Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Літературне читання

  Дистанційне навчання 2022 -2023 н.р.

Доброго дня, дітки! Вітаю Вас із початком навчального року.







02.09 Тема: "До школи, до книги, до друзів душа поривається знов"


Дітки! Пропоную на с.2 переглянути та запам' ятати умовні позначення, а на с.3 ознайомитися у підручнику.

Перегляньте урок тут та виконайте завдання: https://padlet.com/ksenia_antonova/3m6p1h5srxvvsihp.



06.09 Тема: " Микола Сингаївський "До школи" "




Працюємо на с.6 у підручнику.




07.09 Тема: " Нузет Умеров " Наш клас" "



Виконуємо завдання на с. 7 та вивчіть прислів'я на цій же сторінці.



08.09 Тема:  " Історії зі шкільного життя "




Сьогодні ми будемо вивчати цікаві історії зі шкільного життя, які написала поєтеса Лідія Повх на с. 8-9.
Перегляньте, будь ласка урок тут: https://padlet.com/ksenia_antonova/zy0qd2crj8pes0tc.





09.09 Тема: " Василь Сухомлинський казка "Як Наталка в лисиці хитринку купила" "




Сьогодні ми будемо продовжувати ознайомлюватися з творчістю відомого педагога та письменника Василя Олександровича Сухомлинського(с.10-11).
Пропоную переглянути урок: https://padlet.com/ksenia_antonova/5vlmc6v0xnd9bvo4.

Не забудьте вивчити прислів'я на с.11.



11.10 Тема: "Як побудована книжка "




Дорогі дітки, перегляньте відеоурок, надіюся Вам сподобається :https://www.youtube.com/watch?v=SjCDqwm2UeM




12.10 Тема: "Ввічливі слова"

Прочитайте виразно, інтонаційно на с. 34 у підручнику.



13.10 Тема: "Зірка Мензатюк "Золоте серце""



Перегляньте урок:
 https://www.youtube.com/watch?v=skiZXFPl7BE




14.10 Тема: "Мовні цікавинки"









18.10 Тема: " Перевіряю свої досягнення" 



Дітки, усно виконайте завдання на с.37.




19.10 Тема: " Навички читання вголос"






20-21.10 Тема: " В
 кожній казці є урок, мов у квіточці медок"




Перегляньте урок:https://www.youtube.com/watch?v=t7r1Ln_1hQs







       
25.10 Тема: " Ярослав Стельмах "Нахаба" " . Позакласне читання



Перегляньте урок: https://www.youtube.com/watch?v=DKZ6BKK0lbc




26-27.10 Тема: " Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки"







28.10 Тема: " "Цап і баран " Українська народна казка " 









24.11 Тема: Позакласне читання. Цікавинки звідусіль"



Відеоурок: за посиланням.



25.11 Тема:"Казки народів світу"






Троє поросят




Були собі на світі троє поросят. Троє братів. Усі однакові на зріст, кругленькі, рожеві, з однаковими веселими
хвостиками. Звали поросят Ніф-Ніф, Нуф-Нуф і Наф-Наф. Усе літо вони перекидалися в зеленій траві, грілися на сонечку, ніжилися в калюжах.
Та ось настала осінь.
— Час нам подумати про зиму, — сказав якось Наф-Наф. — Треба збудувати будинок і зимувати разом під
одним теплим дахом.
Але його братам не хотілося братись до роботи.

— Ну, як собі хочете. Тоді я сам-один будуватиму собі дім, — сказав Наф-Наф. — На вас не чекатиму.День у день ставало холодніше. І тільки тоді, коли велика калюжа край дороги почала щоранку вкриватисятоненькою кірочкою льоду, ліниві брати нарешті почали працювати.Ніф-Ніф зметикував, що найшвидше і найпростіше збудувати будинок із соломи. Він так і зробив. Вже до вечора його хатка була готова.Нуф-Нуф неподалік теж будував собі хатку. Він вирішив збудувати теплішу хату — з гілок і тонких лозинок: забив у землю кілки, заплів їх лозинами, на покрівлю навалив сухого листя, і до вечора будинок був готовий.Закінчивши будівництво, брати пішли до Наф-Нафа подивитися, який він собі побудував будиночок.А Наф-Наф натягав каміння, намісив глини й, не поспішаючи, будував надійний, міцний будинок, де можна було б сховатись від вітру, дощу й морозу. Він зробив у будинку важкі дубові двері із засувом, щоб вовк із сусіднього лісу не міг до нього залізти.

— Що ти будуєш? — в один голос вигукнули здивовані Ніф-Ніф та Нуф-Нуф.

— Що це — будинок для поросяти чи фортеця?!

— Будинок для поросяти має бути фортецею! — спокійно відповів Наф-Наф, не кидаючи роботи.

— Чи не збираєшся ти з кимось воювати? — весело хрокнув Ніф-Ніф і підморгнув Нуф-Нуфові.

А Наф-Наф, незважаючи ні на що, і далі мурував собі стіну свого будинку.

— Бач, як він боїться вовка! — сказав Ніф-Ніф. — Він боїться, що його з’їдять!

— Ніяких вовків нема! — додав Нуф-Нуф. — Він просто боягуз!Вони хотіли подражнити Наф-Нафа, але той навіть не оглянувся. І два хоробрі братики пішли гуляти. Дорогою вони співали й танцювали. Вони так розшумілися, що розбудили вовка, який спав під сосною.

— Що за гамір? — незадоволено пробуркотів злий і голодний вовк.

— Ну, які тут можуть бути вовки! — казав у цей час Ніф-Ніф, який вовків бачив тільки на малюнках.

— Ось ми як схопимо його за ніс, то знатиме! — додав Нуф-Нуф, який теж ніколи не бачив живого вовка.І раптом вони побачили справжнього живого вовка! Він стояв за великим деревом, і в нього був такий страшний вигляд, такі злі очі і така зубата паща, що в Ніф-Ніфа і Нуф-Нуфа дрібно-дрібно затремтіли тонкі хвостики. Раптом поросята схаменулись і зі страшним вереском кинулися навтіки. Вони бігли кожен до свого будинку.Ніф-Ніф перший добіг до своєї солом’яної хатки і ледве встиг хряснути дверима перед самим носом вовка.

— Зараз же відчини двері! — прогарчав вовк. — А то я їх виламаю!

— Ні! — хрокнув Ніф-Ніф. — Я невідчиню!

— Зараз же відчини двері! — прогарчав знову вовк. — А то я так дмухну, що весь твій дім розлетиться!Але Ніф-Ніф від страху нічого вже не міг відповісти. Тоді вовк почав дмухати. Він дмухнув перший раз, другий. Коли вовк дмухнув утретє, хатка розлетілася на всі боки. Ніф-Ніф ледь вислизнув перед носом вовка і кинувся тікати. За хвилину він був уже біля дверей Нуф-Нуфа.Ледве встигли брати замкнутися, як почули голос вовка:

— Ну, тепер я з’їм вас обох! Зараз же відчиніть двері! — прогарчав вовк. — Ну, заждіть же! Від цього дому зараз нічого не залишиться! І він почав дмухати. Коли вовк дмухнув уп’яте, дім захитався і розвалився. Перелякані поросята кинулись до будинку Наф-Нафа.Ледь живі, Ніф-Ніф та Нуф-Нуф підбігли до будинку Наф-Нафа, кинулись під ліжко і там причаїлися. Наф-Наф хутко зачинив двері на засув, сам сів на дзиґлик.

Тут постукали у двері.

— Хто стукає? — спокійним голосом спитав Наф-Наф.

— Відчиняй без балачок! — почувся грубий голос вовка.

— Ще чого! І не подумаю! — твердим голосом відповів Наф-Наф.

— Он як?! Ну, бережіться ж! Тепер я з’їм усіх трьох!

— Ану, спробуй! — відповів з-за дверей Наф-Наф, навіть не підвівшись зі свого дзиґлика.

Тоді вовк втягнув у себе якнайбільше повітря і дмухнув щосили! Та скільки б він не дмухав, навіть найменшенький камінець не зрушив з місця. Тоді вовк почав трясти двері. Але двері теж не піддавалися. Вовк почав від злості
шкрябати пазурами стіни будинку і гризти каміння. Але він тільки поламав собі кігті і попсував зуби.

Тут вовк підвів голову і помітив великий, широкий димар на даху. Та щойно він почав спускатися по димарю, розумний Наф-Наф одразу здогадався, у чому справа. Він швидко кинувся до казана, у якому на вогні кипіла вода, і зняв з нього кришку.

Чорний, як сажотрус, вовк бебехнувся просто в окріп. З диким ревом ошпарений вовк вилетів у димар назад на дах, скотився по ньому на землю і кинувся в ліс.

А троє маленьких поросят дивилися йому вслід і раділи, що вони так вдало провчили злого розбійника. З того часу брати жили разом під одним дахом.

Перекажіть казку , відповідаючи на запитання:
— Як звали поросят?
— Наф-наф запропонував побудувати дім. Чому?
— Чому його брати не погодилися?
— Коли Ніф-Ніф і Нуф-Нуф почали будівництво?
— Який будинок вирішив будувати Ніф-Ніф? Чому саме такий?
— Який будинок вирішив будувати Нуф-Нуф? Чому саме такий?
— Чи довго Ніф-Ніф і Нуф-Нуф зводили свої хатки?
— Яку хатку будував Наф-Наф?
— Чому його брати почали кепкувати з нього?
— Чи бачили Ніф-Ніф і Нуф-Нуф живого вовка?
— Коли вовк погнався за поросятами, куди вони сховалися?
— Що зробив вовк, щоб зруйнувати хатки Ніф-Ніфа і Нуф-Нуфа?
— Чому вовк не міг зруйнувати хатку Наф-Нафа?
— Вовк вигадав хитрість, але це йому не допомогло. Він вирішив пробратися в будинок через… Але Наф-Наф здогадався і… (що зробив?).
— Чим закінчилася казка?
— Чого нас навчає ця казка?






08.12 Тема: " Зимові дива. Зимові свята"




Любі дітки, прочитайте виразно віршики на с. 64.





27.12  Тема: Вірш-діалог " Польові дзвіночки"





с.76 у підручнику вивчіть прислів'я.



28-29.12 Тема: Анатолій Качан " Хвилювалось море", "Розмова з пароплавом"






Любі дітки, прочитайте виразно та дайте відповіді на питання на с.77-78.

На канікулах перевірте техніку читання, норма 45-50 слів.






24-25.01 Тема: " Оповідання. Василь Сухомлинський "Глуха дівчинка""
 



С. 79-81 виразно прочитайте та перекажіть оповідання.



26.01 Тема: "Василь Сухомлинський "Глуха дівчинка". Тести"




10 запитань
Запитання 1

Оповідання-це...

варіанти відповідей
 

твір, який має риму

 
 

твір, у якому розповідається про різні події з життя головного героя

Запитання 2

Хто написав оповідання "Глуха дівчинка"?

варіанти відповідей
 

Василь Сухомлинський

 
 

Анатолій Качан

 
 

Ліна Костенко

Запитання 3

Василь Олександрович Сухомлинський

варіанти відповідей
 

лікар

 
 

шахтар

 
 

вчитель

Запитання 4

Де відбувалася подія оповідання "Глуха дівчинка"?

варіанти відповідей
 

у таборі

 
 

у школі

 
 

у лікарні

Запитання 5

Яка пора року була в оповіданні?

варіанти відповідей
 

літо

 
 

зима

 
 

весна

 
 

осінь

Запитання 6

Дівчата в палаті гарно чули, але мали глухе

варіанти відповідей
 

серце

 
 

нирки

 
 

котика

Запитання 7

Які квіти діти хотіли поставити у вазу?

варіанти відповідей
 

тюльпан

 
 

троянду

 
 

сонях

 
 

бузок

Запитання 8

Як звали глуху дівчинку?

варіанти відповідей
 

Олеся

 
 

Марічка

 
 

Діанка

 
 

Ніна

Запитання 9

На що образилась Ніна?

варіанти відповідей
 

на те, що її не запитали про квітку

 
 

на те, що її побили

 
 

на незадовільну оцінку

Запитання 10

Яку квітку обрала Ніна?

варіанти відповідей
 

сонях

 
 

тюльпан

 
 

троянду

 
 

бузок



27.01 Тема: " Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу." 


Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=87fsXVk297A


!!! Повторіть молитву(буду питати).






23-24.02 Тема: Василь Сухомлинський " Нехай будуть і Соловей,  і  Жук"


Прослухайте казочку:
https://www.youtube.com/watch?v=vvKblbzMiHI , дайте відповіді на запитання та перекажіть, с.100-101.




14-15.03 Тема:" Шевченкове слово. Т.Г. Шевченко"


Перегляньте: 
https://www.youtube.com/watch?v=oMB-2XImf1U

Цікаво: https://www.youtube.com/watch?v=G2C05f7zgzw

Вікторина: https://www.youtube.com/watch?v=vtq4F4xAOrI

Дітки! С.109 у підручнику, дайте усно відповіді на запитання.

16.03 Тема: Робота з дитячою книжкою.Знайомство з журналом «Колобок»"


Урок за цим  посиланням.




17.03 Тема:"Надійшла весна прекрасна"




С.110 прочитайте, вивчіть пісеньку "Ой весна, весна..." напам'ять.













































































































                                                    
14.03.2022 р.

 Тема. Знову починається весна. "Ой весна, весна..." (напам'ять). "Вийди, вийди сонечко"(українська народна пісня), Варвара Гринько «Мирилки».

Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


16.03.2022 р.
Тема. Образ весни в поезії. Іван Франко " Надійшла весна прекрасна".
Матеріал уроку знаходиться за  посиланням.

17.03.2022 р.
Тема. О. Копиленко " Весна іде"
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

18.03.2022 р.
Тема: Вчимося слухати і розуміти текст. Причина - наслідок. Л. Костенко "Перекинута шпаківня".
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

21.03.2022 р. 
Тема.  Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

23.03.2022 р. 
Тема. Порівняння - образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка».
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

24.03.2022 р.
Тема. Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама».
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

25.03.2022 р.
 Тема. Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир».
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

28.03.2022 р.
Тема. Підсумок за розділом "Надійшла весна прекрасна"
Матеріал уроку знаходиться за

30.03.2022 р. 
Тема. Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир».
Матеріал уроку знаходиться за

31.03.2022 р.
Тема. Медіавіконце: сторінками дитячих журналів.
Матеріал уроку знаходиться за

01. 04.2022 р.
Тема. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Надійшла весна прекрасна…». 
Матеріали уроку за цим 

04. 04.2022 р.
Тема. Читання – класні «ліки» (з журналу «Барвінок»).
Матеріали уроку за цим 

05. 04.2022 р.
Тема. Медіавіконце: сторінками дитячих журналів.
Матеріали уроку за цим 



07. 04.2022 р. 
Тема.  «Наша гривня».  (з журналу «Джміль»).
Матеріали уроку за цим 

08. 04.2022 р. 
Тема. «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль»).
Матеріали уроку за цим посиланням.

09. 04.2022 р. 
Тема. Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець».
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

11. 04.2022 р.
Тема. Наші мудрі друзі – енциклопедії. 
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

13. 04. 2022 р.
Тема.«Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»). 
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

14. 04. 2022 р.
Тема. Фантазуй і створюй! Надія Кір’ян «Розмова хмарок».
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

 15. 04. 2022 р.  
Тема.  Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

16. 04. 2022 р.  
Тема.  Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

18. 04. 2022 р.
 Тема. Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

20. 04. 2022 р.
Тема. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»
Матеріал уроку знаходиться за  посиланням.


21. 04. 2022 р.
Тема. Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

22. 04. 2022 р.
Тема. Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

25. 04. 2022 р.
Тема. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Фантазуй і створюй!». Робота з дитячою книжкою.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

26. 04. 2022 р.
Тема. Перевіряю свої досягнення.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

27. 04. 2022 р.
Тема.  Робота з дитячою книгою

(хрестоматія с. 144-145)  Д. Кузьменко  "Росли грущі на вербі"

Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

29. 04. 2022 р.
Тема. Діагностична робота. Аудіювання.

02. 05. 2022 р.
Тема. Робота з дитячою книгою. Українські  народні казки  «Коза-дереза»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


04. 05. 2022 р.
Тема. Робота з дитячою книгою. Українські  народні казки  «Коза-дереза»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


05. 05. 2022 р.
Тема. Робота з дитячою книгою. Українські  народні казки  «Пан - коцький»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

06. 05. 2022 р.
Тема. Робота з дитячою книгою. Українські  народні казки  «Пан - коцький»
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

09. 05. 2022 р.

Тема. Робота з дитячою книжкою.

Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

11. 05. 2022 р.
Тема. Робота з дитячою книжкою. Діагностична робота.

Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

12. 05. 2022 р.
Тема.Робота з літературним твором.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

13. 05. 2022 р.
Тема. Аудіювання. В.Сухомлинський "Камінь". 

Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

16. 05. 2022 р.
Тема. Робота з літературним твором.

Матеріал уроку знаходиться за  посиланням.

18. 05. 2022 р.
Тема. Позакласне читання.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

 19. 05. 2022 р.

Тема. Позакласне читання.

Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

20. 05. 2022 р.
Тема. Позакласне читання.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.


23. 05. 2022 р.
Тема. Позакласне читання. Робота з дитячою книгою.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

24. 05. 2022 р.
Тема. Позакласне читання. Із джерела народної мудрості.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

25. 05. 2022 р.
Тема. Позакласне читання. Із джерела народної мудрості.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

26. 05. 2022 р.

Тема. Позакласне читання. Фантастичне оповідання.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.



30. 05. 2022 р.
Тема. Позакласне читання. Фантазуй і створюй.
Матеріал уроку знаходиться за посиланням.

31. 05. 2022 р.
Тема. Підсумковий урок.




******************************************************************************

*******************************************************

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.