок і надішли фото вчителю.


4. Час руханки

Руханка для оченят - найкращий вибір! Мої очі трішки стомились, а твої?





*********************************************************************************
19.03.2021р.

Тема. Циклічні алгоритми. Блок-схема циклічного алгоритму

Сьогодні ми дізнаємося, що таке циклічні алгоритми!


План роботи

1. Вивчення нового матеріалу

Прочитай текст і розглянь схему в підручнику на с. 76




2. Розглянь блок-схему циклічного алгоритму висаджування квітів. Назвіть його команди та умови.

3. Робота в зошиті
Складіть циклічний алгоритм для збирання 10 кошиків яблук. Запишіть його у вигляді блок схеми.

4. Час руханки




********************************************************************************


22.01.2021р
.

Тема.  Модель Сонячної системи у MS PowerPoint

1. Вивчення нового матеріалу

  Сервіс Zoom

Підключиться до конференції Zoom за розкладом уроку

https://us05web.zoom.us/j/7331423737?pwd=bmVocUJtenFFSEw4MDVKTWtpY1htZz09

Ідентифікатор конференції: 733 142 3737

Код доступа: 9GE51C

2. Час руханки



2. Відкрий підручник  та ознайомся з інформацією поданою  на с. 19

 Створіть презентацію модель Сонячної системи користуючись інструкцією в підручнику на с. 19.

Заготовки для завдання за посиланням

https://drive.google.com/drive/folders/1T-yf5SS2XoARz7XuvZy-oFdHpQvoDLOu?fbclid=IwAR3lueV3zoMlTwvgZiMmiHGroH6b8q8NB9dphcqLDFzqJWda4WuAMiXh45Q

3.    Виконай  інтерактивну вправу за посиланням 

https://learningapps.org/watch?v=pc5eftbtk21

Домашнє завдання

1. За бажанням2 переглянути відео "Сонячна система"


2. Доробити презентацію "Модель Сонячної системи".

Збережи презентацію та надішли її вчителю на електронну скриньку


************************************************************


15.01.2021р
.

Тема.  Інформаційні об’єкти


Сьогодні ми поговоримо про об'єкти, які несуть в собі певну інформацію.

 

1. 1.   Прочитай текст і розглянь таблицю в підручнику на с. 9

 



2. Подумай і напиши відповіді на запитання.

* Наведи приклади інформаційних об’єктів.

*Де можна створювати інформаційні об’єкти?

* Назви комп’ютерну програму, за допомогою якої, можна створювати таблиці.

3. Сфотографуй відповіді і надішли фото вчителю.

 4. Час руханки

Вправа для очей

 

4.     5. Створюємо інформаційні об’єкти

 Створіть інформаційні об'єкти за допомогою свого

смартфона у вигляді:

1) Голосове повідомлення.

2) Текстове повідомлення.

3) Фотоповідомлення.

4) Відеоповідомлення.

Надішли свої повідомлення вчителю будь-яким зручним способом.


5.    Виконай  інтерактивну вправу за посиланням 

https://learningapps.org/watch?v=p72wsnxg521&fbclid=IwAR0XuhFWXbQJdBlEOBI5wTf0XHnCSyCaBTC_LgvkhNqsXbPYumjX3dWIjHc

 








Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.