Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки


Природознавство

Дистанційне навчання 2020-2021 н. р.


16 березня  Використання і охорона природних багатств водойм.



Презентація до уроку.
Д/з Виконай тести.



18 березня Грунти України. Охорона грунтів.


1. Переглянь презентацію.
2. Опрацюй с. 144-146.
Д/з Дай відповіді на питання с. 146.



23 березня Контрольна робота з теми "Природа України".


Виконай завдання.



25 березня  Карта природних зон України.



Переглянь відео.







6 квітня  "Мішані ліси (Полісся)"


Переглянь відео та дізнайся про Полісся.
Попрацюй з підручником с. 149 - 151.
Д/з. Дай відповіді на питання с. 151(усно).


8 квітня  "Лісостеп"


 Переглянь відео.
 Попрацюй з підручником с.155 - 157.
 Ще раз послухай розповідь
 Д/з дай відповіді на питання с. 157.






13 квітня "Степ"


1. Переглянь відео.
2.Попрацюй з підручником с.160- 164. Попрацюй уважно, переглянь відео.https://www.youtube.com/watch?v=172gjC5nTX4
Д/з. Дай відповіді на поставлені питання с.164.






15 квітня " Гори Карпати"


Переглянь відео та познайомся з горами України - Карпати.






20 квітня " Кримські гори"


Пропоную план уроку, попрацюй плідно. Переглянь відео.




22 квітня  " Кримські гори"


1. Пригадай про Кримські гори, переглянувши відео.
2. Попрацюй з підручником с. 166 - 168.
3. Дай відповіді на питання с.168.









14 січня "ПІВНІЧНА АМЕРИКА"


— Сьогодні  ви дізнаєтеся про особливості природи Північної Америки.

— Північна Америка — третій за розмірами материк Землі після Євразії та Африки. Вона розташована в північній і одночасно західній півкулях. Материк омивається водами Тихого (із заходу), Атлантичного (зі сходу) й Північного Льодовитого (з півночі) океанів.

Північна Америка — материк контрастів. З космосу вона нагадує величезний трикутник, повернутий широкою стороною на північ, що неначе вмерзає в кригу Північного Льодовитого океану. А на півдні лагідне тепле море омиває береги, порослі зеленню лісів і лугів.

Північна Америка — надзвичайно дивовижний материк. Саме тут можна зустріти географічні дива та парадокси. Острів Гренландія — «зелена земля», а насправді вкрита шаром льоду до 3 400 м. Океан з оманливою назвою Тихий. Саме на цьому материку знаходяться найдивовижніші об’єкти: унікальна карстова печера — Мамонтова, один із найкрасивіших і найдивовижніших водоспадів світу — Ніагарський, найбільше прісноводне озеро — озеро Верхнє — найбільше з п’яти Великих озер Північної Америки, велична та яскрава річка — одна з найдовших у світі — Міссісіпі, друга за довжиною гірська система світу — Кордильєри. Це все вона — Північна Америка. Кому не захотілось би там побувати?

 Робота за підручником (с. 71-74)

Дайте відповіді на запитання на с. 71.

— Що ви прочитали про материк Північна Америка? Розкажіть про нього за картою на малюнку 60.

— Які форми поверхні є на материку?

— Що ви дізналися про гори Кордильєри? Як висота гори Мак-Кінлі?

— Розкажіть про природні умови материка.

— Доведіть, що у Північній Америці багато джерел прісної води.

— Що ви дізналися про Ніагарський водоспад?

— Розкажіть за малюнками 61, 62 про населення материка. Що ви прочитали про ескімосів?

— Розкажіть, про що ви прочитали у «Бібліотечці природодослідника».

— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 74.

Переглянь :https://www.youtube.com/watch?v=E6k2qaJl-3A

Для закріплення отриманих знань заповніть таблицю «Північна Америка».

Материк

Гори

Ріки

Озера

Пустелі

Головні

особливості

Північна

Америка

Кордильєри

Міссісіпі

Великі

Американські

озера

+

Північна

Америка

 Гра «Вірю — не вірю»

✵ Чи вірите ви, що Північна Америка розташована у південній півкулі? 

✵ Чи вірите ви, що Північна Америка третій за величиною материк? 

✵ Чи вірите ви, що в Північній Америці найвища гірська система — Кордильєри? 

✵ Чи вірите ви, що в Північній Америці протікає річка Міссісіпі? 

✵ Чи вірите ви, що на материку не існує екологічних проблем? 

 Гра «Третій "зайвий"»

Кордильєри, Карпати, Кримські гори.

Північна Америка, Євразія, Тихий.

Дніпро, Ніагарський, Міссісіпі.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ(с. 71-74).

19 січня "РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ"

— Сьогодні  ви дізнаєтеся про рослинний і тваринний світ Північної Америки.

— Тваринний світ материка різноманітний. У тундровій зоні можна зустріти північного оленя, білого ведмедя, песця. Там також мешкають полярний вовк і ласка. У тайговій зоні численні хутрові звірі: видра, скунс, соболь. Серед хижих тварин зустрічаються ведмеді, вовки, рисі, росомахи; з гризунів: щур ондатра і канадський бобер. Примітний великий гризун — поркупайн, який живе на деревах. У широколистяних лісах мешкає сумчастий щур — опосум. На південному сході материка можна зустріти алігатора та алігаторову черепаху. Із земноводних цікава жаба бик, довжина якої сягає 20 см. Степи і лісостепи населені антилопами-вилорогами, койотами, бізонами, борсуками і степовими тхорами.

У Північній Америці близько 600 видів птахів. Тут можна зустріти зграї ібісів, пеліканів, фламінго, каліфорнійського грифа і куріпку, а також десятки видів колібрі, ареал проживання яких досягає Аляски.

Загальна кількість рослин Північної Америки становить 300 видів. Вони вражають розмірами і швидкістю зростання. Тут багато унікальних видів: тюльпанове дерево, гікорі, туя, секвойя, магнолія. У північній частині материка поширені карликові верби, ягідні чагарники і берези.

Флора і фауна Північної Америки вражає своєю різноманітністю й унікальністю.

Більшість рослин і тварин цього материка поширені й на інших материках, зокрема в Євразії. Рослиною, яка зустрічається тільки в Північній Америці, є дерево-гігант секвойя, а твариною — бізон.

Робота за підручником (с. 74-77) 

Дайте усно відповіді на запитання на с. 74.

— Які природні зони є на території Північної Америки?

— За малюнком 64 розкажіть про зону арктичних пустель.

— Які тварини тут мешкають? 

— Що ви дізналися про зону тундри?

— Розкажіть про зону тайги.

— Розкажіть про різноманітність рослинного і тваринного світу в мішаних і листяних лісах.

— Де можна побачити бізонів?

— Назвіть рослини і тварин пустель.

— Як охороняють і відновлюють природу у країнах Північної Америки?

— Розкажіть, про що ви прочитали у «Бібліотечці природодослідника».

— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 77.

 Гра «Вірю — не вірю»

Чи вірите ви в те, що?..

✵ Флора і фауна Північної Америки вражає своєю різноманітністю й унікальністю.

✵ У Північній Америці не вирощують пшеницю, кукурудзу. (Вирощують)

✵ У Північній Америці є дерево-гігант секвойя.

✵ У Північній Америці не живе сумчастий щур — опосум.

✵ Північна Америка — четвертий за розміром материк на Землі.

✵ У Північній Америці є величезні озера.

Переглянь:https://www.youtube.com/watch?v=FQcDsqY_22Y

Відгадай 

 Любить спеку він і воду.

Дуже схожий на колоду.

Зачаїться і лежить.

Може носа відкусить

Тим, хто пильність загубив.

Бо на те він... (крокодил).

 У савані проживає,

Чорно-білі смужки має.

І весела, і пригожа,

На конячку нашу схожа. (Зебра)

 Він із вовчих істот.

Живе у преріях... (койот).

 Знову чути дикий рев?

Це в савану вийшов... (лев).

Домашнє завдання(с. 74-77).

21 січня " ПІВДЕННА АМЕРИКА"



Тестування

1. У західній півкулі Землі знаходяться материки:

а) Євразія та Африка;

б) Антарктида та Австралія;

в) Північна Америка та Південна Америка.

2. Який материк розташований у північній та південній півкулях?

а) Північна Америка;

б) Південна Америка;

в) Антарктида.

3. Який материк омивається всіма океанами?

а) Північна Америка;

б) Євразія;

в) Південна Америка.

— Сьогодні ви дізнаєтеся про особливості природи Південної Америки.

  Найзагадковішим материком на сучасній карті світу є Південна Америка, яка трикутником простяглася від спекотних районів екватора до холодних вод Антарктиди.

Південна Америка є четвертим за площею материком світу. Він цілком лежить у західній півкулі й майже повністю — у південній. Південна Америка омивається Атлантичним і Тихим океанами. На заході височать гори Анди (Мідні гори), з них видобувають мідь; вони часто вивергаються. У центрі та на сході — величезні рівнини, найбільша з яких — Амазонська низовина. Нею протікає найповноводніша річка світу Амазонка.

Щорічно тут продовжують відкривати не лише нові види рослин, тварин, комах, але і нові племена індійців, які досьогодні живуть як первісні люди. На материку знаходяться найвищі на Землі вулкан Охосдель-Саладо і найвищий водоспад світу — Анхель, найсухіша пустеля Атакама і найповноводніша річка Амазонка.

Південна Америка — найвологіший материк земної кулі. Над нею випадає вдвічі більше опадів, ніж над будь-яким іншим материком. Клімат материка дуже теплий, проте не такий спекотний, як в Африці чи Австралії.

 Робота за підручником (с. 78-80)

Переглянь :https://www.youtube.com/watch?v=yx804Dis44I

Дайте відповіді на запитання на с. 78, усно.

— Розкажіть за малюнком 69 про материк Південна Америка.

 — Що ви дізналися про природу материка Південна Америка?

— Які річки, водоспади та озера цього материка ви знаєте?

— Чому Південну Америку називають «легенями світу»?

— Чим займається населення Південної Америки?

— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 80.

— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?

Для закріплення отриманих знань  заповніть таблицю «Південна Америка».

Материк

Гори

Ріки

Озера

Пустелі

Головні

особливості

Південна

Америка

Анди

Амазонка

+

+

Найвологіший


 Гра «Так чи ні?»

✵ Південна Америка за формою схожа на трикутник. Так чи ні?

✵ У Південній Америці немає рівнин. Так чи ні?

✵ Південна Америка простяглася від екватора до Антарктиди. Так чи ні?

✵ У Південній Америці є гори Анди. Так чи ні?

✵ Гори Анди — це Мідні гори, з них видобувають мідь. Так чи ні?

✵ Гори Анди не часто вивергаються. Так чи ні?

✵ Амазонка — найдовша річка світу. Так чи ні?

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ(с. 78-80).


15 жовтня " ЕКСКУРСІЯ. ВИВЧЕННЯ ЛІНІЇ ГОРИЗОНТУ ТА ОРІЄНТУВАННЯ НА МІСЦЕВОСТІ З ДОПОМОГОЮ КОМПАСА"



— Діти, сьогодні на вас чекає пошук скарбів. Але у морі пригод на вас чекає океан труднощів. Чи готові ви з ними впоратися? Чи вистачить у вас знань, умінь і терпіння? Тільки найуважнішим та найкмітливішим сьогодні посміхнеться удача! Отже, сміливіше, вперед!

Слід згадати, як можна за природними об’єктами визначити сторони горизонту. Що таке компас? Як улаштований цей прилад?

Слід нагадати , що компас — простий прилад для визначення сторін горизонту. Основні складові компаса — намагнічена стрілка, один кінець якої завжди вказує на північ (Північний магнітний полюс Землі), і циферблат, що обертається,— лімб, розділений на 360 градусів.

Правила роботи з компасом

Покладіть компас на горизонтальну поверхню або долоню.

Стрілка компаса має бути нерухомою. Після цього поверніть компас таким чином, щоб синій кінець стрілки вказував на північ.

Ви зорієнтували компас і підготували його до роботи.

Завдання 1

— Розгадайте ребуси і запишіть назви географічних об’єктів.

1)

(Відповідь: луки — береза.)

2)

(Відповідь: дорога.)

3)

(Відповідь: город — пень.)

Завдання 2

— Визначте, в яких сторонах горизонту відносно їх місцезнаходження (вихідна точка — ґанок вашого дому), знаходяться відгадані у завданні 1 географічні об’єкти.

Завдання 3

— Визначте, в яких сторонах горизонту відносно їх місцезнаходження (обрати будь-який об’єкт) знаходиться вулиця і будинок, де ви живете.

Гра «Відповідність»

Точки Землі, через які проходить земна вісь.

Північний і Південний полюси

Колір, яким на карті позначені рівнини.

Зелений

Колір, яким на карті позначені водойми.

Блакитний

Зменшене зображення земної поверхні на площині, виконане за допомогою умовних знаків.

Карта

Величезні простори води.

Океани

Зменшена модель Земної кулі.

Глобус


 Гра «Так чи ні?»

* Великі простори води, що вкривають земну поверхню, називають океанами. Так чи ні?

* Світовий океан складається з шести океанів. Так чи ні?

* На Землі є чотири материки. Так чи ні?

* Більшу частину Землі займають материки. Так чи ні?

* Найбільший — Тихий океан. Так чи ні?

* Найменший — Північний Льодовитий океан. Так чи ні?

* Зображення частин глобуса на карті називають картою півкуль. Так чи ні?

 Гра «Хто? Що?»

Байкал — (озеро)

Бамбук — (рослина)

Європа — (частина світу)

Джомолунгма (Еверест) — (гора)

Дніпро — (річка)

Панда — (бамбуковий ведмідь)

Євразія — (материк)

 Розгадування ребуса

Домашнє завдання : ст.48,дай відповіді на питання.


20 жовтня "Для чого потрібні плани місцевості ?"

До уроку природознавства приготуйтесь,

на роботу налаштуйтесь.

Будемо план місцевості вивчати

й нові знання про природу здобувати.

 

Чи можна за малюнком або фотографією визначити розміри ділянки місцевості та як розміщені об’єкти на ній в просторі відносно сторін горизонту? (За малюнком або фотографією неможливо точно визначити розміри ділянки місцевості та як розміщені об'єкти на ній в просторі відносно сторін горизонту.)

— Визначити розміри місцевості, побачити розташування будинків, водойм, дерев та інших об’єктів на місцевості можна, якщо сфотографувати ділянку зверху, з літака.

Поміркуйте, навіщо людям потрібні зображення ділянок земної поверхні. (Зображення ділянок земної поверхні необхідні при будівництві доріг і будинків, веденні господарства, під час туристичних мандрівок.)

— Точні відомості про ділянки земної поверхні можна отримати з плану місцевості.

 План місцевості — це креслення на папері невеликої ділянки земної поверхні. Об’єкти місцевості на плані зображують такими, якими їх бачать зверху, за допомогою умовних знаків. Кожний об’єкт позначається певним знаком, який його нагадує. За планом можна дізнатися про назву населених пунктів і водойм.

— Чи можна за планом визначити розміри ділянки місцевості чи відстані між об’єктами на місцевості?

План є зменшеним зображенням ділянки земної поверхні. Відстані між об’єктами на планах зменшені відповідно до масштабу. Масштаб вказує, у скільки разів зменшено на папері справжні розміри об’єктів і відстані між ними на місцевості.

Масштаб можуть позначати внизу плану як напис або у вигляді лінійки, поділеної на сантиметри, з написом. Напис вказує відстань, яка на місцевості відповідає і см на плані.

— Знаючи масштаб плану, можна обчислити справжні відстані між об’єктами на місцевості. Наприклад, відстань між школою і озером на плані, яку виміряли за допомогою лінійки, дорівнює 3 см. Масштаб плану: 1 см — 50 м. Отже, справжня відстань від школи до озера буде: 50 м х 3 = 150 м.

Чи можна за планом визначити, як розміщені об’єкти на місцевості в просторі відносно сторін горизонту?

— Усі об’єкти на плані розміщені відповідно до сторін горизонту. Напрям Пн.-Пд. вказують збоку на плані стрілкою. Якщо такої стрілки немає, тоді північною стороною вважають верхню частину плану, південною — нижню, західною — ліву, а східною — праву.

— Розгляньте план сільської місцевості (мал. 52 підручника, на таблиці) і умовні знаки до плану.

— Яким умовним знаком позначають будівлі на плані?

— Знайдіть на плані школу, лікарню, церкву.

— Яким умовним знаком на плані позначають залізницю? автомобільну дорогу? грунтову дорогу? стежку? Знайдіть ці умовні знаки на плані.

— Яким умовним знаком на плані позначають річку? озеро? болото? криницю? Знайдіть ці умовні знаки на плані.

— Яким умовним знаком на плані позначають ліс? кущі? луки? поодиноке дерево? поодинокий кущ? Знайдіть ці умовні знаки на плані.

— Яким умовним знаком па плані позначають сад? виноградник? орні землі? городи? обриви? Знайдіть ці умовні знаки на плані.

— Який масштаб плану? Що він означає?

— Як визначити сторони горизонту на плані місцевості?

Поміркуйте! Чому об’єкти на плані зображено за допомогою умовних знаків?

— Розгляньте малюнок і план сільської місцевості. Обговоріть, чим план відрізняється від малюнка.

Продовження речень.Усно.

— План місцевості — це... .

— Кожен об’єкт місцевості позначають на плані... .

— Масштаб плану вказує... .

Перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=pUELScOtrLM

 Домашнє завдання.

— Прочитайте §15. Дайте відповіді на запитання після параграфа та вивчіть умовні позначення.

22 жовтня "
Географічна карта"


До уроку природознавства

приготуйтесь, на роботу налаштуйтесь.

Будемо географічні карти вивчати

й нові знання про природу здобувати.

— Поміркуйте, чи можна з допомогою плану місцевості прокладати маршрути для плавання кораблів чи польотів літаків. Чому?

План місцевості — це зменшене зображення невеликої ділянки земної поверхні. Для того, щоб можна було прокладати маршрути для плавання кораблів і польотів літаків, для подорожі по всьому світу або певній країні, вивчати природу (погоду, грунти, корисні копалини, рослинний і тваринний світ) усієї Землі чи її частини, потрібні зображення усієї земної поверхні або окремих її великих частин.

 Пригадайте, як називається модель, на якій зображена уся земна поверхня. (Глобус — це модель Землі.)

— Розгляньте глобус. Він, як і план, має масштаб. Що означає масштаб?


— Земна поверхня на глобусі зменшена в мільйони разів. Через це на глобусі за допомогою умовних знаків позначають лише найважливіші об'єкти Землі.

Що позначено на глобусі умовними знаками? (На глобусі позначено океани, материки, моря, найвищі гори, найбільші рівнини, великі річки й міста.)

— На глобусі земна поверхня відображена найбільш точно. Адже глобус правильно передає форму нашої планети. Тому зображені на ньому об'єкти (материки, океани, моря) повністю відповідають їх положенню на земній кулі. Глобус називають об’ємною моделлю Землі, що в загальних рисах зберігає її форму, зменшену в мільйони разів.

Поміркуйте! Чи зручно користуватися глобусом під час подорожі? Чи легко виміряти відстані на глобусі?

— Глобус надто громіздкий, щоб брати його із собою в далекі мандрівки, а для вимірювання відстаней на глобусі слід користуватися гнучкою металевою лінійкою або ниткою. Тому пілоти, капітани кораблів, водії, геологи й туристи користуються географічними картами, які є більш зручними у користуванні.


— Прочитайте у підручнику визначення географічної карти.

— Чим географічна карта відрізняється від плану? Чим подібна до нього?

 Географічна карта — зменшене в багато разів зображення на папері усієї поверхні земної кулі або окремих її частин за допомогою масштабу й умовних знаків. А план — це зменшене зображення лише невеликої ділянки земної поверхні. Як і на плані, на географічній карті об’єкти позначають умовними знаками. На плані й на карті вказано масштаб.

Це цікаво знати. Слово «карта» з латинської мови означає «невеликий аркуш паперу». Тривалий час у Європі використовували, окрім слова «карта», ще слово «мапа».

Вважають, що перші карти з’явилися задовго до виникнення писемності. Давньогрецький учений Анаксімандр вперше створив карту світу з використанням масштабу.

— Які географічні карти ви бачили? Що на них було зображено?.

— Географічні карти бувають різні. Кожна карта має свою назву. На одних картах зображена вся поверхня Землі , на інших — окрема частина світу чи материк , країна, область або район. Є політичні карти, на яких зображають країни світу з їх столицями, карти грунтів  чи природних зон різних частин світу. Карти, на яких зображено гори й рівнини, океани й моря, річки й озера та інші природні об’єкти, називають фізичними картами. У попередніх класах ми вже розглядали з вами з фізичну карту України .

Це цікаво знати. Перші детальні карти України склав французький військовий інженер Гійом де Боплан понад 350 років тому.

Розгляньте глобус . На глобусі є тонка сітка з голубих ліній. Паралелі — це лінії, що вказують напрям захід-схід. Вони проведені подібно (паралельно) до екватора . Якої форми паралелі? (Паралелі за формою — це кола, радіус яких зменшується до полюсів.)

Це цікаво знати. Найдовша паралель — екватор завдовжки 40 000 км.

Меридіани — це лінії, які вказують напрям північ-південь. Вони з’єднують Північний і Південний полюси Землі . Якої форми меридіани? (Меридіани за формою півкола з однаковою довжиною (близько 20 000 км).)



 Паралелі і меридіани — це уявні лінії, тому що насправді на поверхні Землі їх немає. Паралелі й меридіани є не тільки на глобусі, а й на географічних картах.

Це цікаво знати. Давньогрецький учений Ератосфен Кіренський, який уперше обрахував розміри нашої планети, ввів поняття «паралелі» та «меридіани». Інший давньогрецький вчений Клавдій Птоломей вперше використав на географічних картах сітку з меридіан й паралелей, яка мало чим відрізнялася від сучасної.

— Якщо уявно поділити глобус по меридіану на дві частини, то отримаємо дві півкулі. На кожній буде зображено лише половина поверхні Землі. Зображення поверхні півкуль на папері є фізичною картою півкуль: Західної півкулі і Східної . Якщо поверхню обох півкуль зобразити суцільно, на аркуші паперу отримаємо фізичну карту світу .



Розгляньте фізичну карту півкуль . Знайдіть і покажіть на ній Західну і Східну півкулі Землі, Північний і Південний полюси, екватор. Північну і Південну півкулі, меридіани і паралелі.

Кожна карта має свій масштаб. Що показує масштаб? (Він показує, у скільки разів зменшено дійсні відстані па карті.)

— Уважно розгляньте фізичну карту півкуль та фізичну карту України. Поміркуйте, на якій карті зображено більшу територію Землі.

— Чим більша територія поверхні Землі зображена на карті, тим менший її масштаб і тим менше об’єктів певної місцевості зображено на ній, адже 1 см на карті означає десятки, сотні або тисячі кілометрів на місцевості.

— На карті є різні умовні знаки. Умовні знаки — це різні за формою, розміром і кольором позначення символів на карті. Щоб зрозуміти зображення на карті, слід навчитися читати умовні знаки.

Розгляньте умовні знаки на фізичній карті півкуль. Що вони означають? Яким кольором на карті позначено суходіл, а яким — водойми?

— Чи однаковими відтінками кольорів зображений суходіл і водойми на карті?

— На фізичній карті добре видно рівнини, позначені зеленим кольором та жовтим, гори — коричневим, моря й озера — блакитно-синім. Річки позначають лініями блакитного кольору різної товщини. За кольором на карті можна дізнатися про висоту гір та глибину водойм. Найвищі гори позначено темно-коричневим кольором, найглибші місця у водоймах — насиченим синім кольором, а мілкіші — світло-голубим.

Поміркуйте! Порівняйте глобус і фізичну карту півкуль. Чим вони подібні? Чим відрізняються?

Переглянь:https://www.youtube.com/watch?v=KwapDDRJtkQ

 Продовження реченя.Усно

— Географічна карта — це... .

— Фізичною картою називають... .

— Масштаб карти вказує... .

 Домашнє завдання.Прочитайте §16. Дайте відповіді на запитання після параграфа. 










Тема. Контрольна робота №6.

14 травня.
Тема.Що можна зробити для збереження природи у моєму краї?

18 травня.
Тема. Тіла та речовини. У яких станах перебувають тіла та речовини?
1. Переглянь відое та запам'ятай.
2.Попрацюй з підручником с.175 - 177.
3. Дай відповіді на питання с.177.

21 травня.
Тема. Яку будову мають речовини?
Пропоную переглянути завдання уроку.

25 травня.
Тема. Як властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їхньої будови.
Переглянь відео та запам'ятай.
Попрацюй з підручником с.181 - 183.
Дай відповіді на питання с. 183.

28 травня.
Тема.Як людина застосовує різноманітні речовини?
Пропоную цікавий урок, переглянь та гарно попрацюй.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.