У найдавніші історичні часи (понад 10 тис. років тому) люди майже нічого не виробляли. А все необхідне для життя брали з навколишнього середовища. Основними видами діяльності було збиральництво, мисливство та рибальство. Проте з розвитком людської цивілізації змінювалися і види діяльності. Людство почало не тільки брати блага від природи, а й виробляти їх. Вирощування рослин та одомашнення й розведення тварин сприяли розвиткові сільського господарства. Використання природних ресурсів для виробництва різноманітних товарів сприяло формуванню ремісництва, а із часом і промисловості. Окремим видом діяльності людини ставало надання послуг.
Формування товарного виробництва та ринкової економіки на певній території зумовило утворення національних економік (національного господарства). У межах кожної держави формується національний господарський комплекс. Це сукупність усіх організацій, установ, закладів, підприємств країни, які об’єднуються в одне ціле не лише спільною територією, а й тісними та постійними господарськими зв’язками.
Для виникнення і розвитку національного господарства обов’язковими є такі умови, як формування державних структур управління, наявність трудових і природних ресурсів, різноманітних галузей і сфер діяльності, підприємств, установ і закладів, у яких працює населення країни, транспортних шляхів та інших господарських компонентів. Отже, національна економіка - це історично сформована в певних територіальних (національних) межах система суспільного виробництва. Вплив на особливості національної економіки мають історичні, культурні традиції, географічне положення держави, його роль у міжнародному поділі праці .
Запишіть до зошита визначення: національна економіка стор.10
Валовий внутрішній продукт( ВВП)-сукупна вартість усього обсягу кінцевих товарів і послуг, вироблених у країні впродовж року.( запишіть)
Розгляньте стор.11 мал. 5
Розгляньте та проаналізуйте карту стор.13 .
-У яких країнах ВВП найвищиі і навпаки найнижчий? Спробуйте пояснити чому.
Індекс розвитку людини( ІРЛ)- інтегральний показник. що обчислюють для порівняння країн й виміру рівня життя, письменності. освіти та довголіття.( запишіть)
Розгляньте та проаналізуйте карту стор.14 .
- Визначте країни з найвищим і найнижчим ІРЛ.
Д.з. Опрацювати параграф 2
Виконати завдання 7 стор.15( письмово). Використовуйте матеріал стор. 11 (нижні абзаци) -12 ( перший абзац) Виконане завдання перешліть мені на вайбер ( 0685331259) Успіхів!
Перше питання, яке виникає при знайомстві з наукою, це — що вона вивчає? Якими способами отримують нові знання та які завдання вона вирішує?
Географія — наука про взаємодію людини і природи, збереження та створення умов для розвитку людства. Для створення умов для власного життя люди взаємодіють із природним середовищем території, а також між собою. Як наслідок складається система зв’язків і відносин між ними, тобто людське суспільство. Суспільство має різні сфери життєдіяльності — економічну, соціальну, політичну та ін.
Людське суспільство живе в ойкумені — частині Землі, яка заселена й освоєна людиною. Тому об’єктом вивчення економічної географії є господарська діяльність людства.
Економічна географія — складова суспільної географії, яка вивчає просторові процеси та форми організації господарської діяльності людства. Еко-номіко-географічні дослідження проводять на різних рівнях — світовому (глобальному), регіональному, країн тощо.
Знання з економічної географії сприяють розв’язанню цілого комплексу виробничих і соціальних проблем та прийняттю раціональних і виважених рішень. Що більше взаємопов’язаних чинників здатний ураховувати економгеограф, то меншим є ризик помилитися. Будь-який посібник для підприємця-початківця починається з твердження про важливість правильного вибору місця розташування компанії та ринку збуту товарів як передумови успішного ведення бізнесу.
Географія є важливим компонентом багатьох професій. Ось окремі з них: агроном, археолог, дипломат, журналіст, містобудівник, ландшафтний архітектор, лісник, маркетолог, митник, пілот, статистик тощо.
Найважливіший аспект географії — формування світогляду, інтелектуального та професійного кругозору майбутнього фахівця. Географічні знання необхідні кожній людині, щоб усвідомити свої роль і місце в житті.
Д.З
Опрацюйте параграф 1
вивчіть визначення
дайте відповіді на запитання після параграфа стор.8
Я Хелена Джуліо з Еквадору, я хочу добре поговорити про пана Бенджаміна на цю тему. надає мені фінансову підтримку, коли всі банки у моєму місті відхилили моє прохання надати мені позику у розмірі 500 000,00 доларів США, я намагався отримати все можливе, щоб отримати позику у моїх банків тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мені, оскільки кредит у мене був низький, але з Божою милістю я дізнався про пана Бенджаміна, тому вирішив спробувати подати заявку на позику. з доброю волею вони нададуть мені позику в 500 000,00 доларів США. запит на позику, який мені відмовили мої банки в Еквадорі, було надзвичайно чудовим з ними вести бізнес, і зараз мій бізнес іде добре. електронною поштою / контактом WhatsApp, якщо ви хочете подати заявку на позику у них. 247officedept@gmail.com WhatsApp контакт: + 1-989-394-3740.
ВідповістиВидалитиЩира подяка за грунтовну розробку уроку і бажання поділитися з колегами!
ВідповістиВидалити