Матеріали до уроку : https://www.youtube.com/watch?v=CgQITPtzm_o
Дітки! №2 на с. 97 у підручнику виконайте у зошиті за зразком №1.(Не забувайте, що від попередніх завдань потрібно відступати).
1. Усний рахунок.
№1 с.101.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=pYTUc947OBg
2.Виконайте порівняння за схемами №2(усно).
Спочатку обчисли вираз, а потім порівняй.
3.Виконайте № 3 письмово .
4. Виконайте задачі №4 та запиши розв'язання.
Уважно переглянь та запам'ятай: відео.
Попрацюй на с. 102.
1.Запиши число ( 23 березня Класна робота посередині зошита) та усно виконай завдання №1 с.103.
2.Виконайте порівняння виразу та числа №2. Спочатку обчисли вираз, а потім порівняй.
3.№3 порівняй, не обчислюючи значення виразу.
Перевір себе, переглянувши відео.
1. Розглянь малюнки на с.105 і скажи, що важче?
2. Розглянь пристрої для вимірювання маси №2. Визнач, що важче.
Відпочинь:https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc
3. Прочитай, що кілограм - міра маси.
4. №4. Визнач маси об'єктів у кілограмах.
Переглянь відео та повтори.
(Записуємо число та Класну роботу)
Завдання № 1(підручник, с.106).
Місткість глечика більша за місткість піали, а місткість піали менша, ніж місткість глечика; місткість банки більша за місткість чашки, а місткість чашки менша; склянки однакові за місткістю.
Чи можна порівняти «на око» місткість цих посудин? [Ні. Колба висока та вузька, а банка широка та низька...] Пригадайте, що ми робили, коли не могли порівняти довжини відрізків «на око» та накладанням? [Вибирали певну мірку, наприклад, кроки, коли треба було порівняти довжини двох мостів, або мірку 1 см, коли порівнювали довжини відрізків.] Тобто ми обирали одиницю вимірювання.
У даному випадку за одиницю вимірювання місткості можна взяти мірку — маленьку склянку. Наливатимемо воду в склянку, а потім з неї переллємо воду спочатку в колбу, а потім в банку. При цьому полічимо, скільки мірок умістилося в колбі та в банці окремо. Припустимо, що в колбі міститься 3 такі мірки, а в банці — 4. Який висновок можна зробити про місткості колби та банки? [Місткість колби менша ніж місткість банки, тому що в колбі міститься менше мірок, ніж у банці. Місткість банки більша за місткість колби, тому що в банці міститься більше мірок, ніж у колбі.] Зрозуміло, що мірки можуть бути різні.
Завдання № 2 (підручник, с. 106).
Отже, результат вимірювання місткості залежить від обраної мірки. Для вимірювання місткості можна знайти різні склянки, і працювати з результатами таких вимірювань дуже незручно. Тому для вимірювання місткості було обрано посудину місткістю 1 літр. Отже, одиниця вимірювання місткості — 1 літр. Вам знайомі різні посудини місткістю в 1 літр: пакет молока, соку, пляшка води чи олії, каструля, літрова банка...
Закріплення уявлення про процес вимірювання місткості.
Завдання № 3 (підручник, с .106).
[Об’єм каструлі 4 літрів, тому що в неї налили 4 літрових банок води:
1 л + 1 л + 1 л + 1 л = 4 л].
Переглянь відео та закріпи.
Виконай письмово Задачу № 4 (підручник, с. 106).
Завдання виконайте усно. Обчисліть значення виразів.
5 см + 4 см | 10 кг - 7 кг | 3 л + 6 л - 5 л |
8 кг - 4 кг | 3 л + 4 л | 10 см - 8 см +7 см |
2 л + 7 л | 8 см - 6 см | 9 кг - 3 кг - 6 кг |
Виконайте разом з батьками. Знайдіть довжину відрізка АС,якщо АВ = 5 см, ВС = 3 см.
До кожної задачі доберіть опорну схему з поданих.Запишіть та виконайте у зошиті.
Що на малюнку зліва? справа? [Зліва 10 окремих намистин-одиниць; справа вони зв'язані у стрижень — десяток.] Що цікавого можна помітити? [І зліва, і справа по 10 намистин, але справа вони зв'язані в низку — десяток. У низці-десятку 10 одиниць.]
Запам'ятай! 1 десяток складається з 10 одиниць.
Скільки чотирикутників зображено на малюнку?(Усно).
Попрацюйте усно.
[Від 8 відняти 5, буде 3. Від 8 десятків відняти 5 десятків також буде 3, але десятків, тому що ми виконуємо дії з десятками. До 2 додати 7 буде 9. До 2 десятків додати 7 десятків також буде 9, але не одиниць, а десятків...]
Запишіть число та Класну роботу
Усне опитування.
Назвіть числа до 20 у порядку зростання. На скільки наступне число в цьому ряді більше за попереднє? На скільки попереднє число менше ніж наступне?
Назвіть наступне число до числа 17 (11, 19, 6, 9, 14.). Назвіть попереднє число до числа 12 (16, 14, 10, 18.). Назвіть «сусідів» числа 29 (65, 80.).
Що означає додати 1? відняти 1?
Назвіть числа п'ятого десятка. Що в них спільного? На скільки наступне число більше за попереднє? На скільки попереднє менше число менше ніж наступне?
Назвіть числа, що містять 7 десятків. Чим вони відрізняються? На скільки наступне число більше? На скільки попереднє число менше?
Назвіть числа, які більші за 76, але менші ніж 85.
Обери правильну відповідь. Компоненти дії додавання-
Щоб знайти невідомий доданок потрібно
1 дм дорівнює
1 м дорівнює
Дай правильну відповідь на питання задачі. Мама спекла 20 пиріжків. З вишнями - 15 штук, а решта з яблуками. Скільки пиріжків з яблуками спекла мама?
Який вираз обчислений правильно?
СКІЛЬКИ ДЕСЯТКІВ ТА ОДИНИЦЬ В ЧИСЛІ 78.
Записуємо число та Класну роботу , нижче під класною роботою пишемо з великої букви Математичний диктант та виконуємо.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=mBY2FOFlU44 (с.125 №3 виконайте у зошит).
Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=fsF7RUsGWo4
2 травня Тема:Додаємо та віднімаємо числа
Пишемо число та Класну роботу,
нижче пишемо рядочок числа 5.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=8NbtvAtkPk0
Виконай №5,№6 на с.126 у зошит.
3 травня Тема:Додаємо та віднімаємо числа
Записуємо число та Класну роботу.
Відео:https://www.youtube.com/watch?v=joop0UyMuhM
№3,№4 на с. 127 виконайте у зошит.
Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=SfKOo53Bw_k
4 травня Тема:Додаємо та віднімаємо числа
Пишемо число та Класну роботу.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=HkNkeFA2Qdc
Виконайте у зошит №3 та №4 на с. 128.
6 травня Тема: Досліджуємо задачі
Перегляньте відео та виконайте усно завдання на с.129:https://www.youtube.com/watch?v=zwaMwEadYQw
Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=PeMWpKpfBTs
9 травня Тема: Знаходимо невідомий від'ємник та зменшуване
Записуємо число та Класну роботу і рядочок числа 111.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=Y--5DFUwg5Q&t=181s
Виконайте №4, №5 на с.130 у зошит.
10 травня Тема: Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника
Записуємо число та Класну роботу.
Відео:https://www.youtube.com/watch?v=kBGBcu2VEDY
Задачу №2 виконайте на с. 131.
Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=kKoIrR2LuCk
11 травня Тема: Розв'язуємо задачі.Досліджуємо складові задачі
Записуємо число та Класну роботу і рядочок цифри 22.
Перегляньте:
https://www.youtube.com/watch?v=Sy0UTC_V2gg
https://www.youtube.com/watch?v=VM10Jsywz0A
Виконайте письмово: №3,1) с.132 та№3,№5 с.133.
13 травня Тема: Знайомимося із додаванням та відніманням двоцифрових чисел
Записуємо число та Класну роботу.
Перегляньте:
https://www.youtube.com/watch?v=9Eny76DQshQ
https://www.youtube.com/watch?v=QpVOZ4FyY7k
Виконайте! с.134 №3 та с.135 №4.
Відпочиньте : https://www.youtube.com/watch?v=XVosPcQmLxk
16 квітня Тема: Визначаємо час за годинником
Пишемо число та Класну роботу і рядочок числа 99.
Відео:https://www.youtube.com/watch?v=OxUDLqp-6A4
Як вивчити годинник:https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw
Навчитися визначати час за годинником.
17 травня Тема: Дізнаємось про тривалість доби
Перегляньте: https://www.youtube.com/watch?v=UWcEyJMpNXo
Завдання №4 на с.137 виконайте письмово.
Цікаво!https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/zadachi
18 травня Тема: Додаємо і віднімаємо числа
Пишемо число та Класну роботу та рядочок цифри 67.
Перегляньте:
https://www.youtube.com/watch?v=jHFOLIhrL7M
https://www.youtube.com/watch?v=NzXXNPa9z-w
Виконайте №5 за зразком №4 на с.138 та №6 , визначте та запишіть час за годинником.
20 травня Тема: Визначаємо вартість товару
Пишемо число та Класну роботу.
Перегляньте:
https://www.youtube.com/watch?v=nFPY11U5IRg
https://www.youtube.com/watch?v=fmsjHCAwGy0
№3,№4 с.139 виконайте письмово.
Цікаво!https://www.youtube.com/watch?v=7BzYcyr8qjw
23 травня Тема:Знайомимося з одиницею вимірювання "метр"
Число та Класна робота і рядочок цифри 78.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=P0ldwDipRLQ
https://www.youtube.com/watch?v=Ilr6etw_4kw
https://www.youtube.com/watch?v=QXqdT5J9b3I
Виконайте письмово:№1,№4 с.140.
Відпочиньте: https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk
24 травня Тема: Додаємо і віднімаємо числа.Повторюємо вивчене
Записуємо число та Класну роботу і рядочок цифри 100.
Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=pio8S0wIzN0
Виконайте: №2, №4 с.141 письмово.
25 травня Тема: Додаємо та віднімаємо числа. Повторюємо вивчене
Записуємо число та Класну роботу і рядочок цифри 55.
Перегляньте:
https://www.youtube.com/watch?v=B96EE2iaHBE
https://www.youtube.com/watch?v=qqyp-aVXsYY
Виконайте:№3, №5 с.143, письмово.
27 травня Тема: Підсумкова контрольна робота з математики за рік
1. Встав пропущені числа:
9, …, …, 12, …, 14, …, …, 17, …, 19, ….
2. Обчислити
10 + 8 6 + 4 + 5=
79 – 9 79 + 1 – 10=
36 – 1 60 + 30 – 10=
52 + 1 90 – 40 + 20=
3. Задача
У Петрика було 15 значків, а у Руслана – 5 значків. На скільки значків більше у Петра, ніж у Руслана?
4. Вставити пропущені числа
□ + 4 = 7 5 + □ = 9
5. Порівняти
57 □ 75 47 – 30 □ 47 – 3
6. Накреслити відрізок довжиною 1 дм 2 см.
Відпочинь:https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.