Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Математика 2 клас

Дистанційне навчання 2022 -2023 н.р.
                     Привіт, мої зайчики!  
                   

    
02.09 Тема: Повторюємо нумерацію чисел першої сотні " 


Сьогодні ми згадаємо все, що вже знаємо про числа від 1 до 100. 
Отже, ви розумієте, що кількість об'єктів характеризується числом. Числа, що застосовуються в лічбі предметів, у тому числі й у порядковій лічбі, називаються натуральними. Чи застосовується число нуль при лічбі предметів? Зверніть увагу на те, що коли предметів немає взагалі, то не кажуть «нуль предметів», просто кажуть, що предметів немає. Отже, число нуль не є натуральним числом.

Полічіть від 1 до 10 або далі. Ви відтворили початковий відрізок натурального ряду. У натуральному ряді числа впорядковані в такий спосіб, що кожне наступне число на одиницю більше за попереднє, а кожне попереднє число на одиницю менше, ніж наступне. Натуральний ряд чисел нескінченний: яке число ви не назвете, завжди можна назвати число, на одиницю більше за нього.

Прочитайте кожний ряд чисел. Чи є він початковим відрізком натурального ряду чисел? Змініть його так, щоб одержати початковий відрізок натурального ряду.


(Підказка: у першому ряді кожне наступне число більше за попереднє на 1, але записано число 0, яке не є натуральним. Щоб одержати початковий відрізок натурального ряду, треба вилучити число 0. У другому ряді зайвим є число 11, оскільки воно записане після числа 6, воно не є більшим за число 6 на 1, тому його слід вилучити.).

Відпочиньте: https://www.youtube.com/watch?v=XxbfeZQRYsk.

Перегляньте урок: https://www.youtube.com/watch?v=q6ItFsQ_Jn8.



05.09 Тема: "Порівнюємо числа"




Математична розминка

— Скільки рукавичок є у хлопчика?

— Скільки пальців показує дівчинка?

— Яке число між числами 1 і 3?

— Який склад має цифра 2?

— До якої групи чисел належить число 2?

Відкриваємо зошитки та записуємо :
                           
                                     5 вересня
                 Класна робота

 Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 2

— Напишіть у зошиті рядочок цифри 2. 

Пливе лебідь у ставку,

Вигнув шию він тонку,

Хвостик вгору трошечки підняв,

Цифру два нам показав.


Усно. Розгляньте промінці. Які числа є натуральними на першому промінчику? Як називаються числа на другому промінчику? На скільки кожне наступне число більше за попереднє? На скільки попереднє менше від наступного?

— Чим відрізняються числа 1 та 11? Що в записах спільного? (1 та 11 — обидва числа записані за допомогою цифри 1. Для запису першого числа використано одну цифру, для запису другого — дві. Перше число — одноцифрове, друге — двоцифрове. У першому числі цифра 1 означає одиниці; у другому — цифра на першому місці праворуч означає одиниці; на другому місці — десятки.) Спробуйте утворити схожі пари чисел. (2 і 22, 3 і 33 і т. ін.)

— Чим відрізняються числа 1 та 10, 1 та 100? (У першому числі 1 означає одиниці, в другому — десятки.)

С.5 №2 . Спробуйте утворити та записати у зошит схожі пари чисел.

— Користуючись промінчиком, назвіть числа другого десятка.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

11

12

13

14

15

16

17

18

19

21

22

23

24

25

26

27

28

29

31

32

33

34

35

36

37

38

39

41

42

43

44

45

46

47

48

49

51

52

53

54

55

56

57

58

59

61

62

63

64

65

66

67

68

69

71

72

73

74

75

76

77

78

79

81

82

83

84

85

86

87

88

89

91

92

93

94

95

96

97

93

99

— Розгляньте таблицю «Сотня» на форзаці підручника (остання сторінка). Назвіть числа 4-го десятка. (31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40.) Яким числом закінчується цей десяток? (40.) З якого числа він починається? (31.) На скільки кожне наступне число більше попереднього? (На 1.) На скільки попереднє менше? (На 1.) На скільки наступне число більше попереднього? (На 1.) На скільки попереднє число менше від наступного? (На 1.) Назвіть усі числа, що містять по 7 одиниць. (7, 17, 27, 37, 47, 57, 67, 77, 87, 97.) Чим вони відрізняються? (Десятками.) На скільки наступне число більше попереднього? (На 10.) На скільки попереднє число менше від наступного? (На 10.) Назвіть сусідів чисел: 86, 59, 21. (Сусіди числа 86: наступне число 87, попереднє 85.) Назвіть число, що передує числу 66. Назвіть наступне за числом 89 число. Назвіть числа, що більші за 37, але менші ніж 47. (Це числа 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46. Ці числа стоять у натуральному ряді праворуч від числа 37 — попереду числа 37, але ліворуч від числа 47 — позаду від числа 47.)

С.5 №4 — Прочитайте числа: 44, 45, 54, 55. Скільки чисел записано? Скільки різних цифр використано для запису кожного числа? Визначте десятковий склад цих чисел.

Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів,

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати.

Перегляньте:https://www.youtube.com/watc v=oNzNlJSvRw4

Порівняйте кількість точок і числа. Поставте відповідний знак. У зошит під номером №3.

 


Пояснення

— Зараз ми пригадаємо, як порівнюють двоцифрові числа на прикладі двох чисел 18 і 81. Порівняння починають з розрядних десятків: у числі 18 один десяток; у числі 81 — вісім десятків. Отже, 1 < 8, тоді 18 < 81.

— Порівнюємо числа 12 і 19. Міркуємо так: число 12 стоїть у натуральному ряді попереду від числа 19, тому 12 менше за 19. Інший спосіб міркування: у числі 12 і 19 однакові десятки, тоді розглядаємо одиниці — число 2 менше за число 9 (2 < 9), отже, 12 < 19.

— Порівнюємо числа 7 і 18. Міркуємо так: у числі 18 є десятки, тому воно більше.

Домашнє завдання (с. 5, № 5).

! Не забуваємо писати Домашня робота посередині зошита, номер завдання та відступати від класної роботи 4 клітинки.

— Оберіть квітку, що відповідає вашій активності на уроці, вашій старанності та уважності.(Можете намалювати у зошиток).

На своїй ромашці домалюйте ротик.

· Посмішка — сподобався урок і я все зрозумів.

· Куточки ротика вниз — не сподобався урок, було дуже складно.

· Пряма лінія — не визначився, почувався невпевнено.



06.09 Тема:   "Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Робота з таблицею «Сотня»"


                            6 вересня
                                 Класна робота

Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 3.

— Попелюшка перемила весь посуд, тепер допоможемо їй посадити 3 троянди. Напишімо в зошиті цифру 3. Але спершу пригадайте, як правильно пишеться ця цифра.

— Цифра 3 складається з верхнього і нижнього малих овалів. Починаємо писати цифру трохи вище за центр клітинки (приблизно у тій самій частині клітинки, що і цифру 2). Початок написання першого елемента цифри 3 дуже схожий на перший елемент цифри 2. Верхній півовал доводимо майже до центра і, не відриваючи руки від паперу, пишемо нижній півовал. Нижній півовал трохи більший за верхній.



С.6 №2— Допоможімо Попелюшці з таблицею чисел «Сотня» (форзац підручника). Назвіть числа 3-го десятка, 8-го десятка. Назвіть числа, що містять 5 десятків. Назвіть числа, які містять 5 одиниць. Як одержати наступне число? (Додати 1.) На скільки кожне попереднє число менше, ніж наступне? (На 1.) Як отримати попереднє число? (Відняти 1.)

с. 6, № 3— Мачуха дала завдання Попелюшці розподілити приклади на декілька груп за способом обчислення.

— Як слід міркувати під час обчислень? Поясніть Попелюшці.

Розв'язування прикладів.

— Якось король улаштував бал і запросив на нього всіх знатних людей королівства. На бал зібралися мачуха зі своїми доньками. Попелюшка всю ніч шила їм сукні. Та раптом... Краплинки-нами-стинки, якими дівчинка прикрашала сукні, покотилися і загубилися. Допоможіть, малята, їх зібрати та на ниточку тоненьку нанизати. Розв'яжіть приклади та поясніть, як ви додавали і віднімали( у зошит по 5 прикладів у стовпчик, стовпчик від  стовпчика відступати 4 клітинки).

«Знайди помилку» ( с. 6, № 4 у зошит).

— Нарешті настав довгоочікуваний день. Мачуха сказала Попелюшці, що вона зможе поїхати на бал, якщо перебере рис і квасолю. Але, щоб це зробити правильно, слід виправити помилки.

Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=9Y05ID-GvSw.

Перегляньте: https://www.youtube.com/watch?v=XD-62-oqjcA.

 Розвиток логічного мислення

— Поки Попелюшка їхала, вона складала двоцифрові числа за допомогою поданих цифр. Запиши їх у зошит.

 Графічний диктант

— Усі гості були в захваті від прекрасної незнайомки. Раптом Попелюшка почула бій курантів. Вона вибігла на вулицю, гублячи черевичок. Щоб швидше принц зміг її знайти, намалюймо один черевичок, а другий накресли у дзеркальному відображенні.

Домашнє завдання (с. 6, № 5).





07.09 Тема: "Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання. Повторення назв компонентів додавання та віднімання"


                             7 вересня 

                                  Класна робота 


Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 4.

— Спекла матуся пиріжків. Вона попросила Червону Шапочку, щоб та віднесла бабусі гостинець. Пішла дівчинка через ліс. Раптом почула якесь шарудіння. Відшукайте те, що ховається в лісі.

Цифру цю зовуть ЧОТИРИ.

Вас вона вітає щиро,

Мов козачка, жартівливо

Випинає лікоть вліво.

— Напишемо у своїх зошитах цифру 4. Вона складається з трьох паличок. Починаємо писати першу паличку трохи правіше за середину верхньої сторони клітинки і ведемо її до центра клітинки. Відірвавши ручку від паперу, пишемо третю паличку, що починається трохи вище за середину правої сторони клітинки, ведемо похилу лінію до середини нижньої сторони клітинки.


                       Математичний диктант

· Число 4 зменшити на суму чисел 2 і 2.

· Число 4 збільшити на 9.

· Від числа 11 відняти 4.

· Суму чисел 5 і 4 зменшити на 8.

· Число 12 зменшити на суму чисел 7 і 4.

(Виконайте письмово).

Фізкультхвилинка

Раз — всі встали,

Два — підняли руки вгору, похитали,

Три — прогнулись, на чотири —

Всім ласкаво усміхнулись.

П'ять — притупнули ногою.

Шість — тепер іще другою.

Сім — за спинку руки склали,

Нахилились — знову встали.

Вісім раз отак зроби,

На дев'ятий — рівний ти,

Ну, а десять — вже сідайте,

Підрахунки починайте!


Перегляньте урок: https://www.youtube.com/watch?v=opr9dCclfnI.

Домашнє завдання (с. 7, № 3)




08.09 Тема:  "Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання у межах 10"




Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 5.

Ось і вийшла погулять

На папері цифра П'ЯТЬ.

Руки вправо простягнула,

Ніжку бубликом зігнула.

— Спочатку пишемо маленьку пряму паличку. Починаємо її писати трохи правіше за середину верхньої сторони клітинки (як і цифру 4) і ведемо похило до центра клітинки. З цієї точки пишемо малий правий півовал — такий самий, як другий елемент у цифри 3. Потім угорі зліва направо пишемо останній елемент (злегка вигнута вниз паличка). Початок його збігається з початком першого елемента цифри, а закінчується елемент у верхньому правому кутку клітинки.

 Пригадай

Додавання

Віднімання

Додати означає об'єднати.

Коли додаємо, стає більше.

Сума 5 + 3 = 8

Сума складається з доданків.

Відняти означає вилучити.

Коли віднімаємо, стає менше.

Різниця 5 - 3 = 2

Зменшуване складається з різниці та від'ємника.

Взаємозв'язок дій додавання й віднімання

Правило обчислення невідомою зменшуваного

Якщо від суми двох чисел відняти один доданок, то залишиться інший доданок.

Правило обчислення невідомого доданка

Щоб обчислити невідомий доданок, слід від суми відняти відомий.

3 + [ ] = 5

5 - 3 = 2

Переставний закон додавання

Від перестановки доданків значення суми не змінюється.

3 + 2 - 5

2 + 3 = 5

Додавання з числом 0

а + 0 = 0 + а = а

При додаванні нуля до будь-якого числа одержимо те саме число.

2 + 0 = 2

0 + 2 = 2

Щоб обчислити невідоме зменшуване, слід до різниці додати від'ємник.

[ ] - 2 = 3

3 + 2 = 5

Правило обчислення невідомого від'ємника

Щоб обчислити невідомий від'ємник, необхідно від зменшуваного відняти значення різниці.

5 - [ ] = 3

5 - 3 = 2

Віднімання нуля

а - 0 = а

При відніманні нуля від будь-якого числа отримаємо те саме число.

2 - 0 = 2

Віднімання однакових чисел

а - а = 0

При відніманні однакових чисел одержимо нуль.

2 - 2 = 0

 


Відпочиньте:https://www.youtube.com/watchv=gMuapnmJZHU.

Відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=yrMAONa7nbo.


Домашнє завдання (с. 8, № 3, 4, 5 з будиночком).




11.10 Тема: "Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків"



Дітки, не забувайте записувати число та Класну роботу!

Перегляньте урок:https://www.youtube.com/watch?v=V-h43QUvvGk

12.10 Тема: "Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел"




14.10 Тема: "Додаємо суму до числа.Віднімаємо суму від числа"


Перегляньте урок: https://www.youtube.com/watch?v=NDB7M6pLCVI



17.10 Тема: " Використовуємо переставний закон додавання"



18.10 Тема: "Розв'язуємо задачі із зайвими числовими даними"


Перегляньте та виконайте у зошит:https://www.youtube.com/watch?v=aXkUqOcbBYM



19.10 Тема: " Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20"



Перегляньте №1 завдання:https://www.youtube.com/watch?v=W6kFS-4HAFM

№2 на с.32 виконайте письмово.


21.10 Тема: " Віднімаємо числа на основі взаємозв'язку додавання і віднімання"


24.10 Тема: " Обчислюємо периметр многокутника"



Периметр- це сума всіх сторін фігури (прямокутника, квадрата та інших фігур).
Периметр обчислюється за формулою: Р=а+в+а+в=    (см), де а-ширина, в-
довжина.

Наприклад, відомо прямокутник зі сторонами а-6 см, в-4 см.
Пишемо: Р=6см+4см+6см+4см=20(см)


25.10 Тема: " Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних" 



26.10 Тема: " Досліджуємо дві послідовні задачі"


28.10 Тема: " Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20"



31.10 Тема: " Знайомимося із виразами зі змінною"



 
Виконайте вдома №4 на с. 38 та завдання нижче. 

      Знайди значення виразів

35 + a, якщо а=12_______________________________________________________

_______________________________________________________________________

 

76 – k, якщо k=23 _______________________________________________________

_______________________________________________________________________



25.11 Тема: озвязуємо задачі двома способами"


Записуємо дату та Класну роботу.

Виконайте №1 на с.54.
Задачу №2 розгляньте та запишіть у зошит виразом (2 дії у одній).
№3, розгляньте.


09.12 Тема: " Розв'язуємо складені задачі на знаходження третього доданка"



12.12 Тема: " Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд"





27.12 Тема: " Одержуємо прямий кут"


28.12 Тема: " Досліджуємо прямокутник"

30.12 Тема: "Досліджуємо прямокутник"




23.01 Тема: "Досліджуємо квадрат"


24.01 Тема: " Визначаємо периметр многокутника"



         


25.01 Тема: " Розв'язуємо задачі"









27.01 Тема:  " Розв'язуємо задачі"













24.02 Тема: " Досліджуємо задачі"





Перегляньте відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=TyFqEVqQ6zc




13.03                                 Розділ
 Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення;
Табличне множення та ділення.



Тема:" Досліджуємо суму однакових доданків"









14.03 Тема:"Досліджуємо різницю кількох однакових чисел"








15.03 Тема:"Додаємо і віднімаємо однакові числа"









17.03 Тема: "Розв'язуємо задачі"






















































































































Тема.  Досліджуємо задачі.

Матеріал уроку за цим посиланням.



Тема. Порівнюємо математичні вирази.
Матеріал уроку за цим посиланням.

Тема. Додаємо і віднімаємо числа з використанням прийому округлення.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Діагностична робота.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Порівнюємо математичні вирази. Перевіряємо свої досягнення.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Використовуємо в обчисленнях прийом округлення.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Додаємо і віднімаємо різними способами.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Перевіряємо додавання і віднімання.
Матеріали уроку за цим посиланням. 





Тема. Досліджуємо суму однакових доданків. 
Матеріали уроку за цим посиланням.


Тема. Досліджуємо різницю кількох однакових чисел.
Матеріали уроку за цим посиланням


Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа.
Матеріали уроку за цим посиланням.


Тема. Розв'язуємо задачі.
Матеріали уроку за цим посиланням.


Тема. Знайомимось із арифметичною дією множення.
Матеріали уроку за цим посиланням.


Тема. Знайомимось із арифметичною дією ділення.
Матеріали уроку за цим посиланням.


Тема.  Знайомимось з математичними виразами: добуток і частка.
Матеріали уроку за цим посиланням.


Тема. Вивчаємо назви компонентів та результатів дій множення і ділення.
Матеріали уроку за цим посиланням.


Тема. Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. 
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Досліджуємо взаємозв'язок множення і ділення.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Досліджуємо взаємозв'язок множення і ділення.
Матеріал уроку за цим посиланням.

Тема. Вивчаємо ділення з нулем та одиницею.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.
Матеріал уроку за цим посиланням

Тема. Тема. Вивчаємо ділення на рівні частини.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. 
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Діагностична робота .
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема.  Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Розв'язуємо складені задачі на знаходження  остачі.
 Матеріал уроку за цим посиланням.
 
Тема. Розв'язуємо складені задачі на знаходження  остачі.
 Матеріал уроку за цим посиланням.

Тема. Розв'язуємо складені задачі на знаходження суми.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Знаходимо невідомий множник, невідоме ділене або дільник.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Знаходимо невідомий множник, невідоме ділене або дільник.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці.
Матеріал уроку за цим посиланням.



Тема. Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Розв'язуємо задачі на різницеве порівняння.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Розв'язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Розв'язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. .Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Вивчаємо кратне порівняння.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Досліджуємо таблиці множення числа 7, таблиці ділення на 7.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Розв'язуємо складені задачі на кратне порівняння.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Досліджуємо таблиці множення числа 8 та 9, таблиці ділення на 8, на 9.
Матеріал уроку за цим посиланням.

Тема. Перевіряємо множення та ділення.
Матеріал уроку за цим посиланням.


Тема. Підсумковий урок.
Матеріал уроку за цим посиланням.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.