Дистанційне навчання 2022 рік
24.10.2022 (понеділок)Урок 5Увага!
Завдання слід виконувати підряд, починаючи з
першого уроку і жодного не пропускаючи. Якщо дитина пропустить урок чи погано
його засвоїть, вона не зможе виконувати завдання з наступних уроків або їхнє виконання
буде складним для неї.
1.Перейдіть за посиланням і вивчіть на тренажері
слово my та his. Виконайте тести. Після того, як натиснете на кнопку "Перевірити" , зробіть скріншот тесту і пришліть мені на вайбер в особисте.
2. Напишіть рядок букви h. Пам’ятаймо, що усі маленькі букви починаємо писати згори донизу.
3. Напишіть по одному рядок his та my.
4. Повторіть
20.10.2022 (четвер)Урок 41. Букви ck читаються як [k].
2. Напишіть рядок букви h. Пам’ятаймо, що усі маленькі букви починаємо писати згори донизу.
3. Напишіть по одному рядок his та my.
4. Повторіть
Перейдіть за посиланням нижче і запам'ятайте, як читаються слова у "Вивчення слів", а потім виконайте тест 1. Ці тести пристосовані до екрану смартфона, тому їх слід виконувати на смартфоні, а не на комп'ютері. Після того, як натиснете на кнопку "Перевірити" , зробіть скріншот тесту і пришліть мені на вайбер в особисте.
https://zosh1.in.net/2/1_learn/6_Nick/
2. Прочитайте уголос кілька раз.
19.10.2022 (середа)Урок 31. Буква e читається як [e] - pen [pen] (пен) - ручка.
Перейдіть за посиланням нижче і запам'ятайте, як читаються слова у "Вивчення слів", а потім виконайте тести 1, 2, 3. Ці тести пристосовані до екрану смартфона, тому їх слід виконувати на смартфоні, а не на комп'ютері. Після того, як натиснете на кнопку "Перевірити" , зробіть скріншот тесту і пришліть мені на вайбер в особисте.
https://zosh1.in.net/2/1_learn/4_pen/index.htm
17.10.2022 (понеділок)Урок 21. Буква u читається як [ʌ] - mum [mʌm] (мам).Перейдіть за посиланням нижче і запам'ятайте, як читаються слова у "Вивчення слів", а потім виконайте тести 1, 2, 3. Ці тести пристосовані до екрану смартфона, тому їх слід виконувати на смартфоні, а не на комп'ютері. Після того, як натиснете на кнопку "Перевірити" , зробіть скріншот тесту і пришліть мені на вайбер в особисте.
2. Перепишіть на чернетку (оскільки зошити у школі) наступні слова:mum, run,fun, stand up.
12.10.2022 (середа)Урок 11. Прослухайте вимомову слова з лівої колонки і приєднайте його відповідник з правої колонки. Натисніть "Перевірити".https://zosh1.in.net/2/1_learn/1_ox/4444.htm
2. Пройдіть тести 1, 2, 3. У цьому тесті кнопки вгорі: <=, =>, Зміст - уже працюють.
https://zosh1.in.net/2/1_learn/2_cat/
3. Оскільки зошити зараз у школі, напишіть рядок слова box на чернетці.
___________________________________________________
https://zosh1.in.net/2/1_learn/1_ox/4444.htm
2. Пройдіть тести 1, 2, 3. У цьому тесті кнопки вгорі: <=, =>, Зміст - уже працюють.
https://zosh1.in.net/2/1_learn/2_cat/
3. Оскільки зошити зараз у школі, напишіть рядок слова box на чернетці.
___________________________________________________
**************************************************************
14.03.2022 (понеділок)Тема: My house.
1) Переглянути презентацію і виконати завдання.
28/03/2022 (понеділок)
29. 03.2022 (вівторок)
01.04.2022 (п'ятниця)
04.04.2022 (понеділок)
05.04. 2022 (вівторок)
08.04.2022 (п'ятниця)
2. Вивчення нових слів.
snowy [сноуві] - сніжно |
rainy [рейні] - дощовито |
hot [хот] - спекотно |
12.04.2022 (вівторок)
catch a fish [кеч е фіш] - ловити рибу |
pick up mushrooms [ пік ап машрумс] - збирати гриби |
15.04.2022 (п'ятниця)
2 |
18.04.2022(понеділок)
19.04.2022 (вівторок)
swim in the sea [свім ін зе сі] плавати в морі |
eat an ice cream [ іт ен айскрім] їсти морозиво |
listen to music [лісн ту мюзік] слухати музику |
22/04/2022 (п'ятниця)
play snowballs [плей сноуболс] грати в сніжки |
23.04.2022 (субота)
25/04/2022 (понеділок)
29.04.2022. (п'ятниця)
1.Перегляньте відео та вивчіть нові для вас слова на тему «Транспорт». Деякі із цих слів ви вже знаєте. Щоб слова запам’ятати, обов’язково повторюйте їх уголос.(На жаль, українською мовою такого відео немає.)
https://www.youtube.com/watch?v=Y88mYZi19To
https://forms.gle/Dp9hnuBDCNA8AfLM9
16.04
Тема.Класна кімната
3.Перегляньте відео і постарайтеся запам’ятати англійські слова, які називає тітонька Сова.
https://www.youtube.com/watch?v=aGqMXUQuVo4
_____________________________________________________
14.04
https://www.youtube.com/watch?v=Hc1f7PoNSW8
https://www.youtube.com/watch?v=mTSUSkSgvE4
cat, rat, mat, dad, pig, lip, sit.
_____________________________________________________
Тема. Дні тижня.
1.Навчіться промовляти дні тижня англійською. В англійській
мові перший день тижня не понеділок, як це в українській, а неділя. Тому пісня
починається зі слова Sunday (неділя). Читати та знати, як перекладаються дні
тижня, ми вивчимо пізніше, поки що можете лише дещо запам'ятовувати. Головне
зараз - навчитися промовляти назви днів.
https://www.youtube.com/watch?v=G65AU1Q4qI0
Перегляньте відео кілька раз, щоб краще запам'ятати.
https://www.youtube.com/watch?v=xeNPguEXqzg
_____________________________________________________
07.04
Тема. Фрукти 2
1.Перегляньте відео і вивчіть назви фрукті. А щоб легше запамяталися слова.
їх потрібно вголос повторювати. Перегляньте відео кілька раз.
https://www.youtube.com/watch?v=NBYGZKjL0qU
https://www.youtube.com/watch?v=kN5hm7OGH-0
_____________________________________________________
26.03
Тема.Фрукти 1
Завдання.
1.Перегляньте відео і вивчіть нові для вас фрукти.
https://www.youtube.com/watch?v=azoq0VDIK0A&list=PLPvBosEziFdLsHtr68m6-7WqvDywgCym1&index=7
https://www.youtube.com/watch?v=B7dAerwRq1U&list=PLPvBosEziFdLsHtr68m6-7WqvDywgCym1
_____________________________________________________
25.03
Тема. Пори року
1.Перегляньте відео і вивчіть пори року. Коли з'являтиметься
знак питання, потрібно буде проговорити слово англійською.
2.Прегляньте відео і читайте разом з учнем вголос.
https://www.youtube.com/watch?v=vJd8KXQcSi4
_____________________________________________________
24.03
Тема.Повторення
1.Попросіть дитину назвати тварин англійською.
2.Попросіть дитину сказати, яка тварина на малюнку їй подобається.
Наприклад.
І like the sheep. (Ай лайк зе шіп.) the - зе поки що можна і не говорити.
I like the mouse. (Ай лайк зе маус.)
3.Пригадайте разом англійські назви предметів на малюнку.
4.Запитайте дитину, що це за буква - S. Напишіть у зошиті кілька великих
букв підряд, а дитина хай продовжить писати рядок далі.. У дітей зазвичай
проблеми із написанням цієї букви, тому допоможіть.
5. Так само зробіть і з маленькою буквою s.
6.Попросіть написати слово бачити англійською цілий рядок - see. Зверніть увагу,
чи дитина не робить великої відстані між буквами у слові. Нагадайте, що потрібно
писати букву біля букви, близенько, щоб було видно, що це одне слово.
7. Попросіть написати рядок слова зоопарк - zoo.
_____________________________________________________
20.03
Тема. У парку розваг.
1.Назвіть дитині слова, а вона хай вкаже на них.
rabbit (ребіт) кролик
tail(тейл) хвіст
chicken (чікін) курча, (курка – у американців)
goat (геут) коза
2.Попросіть дитину самій назвати цих тварин.
3. Запитайте, чи вміє дитина писати букву Z. (А вона вже вміє.) Попросіть її показати,
як вона її пише. Хай напише рядок великої букви Z.
Зверніть увагу, що ця буква пишеться згори донизу.
4. Попросіть написати рядок маленької z.
5.Розгляньте малюнок і назвіть предмети українською.
(приз, лимонад, сендвіч, бургер)
6.Запитайте дитину, що їй подобається на малюнку. Назвіть англійською те,
що їй подобається, а потім решту предметів. Хай дитина повторює кілька раз
слово за вами.
prize [praɪz] приз
lemonade [ˌleməˈneɪd] лимонад
burger [ˈbɜːgə] бургер (розрізана пополам булочка з вкладеним у неї біфштексом),
гамбургер
sandwich [ˈsænwɪʤ] сендвіч (дві складені разом скибки хліба з маслом, сиром,
ковбасою і т. ін. між ними. )
prize (прайз) приз
lemonade (леменейд) лимонад
burger (беґе) бургер
sandwich (сендвіч) сендвіч (дві складені разом скибки хліба з маслом, сиром,
ковбасою і т. ін. між ними. )
7.Називайте англійською якесь із цих слів,а дитина хай вказує на нього.
Потім поміняйтеся ролями.
8.Хай дитина скаже, що їй подобається англійською.
Наприклад.
I like the lemonade. (Ай лайк зе лемонейд) the - зе поки що можна і не говорити.
I like the sandwich. (Ай лайк зе сендвіч)
___________________________________________________________________________
19.03
Тема. У селі.
Завдання.
1.Повторіть назви тварин.
Діти у 2-му класі не вивчають усі правила читання англійських слів, тому ці назви тварин діти не повинні поки що читати. Але можуть розглядати.
2.Вивчіть слова
rabbit ['ræbɪt] кролик
tail [teɪl] хвіст
chicken ['ʧɪkɪn] курча, (курка – у американців)
goat [gəut] коза
Або з ось такою «транскрипцією»
rabbit (ребіт) кролик
tail(тейл) хвіст
chicken (чікін) курча, (курка – у американців)
goat (геут) коза
2.Напишіть рядок букви k.
Зверніть увагу, що усі маленькі букви починаємо писати згори донизу.
3.Напишіть рядок слова black.
4. Повторіть назви тварин із завдання №2
Будуть питання, пишіть у вайбер 0977398314 або телефонуйте (Покриття Київстар у мене погане, інколи потрібно кілька раз підряд набирати, щоб додзвонитися до мене додому.)
17.03
Тема. У селі.
Завдання.
1.Вивчити слова
mouse [maus] миша
horse [hɔːs] кінь
cow [kau] корова
sheep [ʃiːp] овечка
Або з ось такою «транскрипцією»
mouse (маус) миша
horse (хоос) кінь
cow (кау) корова
sheep (шііп) овечка
Діти у 2-му класі не вивчають усі правила читання англійських слів, тому ці назви тварин діти не повинні поки що читати. Але можуть розглядати.
2.Написати рядок букви r.
Зверніть увагу, що усі маленькі букви починаємо писати згори донизу.
3.Написати рядок слова parrot.
4.Моллі хоче розповісти, що вона має. Але змогла написати лише одне речення. I have a pen. (Я маю ручку). Допоможіть їй написати про решту предметів.
Зразок.
I have a pen.
I have a ...
5. Повторити назви тварин із завдання №1
Будуть питання, пишіть у вайбер 0977398314 або телефонуйте (Покриття Київстар у мене погане, інколи потрібно кілька раз підряд набирати, щоб додзвонитися до мене додому.)
Тема. Повторення
-Перегляньте відео і повторіть слова, які ви вже знаєте. А також вивчіть нові для вас слова. Обов’язково повторюйте слова уголос, щоб запам’ятати їх.
-Перепишіть на чорновик слова sister, brother, mother. Старайтеся писати гарно, притуляючи букву до букви.
- Перегляньте відео і спробуйте назвати слова першими за дикторів.
- Прочитайте ці слова ще раз.
- перегляньте відео і повторіть кольори
__________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.