Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Інклюзивне навчання

 2021-2022



Розумовий розвиток

16.03
Тема. Вправи на розвиток здатності розуміти емоційний стан іншого.
Вправа. Назви почуття.
 


Назви почуття зображені на кожному малюнку. Які з емоцій є позитивними, а які негативними.


Розкажи які події можуть викликати емоції зображені на малюнку.
Які кольори для тебе означають радість?





Розвиток мовлення


1. Гра «Схожі хвостики»

За правилами гри учні добирають слова, схожі за звучанням до тих, які запропонував учитель. Потім можна продовжувати гру самостійно – діти самі називають початкове слово, а відтак разом шукають подібні до них за звучанням.

Мишка – кішка, Гришка, книжка, доріжка…

Суниця – спідниця, ...

Пташка – ромашка,...

Їжачок – червячок, ...

Рама – мама…

Слон – талон…

Дочка – бочка…

Вода – біда…

                             2. Гра «Доповни прислівя»

Слово — не горобець, вилетить — не

Гостре словечко коле… 

Бджола мала, а й та … 

Маленька праця краща за велике

Темно, хоч очі … 

Світ не без добрих … 

Не плюй у криницю, бо доведеться з неї ще води


                            3.  Гра "Знайди слова"

– Серед запропонованих букв знайди «заховані» слова, підкресли їх і прочитай. Склади речення із цими словами:   

СБТОАТМАМАЧСВНГТЛДЖСОНЦЕЧСАЛРУРОК

МИРТИАБЮДАЖВЛИМОНСИВРБЧДСОНЖАОА

ВАЗАТАЛДЖСМБІЛДПАРТАСМДМІСЯЦЬВАПП

РТИСОЛІВЕЦЬМИАІЛПАКЯІВАПИКАЛИНАСМТ


Прочитати казку, замість малюнків називати слова.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.