2022-2023
навчальний рік.
09.09.2022
р.
Тема.
Узагальнення і систематизація матеріалу,
вивченого в молодших класах. Розв’язування задач.
Розв’язати задачі.
1. Знайди
площу екрана смартфона, якщо його ширина 8 см, а довжина на 4 см більша.
Вказівка.
Спочатку знайдіть довжину, а потім знайдіть площу смартфона, використовуючи
площу прямокутника, т. б. довжину помножте на ширину.
2. 4 бригади
за 7 днів поклали 7000
цеглин. Скільки цеглин
покладе одна бригада
за 14 дні?
Вказівка. Спочатку знайдіть, скільки цеглин поклали 4 бригади за
один день; потім – скільки цеглин поклала одна бригада за один день.
3. Дві велосипедні
команди виїхали одночасно з двох селищ
назустріч одна одній
і зустрілися через
2 год. Відстань
між селищами 50
км. Перша команда
їхала зі швидкістю 12
км/год. З якою
швидкістю рухалася друга
команда?
Вказівка.
Спочатку знайдіть, яку відстань проїхала перша команда за 2 год, якщо відомо ,
що за 1 год вона проїжджає 12 км. Потім знайдіть відстань, яку проїхала друга
команда.
07.09.2022
р.
Тема.
Узагальнення і систематизація матеріалу,
вивченого в молодших класах. Ділення на одноцифрове та двоцифрове число.
Давайте подивимось відео уроки за посиланнями, щоб
пригадати дію ділення чисел.
Ділення
на одноцифрове число
https://www.youtube.com/watch?v=4l811JsAAPs
Ділення
на двоцифрове число
https://www.youtube.com/watch?v=Ce8P6XIQmTs
1.
Виконати
дії.
1) 255:5
2) 648:9
3) 782:34
4) 48:4+16·5
2.
Розв’язати
задачу.
На одній машині було 32 т вантажу, а на другій – у 4
рази менше, ніж на першій. На скільки більше було вантажу на першій машині, ніж
на другій?
06.09.2022
р.
Тема.
Узагальнення і систематизація матеріалу,
вивченого в молодших класах. Множення на одноцифрове та двоцифрове число.
Надіюся, що ви вже почали повторювати табличку
множення і сьогодні пригадаємо, як множити багатоцифрові числа у стовпчик. Для
початку перегляньте , будь ласка , два невеличких відео уроки, щоб пригадати,
як це робиться.
Множення
на одноцифрове число.
https://www.youtube.com/watch?v=mFKnELx0QB8
Множення
на двоцифрове число.
https://www.youtube.com/watch?v=o_Z1o6HflTY
Виконати
завдання.
Обчислити.
1) 23·3
2) 56·4
3) 12·34
4) 57·68
5) 34+27·(43-15)
Пригадуємо порядок дій:
1. Дія
в дужках.
2. Дія
множення
3. Дія
додавання
Розв’язати
задачу.
До обіду робітник зробив 21 деталь, а після обіду –
в 3 рази більше. На скільки більше деталей він виготовив після обіду, ніж до
обіду?
05.09.2022
р.
Тема.
Узагальнення і систематизація матеріалу,
вивченого в молодших класах. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Для того, щоб ви пригадали, як додавати і віднімати
багатоцифрові числа у стовпчик, перегляньте, будь ласка невеличкі відео уроки
за посиланнями.
Додавання
багатоцифрових чисел.
https://www.youtube.com/watch?v=UatRn_uIFd8
Віднімання
багатоцифрових чисел.
https://www.youtube.com/watch?v=LIbOKWGHkOY
А тепер спробуйте виконати завдання.
1. Розв’язати задачу.
За перший день бригада зібрала 212 кг овочів, а за другий – на 13 кг менше. Скільки кілограмів овочів зібрала бригада за два дні разом?
2.
Обчислити.
167
+ 395
730 – 564
48 227 + 43 606
62 184
– 28 574
5786– (2408 + 1255)
3.
Розв’язати
рівняння.
х – 4169 = 2247
Всі завдання виконуємо в робочих зошитах. Через
тиждень я їх зберу на перевірку. Приготуйте, будь ласка, зошити для контрольних
робіт в клітинку на 18 аркушів.
02.09.2022 р.
Доброго ранку, дорогі п’ятикласники.
Вітаю вас з початком нового навчального року. Дуже сподіваюся, що ви будете
старанні, відповідальні. Бажаю успіхів у навчанні. Досягайте найвищих висот.
А тепер щодо предмету. Я сподіваюся,
що ви гарно вмієте додавати, віднімати множити і ділити. Якщо хтось забувся, то
ви все пригадаєте. Прохання!!! Повторити табличку
множення. А хто ще її не знає, будь ласка, протягом цього тижня вивчіть.
Протягом першого тижня
навчання ми будемо повторювати матеріал, який ви вже знаєте. Якщо ви щось не
можете пригадати, можете в будь-який час до мене зателефонувати або написати у
вайбер за номером 0964463118. Я з радістю все поясню.
Успіхів вам!!!
До завдань 1 – 6 пропонується три варіанти відповідей, з-поміж яких
треба обрати один правильний.
1.
Число
двадцять тисяч вісімдесят три записується так:
А) 12083; Б) 20083;
В) 2083.
2.
Яке
серед чисел найбільше: А) 6537; Б)
6753; В) 6753 ?
найменше: А) 9652;
Б) 5926; В)6952 ?
3.
Подай
у менших одиницях вимірювання:
7 т А) 70
ц; Б)
4.
У
магазин привезли
А)
5.
У
прямокутника з якими сторонами площа найбільша?
А)
6.
Розв’язком
якого рівняння є число 420?
А) 4200: x=42;
Б) x:4=105; В) x∙2=820
Вказівка.
1)
1 км=1000 м; 1
км=100000 см
2)
1 т=1000 кг; 1 т=10
ц.
3)
Щоб знайти площу
прямокутника, потрібно довжину помножити на ширину.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.