Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Всесвітня історія 8клас


 Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік 


26.10

Тема : Реформація в Німеччині.


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  6 с. 30 - 34 . Перегляньте відео до теми за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bzYjp7E_x4Q
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника виконайте письмово завдання 4, с.34
4. Розглянути карту  у підручнику  на с. 31.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906

19.10

Тема : Гуманізм. Високе Відродження.


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  5 с.25 - 29 .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника  складіть таблицю в зошиті " Митці італійського Високого  та Північного Відродження "
4. Перегляньте відео до теми за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=ObUD8y_Rr1g

Митець

Відомі твори , ідеї , винаходи …

 

 

 

 

 

 



12.10.

Тема  Узагальнення за розділом  І" Великі георгафічні відкриття та становлення капіталістичних відносин "

1. Повторити матеріали підручника параграфи 1 - 4 с. 6- 24, підготуватися до контрольної роботи за розділом І" Великі георгафічні відкриття та становлення капіталістичних відносин "

2. Перейдіть за посиланням та виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7818442
















 

Дорогі діти! Вітаю усіх вас із початком навчального року! 
Бажаю всім успіхів у навчанні і миру!!!

06.09.2022

 

Тема. Вступ . Середні віки в історії людства . Поняття і періодизація Нового часу .
                                           Хід уроку   
1. Підписуємо зошити ( тоненькі, в клітинку або в лінію).
                                       Зошит      
              для робіт  з всесвітньої  історії                        
здобувача освіти  8 класу КЗ"Могильненський ліцей" 
              Заваллівської селищної ради                      
                        Прізвище та ім'я                                    

     
2. У зошитах записуємо дату ,"Класна робота", тему уроку.

3.   Розглянемо зміст підручника й подивимось, які розділи будемо вивчати у 8 класі. 

                     4. Опрацюйте матеріал підручника     с. 4-5.  

                  - Розглянути таблицю   у підручнику  на с.4. 

                - Виписати в  зошит виділенні дати та терміни 

                 5. Перегляньте відеоурок до теми за посиланням:                                

 

Домашнє завдання 
Прочитати  матеріал підручника     с. 4- 5.  
















Дистанційне навчання 2021-2022 навчальний рік 


31.05.

Тема  Узагальнення за розділом V І" Східний світ  в  XVI - XVIII ст.."

1. Повторити матеріали підручника параграфи 20 - 23 с 105- 129, підготуватися до контрольної роботи за розділом V І. Східний світ  в  XVI - XVIII ст..

2. Перейдіть за посиланням та виконайте тест 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7807537

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


24.05

Тема : Індія та Персія  в  XVI - XVIII ст..


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  25. с. 138 - 142 .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника виконайте завдання 14, с.142
4. Розглянути документи  у підручнику  на с. 138, 139,140,141.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


17.05

Тема : Китай та Японія в  XVI - XVIII ст..


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  24. с. 131 - 137 .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника виконайте завдання 13, с.137
4. Розглянути документи  у підручнику  на с. 132, 135.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


10.05.

Тема  Узагальнення за розділом V " Епоха Просвітництва "

1. Повторити матеріали підручника параграфи 20 - 23 с 105- 129, підготуватися до контрольної роботи за розділом V . Епоха Просвітництва 

2. Перейдіть за посиланням та виконайте тест 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4377546

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


03.05.

Тема : Практичне заняття  за розділом V . Епоха Просвітництва 

1. Опрацювати  матеріали практичного заняття (QR- код)  у підручнику на с. 130 , дати відповіді на запитання письмово у зошиті .

2.  Повторити матеріали підручника параграфи 20 - 23 с 105- 129, підготуватися до контрольної роботи за розділом V . Епоха Просвітництва 

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



26.04

Тема : Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775-  1783). Утворення США.


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  23 с. 124 - 130 .Перейти за посиланням , дати  відповіді письмово на запитання  тесту у зошиті .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Розглянути карту у підручнику  ст. 128
4. Розглянути документи  у підручнику  на ст. 124, 125,127.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



19.04

Тема : Міжнародні відносини XVIII ст..


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  22. с. 119 - 123 .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника с.123 завдання 10, складіть таблицю в зошиті " Цілі провідних держав Європи   у міжнародних відносинах XVIII ст. "
4. Розглянути документи  у підручнику  на с. 120 , 121, 123.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906

12.04

Тема : Освічений абсолютизм .


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  21 с. 112 - 118 .Перейти за посиланням , дати  відповіді письмово на запитання  тесту у зошиті .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3. Розглянути документи  у підручнику  на с.113 , 116.

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



05.04

Тема : Просвітництво та промислова революція.


1. Опрацювати матеріал підручника параграф  20. ст. 105 - 111 .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника  складіть таблицю в зошиті " Епоха Просвітництва    "

Видатні особи епохи Просвітництва

Відомі твори , ідеї , винаходи …

 

 

 

 

 

 


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



29.03.

Тема  Узагальнення за розділом IV " Османська імперія. Держави  Східної Європи у ХVI- першій половині XVIII ст."


1. Повторити матеріал підручника  параграфи 16- 19 с. 84-104 з розділу ІV. 

2. Дати  відповіді письмово на запитання  тесту у зошиті .

                                         

 ТЕСТ

І рівень (0,5 бала)

1. Позначте ім’я «государя всея Русі», який першим вінчався на царствування?

а) Іван III                            б) Іван IV

в) Борис Годунов               г) Василь Шуйський

2 . Позначте державний орган Польщі, який обмежував владу короля.

а) Рада        б) Кортеси   в) Сейм          г) Рейхстаг 

3.  Позначте ім’я останнього польського короля з династії Ягеллонів.

а) Стефан Баторій    б) Генріх Валуа

в) Сигізмунд II          г) Сигізмунд III

4. Позначте ім’я засновника держави Османа.

а) Князь Сельджук   б) Князь Осман   

в) Князь Сулейман   г) Князь Селимо

5. Які держави увійшли до складу Речі Посполитої?

а) Литва та Польща         б) Московія та Польща

в) Литва та Московія       г) Кримське ханство та Польща

6. Як називалася війна Росії та Швеції у 1700—1721 рр.?

а) Шведська              б) Столітня

в) Північна                г) Південна

7. Судебником у Московії називали …

а) збірник  законів   б) рекомендації  для  сусідів

в) укази  царя           г) збірник  судових  рішень

8. Хто з названих історичних діячів отримав прізвисько

«тушинський злодій»?

а) Лжедмитрій  І                        б) Борис  Годунов

в) Василій  Шуйський               г) Лжедмитрій  II

9. У якому році Московська держава була проголошена Російською імперією?

а) 1654 році     б) 1666 році    в) 1701 році      г) 1721 році

10. Дружина Сулеймана І Пишного?

а) Фатіма     б) Роксолана       в)Оксана       г) Селіма

ІІ рівень (1 бал)

11. Дайте визначення термінів:

Опричина — _______________________________________________________


Фільварок- _________________________________________________________

12. Про кого йдеться:

Періодом  найвищого  розквіту  Османської  імперії  вважають його правління.  Він  був,  мабуть, наймогутнішим  із  турецьких  султанів  за  весь  час  існування  Османської  імперії ._________________________________________

 

ІІІ рівень (1,5 бала)

13. Про яку подію йдеться? Коли вона відбулась?

Проте,  як  показали  наступні  події,  підписуючи  договір,  кожна  зі  сторін  вкладала  в  нього  свій  зміст:  московський  цар  вважав,  що  Україна  стає  залежною  від  нього,  українці  ж  розраховували  на  широку  державну  автономію,  близьку  до  незалежності.__________________________________                                                           

14.  Установіть відповідність

1) Вищий прошарок                                                          а) Бояри 

феодального суспільства в Російській державі              б) Люблінська унія

2) Союз православної та католицької церков                  в) Берестейська унія

3) Назва договору про державний                                    г) Смута

союз Польщі та Литви                                                       д) Панщина

4) Період історії Московського царства 

з 1604 року до 1613 року

5) Безкоштовна примусова праця залежних 

селян-землеробів у господарстві феодала


1.____ 2.____ 3.____ 4.____  5.____

IV рівень (2 бали)

15.  Чим було зумовлено послаблення Речі Посполитої і Османської імперії та піднесення Московської держави у XVII—XVIIІ ст.?


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



22.03

Тема : Річ Посполита 

1. Опрацювати матеріал підручника параграф  19 ст. 99 - 104 , перегляньте відео до уроку:
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника відповісти письмово в зошиті на запитання 2-5 с. 104 .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906




15.03

Тема : Поява Російської імперії

1. Опрацювати матеріал підручника параграф  18 ст. 95 - 98 .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника відповісти письмово в зошиті на запитання 2-5 с. 98 .

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906



















































Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік 

21.01
Тема : Міжнародні відносини у ХVІ - першій половині ХVІІ ст . Тридцятилітня війна 1618 - 1648 рр.

1. Опрацювати матеріал підручника параграф  17 ст. 128 - 136 .
2.  Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 
3 .Використовуючи текст підручника  складіть таблицю в зошиті  "Тридцятилітня війна  " ст. 136 (12 завдання)
4 . Підготуватися до практичного заняття  ст. 127.
- Підготувати повідомлення на  тему " Образ абсолютного монарха країн Західної Європи " (на вибір учня  ).

Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


14.01
Тема : Іспанія ХІV ст. Національно - визвольна боротьба в Нідерландах .

1. Повторити   матеріал підручника параграф  14 ст. 104 - 114 , письмово  дати відповідь на запитання (Виконайте завдання ,скиньте на вайбер сьогодні   ):
- За правління якого короля розпочалася Англійська революція ?
- Як відбулася реставрація Стюартів ?
- Охарактеризуйте протекторат Олівера Кромвеля ?
2. Опрацювати  матеріал підручника параграф  15 ст. 114 - 127,  письмово  дати відповідь на запитання Виконайте завдання ,скиньте на вайбер до 21 .01  ):
Запитання 1

Карл Габсбург стає імператором Священної Римської імперії у




 

1519 р.

 
 

1529 р.

 
 

1525 р.

Запитання 2

Якими цифрами на карті позначено володіння Карла V?


 

 

2,3,6

 
 

3,4,5

 
 

1,3,5

Запитання 3

Яка з териоорій Габсбургів була найбагатшою?


 
 

Австрія

 
 

Нідераланди

 имииииииииииииииииииииииииииииииииии
 

Чехія

Запитання 4

Діяльність герцога Альби пов'зують із



 
 

Партизанською боротьбою проти влади Філіпа II

 
 

придушенням повстанням іконоборців

 
 

придушенням повстанням комунерос

Запитання 5

Які із наведених напрямів у політиці проводив Карл V (декілька правильних відповідей)


 
 

Бажання утворити єдину католицьку імперію

 
 

Боротьба із повстанцями в Нідераландах

 
 

Боротьба проти турецької експансії

 
 

Зумів об'єднати Іспанію і Португалію

Запитання 6

Хто очолив повстанський рух в Нідерландах?



 
 

Філіпп ІІ

 
 

Вільгельм Оранський

 
 

Гецрог Альба

 
 

Моріц Оранський

Запитання 7

Народження Республіки Об'єднаних провінцій Нідерландів пов'зують із підписанням



 

Іберійської унії

 
 

Уртехтсьокї унії

 
 

Білля про права

3. Виписати в додатковий зошит виділенні дати та терміни 


Виконайте завдання ,скиньте на вайбер 0987931906


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.