Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Інформатика 9 клас


Контакти учителя 
Тищук Р. В
Вайбер 0688908114 

Дистанційне навчання 2022- 2023р.

Вітаю всіх із новим навчальним роком. Бажаю гарних здобутків у навчанні, здоров'я та миру! 


Електронний підручник для завантаження 

***********************************************************************

09.09.2022р.
Тема.  Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Резервне копіювання даних.

План роботи над темою уроку

1. Проойти тест (для тих, хто не здавав на минулому уроці)

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  xfb736

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/xfb736


2. Записати дату та теми уроку
3. Опрацюйте матеріал теми уроку  за презентацією. Натисніть на посилання

або параграф електронного підручника 1.2.

4. Працюємо за комп'ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життє-
діяльності та санітарно-гігієнічних норм.

Створення контрольної точки відновлення системи

1. Виконайте Пуск ⇒ Система Windows ⇒ Панель керування ⇒ Відновлен-
ня ⇒ Настроїти відновлення системи (мал. 1.18). c.23
Дослідіть, використовуючи список Параметри захисту на вкладці Захист
системи вікна Властивості системи:
• Для яких дисків можна створити контрольні точки відновлення системи?

• Для яких дисків уже ввімкнено режим автоматичного збереження кон-
трольних точок відновлення системи (стовпчик Захист)?

3. Оберіть у списку Параметри захисту на вкладці Захист системи вікна Вла-
стивості системи один із дисків (наприклад, Локальний диск (С:)).

4. Увімкніть для цього диска (якщо вимкнено) захист системи. Для цього вибе-
ріть кнопку Настроїти та встановіть позначку прапорця Увімкнути захист системи.
5. Залиште без змін установлене значення використання дискового простору та
виберіть кнопку ОК.
6. Виберіть кнопку Створити.
7. Уведіть опис контрольної точки відновлення – ваше прізвище та ім’я (мал. 1.19).
8. Виберіть кнопку Створити.
9. Дочекайтеся завершення операції створення контрольної точки відновлення
та перевірте її наявність у списку контрольних точок відновлення. Для цього
виберіть кнопку Відновлення системи і у вікні Відновлення системи виберіть кнопку Далі.

10. Зробіть скріншот вікна Відновлення системи та надішліть його мені на електронну пошту або Вайбер.
11. Виберіть кнопку Скасувати.
12. Закрийте вікно Властивості системи.

5. Для закріплення теми уроку повторіть матеріал уроку за презентацією або параграф 1.2. електроннй підручник

*******************************************************************
06.09.2022р.
Тема. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Драйвери.

План роботи над темою уроку

1. Записати дату та теми уроку

2. Опрацюйте матеріал теми уроку  за презентацією. Натисніть на посиланням

3. Зробіть коротку паузу для зняття напруги очей.

  1. Сядьте зручно на стілець. Потріть руки, щоб вони зігрілися. Закрийте очі і покладіть на них долоні, не закриваючи при цьому ніс. Уникайте тиску на очні яблука. Уявіть собі глибоку темряву і зосередьтеся на ній. Зробіть глибокий вдих, думайте про щось приємне і розслабляюче. Коли ви будете бачити саму лише темряву, зніміть долоні з очей. Повторіть вправу за 3 хвилини.
  2. Міцно примружтеся на 3-5 секунд. Відкрийте очі і не блимайте 3-5 секунд. Повторити 7-8 разів.
4. Для закріплення теми уроку зробіть короткий конспект та  проойти тест

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  xfb736

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/xfb736




**********************************************************************
02.09.2022р.
Тема.Інструктаж з правил поводження в кабінеті інформатики. Класифікація програмного забезпечення. Ліцензії. Класифікація та основні функції операційних систем.

План роботи над темою уроку

1. Записати дату та теми уроку

2. Повторіть правила роботи за ПК виконавши інтерактивну вправу

3. Опрацюйте матеріал теми уроку  за презентацією (перейти за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1yCHkO3lKUPjAz7JZiqcAQhGVZWxrOxFx/edit?usp=sharing&ouid=113294906218838370623&rtpof=true&sd=true ) 

або параграф  електронного підручника 1.1. (наші підручники не відповідають програмі!)

4. Працюєм за компютером 
Виконайте завдання на сторінці 13

5. Для закріплення теми повторіть матеріал презентації або параграф 1.1.
Зробіть короткий конспект


*******************************************************************************************

Дистанційне навчання 2021-2022р.
***********************************************************************************************
1. Тест 1 "Візуалізація графічних примітивів" (22.03) 

2. Тест 2. (08.04.2022р.) за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2282115

або join.naurok.ua Код доступу 2282115

3.Тест 1  "Табличні величини" (12.04)
4. Тест 2  За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  nhq745

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/nhq745



*********************************************************************************************
27.05.2022р
Тема. Захист індивідуального та колективного навчального проєкту.

1.Перед захистом проекту опрацюйте презентацію за посиланням

2. Захист проекту.  Надіслати учителю на електронну пошту учителю та повідомити на Вайбер про відправку.


3 . Здати підсумковий тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/bah472
***********************************************************************************************
24.05.2022р.
Тема. 

Використання офісних веб-програм та інтернет середовищ для публікації результатів своєї роботи. Захист індивідуального та колективного навчального проєкту.

  1. Опрацювати презентацію. https://drive.google.com/file/d/1kOCGiMiqOoNbRyyG-gRsMKEC0TcOko5K/view

  2. Підготуватись до захисту проєктів, який відбудеться 28.05


********************************************************************************************
10 травня, 13 травня, 17травня, 20травня, 
Тема.Виконання індивідуальних та групових проєктів.

  1. Робота над проєктом

  • тема проєкту (з сторінок 275-277)

  1. Консультації телефоном, у Viber або raisa1974@ukr.net



**************************************************************************************

3 травня, 6 травня 2022р.
Тема.Виконання індивідуальних та групових проєктів.

Робота над проєктом розрахована 7 уроків. Питання щодо виконання проєктів у Viber або raisa1974@ukr.net

***********************************************************************************************
29.04.2022р.
Тема.Виконання індивідуальних та групових проєктів.

  1. Дорогі дев'ятикласники, ви на попередньому уроці опрацювали теми проєктів, обєдналися в групи та обрали для роботи проєкт. Сьогодні ви будете працювати над створенням проєкту

  2. Опрацюйте презентаці     https://docs.google.com/presentation/d/1P1Gu961EhoCie8H9iBSdvEXfaEo2-iES/edit?usp=sharing&ouid=113294906218838370623&rtpof=true&sd=true

  3. Робота над проєктом розрахована 7 уроків. Питання щодо виконання проєктів у Viber або raisa1974@ukr.net


********************************************************************************************
26.04.2022р.

Тема. Добір  засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.


  1. Дорогі дев'ятикласники, вам необхідно:

  • опрацювати теми навчальних проєктів запропонованих на с. 275-277;

  • довільно об'єднатись в групи по 3-4 чоловіки для виконання обраного проєкту.

  1. Питання щодо виконання проєктів у Viber або raisa1974@ukr.net

  2. Опрацюйте презентацію https://drive.google.com/file/d/1IxOgipEIFRVFfraSzyW463cuGtF7ADRW/view


********************************************************************************************
22.04.2022р.

Тема. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдання проекту; розподіл ролей і планування колекутивної діяльності.
План роботи
1.Запишіть число та тему урока                                                                                            2. Пригадай, що таке проєкт та як працювати над проєктом переглянувши презентацію

3. Обери  тему проєкту на сторінці 275-277 та склади план роботи над проектом.


***********************************************************************************************
15.04., 19.04.2022р.


Тема. Розв'язання компетентнісних задач

План роботи

1.Запишіть число та тему уроку

2 Повторіть матеріал до теми уроку за   презентацією  ПРЕЗЕНТАЦІЯ

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання. Оберіть на власний вибір завдання на сторінці 274-275  та виконайте його.

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.
 

Домашнє завдання

 Проаналізувати параграф 10.1 с.272-275 та виконати одне з поданих завданнь на с. 274-275. Результати виконаної роботи відправити учителю.

*********************************************************************************************

12.04.2022р.

Тема. Підготовка звіту та презентація проекту. Тематичне оцінювання.

План роботи

1.Запишіть число та тему уроку

2. Пройдіть тест 1. "Табличні величини"
Тест 2. 

vseosvita.ua/go  введіть код:  nhq745

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/nhq745



3. Опрацюйте  навчальну презентацію в якій ви пригадаєте правила підготовки презентації та захист проектів ПРЕЗЕНТАЦІЯ.

4. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)


5. Зніміть відео свого проекту в середовищі Lazarys коментуючи його. Проект загрузіть на google диск, відкрийте достул до відео (для тих у кого є посилання). Посилання скопіюйте і надішліть учителю та своїм однокласникам


***********************************************************************************************
         08.04.2022р.

Тема. Збір та аналіз відгуків користувачів програми

План роботи

1.Запишіть число та тему уроку
2. Опрацюйте матеріал поданий нижче та зробіть конспект

ЗАРАДИ ЧОГО НЕОБХІДНІ ВІДГУКИ?

Позитивні відгуки – гарантують високу якість продукції, оперативну доставку,  демократичну цінову політику.Відгуки індексуються пошуковими системами, а отже, дозволяють відшукати продукт у всесвітній павутині.   Потрібно набрати в рядоку пошуку «Назва програмного продукту, відгуки» – і ви отримаєте посилання.

Види відгуків:
1.Написані – відгуки звичайних користувачів, листи-подяки від партнерів по бізнесу та ін .;
2.Усні – вимовлене вдячним покупцем «спасибі» 3.Аудіо-відгуки – запис голосового повідомлення клієнтом;
4.Відео-відгуки – сьогодні в тренді, бувають короткі та емоційні. 
5.Фото-відгуки – все аналогічно, тільки в форматі фотографії

Що являє собою ідеальний відгук?
  • ПІБ покупця, вік, назва населеного пункту, де він проживає;
  • Фото, посилання на сторінку в соціальних мережах;
  • Більш детальну інформацію про здійснення покупки в онлайн-магазині;
  • Переваги та недоліки продукту і продавця;
  • Свої побажання;
  • Контактні дані для зворотного зв’язку.
Збираємо відгуки
  • Можна створити форму відгуків, доступну для заповнення будь-яким клієнтом. 
  •    Створіть «Гугл-форму» – ви зможете питати те, що потрібно. 
  •     Додайте мобільний додаток.
  •     Організуйте опитування в соціальних мережах. 
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЯК ЗБИРАТИ ВІДГУКИ

питати треба так, що не можна буде відповісти однозначно. 
Наприклад:

1. Чи часто ви замовляєте товари в  онлайн-магазині?
2. Як ви до нас потрапили?
3. Який товар найчастіше купуєте  або що хотіли б купити?
4.Чи підходить вам асортимент?
5. Як вам ціни та умови доставки?
6. Чи отримували ви від нас подарунки, бонуси та ін.
7. Ваші побажання.

3. Практичне завдання

1. Завантажте свій проект на Гугл диск
2. Надайте доступ "Для тих у кого є посилання"
3. Надішліть друзям та учителю посилання на свій проект
4. Організуйте збір та аналіз відгуків користувачів вашої програми за допомогою Google Forms

Створення опитувальника за допомогою Google Forms   (Пригадайте!)
                           1. 


2. 


Аналіз відгуків у Google Forms ви можете переглянути у розділі створеної форми 
ВІДПОВІДІ. Завантажте  відповідь і відправте учителю.


                            
3. Для закріплення вивченого розділу повтори теми розділу та здай тест за посиланням

або join.naurok.ua Код доступу 2282115

***********************************************************************
01.04.2022р. , 05.04.2022р.

Тема.  Розробка та тестування програмного рішення.

План роботи

1.Записати дату та тему уроку
2. Робота над проектом

*Скласти умову задачі , яка буде реалізована через програмне середовище Lazarus та написати програмний код для її реалізації (від 6-9 балів)
* Скласти завдання до гри (наприклад "Морський бій") та написати програмний код гри , виконати його в програмному середовищі. (10-12 балів)

Під час виконання завдання не забуваємо про вправи для відпочинку. Виконання проектного завдання розраховано на два уроки.

Дайте відповідь на запитання 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKaW1WHTzTw48lcfUUZqtQsUpARV5GZKdmpBdg3nRSCRcaGQ/viewform?pli=1   (Для тих , хто не  відповів на запитання)

***********************************************************************************************
29.03.2022р.

Тема. Визначення теми програмного проекту.

План роботи
1. Записати дату та теми уроку
2. Опрацюйте матеріал за презентацією

 Звертаємо увагу на :
 -  поняття "компетентнісні задачі ";
 -  етапи розв'язання компетентнісних задач;
- завдання гра "Морський бій" (слайд 10-24)


3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте завдання гра "Морський бій" в програмному середовищі Lazarus

 За бажанням можна переглянути відеопояснення виконання завдання за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cL6hfKzLhWE (дивитися з 9.00хв по 35 хв.)

Для закріплення теми уроку:

1.Створити гру "Морський бій", зафіксувати результат гри та  відправити учителю.

2. Проаналізувати параграф 10.1 с.272-275

**********************************************************************************************
25.03.22р.
Тема. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. (урок 2)

План роботи

1. Записати дату та тему уроку.

2. Повторіть матеріал за презентацією  https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!2009&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFO2LYq0AUSo7a8

3.Дайте відповідь на запитання (для тих,  хто не виконав на попередньому уроці)

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

4.1. Виконайте завдання 1 с.179

(Процедуду проєкту записати у зошит )


4.2.Виконайте завдання 4 с.180 

(Процедуду проєкту записати у зошит )


5. Для закріплення повторити параграф 6.3 с. 174-178



**************************************************************************



22.03.22р.
Тема. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.

План роботи

1. Записати дату та тему уроку.
2. Опрацюйте матеріал за презентацією  https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!2009&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFO2LYq0AUSo7a8

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

4.1.Виконайте завдання  

https://drive.google.com/file/d/1l8OXoUp6E9y7VQ4RyW3L7yVGHLeWbzsU/view

або с.177-178



5.Дайте відповідь на запитання 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKaW1WHTzTw48lcfUUZqtQsUpARV5GZKdmpBdg3nRSCRcaGQ/viewform?pli=1


5. Для закріплення опрацювати параграф 6.3 с. 174-178



***********************************************************************************************
18.03.22р.
Тема. Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.

План роботи

1. Записати дату та тему уроку.
2. Пригадайте вивчений матеріал за презентацією  

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте  завдання  в зошиті з підручника   с.174


Домашнє завдання

Повторити параграф 6.1-6.2





**********************************************************************************************************
15.03.2022р. 

Тема. Практична робота №6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування.


План роботи
1. Записати дату та тему уроку.

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте  завдання  в зошиті з підручника   с. 173-174


Домашнє завдання

Повторити параграф 6.1-6.2









2021р.

*************************************************************************************************************************
1. Дайте відповідь на запитання
 

  (Для тих , хто не  відповідав на запитання)

 *******************************************************************************
2. Тематичний тест "Табличні величини" 

*************************************************************************************************

    21.04.2021р. Ігрупа
                        23.04.2021р. ІІ група

Тема. Розв'язання компетентнісних задач

План роботи

1.Запишіть число та тему уроку

2 Повторіть матеріал до теми уроку за   презентацією  ПРЕЗЕНТАЦІЯ

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання. Оберіть на власний вибір завдання на сторінці 274-275  та виконайте його.

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.
 

Домашнє завдання

 Проаналізувати параграф 10.1 с.272-275 та виконати одне з поданих завданнь на с. 274-275. Результати виконаної роботи відправити учителю.


*************************************************************************************************
   
       19.04.2021р.  І група
                20.04.2021р. ІІ група

Тема. Підготовка звіту та презентація проекту. Тематичне оцінювання.

План роботи

1.Запишіть число та тему уроку

2. Пройдіть тест "Табличні величини"

3. Опрацюйте  навчальну презентацію в якій ви пригадаєте правила підготовки презентації та захист проектів ПРЕЗЕНТАЦІЯ.

4. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)


5. Зніміть відео свого проекту в середовищі Lazarys коментуючи його. Проект загрузіть на google диск, відкрийте достул до відео (для тих у кого є посилання). Посилання скопіюйте і надішліть учителю та своїм однокласникам



************************************************************************************************************......


14.04.2021р.  І група
                16.04.2021р. ІІ група

Тема. Збір та аналіз відгуків користувачів програми

План роботи

1.Запишіть число та тему уроку
2. Опрацюйте матеріал поданий нижче та зробіть конспект

ЗАРАДИ ЧОГО НЕОБХІДНІ ВІДГУКИ?

Позитивні відгуки – гарантують високу якість продукції, оперативну доставку,  демократичну цінову політику.Відгуки індексуються пошуковими системами, а отже, дозволяють відшукати продукт у всесвітній павутині.   Потрібно набрати в рядоку пошуку «Назва програмного продукту, відгуки» – і ви отримаєте посилання.

Види відгуків:
1.Написані – відгуки звичайних користувачів, листи-подяки від партнерів по бізнесу та ін .;
2.Усні – вимовлене вдячним покупцем «спасибі» 3.Аудіо-відгуки – запис голосового повідомлення клієнтом;
4.Відео-відгуки – сьогодні в тренді, бувають короткі та емоційні. 
5.Фото-відгуки – все аналогічно, тільки в форматі фотографії

Що являє собою ідеальний відгук?
  • ПІБ покупця, вік, назва населеного пункту, де він проживає;
  • Фото, посилання на сторінку в соціальних мережах;
  • Більш детальну інформацію про здійснення покупки в онлайн-магазині;
  • Переваги та недоліки продукту і продавця;
  • Свої побажання;
  • Контактні дані для зворотного зв’язку.
Збираємо відгуки
  • Можна створити форму відгуків, доступну для заповнення будь-яким клієнтом. 
  •    Створіть «Гугл-форму» – ви зможете питати те, що потрібно. 
  •     Додайте мобільний додаток.
  •     Організуйте опитування в соціальних мережах. 
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЯК ЗБИРАТИ ВІДГУКИ

питати треба так, що не можна буде відповісти однозначно. Наприклад:

1. Чи часто ви замовляєте товари в  онлайн-магазині?
2. Як ви до нас потрапили?
3. Який товар найчастіше купуєте  або що хотіли б купити?
4.Чи підходить вам асортимент?
5. Як вам ціни та умови доставки?
6. Чи отримували ви від нас подарунки, бонуси та ін.
7. Ваші побажання.

3. Практичне завдання

1. Завантажте свій проект на Гугл диск
2. Найдайте доступ "Для тих у кого є посилання"
3. Надішліть друзям та учителю посилання на свій проект
4. Організуйте збір та аналіз відгуків користувачів вашої програми за допомогою Google Forms

Створення опитувальника за допомогою Google Forms   (пригадайте!)
                           1. 


2. 


Аналіз відгуків у Google Forms ви можете переглянути у розділі створеної форми 
ВІДПОВІДІ. Завантажте  відповідь і відправте учителю.


************************************************************************************************************************
 07.04.2021р., 12.04.21р         І група
                   09.04.2021р. , 13.04.2021р.    ІІ група


Тема.  Розробка та тестування програмного рішення.

План роботи

1.Записати дату та тему уроку
2. Робота над проектом
*Скласти умову задачі , яка буде реалізована через програмне середовище Lazarus та написати програмний код для її реалізації (від 6-9 балів)
* Скласти завдання до гри (наприклад "Морський бій") та написати програмний код гри , виконати його в програмному середовищі. (10-12 балів)

Під час виконання завдання не забуваємо про вправи для відпочинку. Виконання проектного завдання розраховано на два уроки.


Дайте відповідь на запитання https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKaW1WHTzTw48lcfUUZqtQsUpARV5GZKdmpBdg3nRSCRcaGQ/viewform?pli=1   (Для тих , хто не  відповів на запитання)

*************************************************************************************************************************
05.04.2021р. І група
                    06.04.2021р.  ІІ група

Тема. Визначення теми програмного проекту.

План роботи
1. Записати дату та теми уроку
2. Опрацюйте матеріал за презентацією
 Звертаємо увагу на :
 -  поняття "компетентнісні задачі ";
 -  етапи розв'язання компетентнісних задач;
- завдання гра "Морський бій" (слайд 10-24)

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте завдання гра "Морський бій" в програмному середовищі Lazarus

 За бажанням можна переглянути відеопояснення виконання завдання за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cL6hfKzLhWE (дивитися з 9.00хв по 35 хв.)

Домашнє завдання 

1.Створити гру "Морський бій", зафіксувати результат гри та  відправити учителю.

2. Проаналізувати параграф 10.1 с.272-275


*******************************************************************************************************
24.03.2021р.  І група
26.03.2021р.   ІІгрупа

Тема. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.

План роботи

1. Записати дату та тему уроку.


2. Опрацюйте матеріал за презентацією  https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!2102&ithint=file%2cpptx&authkey=!AF0yBy2k1rZS4ok

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте  завдання  3  в зошиті з підручника   с.180 


5.Дайте відповідь на запитання https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKaW1WHTzTw48lcfUUZqtQsUpARV5GZKdmpBdg3nRSCRcaGQ/viewform?pli=1


Домашнє завдання

Опрацювати параграф 6.3 с. 175-180


*************************************************************************************************************

22.03.2021р.  І група
23.03.2021р.   ІІгпупа

Тема. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.

План роботи

1. Записати дату та тему уроку.
2. Опрацюйте матеріал за презентацією  https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!2009&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFO2LYq0AUSo7a8

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте  завдання  3  в зошиті з підручника   с.180 


Домашнє завдання

Опрацювати параграф 6.3 с. 174-175



*************************************************************************************************************************

17.03.2021р.
19.03.2021р..
Тема. Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.

План роботи

1. Записати дату та тему уроку.

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте  завдання  в зошиті з підручника   с.174


Домашнє завдання

Повторити параграф 6.1-6.2


**************************************************************************************************

15.03.2021р.  Ігрупа
16.03.2021р. ІІгрупа

Тема. Практична робота №6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування.


План роботи
1. Записати дату та тему уроку.

3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте  завдання  в зошиті з підручника   с. 173-174


Домашнє завдання

Повторити параграф 6.1-6.2


************************************************************************************************************************





                                                       22.01.2021р. ІІгрупа
                                            25.01..2021р. І група                                                      

Тема. Реляційні бази даних, їхні об'єкти


План опрацювання теми


1. Записати дату та тему уроку.

2. Вивчення нового матеріалу

2.1.  Сервіс Zoom

Підключиться до конференції Zoom за розкладом уроків

https://us05web.zoom.us/j/7331423737?pwd=bmVocUJtenFFSEw4MDVKTWtpY1htZz09

Ідентифікатор конференції: 733 142 3737

Код доступа: 9GE51C

2.2.  Для самостійного вивчення  або повторення теми уроку

1. Підручник "Інформатика" рівень стандарту 10 (11) клас

параграф 3.2 с. 82-83 або опрацюйте навчальну презентацію за посиланням  та зробіть опорний конспект 

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!1844&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFholRzrDH4kvF0


3. Виконати вправи для відпочинку за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте  завдання  в зошиті з підручника "Інформатика" рівень стандарту 10 (11) клас  параграф 3.2  С. 86 завдання 1.


Завдання 1.

Розробіть модель таблиці реляційної бази даних (набір полів) для такої БД:

а) телефонний довідник учнів класу;

б) домашня бібліотека;

в) дні народження рідних, друзі.



Домашнє завдання

 

1. Підручник "Інформатика" рівень стандарту 10 (11) клас

параграф 3.2 с. 82-83 або опрацювати конспект чи презентацію.





*****************************************************************************************************************

   


 19.01.2021р. ІІ група

    20.01.2021р.   І група 


Тема. Поняття  системи керування базами даних, їх призначення.

План опрацювання теми

1. Запишіть дату та тему уроку.

2. Вивчення нового матеріалу

2.1.  Сервіс Zoom

Підключиться до конференції Zoom за розкладом уроків

https://us05web.zoom.us/j/7331423737?pwd=bmVocUJtenFFSEw4MDVKTWtpY1htZz09

Ідентифікатор конференції: 733 142 3737

Код доступа: 9GE51C

2.2.  Для самостійного вивчення  або повторення теми уроку

1. Підручник "Інформатика" рівень стандарту 10 (11) клас

параграф 3.1 с. 77-81 або опрацюйте навчальну презентацію за посиланням  та зробіть опорний конспект 

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!1847&ithint=file%2cpptx&authkey=!AK-KLPXa2bynxoI

3. Виконайте вправи для відпочинку

4. Практичне завдання

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.

Виконайте практичне завдання з підручника "Інформатика" рівень стандарту 10 (11) клас  параграф 3.1  С. 80-81 завдання «Контакти»

 

 

 

 



4. Перевір свій рівень засвоєння нової теми виконавши тест "
Системи управління базами даних" за посиланням

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScyATfdMK_nxegKpk4EcFlFu8HxRNybnn40v2qvxfXmBxlItA/viewform

 

Домашнє завдання

 

1. Підручник "Інформатика" рівень стандарту 10 (11) клас

параграф 3.1 с. 77-81 або опрацювати конспект чи презентацію.

 





**********************************************************************
    

    15.01.2021р. ІІ група

    18.01.2021р.   І група 

Тема. Поняття бази даних

План опрацювання теми

1. Запишіть дату та тему уроку.

2. Вивчення нового матеріалу

2.1.  Сервіс Zoom

Підключиться до конференції Zoom за розкладом уроків

https://us05web.zoom.us/j/7331423737?pwd=bmVocUJtenFFSEw4MDVKTWtpY1htZz09

Ідентифікатор конференції: 733 142 3737

Код доступа: 9GE51C

2.2.  Самостійне вивчення  теми уроку

Опрацюйте навчальну презентацію за посиланням  та зробіть опорний конспект https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!1850&ithint=file%2cpptx&authkey=!AH9epdQDbd5tF_Y

Презентацію можна скачати або надрукувати.

3. Виконайте вправи для відпочинку


ОРІЄНТОВНИЙ КОМПЛЕКС ВПРАВ
ДЛЯ ЗНЯТТЯ ЗОРОВОЇ ВТОМИ
Вправи виконують, сидячи в зручній позі, хребет прямий, очі відкриті, погляд — прямо, відвернувшись від комп’ютера.
Варіант 1
1.      Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вгору-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні.Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямку.
2.    Заплющити очі на рахунок «раз-два», розплющити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок «три-чотири».
3.    Кругові рухи очей: до 5 кругів уліво і вправо.
Варіант 2
1.      Швидко кліпати очима протягом 15 с.
2.    Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок «раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.
3.    Спокійно посидіти із заплющеними очима, розслабившись, протягом 5 с.


ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСУ ВПРАВ
ДЛЯ ЗНЯТТЯ М’ЯЗОВОГО НАПРУЖЕННЯ
Варіант 1
Вихідне положення — сидячи на стільці.
1.      Витягнути і розчепірити пальці так, щоб відчути напруження. У такому положенні затримати протягом 5 с. Розслабити, а потім зігнути пальці. Повторити вправу 5 разів.
2.    Повільно і плавно опустити підборіддя, залишатися в такому положенні 2–3 с і розслабитися.
3.    Сидячи на стільці, піднести руки якомога вище, потім плавно опустити їх додолу, розслабити. Вправу повторити 5 разів.
4.    Переплести пальці рук і покласти їх за голову. Звести лопатки, залишатися в такому положенні 5 с, а потім розслабитись. Повторити вправу 5 разів.
Варіант 2
Вихідне положення — сидячи на стільці.
1.      Зробити кілька глибоких вдихів і видихів. Потягнутися на стільці, зігнувши руки на потилиці, відхиляючи голову назад і випростовуючи плечі. Повторити 5 разів.
2.    Зробити нахили і повороти голови. Повторити 5 разів.
3.    Зробити легкий самомасаж обличчя і кисті руки протягом 3–5 с.
Варіант 3
Вихідне положення — стоячи, ноги разом, руки вниз.
1.      Прямі руки розвести в боки долонями догори, зробити вдих.
2.    Схрестити руки перед грудьми, міцно обхопити себе за плечі, повторити 5 разів.
3.    Кругові рухи ліктями вперед протягом 5 с.

4. Практична робота (завдання на вибір)

Завдання 1 (достатній рівень)

Дослідити в мережі Інтернет та створити повідомлення (оформлення звіту на власний розсуд) про використання бази у таких галузях:

a) освіта;

б) медицина;

в) торгівля;

г) транспорт;

д) комп'ютерні мережі, у тому числі Інтернет.

Завдання 2 ( високий рівень)

Підготувати повідомлення (презентацію) про роль В.М. Глушкова в розвитку напрямів інформатики, пов'язаних з використанням баз даних.


4. Перевір свій рівень засвоєння нової теми виконавши тест "Поняття бази даних" за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfemHH8QO2zzd8hKNfKh18GE7tx0FWJo8U37GdqN15vlzHxSA/viewform


Домашнє завдання

1. Підручник "Інформатика" рівень стандарту 10 (11) клас

параграф 3.1 с. 75-76 або опрацювати конспект чи презентацію.

2. Виконати практичне завдання.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.