Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Математика 1клас

Дистанційне навчання 2022-2023 н. р.
Учитель Бурдейна Д. М.
************************************************************************************
07. 09.2022
Тема: Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір) Об'єднання об'єктів у групи.
Урок за посиланням https://meet.google.com/czu-usdo-icu



************************************************************************************
06.09.2022
Тема: Вивчаємо геометричні фігури ( промінь, відрізок, ламана) розміщення об'єктів у просторі ( "на", "під", "над")
Урок за посиланням https://meet.google.com/ixb-mfpo-gpu


**********************************************************************************************

05.09.2022
Тема: Вивчаємо геометричні фігури (  точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. 
Урок за посиланням https://meet.google.com/jqq-hxkg-iwf





**********************************************************************************************

02.09.2022
Тема: Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об'єктів. Геометричні фігури.
Урок за посиланням https://meet.google.com/pjq-dbwy-cjc 



***********************************************************************************************





14 березня  Тема: Віднімаємо числа 6,7,8,9
























Матеріали до уроку  : https://www.youtube.com/watch?v=CgQITPtzm_o

Дітки! №2 на с. 97 у підручнику виконайте у зошиті за зразком №1.(Не забувайте, що від попередніх завдань потрібно відступати).







15 березня Тема: Складаємо короткий запис задачі




Повторіть порядок розв'язання задачі


Виконайте задачу №3. (Не забувайте писати посередині зошита Задача №3 , дії, про кого або що йде мова у дужках та Відповідь:).



16 березня  Тема: Знаходимо невідомі зменшуване та від'ємник




Дітки , повторіть як називаються компоненти(числа) при дії віднімання.  Весь матеріал виконайте усно.


Матеріал до уроку: https://www.youtube.com/watch?v=idlYpcpDLE0









18 березня Тема:  Віднімаємо числа другої пятірки







№3 нас.100  виконайте за попередніми зразками самостійно у зошит .







21 березня Тема: Порівнюємо число і математичний вираз







1. Усний рахунок. 

№1 с.101.

Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=pYTUc947OBg

2.Виконайте порівняння за схемами №2(усно).

Спочатку обчисли вираз, а потім порівняй.

3.Виконайте № 3 письмово .

4. Виконайте задачі №4 та запиши розв'язання.








22 березня Тема: Досліджуємо таблиці відімання чисел другої п'ятірки


Уважно переглянь та запам'ятай: відео

 Попрацюй на с. 102.








23 березня Тема:  Порівнюємо число і математичний вираз


1.Запиши число ( 23 березня Класна робота посередині зошита)  та усно виконай завдання №1 с.103.

2.Виконайте порівняння виразу та числа №2. Спочатку обчисли вираз, а потім порівняй.

3.№3 порівняй, не обчислюючи значення виразу.

Перевір себе, переглянувши відео.


                                                      Самостійна робота 




















25 березня Тема: Порівнюємо математичні вирази
 
Запишіть число (25 березня Класна робота).
Виконайте!






1.Усний рахунок №1 с.104.
Пропоную переглянути : https://www.youtube.com/watch?v=KarviIyIdVQ&t=43s

2.Виконате порівняння за схемами №2 усно.
3.Виконайте №3 письмово.
4.Виконайте одну задачу за вибором№5 .









28 березня Тема:Вимірюємо маси предметів
(Не забудьте записати дату та Класну роботу).



1. Розглянь малюнки на с.105 і скажи, що важче?

2. Розглянь пристрої для вимірювання маси №2. Визнач, що важче.

Відпочинь:https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc

3. Прочитай, що кілограм - міра маси.

4. №4. Визнач маси об'єктів у кілограмах.

Переглянь відео та повтори.










29 березня Тема:Вимірюємо місткості посудин

(Записуємо число та Класну роботу)



 Завдання № 1(підручник, с.106).

        Місткість глечика більша за місткість піали, а місткість піали менша, ніж місткість глечика; місткість банки більша за місткість чашки, а місткість чашки менша; склянки однакові за місткістю.


Чи можна порівняти «на око» місткість цих посудин? [Ні. Колба висока та вузька, а банка широка та низька...] Пригадайте, що ми робили, коли не могли порівняти  довжини відрізків «на око» та накладанням? [Вибирали певну мірку, наприклад, кроки, коли треба було порівняти довжини двох мостів, або мірку 1 см, коли порівнювали довжини відрізків.] Тобто ми обирали одиницю вимірювання.

      У даному випадку за одиницю вимірювання місткості можна взяти мірку — маленьку склянку. Наливатимемо воду в склянку, а потім з неї переллємо воду спочатку в колбу, а потім в банку. При цьому полічимо, скільки мірок умістилося в колбі та в банці окремо. Припустимо, що в колбі міститься 3 такі мірки, а в банці — 4. Який висновок можна зробити про місткості колби та банки? [Місткість колби менша ніж місткість банки, тому що в колбі міститься менше мірок, ніж у банці. Місткість банки більша за місткість колби, тому що в банці міститься більше мірок, ніж у колбі.] Зрозуміло, що мірки можуть бути різні.

 Завдання № 2 (підручник, с. 106).

      Отже, результат вимірювання місткості залежить від обраної мірки. Для вимірювання місткості можна знайти різні склянки, і працювати з результатами таких вимірювань дуже незручно. Тому для вимірювання місткості було обрано посудину місткістю 1 літр. Отже, одиниця вимірювання місткості — 1 літр. Вам знайомі різні посудини місткістю в 1 літр: пакет молока, соку, пляшка води чи олії, каструля, літрова банка...

Закріплення уявлення про процес вимірювання місткості.

 Завдання № 3 (підручник, с .106).

[Об’єм каструлі 4 літрів, тому що в неї налили 4 літрових банок води:

1 л + 1 л + 1 л + 1 л = 4 л].


Переглянь відео та закріпи.

























Виконай письмово Задачу  № 4 (підручник, с. 106). 






30 березня Тема:Перевіряємо свої досягнення







Переглянь та виконай:https://www.youtube.com/watch?v=O721LkzTOPk








1 квітня Тема:Записуємо задачу коротко




Записуємо : 1 квітня Класна робота 







4 квітня Тема: Досліджуємо властивості величин

Запиши число та Класну роботу

Завдання виконайте усно. Обчисліть значення виразів.

5 см + 4 см

10 кг - 7 кг

3 л + 6 л - 5 л

8 кг - 4 кг

3 л + 4 л

10 см - 8 см +7 см

2 л + 7 л

8 см - 6 см

9 кг - 3 кг - 6 кг

Виконайте разом з батьками. Знайдіть довжину відрізка АС,якщо АВ = 5 см, ВС = 3 см.


До кожної задачі доберіть опорну схему з поданих.Запишіть та виконайте у зошиті.







5,6 квітня Тема:Досліджуємо лічильну одиницю "десяток"Порівнюємо, додаємо та віднімаємо десятки








Що на малюнку зліва? справа? [Зліва 10 окремих намистин-одиниць; справа вони зв'язані у стрижень — десяток.] Що цікавого можна помітити? [І зліва, і справа по 10 намистин, але справа вони зв'язані в низку — десяток. У низці-десятку 10 одиниць.]

Запам'ятай! 1 десяток складається з 10 одиниць.





Скільки чотирикутників зображено на малюнку?(Усно).




Попрацюйте усно.

[Від 8 відняти 5, буде 3. Від 8 десятків відняти 5 десятків також буде 3, але десятків, тому що ми виконуємо дії з десятками. До 2 додати 7 буде 9. До 2 десятків додати 7 десятків також буде 9, але не одиниць, а десятків...]


Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=Xv6zqQKvawk

Запишіть число та Класну роботу



Виконайте завдання №4 с.111 письмово.









8 квітня Тема: Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа


Дітки! Дату та Класну  роботу записуємо завжди.

Запиши цифри від 1 до 10.
Десятки можна порівнювати, як прості числа. Числа, які закінчуються 0 називаються круглими , наприклад: 10,20,30,40,50,60,70,80,90,100,110, .......
Виконнай №3 та №4 с.112 письмово.

Десятки можна додавати та віднімати, як прості числа.
Обчисліть значення виразів №5 та №6(усно).
Повтори вивчений матеріал, переглянувши відео.








9 квітня Тема:Досліджуємо одиницю вимірювання довжини - дециметр



Уважно послухай пояснення та запам'ятай, що таке дециметр.
Старанно виконай №2 с.113, запиши результати вимірювання в зошит. 

У №4 та №5 заміни десятки одиницями, а дециметри - сантиметрами. 
№5 запиши у зошит.







11 квітня  Тема: Утворюємо числа другого десятка



Повторіть, які числа круглі? (Ті, що закінчуються 0).
Полічіть десятками.
Перегляньте  відео та уважно попрацюйте.
Запам'ятайте, як лічити від 11 до 20.












12  квітня Тема: Записуємо числа другого десятка




1. Полічи до 20, полічи десятками, 
2. Виконай обчислення лацюжка №1 с.116, а допоможе тобі  відео.
3. Попрацюй з математичним матеріалом №2 та 3. Перревір чи правильно позначено числа.

4. Запиши числа №4.
5. Розв'яжіть задачу №5 письмово. Будьте уважні при розв'язанні. 







13 квітня Тема:Записуємо числа першої сотні




1. Полічи десяткам до 100;
2. Полічи від 1 до 20.
3. Виконай №1 с.117. Дізнайся результат та запиши.
4.№3. полічи скільки намистинок.

5. №6 запиши числа в таблицю.
6. Закріпити знання тобі допоможе відео.









15 квітня Тема:Порівнюємо числа в межах 100


Запам'ятай, як потрібно порівнювати числа в межах сотні. Тобі допоможе відео.
Виконай завдання с.118. 










18квітня Тема:Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел  другого десятка


1. Попрацюй з математичним матеріалом №1 с.119.
2. Знайди значення виразу, міркуючи за зразком №2.

3.Виконай завдання №4, №5 письмово.
Допоможе тобі виконати завдання відео.








19 квітня Тема:Додаємо та віднімаємо на основі складу чисел першої сотні


Переглянь відео, уважно послухай пояснення.
Самостійно виконай завдання №2 та №3 с.120. Запам'ятай, що десяток - це 10 одиниць.
Будьте уважні при обчисленні.













20 квітня  Тема: Додаємо та віднімаємо на основі складу чисел першої сотні


1. Виконай обчислення №1 (усно) с.121.
2. Згадай, як пов'язані дії додавання і віднімання. Знайди значення сум. З кожної рівності на додавання склади дві рівності на віднімання №3.
10+5=15
15-5=10
15-10=5

3. Виконай №4 та 5. Перевір себе, переглянувши відео.








22 квітня Тема:Додаємо і віднімаємо число 1




Усне опитування.

Назвіть числа до 20 у порядку зростання. На скільки наступне число в цьому ряді більше за попереднє? На скільки попереднє число менше ніж наступне?

Назвіть наступне число до числа 17 (11, 19, 6, 9, 14.). Назвіть попереднє число до числа 12 (16, 14, 10, 18.). Назвіть «сусідів» числа 29 (65, 80.).

Що означає додати 1? відняти 1?

Назвіть числа п'ятого десятка. Що в них спільного? На скільки наступне число більше за попереднє? На скільки попереднє менше число менше ніж наступне?

Назвіть числа, що містять 7 десятків. Чим вони відрізняються? На скільки наступне число більше? На скільки попереднє число менше?

Назвіть числа, які більші за 76, але менші ніж 85.




Розглянь: 


Перегляньте  та № 3,5 с.122 виконайте письмовоhttps://www.youtube.com/watch?v=AfOcLanGu80














23 квітня Тема: Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації






Запиши у зошит та виконай :
47=40+7.


Виконайте усно №1,№3 с.123.
№4,№5 письмово.






 25 квітня

 7 запитань
Запитання 1

Обери правильну відповідь. Компоненти дії додавання-

варіанти відповідей
 

доданок, доданок, різниця

 
 

зменшуване, доданок, сума

 
 

доданок, доданок, сума

 
 

Сума, від'ємник, доданок

Запитання 2

Щоб знайти невідомий доданок потрібно

варіанти відповідей
 

до суми додати відомий доданок

 
 

від суми відняти відомий доданок

 
 

до відомого доданка додати невідомий доданок

 
 

від доданка відняти суму.

Запитання 3

1 дм дорівнює

варіанти відповідей
 

100 см

 
 

10 см

 
 

1см

 
 

Запитання 4 (2 відповіді)

1 м дорівнює

варіанти відповідей
 

100 см

 
 

100 дм

 
 

10 дм

 
 

1 см

Запитання 5

Дай правильну відповідь на питання задачі. Мама спекла 20 пиріжків. З вишнями - 15 штук, а решта з яблуками. Скільки пиріжків з яблуками спекла мама?

варіанти відповідей
 

10 пиріжків

 
 

8 пиріжків

 
 

5 пиріжків

 
 

35 пиріжків

Запитання 6

Який вираз обчислений правильно?


варіанти відповідей
 

7+3=11

 
 

10+5=15

 
 

19-1=18

 
 

20+30=40

Запитання 7

СКІЛЬКИ ДЕСЯТКІВ ТА ОДИНИЦЬ В ЧИСЛІ 78.

варіанти відповідей
 

8 десятків 7 одиниць

 
 

7 десятків 7 одиниць

 
 

8 десятків 8 одиниць

 
 

7 десятків 8 одиниць










26 квітня Тема: Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні 




За вибором               


                                          №6



                                               

Відпочиньте: https://www.youtube.com/watch?v=4FCvA8RIMKg&list=PLUbeR5ILeI-Nw4LJaGHziOHc47gksTig4&index=6

       





27 квітня Тема: Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні
Записуємо число та Класну роботу
Перегляньте та виконайте №5,№6 с.124 у зошит: 
https://www.youtube.com/watch?v=PuWBbbAmklU&t=3s





29 квітня Тема:Додаємо та віднімаємо одноцифрове число










Записуємо число та Класну роботу , нижче під класною роботою пишемо з великої букви Математичний диктант та виконуємо.








Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=mBY2FOFlU44 (с.125 №3 виконайте у зошит).

Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=fsF7RUsGWo4






2 травня Тема:Додаємо та віднімаємо числа



Пишемо число та Класну роботу,

нижче пишемо рядочок числа 5.

Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=8NbtvAtkPk0

Виконай №5,№6 на с.126 у зошит.




3 травня Тема:Додаємо та віднімаємо числа



Записуємо число та Класну роботу.

Відео:https://www.youtube.com/watch?v=joop0UyMuhM

№3,№4 на с. 127 виконайте у зошит.

Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=SfKOo53Bw_k



4 травня Тема:Додаємо та віднімаємо числа



Пишемо число та Класну роботу.

Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=HkNkeFA2Qdc

Виконайте у зошит №3 та №4 на с. 128.






6 травня Тема: Досліджуємо задачі



Перегляньте відео та виконайте усно завдання на с.129:https://www.youtube.com/watch?v=zwaMwEadYQw

Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=PeMWpKpfBTs





9 травня Тема: Знаходимо невідомий від'ємник та зменшуване



Записуємо число та Класну роботу і рядочок числа 111.

Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=Y--5DFUwg5Q&t=181s

Виконайте №4, №5 на с.130 у зошит.




10 травня Тема: Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника 



Записуємо число та Класну роботу.

Відео:https://www.youtube.com/watch?v=kBGBcu2VEDY

Задачу №2 виконайте на с. 131.

Відпочиньте:https://www.youtube.com/watch?v=kKoIrR2LuCk





11 травня Тема: Розв'язуємо задачі.Досліджуємо складові задачі



Записуємо число та Класну роботу і рядочок цифри 22.

Перегляньте: 

https://www.youtube.com/watch?v=Sy0UTC_V2gg

https://www.youtube.com/watch?v=VM10Jsywz0A

Виконайте письмово: №3,1) с.132 та№3,№5 с.133.




13 травня Тема: Знайомимося із додаванням та відніманням двоцифрових чисел



Записуємо число та Класну  роботу.

Перегляньте:

https://www.youtube.com/watch?v=9Eny76DQshQ

https://www.youtube.com/watch?v=QpVOZ4FyY7k

Виконайте! с.134 №3 та с.135 №4.

Відпочиньте : https://www.youtube.com/watch?v=XVosPcQmLxk





16 квітня Тема: Визначаємо час за годинником







Пишемо число та Класну роботу і рядочок числа 99.

Відео:https://www.youtube.com/watch?v=OxUDLqp-6A4

Як вивчити годинник:https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw

Навчитися визначати час за годинником.




17 травня Тема: Дізнаємось про тривалість доби





Перегляньте: https://www.youtube.com/watch?v=UWcEyJMpNXo

Завдання №4 на с.137 виконайте письмово.

Цікаво!https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/zadachi





18 травня Тема: Додаємо і віднімаємо числа



Пишемо число та Класну роботу та рядочок цифри 67.

Перегляньте:

https://www.youtube.com/watch?v=jHFOLIhrL7M

https://www.youtube.com/watch?v=NzXXNPa9z-w

Виконайте №5 за зразком №4 на с.138 та №6 , визначте та запишіть час за годинником.





20 травня Тема: Визначаємо вартість товару



Пишемо число та Класну роботу.

Перегляньте:

https://www.youtube.com/watch?v=nFPY11U5IRg

https://www.youtube.com/watch?v=fmsjHCAwGy0

№3,№4 с.139 виконайте письмово.

Цікаво!https://www.youtube.com/watch?v=7BzYcyr8qjw






23 травня Тема:Знайомимося з одиницею вимірювання "метр"





Число та Класна робота і рядочок цифри 78.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=P0ldwDipRLQ

https://www.youtube.com/watch?v=Ilr6etw_4kw

https://www.youtube.com/watch?v=QXqdT5J9b3I

Виконайте письмово:№1,№4 с.140.

Відпочиньте: https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk





24 травня Тема: Додаємо і віднімаємо числа.Повторюємо вивчене



Записуємо число та Класну роботу і рядочок цифри 100.

Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=pio8S0wIzN0

Виконайте: №2, №4 с.141 письмово.




25 травня Тема: Додаємо та віднімаємо числа. Повторюємо вивчене



Записуємо число та Класну роботу і рядочок цифри 55.

Перегляньте:

https://www.youtube.com/watch?v=B96EE2iaHBE

https://www.youtube.com/watch?v=qqyp-aVXsYY

Виконайте:№3, №5 с.143, письмово.





27 травня Тема: Підсумкова контрольна робота з математики за рік 



27 травня
Контрольна робота

1. Встав пропущені числа:

9, …, …, 12, …, 14, …, …, 17, …, 19, ….

2. Обчислити

10 + 8           6 + 4 + 5=

79 – 9           79 + 1 – 10=

36 – 1           60 + 30 – 10=

52 + 1           90 – 40 + 20=

3. Задача

У Петрика було 15 значків, а у Руслана – 5 значків. На скільки значків більше у Петра, ніж у Руслана?

4. Вставити пропущені числа

□ + 4 = 7 5 + □ = 9

5. Порівняти

57 □ 75 47 – 30 □ 47 – 3

6. Накреслити відрізок довжиною 1 дм 2 см.

Відпочинь:https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

                                      

                                                 До зустрічі!

                       








Додавати та віднімати усно в межах 100!!!

              

      

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.