за посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: pxw874
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/pxw874
- Сядьте зручно на стілець. Потріть руки, щоб вони зігрілися. Закрийте очі і покладіть на них долоні, не закриваючи при цьому ніс. Уникайте тиску на очні яблука. Уявіть собі глибоку темряву і зосередьтеся на ній. Зробіть глибокий вдих, думайте про щось приємне і розслабляюче. Коли ви будете бачити саму лише темряву, зніміть долоні з очей. Повторіть вправу за 3 хвилини.
- Міцно примружтеся на 3-5 секунд. Відкрийте очі та не блимайте 3-5 секунд. Повторити 7-8 разів.
5.Для перевірки знань опрацьованого матеріалу уроку пройдіть тест(до наступного уроку)
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: kvh232
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/kvh232
Тема. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Безпека інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. Безпека суб’єктів інформаційних відносин.
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
5. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням
Принципи інформаційної безпеки (learningapps.org)Кожен учень має створити 2-3 веб-сторінки на обрану тему.
Створені веб-сторінки повинні бути пов’язані між собою гіперпосиланнями (у навігаційній панелі)
Кожна сторінка повинна відповідати стуктурованим вимогам створення сайтів (наявність блоку заголовка, навігаційної панелі, блоку основного вмісту, блоку підвалу і т.д.
Проведення оцінки сайту може допомогти власнику в з’ясуванні проблем, які можуть заважати йому просувати його в пошукових системах. Також технічний та SEO аналіз дозволяє отримати важливі дані, такі як число проіндексованих сторінок, положення в пошукових системах, дублі сторінок, неправильні редіректи, незаповнені мета-теги та інші важливі критерії, які суттєво впливають на ранжування сторінок. Існує ряд ресурсів, які дозволяють безкоштовно провести аналіз сайту і заощадити на фахівцях тисячі гривень.
Завдання.
- Ознайомтеся з сервісами для безкоштовного аналізу сайта онлайн.
- За допомогою одного із них проведіть аналіз сайту нашої школи.
- За результатами дослідження створіть текстовий документ, розмістіть на своєму гугл-диску та надішліть посилання вчителю.
Ваше прізвище та ім’я | |
Обрана тематика. | |
Топ 5 конкурентів в обраній тематиці (Проранжуйте сайти в порядку спадання котрі вам найбільше сподобались. Чому?). | |
Ключові слова на сторінках конкурентів. (Головна сторінка) | |
Ваші ключові слова (головна сторінка) | |
Категорії сторінок на сайті (Структура) | |
Якими будуть title і description ваших основних 5 сторінок? | |
Як будуть виглядати URL ваших сторінок? | |
Які інші маркетингові та пошукові стратегії ви використаєте під час просування сайту? |
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
5.Практичне завдання
4. Перевір себе! Здати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5867333
Контрольні запитання
1. Що таке форма в HTML-документі ?
2. В яких випадках використовуються форми ?
3. Скільки форм можна розмістити на одній
сторінці ?
4. Чи можуть форми бути вкладеними ?
5. Який тег використовують для задання форми
?
6. Назвіть відомі вам атрибути тега форми.
7. Перерахуйте відомі вам елементи
управління, які можуть створювати форму.
8. Який тег використовується для створення
на сторінці будь-якого елемента ?
9. Для чого елементу присвоюється ім’я ? Чи
можливий опис і використання елемента без нього ?
10. Які елементи управління відносяться до
текстових полів ? Перерахуйте їх назви.
11. Якими атрибутами можна керувати
параметрами текстового поля ?
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Практичне завдання.
Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Практичне завдання.
Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності
Завдання для практичної роботи за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1kIe4fOI0BBnmPnbw8S7fSPtxd35mNkBN/view
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Практичне завдання.
Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності.
Домашнє завдання
Тема:Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композицій шпальти( смуги) набору.
https://sites.google.com/view/distosvslavzosh3/10-клас/інформатика-іі-група
https://www.youtube.com/watch?v=OQGFrfeD29Q
15.04.2021
Тема:Листівка .Призначення.Композиційні прийоми створення листівки.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=7ielEMeT2ag
https://www.youtube.com/watch?v=xXZuLU8oiC8
08.04.2021
Тема: Комп'ютерна верстка. Програми для комп'ютерної верстки : інтерфейс, основні функції.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=7Oli_z7Zs3M
https://www.youtube.com/watch?v=xEXrPKWAYaU
25.03.2021
Тема:Художні ефекти.
Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=cEBJGTgvMfs
Пробуєм працювати з програмою Inscape. Робимо свої проекти і скидаємо мені на Вайбер.
18.03.2021.
Тема:Робота з текстом.Робота з символьними об'єктами. Макетування. Художнє оформлення тексту.
Переглянути :https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1442&ithint=file%2cpptx&authkey=!AOF-U9DfucpKXPk
https://www.youtube.com/watch?v=fnHOQqLjAjw
Працюємо програмою Inscape. Завантажити можна тут https://biblprog.org.ua/ua/inkscape/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.01.2021
Тема:Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні.
Переглянути:https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1396&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFiprljW_f6vK0U
14.01.2021
Тема:Колір.Колореристика.Теорія кольору.Насиченість.Кольорний тон.
Переглянути:https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/композиція-та-дизайн/урок-17
Дистанційне навчання 2020-2021н.р
Вчитель Годинюк В.Б
----------------------------------------------------------------------------------
22.10.2020
Тема:.Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну.
Переглянути:https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-8
https://www.youtube.com/watch?v=5ITMP0JdZos15.10.2020.
Тема:Характеристики зображення та засобів його відтворення- яскравість,контрастність,роздільна здатність,колірна гама,палітра,глибина кольору,насиченість кольору.
Переглянути:https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-7 ;
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1298&ithint=file%2cpptx&authkey=!AIaJK2xaX-qTu3w
*********************************************************************************Тема:.Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну.
Переглянути:https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-8
https://www.youtube.com/watch?v=5ITMP0JdZos
Тема:Характеристики зображення та засобів його відтворення- яскравість,контрастність,роздільна здатність,колірна гама,палітра,глибина кольору,насиченість кольору.
Переглянути:https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-7 ;
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1298&ithint=file%2cpptx&authkey=!AIaJK2xaX-qTu3w
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.