Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік
25.10.
ТЕМА. Якими є моральні правила відносин між людиною і природою. .
1. Опацювати матеріал підручника параграф 10 с. 56 -62 , виконайте письмово в зошиті завдання :
- у підручнику с. 57 завдання 2 .- у підручнику с. 59 завдання 72. Виписати в зошит виділенні терміни
18.10.
ТЕМА.
1. Повторити матеріал підручника параграфи 1- 7 с. 14 -52 .
2. Перейдіть за посиланням та виконайте тестові завдання:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2276246
11.10.
ТЕМА. Як відрізнити моральний ідеал від кумира .
1. Опацювати матеріал підручника параграф 7 с. 46 -52 , виконайте письмово в зошиті завдання :
- у підручнику с. 49 завдання 5 .- у підручнику с. 51 завдання 72. Виписати в зошит виділенні терміни
09.09.
ТЕМА. Навіщо вивчати етику .
1. Опацювати матеріал підручника параграф 1 с. 14 -18 , виконайте письмово в зошиті завдання :
- у підручнику с. 15 завдання 2 .- у підручнику с. 16 завдання 32. Прочитати на с. 18 " Із законів царя Хаммурапі "
02.09.2022Тема. Вступ.Хід уроку1. Підписуємо зошити ( тоненькі, в клітинку або в лінію).Зошитдля робіт з етики здобувача освіти 6 класуКЗ "Могильненськийліцей" Заваллівської селищної радиПрізвище та ім'я2. У зошитах записуємо дату ,"Класна робота", тему уроку.3. Розглянемо зміст підручника й подивимось, які розділи будемо вивчати у 6 класі.
4. Опрацюйте матеріал підручника "Вступ" с. 5-9.
Пропоную вам здійснити веселу й повчальну подорож стежками країни Етики с. 5-9. Подорожуючи користуйтеся картою на с. 6-7. Дайте усно відповіді на запитання до карти на с. 8-9. Лише пригадавши вивчене торік , ви наблизитеся до брами , що розкриє перед вами обрій досвіду й виведе на шлях пізнання нового в Країні обізнаних учнів . Тож рушайте !
Домашнє завданняПрочитати як працювати з підручником на уроках етики с.10-12
27.05
ТЕМА. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми "
1. Перейдіть за посиланням та виконайте тестові завдання : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4659405
13.05. /20.05
ТЕМА. Ми громадяни - України .
1. Опацювати матеріал підручника параграф 34 с. 185 -190 , виконайте письмово завдання :
29.04. /06.05
ТЕМА.
Доброго дня, сьогоднішня тема розрахована на два уроки. Тому я буду опиратись на параграфи 32-33 с. 182 -184
Урок №1 (29.04.)
Урок №2 (06.05)
Урок №1 (29.04.)
1. Опацювати матеріал підручника параграф 32-33 с. 182 -184 , виконайте письмово завдання :
Виконайте письмово в зошиті тести , 20 запитань.
Запитання 1. Найвищою цінністю демократичного суспільства є
- влада
- людина
- символи
- держава
Запитання 2.Суспільний устрій, коли основні питання громадського життя вирішували збори громадян, виник у містах-державах
- Римської імперії
- Китаю
- Індії
- Давньої Греції
Запитання 3.Форма політичної організації суспільства, що характеризується участю народу в управлінні державою-це...
- монархія
- аристократія
- демократія
- анархія
Запитання 4. Кого можна вважати громадянином держави?
- Особу, що належить до постійного населення держави, користується її правами та виконує обов’язки
- Того, хто поєднує власні інтереси з громадськими, служить Батьківщині
- Особу, що перетнула кордон держави й виконує її закони
Запитання 5. Мораль громадянського суспільства називають
- альтруїстичною
- гуманістичною
- демократичною
Запитання 6. Громадянське суспільство-
- такий суспільний устрій, за якого регламентовано всі суспільні та приватні сфери життя людини-громадянина , не визнано автономії від держави недержавних сфер людської діяльності
- такий суспільний устрій, за якого створено мережу добровільних об’єднань задля вираження, задоволення й захисту інтересів різних груп населення і в якому прагнуть до побудови моральних відносин між усіма громадянами країни.
Запитання 7. Свобода волі-це...
- можливість діяти без заборон у якій-небудь галузі
- право людини втілювати мрії і задуми, створюючи щось нове, оригінальне, таке, чого не існувало раніше
- можливість самостійно обирати власні цілі, наміри, спосіб дії, керуючись моральними настановами й цінностями
Запитання 8. Реалізувати себе - означає зробити реальністю, всебічно розвинути всі свої здібності й можливості, досягти успіху. Яка людина може стати успішною?
- активна
- улеслива
- цілеспрямована
- наполеглива
- працьовита
Запитання 9. Офіційний документ, у якому проголошено певні принципи та положення, називається...
- постановою
- декларацією
- наказом
- угодою
Запитання 10.Можливості людини мати певні матеріальні, культурні і духовні блага, необхідні їй для нормального життя та розвитку-це...
- права людини
- обов’язки людини
- правила життя
- вимоги держави
Запитання 11. ООН було складено й проголошено спеціальну Декларацію прав дитини і ухвалено міжнародну Конвенцію про права дитини в таких роках відповідно
- 1941 р., 1950 р.
- 1959 р.,1989 р.
- 1945 р., 1991 р.
Запитання 12.Чи існують права без обов’язків?
- так
- ні
Запитання 13.Справедливими називають такі людські відносини, дії, вчинки,
- які відповідають запитам і потребам більшості населення
- які відповідають правилам, встановленим певною групою людей
- які відповідають морально-етичним і правовим нормам демократичного суспільства
Запитання 14.Соціальна різноманітність - ознака суспільства, яке складається з
- творчих у різних галузях людей
- неоднакових, не схожих одна на одну осіб.
- з багатих та бідних людей
Запитання 15.Що є основою розуміння справедливості?
- Рівними є лише ті люди, які дотримуються моральних норм, є чесними громадянами держави
- Рівними є всі люди, які працюють, сплачують податки, яким виповнилось 18 років
- Всі люди є рівними в правах незалежно від віку, статі, кольору шкіри, зовнішнього вигляду, стану здоров’я, фізичних і духовних можливостей.
Запитання 16. Хто ухвалює норми права?
- державні органи
- політичні партії
- демократичне суспільство
- уряд держави
Запитання 17. У яких документах викладено норми права?
- постановах
- наказах
- законах
- угодах
Запитання 18. Чи можуть діти висловлювати свою громадянську позицію?
- так
- ні
Запитання 19. Правилами співжиття різних народів у багатонаціональній демократичній державі, необхідними для того, щоб наша держава розвивалась і квітла, є
- дотримуватися рівних прав і визнавати цінність культури всіх народів, що мешкають в Україні;
- байдуже ставитись до культури своїх сусідів
- співпрацювати, допомагати в інтересах розвитку країни
- обмінюватися поглядами, досвідом, ідеями з представниками інших народів
- досягати домовленостей, приймаючи спільні рішення
Запитання 20. Які дії або вчинки можна вважати патріотичними?
- знати і вивчати державну мову, поважати культуру інших народів
- дбати про власний добробут, не сплачувати податки
- приносити користь державі, захищати її інтереси
22.04. /23.04
ТЕМА. Якими мають бути відносини між народами в багатонаціональній державі
.
1. Опацювати матеріал підручника параграф 31 с. 176 -181 , виконайте письмово завдання :
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.