Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Історія України 6 клас

Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік 


26.10

Тема : Організація суспільства і влади в  Стародавньому  Єгипті .

1.Опрацювати  матеріали  підручника параграф 11 с. 53-57, перейдіть за посиланням  перегляньте відео до урокуhttps://www.youtube.com/watch?v=6ZOuX04-_64

 2. Самостійна робота дати письмово в зошиті  відповіді на запитання :

     - 1. Назвіть річки , у долинах яких у найдавніші часи розвинулося землеробство . Що сприяло цьому ?

     - 2. Що означає поняття "цивілізація " ? Які показники переходу від первісності до цивілізації ви знаєте ?

     - 3. Порівняйте життя простого єгиптянина і вельможі .

     - 4. Які верстви населення були в Стародавньому  Єгипті.



24.10

Тема : Природа і  населення  Стародавнього Єгипту.

1. Опрацювати  матеріали  підручника параграф 10 с. 46-52, перейдіть за посиланням  перегляньте відео до уроку:https://www.youtube.com/watch?v=lR3xbMiZKFI

2. Практична робота с. 46 . Дайте усно відповіді на запитання 1-4.

3. Розгляньте карту у підручнику на с. 47 "  Стародавній Єгипет "

4. Виконати завдання на к.к с.  5 ( карта № 1 "  Стародавній Єгипет " )


19.10

Тема :  Виникнення найдавніших держав Стародавнього сходу

1. Опрацювати  матеріали  підручника параграф 9 с. 42-45,перейдіть за посиланням 
перегляньте відео до уроку:https://www.youtube.com/watch?v=GkB8GToQUfs
2. Розгляньте карту у підручнику на с. 42" Найдавніші  держави та цивілізації  Стародавнього сходу"
3. Виконати завдання на к.к с.  4


17.10

Тема :Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: "Життя людей за первісних часів "  .

1. Повторити   матеріал підручника   параграфи 1 - 8 с. 6 - 41.
2.Перейдіть за посиланням та дайте відповіді на запитання тесту https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2822196



12.10

Тема : Трипільська культура 

1. Повторити  матеріал підручника параграф 7 с. 32 - 36,перейдіть за посиланням та дайте відповіді на запитання тесту https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5774797
2.Опрацювати  матеріали  підручника параграф 8 с. 37-41,перейдіть за посиланням та дайте відповіді на запитання тесту https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5809577
3Підготуватися до контрольної роботи за І розділ , повторити параграфи 1 - 8 с. 6 - 41.




09.09.

 Практичне заняття

Тема: Лічба часу в історії стародавнього світу   .

1. Опрацювати  матеріали  підручника с. 12. Виконайте завдання на лічбу часу в історії стародавнього світу  

 Завдання на співвіднесення "рік - століття - тисячоліття"( зразок )

1. 45 р. до н. е - І ст. ........

2.   1075 до н.е   - ІІ тис. до н.е  ......

Завдання на хронологічну послідовність ( зразок )

1. 156 р. до н. е , ......

2. V ст. до н. е , .....

Розвязування хронологічних задач ( зразок )

1. (490 р. до н.е + 2022р .) - 1 = 2511 років минуло від битви при Марафоні до сьогодення. 

2. ....
3....
4....
5....

Висновок : "Після сьогоднішнього уроку я знаю ...., вмію...., розумію ....". Мені було цікаво ( не цікаво ) на уроці тому , що ..."






07.09

Тема : Лічба часу в історії стародавнього світу .

1. Опрацювати  матеріал підручника параграф 2   с. 9 - 11.
2. Розгляньте схеми  на с. 11
2. Сьогодні ми з вами знайомимся із лічбою часу , а на наступному уроці будемо виконувати практичну роботу , обов'язково  перегляньте відео за посиланням щоб краще зрозуміти літочислення.

https://www.youtube.com/watch?v=gQj_8qywz9k


 

02.09.2022
Тема. Вступ. Які науки вивчають минуле людства .
                                           Хід уроку   
1. Підписуємо зошити ( тоненькі, в клітинку або в лінію).
                                       Зошит      
              для робіт  з історії                       здобувача освіти  6 класу КЗ"Могильненський ліцей" 
              Заваллівської селищної ради                      
                        Прізвище та ім'я                                    


                  
     
2. У зошитах записуємо дату ,"Класна робота", тему уроку.

3.   Розглянемо зміст підручника й подивимось, які розділи будемо вивчати у 6 класі. 

                     4. Опрацюйте матеріал підручника параграф 1 с. 6-9. Випишіть з підручника  у зошит такі поняття :

Історія -

Історичне джерело -

Археологія -

Етнологія - 


                                     Домашнє завдання 
Прочитати параграф 1    с.4-6                                    























































Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік 



21.01
Тема :Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: "СТАНОВЛЕННЯ АНТИЧНОЇ ГРЕЦЬКОЇ КОЛОНІЗАЦІЇ "  .

1. Повторити   матеріал підручника   параграф 23 - 31 ст 103 - 133.
2. Дайте відповіді письмово на запитання  тесту.


Тест  

І рівень (0,5 бала)

1. Греція розташована на півострові:

   а) Балканському;                                        в) Піренейському.

 б) Апеннінському;                                       г) Кримському 

2. Поряд із Грецією розташований великий острів:     

 а) Корсика;                                                    в) Кіпр.

 б) Крит;                                                         г) Родос 

3. Про облогу Трої розповідається в грецькій поемі:  

  а) «Енеїда»;                                                 в) «Трояна».

  б) «Іліада»;                                                  г) «Одіссея» 

4. Вислів «ахіллесова п’ята» означає:

 а) вразливе місце;                                         в) постійна вдача. 

  б) несподіваний вихід;                                г) постійна невдача. 

5. Місце розташування Трої відкрив:     

   а) Шампольон;                                           в) Шліман. 

   б) Шубад;                                                   г) Еванс

6.  Перші закони в Спарті видав:    

    а) Лікург;                                                  в) Леонід.

    б) Лаконік;                                                г) Солон

                                                                          ІІ рівень (1 бал)

7.  Дайте визначення  поняттям :

 Демократія - це

 Поліс - це 

8.  Причиною зникнення Мінойської цивілізації на острові Крит стала:

а) велика епідемія чуми                          в) помста богів.

б) виверження вулкана;                          г) переселення на іншу територію 

9. Людину, якій народні збори надавали необмежену владу (у перекладі  «влада одного»), називали:

  а) сатрап;                                                         в) тиран.

  б) цар;                                                              г) князь 

ІІІ рівень (1,5 бала)

10.    Заповніть таблицю:


 

Вісник богів, покровитель торгівлі

Афіна

 

Посейдон

 

 

Бог грому та блискавки, головний бог

Гефест

 

Силени та сатири

 

 

Бог виноградарства та виноробства

 

Бог Сонця



11.  Якими були побут та повсякденне життя спартанців ?

IV рівень (3 бала)

12.  Уявіть , що ви побували в Афінах VI ст. до н.е. Про що ви запитали б у містян ? Опишить свої враження .


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


19.01
Тема : Кімерійці , скіфи та сармати на території сучасної України .

1. Опрацювати  матеріал підручника параграфи 30   ст. 128 - 133,  дати письмово відповіді на запитання :
- Хто такі кімерійці , опишіть їх життя та побут ?
- Звідки прийшли скіфи і який спосіб життя вони вели ?
- Що вам відомо про Велику Скіфію ?
- Хто такі Сармати ? 
2. Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3. Виконати завдання на к.к ст.  9
4. Підготуватися до контрольної роботи за ІІІ розділ , повторити параграфи 23 - 31 ст 103 - 133.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



14.01
Тема : Велика грецька колонізація 

1. Повторити  матеріал підручника параграфи 29  ст. 120 - 123,  дати письмово відповіді на запитання (Виконайте завдання ,скиньте на вайбер сьогодні   ):

1.Оберіть твердження, що стосуються життя спартанців (3 відповіді)

варіанти відповідей
 

Демократія

 
 

Сувора система виховання

 
 

Військова справа

 
 

Не займаються торгівлею і ремеслом

 
 

Оратори і митці

 
 

Театр і розваги

2.Хто створив закони, за якими жила Спарта?

варіанти відповідей
 

Солон

 
 

Драконт

 
 

Клісфен

 
 

Лікург


3.Основне завдання спартанців?

варіанти відповідей
 

Військова справа

 
 

Землеробство

 
 

Ремесло

 
 

Виховання молоді


4. Коли і як виникла Спартанська держава?

5. Хто такий Лікург , охарактеризуйте його закони  ?

6.Яким був державний устрій спарти ?

2 Опрацювати матеріал підручника параграф  30 , ст. 124 - 128  , дати письмово відповіді на( Виконайте завдання ,скиньте на вайбер до 19 .01  ):

Що таке колонії?


 

 

Поселення, що заснували прибульці з інших країн.

 
 

Торговельний пункт у вигляді поселення на нових землях.

 
 

Місто-держава в межах однієї общини. 

Запитання 2

Коли почалася Велика грецька колонізація?



 

IX ст. до н. е.

 
 

VIII ст. до н. е.

 
 

IV ст. до н. е.

 
 

VIII ст. н. е.


Запитання 3

Коли почалася грецька колонізація Причорномор'я?


 

 

VIII ст. до н. е.

 
 

VII ст. до н. е.

 
 

VI ст. н. е.

 
 

VIII ст. н. е.

Запитання 4

Назвіть причини грецькоїї колонізації

 
 

Зростання кількості населення матирикової Греції.


 
 

Боротьба між демосом та аристократією.

 
 

Нестача вільних земель (особливо родючих).

 
 

Елліни покидали рідні домівки, тому що полюблали мандрувати світом.

 
 

Греки вели завойовницькі війни з іншими народами.

 
 

Морська торгівля на великих відстанях спонукала греків будувати нові міста для відпочинку.

 
 

У далеких краях греки будували міста-поліси, щоб покращити умови життя місцевого населення.

Запитання 5

Яка колонія була розташована у гирлі Дністра



 

Тіра

 
 

Ольвія

 
 

Пантікапей

 
 

Керкінітіда

Запитання 6

Які місця греки вважали зручними для заснування колонії?


 

на зручному для кораблів узбережжі.

 
 

на неосвоєних прибережних смугах.

 
 

на узбережжі із прилеглими полями та пасовищами.

 
 

устя великих рік

 
 

тільки узбережжя ліманів Понта Евксинського

 
 

тільки узбережжі багаті на поклади золота. 

 
 

землі біля проток Геллеспонт і Боспор.

Запитання 7

Що означає назва грецького полісу Ольвія?



 

«Рибний шлях»

 
 

«Щаслива»

 
 

«Півострів»

Запитання 8

Що означає назва грецького полісу Пантікапей?



 

"Рибний шлях"

 
 

"Щаслива"

 
 

"Півострів"

3. Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни  


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.