Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік
26.10
Тема : Організація суспільства і влади в Стародавньому Єгипті .
1.Опрацювати матеріали підручника параграф 11 с. 53-57, перейдіть за посиланням перегляньте відео до урокуhttps://www.youtube.com/watch?v=6ZOuX04-_64
2. Самостійна робота , дати письмово в зошиті відповіді на запитання :
- 1. Назвіть річки , у долинах яких у
найдавніші часи розвинулося землеробство . Що сприяло цьому ?
- 2. Що означає поняття "цивілізація
" ? Які показники переходу від первісності до цивілізації ви знаєте ?
- 3. Порівняйте життя простого єгиптянина і
вельможі .
- 4. Які верстви населення були в
Стародавньому Єгипті.
24.10
Тема : Природа і
населення Стародавнього Єгипту.
1. Опрацювати
матеріали підручника параграф 10
с. 46-52, перейдіть за посиланням
перегляньте відео до уроку:https://www.youtube.com/watch?v=lR3xbMiZKFI
2. Практична робота с. 46 . Дайте усно відповіді на
запитання 1-4.
3. Розгляньте карту у підручнику на с. 47 " Стародавній Єгипет "
4. Виконати завдання на к.к с. 5 ( карта № 1 " Стародавній Єгипет " )
19.10
Тема : Виникнення найдавніших держав Стародавнього сходу
1. Опрацювати матеріали підручника параграф 9 с. 42-45,перейдіть за посиланням
2. Розгляньте карту у підручнику на с. 42" Найдавніші держави та цивілізації Стародавнього сходу"
3. Виконати завдання на к.к с. 4
17.10
Тема :Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: "Життя людей за первісних часів " .
1. Повторити матеріал підручника параграфи 1 - 8 с. 6 - 41.
12.10
Тема : Трипільська культура
3. . Підготуватися до контрольної роботи за І розділ , повторити параграфи 1 - 8 с. 6 - 41.
09.09.
Практичне заняття
Тема: Лічба часу в історії стародавнього світу .
1. Опрацювати матеріали підручника с. 12. Виконайте завдання на лічбу часу в історії стародавнього світу
Завдання на співвіднесення "рік - століття - тисячоліття"( зразок )
1. 45 р. до н. е - І ст. ........
2. 1075 до н.е - ІІ тис. до н.е ......
Завдання на хронологічну послідовність ( зразок )
1. 156 р. до н. е , ......
2. V ст. до н. е , .....
Розвязування хронологічних задач ( зразок )
1. (490 р. до н.е + 2022р .) - 1 = 2511 років минуло від битви при Марафоні до сьогодення.
2. ....
3....
4....
5....
Висновок : "Після сьогоднішнього уроку я знаю ...., вмію...., розумію ....". Мені було цікаво ( не цікаво ) на уроці тому , що ..."
07.09
Тема : Лічба часу в історії стародавнього світу .
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 2 с. 9 - 11.
2. Розгляньте схеми на с. 11
2. Сьогодні ми з вами знайомимся із лічбою часу , а на наступному уроці будемо виконувати практичну роботу , обов'язково перегляньте відео за посиланням щоб краще зрозуміти літочислення.
https://www.youtube.com/watch?v=gQj_8qywz9k
02.09.2022
Тема. Вступ. Які науки вивчають минуле людства .
Хід уроку
1. Підписуємо зошити ( тоненькі, в клітинку або в лінію).
Зошит
для робіт з історії здобувача освіти 6 класу КЗ"Могильненський ліцей"
Заваллівської селищної ради
Прізвище та ім'я
2. У зошитах записуємо дату ,"Класна робота", тему уроку.
3. Розглянемо зміст підручника й подивимось, які розділи будемо вивчати у 6 класі.
4. Опрацюйте матеріал підручника параграф 1 с. 6-9. Випишіть з підручника у зошит такі поняття :
Історія -
Історичне джерело -
Археологія -
Етнологія -
Домашнє завдання
Прочитати параграф 1 с.4-6
Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік
21.01
Тема :Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: "СТАНОВЛЕННЯ АНТИЧНОЇ ГРЕЦЬКОЇ КОЛОНІЗАЦІЇ " .
1. Повторити матеріал підручника параграф 23 - 31 ст 103 - 133.
2. Дайте відповіді письмово на запитання тесту.
1. Греція розташована на півострові:
а) Балканському; в) Піренейському.
б) Апеннінському; г) Кримському
2. Поряд із Грецією розташований великий острів:
а)
Корсика; в) Кіпр.
б) Крит; г) Родос
3. Про
облогу Трої розповідається в грецькій поемі:
а) «Енеїда»; в) «Трояна».
б) «Іліада»; г) «Одіссея»
4. Вислів «ахіллесова п’ята» означає:
а) вразливе
місце; в) постійна вдача.
б) несподіваний вихід; г) постійна невдача.
5. Місце розташування Трої відкрив:
а)
Шампольон; в) Шліман.
б) Шубад; г) Еванс
6. Перші закони в
Спарті видав:
а) Лікург; в) Леонід.
б) Лаконік; г) Солон
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення поняттям :
Демократія - це
Поліс - це
8. Причиною
зникнення Мінойської цивілізації на острові Крит стала:
а) велика епідемія чуми в) помста богів.
б) виверження вулкана; г) переселення на іншу територію
9.
Людину, якій народні збори надавали необмежену владу (у
перекладі «влада одного»), називали:
а) сатрап; в) тиран.
б) цар; г) князь
|
Вісник богів, покровитель торгівлі
|
Афіна
|
|
Посейдон
|
|
|
Бог грому та блискавки, головний бог
|
Гефест
|
|
Силени та сатири
|
|
|
Бог виноградарства та виноробства
|
|
Бог Сонця
|
11. Якими були побут та повсякденне життя спартанців ?
12. Уявіть , що ви побували в Афінах VI ст. до н.е. Про що ви запитали б у містян ? Опишить свої враження .
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
19.01
Тема : Кімерійці , скіфи та сармати на території сучасної України .
1. Опрацювати матеріал підручника параграфи 30 ст. 128 - 133, дати письмово відповіді на запитання :
- Хто такі кімерійці , опишіть їх життя та побут ?
- Звідки прийшли скіфи і який спосіб життя вони вели ?
- Що вам відомо про Велику Скіфію ?
- Хто такі Сармати ?
2. Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни
3. Виконати завдання на к.к ст. 9
4. Підготуватися до контрольної роботи за ІІІ розділ , повторити параграфи 23 - 31 ст 103 - 133.
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
14.01
Тема : Велика грецька колонізація
1. Повторити матеріал підручника параграфи 29 ст. 120 - 123, дати письмово відповіді на запитання (Виконайте завдання ,скиньте на вайбер сьогодні ):
1.Оберіть твердження, що стосуються життя спартанців (3 відповіді)
варіанти відповідей
Не займаються торгівлею і ремеслом
2.Хто створив закони, за якими жила Спарта?
варіанти відповідей
3.Основне завдання спартанців?
варіанти відповідей
Виховання молоді
4. Коли і як виникла Спартанська держава?
5. Хто такий Лікург , охарактеризуйте його закони ?
6.Яким був державний устрій спарти ?
2 Опрацювати матеріал підручника параграф 30 , ст. 124 - 128 , дати письмово відповіді на( Виконайте завдання ,скиньте на вайбер до 19 .01 ):
Поселення, що заснували прибульці з інших країн.
Торговельний пункт у вигляді поселення на нових землях.
Місто-держава в межах однієї общини.
Запитання 2
Коли почалася Велика грецька колонізація?
Запитання 3
Коли почалася грецька колонізація Причорномор'я?
Запитання 4
Назвіть причини грецькоїї колонізації
Зростання кількості населення матирикової Греції.
Боротьба між демосом та аристократією.
Нестача вільних земель (особливо родючих).
Елліни покидали рідні домівки, тому що полюблали мандрувати світом.
Греки вели завойовницькі війни з іншими народами.
Морська торгівля на великих відстанях спонукала греків будувати нові міста для відпочинку.
У далеких краях греки будували міста-поліси, щоб покращити умови життя місцевого населення.
Запитання 5
Яка колонія була розташована у гирлі Дністра
Запитання 6
Які місця греки вважали зручними для заснування колонії?
на зручному для кораблів узбережжі.
на неосвоєних прибережних смугах.
на узбережжі із прилеглими полями та пасовищами.
тільки узбережжя ліманів Понта Евксинського
тільки узбережжі багаті на поклади золота.
землі біля проток Геллеспонт і Боспор.
Запитання 7
Що означає назва грецького полісу Ольвія?
Запитання 8
Що означає назва грецького полісу Пантікапей?
3. Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни
Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.