***********************************************************************Дистанційне навчання 2022-2023н.р.***********************************************************************Контакти вчителя Тищук Р.В. тел. 0688908114Вайбер 0688908114*********************************************************************
09.09.2022р.
Тема. Кодування тексту. Таблиці кодів символів.
Опрацювання теми уроку
1. Запишіть дату та тему уроку
Для опрацювання комп'ютером всі дані потрібно кодувати. Але який спосіб кодування є найзручнішим для технічної реалізації? Сьогодні ви про це дізнаєтеся.
2. Робота з підручником: § 1.2 ст. 9-11
або опрацювати навчальну презентацію теми уроку за посиланням
3. Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Під час роботи за ПК дотримуйтеся правил безпечної поведінки та санітарних норм .
3.1. Виконайте завдання на ст. 13
3.2. Вправи для очей.
- Сядьте зручно на стілець. Потріть руки, щоб вони зігрілися. Закрийте очі і покладіть на них долоні, не закриваючи при цьому ніс. Уникайте тиску на очні яблука. Уявіть собі глибоку темряву і зосередьтеся на ній. Зробіть глибокий вдих, думайте про щось приємне і розслабляюче. Коли ви будете бачити саму лише темряву, зніміть долоні з очей. Повторіть вправу за 3 хвилини.
- Міцно примружтеся на 3-5 секунд. Відкрийте очі та не блимайте 3-5 секунд. Повторити 7-8 разів.
4. Дати відповідь на запитання тесту до наступного уроку
Перейти до тесту за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8857129
або join.naurok.ua Код доступу 8857129
********************************************************************06.09.2022р.
Тема. Кодування та декодування повідомлень.
Опрацювання теми урокуУпродовж життя людина отримує безліч повідомлень, тому часто виникає потреба зберегти отримані знання або передати їх комусь іншому. Як це зробити?
1. Запишіть число та тему уроку
2. Опрацюйте навчальну презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1QG92WJ1UHS5kr3YTmPifUGxEz86PZtko/edit?usp=sharing&ouid=113294906218838370623&rtpof=true&sd=true
або підручник параграф 1.2.
3. Зробіть коротку паузу для зняття напруги очей.
- Сядьте зручно на стілець. Потріть руки, щоб вони зігрілися. Закрийте очі і покладіть на них долоні, не закриваючи при цьому ніс. Уникайте тиску на очні яблука. Уявіть собі глибоку темряву і зосередьтеся на ній. Зробіть глибокий вдих, думайте про щось приємне і розслабляюче. Коли ви будете бачити саму лише темряву, зніміть долоні з очей. Повторіть вправу за 3 хвилини.
- Міцно примружтеся на 3-5 секунд. Відкрийте очі і не блимайте 3-5 секунд. Повторити 7-8 разів.
Source: http://www.dolc.dp.ua/wpress/?p=6460
3. Пройдіть тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/bwn611
або
vseosvita.ua/go введіть код: bwn611
4. Для закріплення опрацьованого матеріалу зробіть короткий конспект.
***********************************************************************Вітаю всіх із новим навчальним роком. Бажаю гарних здобутків у навчанні, здоров'я та миру!
02.09.2022рТема. ВСТУПНИЙ інструктаж з БЖД.
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування
повідомлень.
План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.
2 Опрацювати презентацію за посиланням "ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ (повторіть для очного навчання).
3. Опрацювати презентацію теми уроку за посиланням
АБО У ПІДРУЧНИКУ ПАРАГРАФ 1.1. с.5-7.
4. Працюємо за комп'ютером Виконайте тренувальне завдання за посиланням, яке вказане в підручнику с. 7
5.Для закріплення теми опрацювати параграф 1.1. виконати завдання 4 с.8
***********************************************************************Дистанційне навчання 2021-2022н.р.***********************************************************************Контакти вчителя Тищук Р.В. тел. 0688908114Вайбер 0688908114
Увага! Здати тести!
1. Тест " Логічні вирази. Змінні логічного типу"
2. Тест " Алгоритми розгалуження "https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezuAGONXkW2z8kMrSejW6CpCPwdrdckjoOEw7u9yUP53MKcA/viewform3. Тест "Елементи керування прапорці"
4. Тест "Прапорці. Перемикачі. Розкриваючі списки"За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: hhf945
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hhf945
5. Здати тест "Цикли з передумовою та лічильником"Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
6. Здати тест! (29.04.2022р.)Структура сайту. Види сторінок сайту
vseosvita.ua/go Код тестування: svn634
7. Здати тест "Поняття про веб-дизайн. Вимоги до сайтів" (04.05) https://vseosvita.ua/test/start/jdm362 або
8. Виконати тестове завдання (12.05) "Створення веб-сторінок з автоматизованими засобами" за посиланням
9. Пройти тестове завдання (13.05 ) "Поняття про мову гіпертекстової розмітки" за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6345712 або join.naurok.ua Код доступу 6345712
10. Пройти тестове завдання (18.05) "Додавання до веб-сторінки графічних та мультимедійних елементів." за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6864377
**********************************************************************************************Тема. Захист індивідуального та колективного навчального проєкту.
1.Перед захистом проекту опрацюйте презентацію за посиланням
2. Захист проекту. Надіслати учителю на електронну пошту учителю та повідомити на Вайбер про відправку.
*******************************************************************************************Тема. Розв'язання компетентнісних завдань та виконання навчальних проектів
1. Оберіть тему виконання завдань та підготуйте захист виконаного завдання . Для консультації звертайтесь за контактами до учителя
Цікаві теми навчальних учнівских міні-проектів з інформатики:
3D - моделювання.
Hardware&Software.
Віруси і боротьба з ними.
Вплив інтернет ЗМІ на формування моральності.
«Візуальне» програмування. VISUAL BASIC, C, PROLOG.
Все про DELPHI.
Де і як можна використовувати роботів?
Графіка в середовищі програмування PascalABC.
Інформаційне суспільство
Інформація в живій і неживій природі.
Використання комп'ютерних технологій при вивченні англійської мови.
Історія та розвиток концепції вільного програмного забезпечення.
Історія комп'ютерного піратства і систем захисту інформації.
Як виникли різні системи числення.
Як кодується графічне зображення.
Як влаштований інтернет?
Кібернетика - наука про управління.
Комунікаційні технології.
Комп'ютеризація 21 століття. Перспектива.
Кросворди з інформатики.
Методи обробки і передачі інформації
Методи управління проектами при розробці програмних систем.
Методи проектування програмних систем.
Модульний підхід до програмування.
Структурний підхід до програмування.
Об'єктний підхід до програмування.
Декларативний підхід до програмування.
Паралельне програмування.
Case - технології розробки програмних систем.
Доказове програмування.
Зовнішні команди MS DOS.
Історія розвитку операційної системи WINDOWS.
Порівняльний аналіз операційних систем WINDOWS і MAC OS.
Особливості операційної системи WINDOWS NT WORKSTATION.
Перспективи розвитку операційної системи WINDOWS.
Утиліти NORTON UTILITS і подібні.
Штучний інтелект і логічне програмування.
Макропрограмування в середовищі Microsoft OFFICE.
Програмування на HTML, JAVA.
Видавнича система TEX як система програмування.
Сучасні парадигми програмування. Що далі?
Ніклаус Вірт. Структурне програмування. Pascal і Modula.
Що ми знаємо про Fortran?
Історія мови Бейсік.
Мова Асемблера.
Алгоритмічна мова Єршова.
***********************************************************************************************25.05.2022р.Тема.Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки.
1. Запишіть дату та тему уроку.2 Пройти тест "Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=98762003. Практичне завдання. Продовжити створювати 2-3 веб-сторінки мовою гіпертектової розмінкиПід час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності
4. Для закріплення навчального матеріалу повторіть навчальну презентацію попереднього уроку
***********************************************************************************************Тема.Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки.
План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.2 Пройти тест "Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=98762003. Практичне завдання. Створити 2-3 веб-сторінки мовою гіпертектової розмінкиПід час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності
4. Для закріплення навчального матеріалу повторіть навчальну презентацію попереднього уроку**********************************************************************************************Тема. Додавання до веб-сторінки гіпертекстових елементів
План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.2. Виконати тестове завдання за посиланням (для тих , хто не здав на минулому уроці)https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=68643773.Опрацювати навчальну презентацію та зробити конспектhttps://docs.google.com/presentation/d/1KYQ61jfzLAp_D6Y7V_kfAJqQlmfUT23L/edit?usp=sharing&ouid=113294906218838370623&rtpof=true&sd=true
4. Практичне завдання. Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності****************************************************************Тема.Додавання до веб-сторінки графічних та мультимедійних елементів.
План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.2. Виконати тестове завдання за посиланням (для тих , хто не здав на минулому уроці) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6345712 або join.naurok.ua Код доступу 6345712
3. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО.
09.09.2022р.
Тема. Кодування тексту. Таблиці кодів символів.
Опрацювання теми уроку
1. Запишіть дату та тему уроку
Для опрацювання комп'ютером всі дані потрібно кодувати. Але який спосіб кодування є найзручнішим для технічної реалізації? Сьогодні ви про це дізнаєтеся.
2. Робота з підручником: § 1.2 ст. 9-11
або опрацювати навчальну презентацію теми уроку за посиланням
3. Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Під час роботи за ПК дотримуйтеся правил безпечної поведінки та санітарних норм .
3.1. Виконайте завдання на ст. 13
3.2. Вправи для очей.
- Сядьте зручно на стілець. Потріть руки, щоб вони зігрілися. Закрийте очі і покладіть на них долоні, не закриваючи при цьому ніс. Уникайте тиску на очні яблука. Уявіть собі глибоку темряву і зосередьтеся на ній. Зробіть глибокий вдих, думайте про щось приємне і розслабляюче. Коли ви будете бачити саму лише темряву, зніміть долоні з очей. Повторіть вправу за 3 хвилини.
- Міцно примружтеся на 3-5 секунд. Відкрийте очі та не блимайте 3-5 секунд. Повторити 7-8 разів.
4. Дати відповідь на запитання тесту до наступного уроку
Перейти до тесту за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8857129
або join.naurok.ua Код доступу 8857129
06.09.2022р.
Тема. Кодування та декодування повідомлень.
Упродовж життя людина отримує безліч повідомлень, тому часто виникає потреба зберегти отримані знання або передати їх комусь іншому. Як це зробити?
1. Запишіть число та тему уроку
2. Опрацюйте навчальну презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1QG92WJ1UHS5kr3YTmPifUGxEz86PZtko/edit?usp=sharing&ouid=113294906218838370623&rtpof=true&sd=true
або підручник параграф 1.2.
3. Зробіть коротку паузу для зняття напруги очей.
- Сядьте зручно на стілець. Потріть руки, щоб вони зігрілися. Закрийте очі і покладіть на них долоні, не закриваючи при цьому ніс. Уникайте тиску на очні яблука. Уявіть собі глибоку темряву і зосередьтеся на ній. Зробіть глибокий вдих, думайте про щось приємне і розслабляюче. Коли ви будете бачити саму лише темряву, зніміть долоні з очей. Повторіть вправу за 3 хвилини.
- Міцно примружтеся на 3-5 секунд. Відкрийте очі і не блимайте 3-5 секунд. Повторити 7-8 разів.
Source: http://www.dolc.dp.ua/wpress/?p=6460
3. Пройдіть тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/bwn611
або
vseosvita.ua/go введіть код: bwn611
Тема. ВСТУПНИЙ інструктаж з БЖД.
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: hhf945
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hhf945
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
3D - моделювання.
Hardware&Software.
Віруси і боротьба з ними.
Вплив інтернет ЗМІ на формування моральності.
«Візуальне» програмування. VISUAL BASIC, C, PROLOG.
Все про DELPHI.
Де і як можна використовувати роботів?
Графіка в середовищі програмування PascalABC.
Інформаційне суспільство
Інформація в живій і неживій природі.
Використання комп'ютерних технологій при вивченні англійської мови.
Історія та розвиток концепції вільного програмного забезпечення.
Історія комп'ютерного піратства і систем захисту інформації.
Як виникли різні системи числення.
Як кодується графічне зображення.
Як влаштований інтернет?
Кібернетика - наука про управління.
Комунікаційні технології.
Комп'ютеризація 21 століття. Перспектива.
Кросворди з інформатики.
Методи обробки і передачі інформації
Методи управління проектами при розробці програмних систем.
Методи проектування програмних систем.
Модульний підхід до програмування.
Структурний підхід до програмування.
Об'єктний підхід до програмування.
Декларативний підхід до програмування.
Паралельне програмування.
Case - технології розробки програмних систем.
Доказове програмування.
Зовнішні команди MS DOS.
Історія розвитку операційної системи WINDOWS.
Порівняльний аналіз операційних систем WINDOWS і MAC OS.
Особливості операційної системи WINDOWS NT WORKSTATION.
Перспективи розвитку операційної системи WINDOWS.
Утиліти NORTON UTILITS і подібні.
Штучний інтелект і логічне програмування.
Макропрограмування в середовищі Microsoft OFFICE.
Програмування на HTML, JAVA.
Видавнича система TEX як система програмування.
Сучасні парадигми програмування. Що далі?
Ніклаус Вірт. Структурне програмування. Pascal і Modula.
Що ми знаємо про Fortran?
Історія мови Бейсік.
Мова Асемблера.
Алгоритмічна мова Єршова.
4. Ознайомтесь з "Основними тегами HTML"
5. Наповніть ваш сайт контентом, додайте графічні та мультимедійні елементи.
6. Пройти тестове завдання за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6864377
***********************************************************************************************Тема. Поняття про мову гіпертекстової розмітки
План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.
2. Виконати тестове завдання за посиланням (для тих , хто не здав на минулому уроці)
3. Опрацювати навчальну презентацію та зробити конспект
4. Практичне завдання. Створити найпростішу веб-сторінку мовою html
5.Пройти тестове завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6345712 або join.naurok.ua Код доступу 6345712
6. Для закріплення опрацюйте навчальну презентацію
**********************************************************************************************Тема.Створення веб-сторінок з автоматизованими засобами. Практична робота 15
План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.2.В зошиті запишіть дату уроку та тему.3.Практична робота.3.1. Теоритична частина. Виконати тестове завдання за посиланням3.2. Практичне завданняПід час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльностіВиконайте завдання 4 с.116
4. Для закріплення теми опрацюй параграф 4.2.
***********************************************************************************************Тема.Створення веб-сторінок з автоматизованими засобами.План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.2.В зошиті запишіть дату уроку та тему.3. Опрацюйте навчальну презентацію за посиланням та зробіть опорний конспект4. Для закріплення теми опрацюй параграф 4.2. вивчи с. 110-113. виконай вправу 2.Дай письмово відповідь на запитання 11 слайду.
********************************************************************************************
Тема. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці..План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.1.В зошиті запишіть дату уроку та тему.2. Перегляньте відеопояснення та зробіть короткий конспект
3. Практичне завдання
Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки життєдіяльності
4. Перевір себе! Здати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5867333
або відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 5867333
**********************************************************************
Тема. Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів.План опрацювання теми1. Запишіть дату та тему уроку.2. Перегляд навчального відео теми уоку , зробити конспект.3. Практичне завдання . Створити сайт "Світ моїх захоплень".Під час роботи за ПК дотримуйтеся техніки безпеки..
*******************************************************************************************
Тема. Поняття про веб-дизайн. Вимоги до сайтів.
План опрацювання теми1.Структура сайту. Види сторінок сайтуvseosvita.ua/go Код тестування: svn634
2. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
3. Опрацювати навчальну презентацію та зробити конспект
4. Перевір себе! Пройти тест за посиланням "Поняття про веб-дизайн. Вимоги до сайтів" https://vseosvita.ua/test/start/jdm362 або
***********************************************************************************************Тема. Створення сайту. Види сторінок сайту
План опрацювання теми
1. Надіслати виконаний проект учителю2. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 3. Опрацювати навчальну презентацію та зробити конспект
4. Для закріплення теми уроку опрацюйте конспект та параграф 4.1.
4. Перевір себе!Структура сайту. Види сторінок сайтуДо тесту: 8 клас_Структура сайту. Види сторінок сайту
Код тестування: svn634
***********************************************************************************************
Тема. Виконання індивідуальних навчальних проєктів.1.Дорогі восьмикласники, питання щодо виконання проєктів у Viber або raisa1974@ukr.net29.04.2022р. (наступний урок) Захист проєктів.
*********************************************************************Тема. Виконання індивідуальних навчальних проєктів.1.Дорогі восьмикласники, питання щодо виконання проєктів у Viber або raisa1974@ukr.net2. Пройдіть опитувальник
******************************************************************************************************/*****************************
Тема. Виконання індивідуальних навчальних проєктів.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Перегляньте навчальну презентацію
3. Обери тему для дослідження, склади план роботи для виконання проєкту.Виконання проєкту розрахована на три наступні уроки.4. Для консультацій щодо виконання проєкту звертайтесь на номер вказаний на початку сторінки
************************************************************************
Тема. Підсумковий урок з теми "Алгоритми і програми"
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Здати тематичний тест "Алгоритми і програми" за посиланням
3. Виконати практичне завдання Група 1 або Група 2 .Запишіть у зошит так як в завданні.
ГРУПА 1
1. Встановіть порядок
виконання операторів програми для визначення більшого з трьох чисел а, b, с.
Вкажіть послідовність всіх 4 варіантів відповіді:
__ Edit4.Text := IntToStr(max);
__ a :=
StrToInt(Edit1.Text);
b := StrToInt(Edit2.Text);
c := StrToInt(Edit3.Text);
__ If c > max Then
max := c;
__ If a > b Then Мax := a Else Мax := b;
2. Визначте, якого
значення набуває змінна В після виконання фрагмента програми.
var A, B, C, Max:
Integer;
begin
A := 13;
B := 12;
if A > B*B then B := A-B;
if B > A-1 then begin B := B-A;
A:= A-B
end
Else begin A :=
A-B;
B := B-A
end;
Запишіть число:_____________
ГРУПА 2
1. Встановіть
відповідність між операторами і діями,
які вони реалізують.
Вкажіть відповідність для всіх 4 варіантів
відповіді:
1) Знайти суму натуральних чисел, кратних 4 і
менших або рівних 100
2) Знайти суму чисел, обернених до перших 10 натуральних чисел
3) Знайти суму перших десяти непарних чисел
4) Знайти суму перших десяти парних чисел
S
:= 0; A := 0;
whіle A<=100 do begin
A := A+4;
S := S+A;
end;
__
S
:= 0; A := 0; n:=0;
whіle n<10 do begin
n:=n+1;
A := A+2;
S := S+A;
end;
__
S
:= 0; A := -1; n:=0;
whіle n<20 do begin n := n+1;
A := A+2;
S := S+A;
end;
___ S := 0; n:=0;
whіle n<=10 do begin n:=n+1;
S := S+1/n;
end;
2.
Визначте значення S після виконання операторів.
X := 0 ; S := 0;
whіle Х<=6 do begin
X := X + 1;
S := S + Х;
end;
Запишіть число:_________________
*************************************************************************************************************************************
Тема. Практична робота № 12
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Виконайте завдання с. 248. Під час виконання практичної роботи дотримуйтеся техніки роботи за комп'ютером /
1. Відкрийте середовище Lazarus.
2. Створіть проект для розв’язування задачі: Перед початком, повені рівень води у річці становив Н метрів. Під час повені щогодини рівень води збільшувався на Р відсотків від рівня попередньої години. Яким буде рівень води через N годин після початку повені? Через скільки годин після початку повені рівень води буде не менше ніж К метрів?
Інструкція виконання
1. Розмістіть на формі поля для введення початкових даних написи з текстами, що пояснюватимуть призначення полів, і три кнопки.
2. Установіть на першій кнопці напис Завдання 1, на другій - Завдання 2, на третій - Спочатку, у полів - порожній текст.
3. Складіть обробник події Click для першої кнопки, виконання якого приведе до виведення у вікно повідомлення відповіді на перше запитання задачі.
4. Виконайте проект і переконайтеся, що результати його роботи правильні.
5. Складіть обробник події Click для другої кнопки, виконання якого приведе до знаходження відповіді на друге запитання задачі і виведення його в окремий напис.
6. Виконайте проект і переконайтеся, що результати його роботи правильні.
7. Складіть обробник події Click для третьої кнопки, виконання якого приведе до очищення тексту в полях та написі з відповіддю на друге запитання задачі.
3. Збережіть проект у папці з іменем Практична 12, створеній у вашій папці.
4. Закрийте середовище Lazarus.
Переглянь відеопояснення виконання практичної роботи
Процедуру виконання завдання запиши в зошит.
Для закріплення матеріалу повторіть весь розділ 6
*********************************************************************************************************************************
4. Перевір себе! Здати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5867333
До тесту: 8 клас_Структура сайту. Види сторінок сайту
ГРУПА 1
1. Встановіть порядок
виконання операторів програми для визначення більшого з трьох чисел а, b, с.
Вкажіть послідовність всіх 4 варіантів відповіді:
__ Edit4.Text := IntToStr(max);
__ a :=
StrToInt(Edit1.Text);
b := StrToInt(Edit2.Text);
c := StrToInt(Edit3.Text);
__ If c > max Then
max := c;
__ If a > b Then Мax := a Else Мax := b;
2. Визначте, якого
значення набуває змінна В після виконання фрагмента програми.
var A, B, C, Max:
Integer;
begin
A := 13;
B := 12;
if A > B*B then B := A-B;
if B > A-1 then begin B := B-A;
A:= A-B
end
Else begin A :=
A-B;
B := B-A
end;
Запишіть число:_____________
1. Встановіть
відповідність між операторами і діями,
які вони реалізують.
Вкажіть відповідність для всіх 4 варіантів
відповіді:
1) Знайти суму натуральних чисел, кратних 4 і
менших або рівних 100
2) Знайти суму чисел, обернених до перших 10 натуральних чисел
3) Знайти суму перших десяти непарних чисел
4) Знайти суму перших десяти парних чисел
S
:= 0; A := 0;
whіle A<=100 do begin
A := A+4;
S := S+A;
end;
__
S
:= 0; A := 0; n:=0;
whіle n<10 do begin
n:=n+1;
A := A+2;
S := S+A;
end;
__
S
:= 0; A := -1; n:=0;
whіle n<20 do begin n := n+1;
A := A+2;
S := S+A;
end;
___ S := 0; n:=0;
whіle n<=10 do begin n:=n+1;
S := S+1/n;
end;
2.
Визначте значення S після виконання операторів.
X := 0 ; S := 0;
whіle Х<=6 do begin
X := X + 1;
S := S + Х;
end;
Запишіть число:_________________
Тема.Складання алгоритмів з повторенням та розгалудженням для опрацювання величин.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Переглянь з переліку тестів чи всі здано. Здай тест, який був не зданим.
3.Виконай завдання. Умова задачі "Створіть програму визначення вартості дзвінка по телефону. Ціна за хвилину розмови 2.30 грн. По суботам та неділям надається знижка 20%".
Переглянь відеопоясненння до завдання
Процедуру виконання та форму запиши в зошит.
4.Для закріплення повторіть параграф 6.9
Тема.Складання алгоритмів з повторенням та розгалудженням для опрацювання величин.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Переглянь з переліку тестів чи всі здано. Здай тест, який був не зданим.
3.Виконай завдання.
Підприємство набирає робітників у штат. Умова прийому потребує не менше 5 років робочого стажу та вік не більше 40 років. Створіть програму, яка перевіряє, підходить кандидатура по цим параметрам чи ні.
Переглянь відеопоясненння до завдання
Процедуру виконання та форму запиши в зошит.
4.Для закріплення повторіть параграф 6.8
************************************************************************************************************************************Тема.Складання алгоритмів з повторенням та розгалудженням для опрацювання величин.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Повторіть вивчений матеріал за презентацію або параграф 6.10 3. Здати тест "Цикли з передумовою та лічильником" (хто не здавав)Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
4. Виконайте завдання. Код процедури запишіть у зошитЗавдання. Обчислити
значення виразу z = (а + 2b)/(а –
3b), де а, Ь — дійсні числа.
Знаменник дробу може дорівнювати нулю. Тому алгоритм розв’язання має містити
розгалуження, в якому будуть враховані два можливих випадки:
- а – 3b =
0;
- а – 3b ≠
0.
Інструкція для виконання практичного завдання за просиланням
Для зразка переглянь демонстрація готового проекту
5. Для закріплення повторіть параграф 6.7
*******************************************************************************************************************
Знаменник дробу може дорівнювати нулю. Тому алгоритм розв’язання має містити
розгалуження, в якому будуть враховані два можливих випадки:
- а – 3b =
0;
- а – 3b ≠
0.
2. Повторіть вивчений матеріал за презентацію або параграф 6.10 3. Здати тест "Цикли з передумовою та лічильником" (хто не здавав)Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
4.Виконаємо завдання №7 с. 242Пояснення виконання завдання переглянь у відео. Процедуру виконання запиши у зошиті та намалюй об'єкти форми для виконання завдання.
5. Самостійна роботаСередній рівень виконати завдання 1 с.241Достатній та високий рівень виконати завдання
************************************************************************************************************************************Тема. Складання алгоритмів з повторенням та розгалудженням для опрацювання величин.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2.Виконати завдання. Процедуру виконання завдання запиши в зошит
3. Для закріплення виконати завдання 9 с. 224 . Процедуру виконання завдання запиши в зошит
***********************************************************************************************************************************
07.04.2022р.Тема. Складання та розв'язання алгоритмів з передумовою
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Здати тест , хто не здав на минулому уроці) "Цикли з передумовою та лічильником" Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
3. Виконати завдання 4. Для закріплення повторіть параграф 6.10 - 6.11
**********************************************************************************************************************************Тема. Цикли з передумовою
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Повторіть тему параграф 6.10-6.11 3. Здати тест "Цикли з передумовою та лічильником"Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
5. Виконайте завдання
6. Для закріплення теми уроку повторіть параграф 6.11
************************************************************************************************************************************Тема. Цикли з передумовою
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Опрацюєте презентацію (можна скачати або надрукувати), або опрацюйте параграф 6.11 та зробіть короткий конспект
Під час роботи за компютером дотримуйтесь техніки безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4.Опрацюйте розв'язок задачі 1 на сторінці 244. Блок -схему та процедуру проекту запишіть у зошит.
5. Самостійна робота.
Виконайте завдання 1 с.246 (б)
завдання 2 с.246 (б)
6. Для закріплення теми повторіть параграф 6.11
**********************************************************************************************************************************
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
https://vseosvita.ua/test/start/zht056
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
5. Виконайте завдання
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4.Опрацюйте розв'язок задачі 1 на сторінці 244. Блок -схему та процедуру проекту запишіть у зошит.
5. Самостійна робота.
Виконайте завдання 1 с.246 (б)
завдання 2 с.246 (б)
Тема. Створення програм циклу з лічильником.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Виконаємо завдання 4 с. 242. Побудуйте математичну модель та ...
Перегляньте відеопояснення за завдання та запишіть процедуру виконання в зошиті(5 хв)
3. Виконайте завдання 5 с. 242 . Перегляньте відеопояснення за завдання та запишіть процедуру виконання в зошиті (5 хв)
4. Самостійна роботаВиконай завдання на вибір№3 с. 241 (5-8 балів)№6 с. 242(8-9 балів- записати процедуру виконання в зошит, 10-11балів винонати в програмному середовищі)
5. Для закріплення теми повторіть параграф 6.10
*********************************************************************************************************************************Тема. Цикл з лічильником.
3. Виконайте завдання 5 с. 242 .
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Опрацюєте на вибір презентацію (можна скачати або надрукувати), відеопояснення або опрацюйте параграф 6.10 та зробіть короткий конспект
Під час роботи за компютером дотримуйтесь техніки безпеки та санітарно-гігієнічних норм
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4.Виконаємо завдання 1 с. 241. Запишіть розв'язок завдання в зошит6. Для закріплення вивченої теми опрацюйте параграф 6.10
**********************************************************************************************************************************Тема. Практична робота №11. "Проєкти з розгалудженнями"
Увага ! Під час роботи за ком.'ютером дотримуйтеся вимог безпеки життэдыяльносты та санітарно-гігіэничних норм
1. У зошиті запишіть дату тему практичної роботи2. Виконайте практичне завдання одне навибір*Завдання 1. с. 235 (4-6 балів)*Завдання 2. с.235 (7-9балів)*Завдання 3 с. 235 (10-11балів) Створіть проект, збережіть його. Збережені файли надішліть мені на електронну пошту з поміткою "Практична робота №11"
3. Для закріплення повторіть параграф 6.9.
***************************************************** ***************************************************************************
Тема. Створення програм з прапорцями і перемикачами
План опрацювання теми1. У зошиті запишіть дату тему уроку 2. Пройти тест (тим, хто не здав на попередньому уроці)
Тест "Прапорці. Перемикачі. Розкриваючі списки"За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: hhf945
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hhf945
3. Розглянемо завдання 8 с.234. Процедуру виконання проєкту запишіть в зошиті ( пояснення перегляду для виконання завдання 5 хв.)
4.4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланнямhttps://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Самостійна роботаВиконати завдання 9 с. 234
6. Для закріплення повторіть параграф 6.9.
**********************************************************************************************Тема. Перемикачі. Створення програм з перемикачами.
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: hhf945
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hhf945
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
План опрацювання теми1. У зошиті запишіть дату тему уроку 2. Пройти тест (тим, хто не здав на попередньому уроці)
3.Повторіть матеріал за презентацією з (1-13 слайди) https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3625&ithint=file%2cpptx&authkey=!AEs349e4sGsn654 3.1. Опрацюйте с.228-233 та зробіть короткий конспект.
3.2. Перегляньте відеопояснення (5хв.)
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Практичне завдання с. 234 завдання 6.Процедуру виконання проєкту запишіть в зошиті ( пояснення перегляду для виконання завдання 5 хв.)
6. Перевір себе! Пройти тест "Прапорці. Перемикачі. Розкриваючі списки"За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: hhf945
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hhf945
7. Для закріплення теми уроку опрацювати параграф 6.9
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: hhf945
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hhf945
**********************************************************************************************************************************
2. Опрацюйте матеріал за презентацією https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3625&ithint=file%2cpptx&authkey=!AEs349e4sGsn654
Презентації можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Практична робота с. 233 завдання 1.Відкрийте файл та проаналізуйте блок-схему до завдання Намалюйте блок-схему у зошит
5. Виконайте завдання №7 с.234 Процедуру виконання проєкту запишіть в зошиті ( пояснення перегляду для виконання завдання 5 хв.)
6. Пройти тест
7. Для закріплення теми уроку опрацювати параграф 6.9.с.226-228
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
**********************************************************************************************************Тема. Алгоритми з розгалудженням для опрацювання величин
План опрацювання теми
1. Пройти тест за посиланням (Обов'язково всім!)
2. У зошиті запишіть дату уроку та тему
3. Практична робота с. 223 завдання 6.Відкрийте файл та проаналізуйте розв'язок проекту до завдання 4 с. 206. Запишіть розв'язок у зошит
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
5. Самостійна робота №7 с. 223
№14 с. 224 На фото неповний розв'язок проекту. Закінчіть проект.
6. Для закріплення матеріалу уроку
Повторити параграф 6.8.За бажанням перегляньте відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=Jus6ode787c
************************************************************************************************Тема. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Повторіть матеріал за презентацією
2.1. Величини логічного типу, операції над ними https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3655&ithint=file%2cpptx&authkey=!AHk8oJc4rGq0mno
2.2. Пройти тест за посиланням (обов'язково всім!)
3. Опрацюйте навчальну презентацію "Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин" https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3602&ithint=file%2cpptx&authkey=!ACFyKZzBtzlx6Xs
Презентації можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Запишіть у зошитах розв'язки задач
№1 с.217
№2 с.218
№3с. 219
5. Для закріплення матеріалу уроку
Опрацювати параграф 6.8.За бажанням перегляньте відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=Jus6ode787c
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Запишіть у зошитах розв'язки задач
№1 с.217
№2 с.218
№3с. 219
************************************************************************************************************************************Дистанційне навчання 2020-2021н.р.
Здати тести!
1. Налагодження програм
2. Елемент для введення даних: прапорець
3. Елемент управління для введення даних логічного значення величин
4. Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів" https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9aAoA84iiPh3DCoZ2lw7L7iPZpmoicnDUg6pMe78uXALohg/viewform
**********************************************************************************
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9aAoA84iiPh3DCoZ2lw7L7iPZpmoicnDUg6pMe78uXALohg/viewform
Тема. Відображення базових графічних примітивів- лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату та тему уроку. 2. Пройди тест "Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів" https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9aAoA84iiPh3DCoZ2lw7L7iPZpmoicnDUg6pMe78uXALohg/viewform
3. Переглянути розв'язок Практичної роботи 13. у Вайбер група "Інформатика 8 клас"
4. Опрацювання теми уроку
4.1. Перегляд відео теми уроку "Графічне відображення даних засобами мови програмування" тривалість 06хв.34с.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9aAoA84iiPh3DCoZ2lw7L7iPZpmoicnDUg6pMe78uXALohg/viewform
4.2. . Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4.3. Відкрийте документ з практичним завданням за посиланням та виконайте його
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxpbmZvcm1hdGlrYThrbGFzY2hlcmthc3N5fGd4OjFjYjI2MzljOGJmMTk0YjM
4.4. За потреби можна переглянути навчальну презентацію
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1606&ithint=file%2cpptx&authkey=!AMAxtIrME9x0_l0
4.2. . Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4.4. За потреби можна переглянути навчальну презентацію
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!1606&ithint=file%2cpptx&authkey=!AMAxtIrME9x0_l0Домашнє завдання
Опрацювати параграф 6.8
**********************************************************************************1
Тема. Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату та тему уроку.
2. Пройти тест (ТИМ ХТО НЕ ЗДАВ НА МИНУЛОМУ УРОЦІ)"Елемент управління для введення даних логічного значення величин"
3. Переглянути розв'язок Практичної роботи 13. у Вайбер група "Інформатика 8 клас"
4. Опрацювання теми уроку
4.1. Перегляд відео теми уроку "Графічне відображення даних засобами мови програмування" тривалість 03хв.14с.
Домашнє завдання
Опрацювати параграф 6.8
4.2. . Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4.3. Переглянути відео 2. Для створення програми з графічними відображеннями. тривалість 02хв.48с.
4.4. За потреби можна переглянути навчальну презентацію
4.2. . Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4.3. Переглянути відео 2. Для створення програми з графічними відображеннями. тривалість 02хв.48с.
4.4. За потреби можна переглянути навчальну презентацію
Додаткова інформація
Компоненти вкладки Additional
Вкладка Additional
BitBtn
Кнопка з зображенням
SpeedButton
Кнопка панелі інструментів
MaskEdit
Поле з маскою введення.
StringGrid
Текстова таблиця
DrawGrid
Довільна таблиця
Image
Вставка зображення
Shape
Вставка авто фігури
ScrollBox
Панель з полосами прокрутки
CheckListBox
Список прапорців
Spliter
Помітка розбивки
StaticText
Текстова мітка
ControlBar
Контейнер для панелей інструментів
ApplicationEv
Обробник повідомлень Windows
ValueListEdit
Редактор списків
LabeledEdit
Комбінація поля і мітки
ColorBox
Перелік кольорів
Chart
діаграма
ActionManager
Менеджер подій
ActionToolBar
Рядок меню для дій
Вкладка Additional | ||
BitBtn | Кнопка з зображенням | |
SpeedButton | Кнопка панелі інструментів | |
MaskEdit | Поле з маскою введення. | |
StringGrid | Текстова таблиця | |
DrawGrid | Довільна таблиця | |
Image | Вставка зображення | |
Shape | Вставка авто фігури | |
ScrollBox | Панель з полосами прокрутки | |
CheckListBox | Список прапорців | |
Spliter | Помітка розбивки | |
StaticText | Текстова мітка | |
ControlBar | Контейнер для панелей інструментів | |
ApplicationEv | Обробник повідомлень Windows | |
ValueListEdit | Редактор списків | |
LabeledEdit | Комбінація поля і мітки | |
ColorBox | Перелік кольорів | |
Chart | діаграма | |
ActionManager | Менеджер подій | |
ActionToolBar | Рядок меню для дій |
4.5. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Практичне
завдання до теми:
Графічне
відображення даних засобами мови
програмування.
Завдання.
У середовищі програмування Lazarus
створіть проект, форма якого містить
малюнок, що збережений на вашому комп'ютері із розширенням .jpg.
При натисненні кнопки Збільшити
розміри малюнка збільшуються (імітується
ефект наближення).
Сплануйте
проект. Передбачте, які об'єкти будуть
використані на екранній формі та які
події будуть відбуватись із ними.
У
власній папці створіть папку Завдання
Відкрийте
середовище Lazarus,
створіть новий проект. Змініть значення
властивостей об'єкта Form1,
розмістіть на формі об'єкти та надайте
значень їх властивостям.
Об’єкт
Властивість
Значення
Form1
Caption
Ефект
збільшення
Button1
Caption
Збільшити
Font
Bookman
Old Style,
жирний, 16
Image1
Picture
Ozon.jpg
Strech
True
Створіть
процедуру опрацювання події натиснення
кнопки Збільшити.
У
редакторі коду введіть команди для
переміщення малюнка та збільшення його:
Image1.Top
:= Image1.Top + 00;
Imagel.Left
:= Imagel.Left+250;
Imagel.
Height := Imagel.Height + 100;
Imagel.Width
:= Imagel.Width + 100;
Запустіть
проект на виконання. Перевірте, чи
отримали ви потрібний результат.
Зніміть відео роботи проекту з своїм коментуванням та надішліть учителю.
Домашнє завдання
Опрацювати параграф 6.8 с. 225-226
Перевір свої знання з теми!
Пройди тест "Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9aAoA84iiPh3DCoZ2lw7L7iPZpmoicnDUg6pMe78uXALohg/viewform
**************************************************************************
4.5. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Практичне завдання до теми:
Графічне відображення даних засобами мови програмування.
Завдання. У середовищі програмування Lazarus створіть проект, форма якого містить малюнок, що збережений на вашому комп'ютері із розширенням .jpg. При натисненні кнопки Збільшити розміри малюнка збільшуються (імітується ефект наближення).
Сплануйте проект. Передбачте, які об'єкти будуть використані на екранній формі та які події будуть відбуватись із ними.
У власній папці створіть папку Завдання
Відкрийте середовище Lazarus, створіть новий проект. Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти та надайте значень їх властивостям.
Об’єкт
Властивість
Значення
Form1
Caption
Ефект збільшення
Button1
Caption
Збільшити
Font
Bookman Old Style, жирний, 16
Image1
Picture
Ozon.jpg
Strech
True
Створіть процедуру опрацювання події натиснення кнопки Збільшити.
У редакторі коду введіть команди для переміщення малюнка та збільшення його:
Image1.Top := Image1.Top + 00;
Imagel.Left := Imagel.Left+250;
Imagel. Height := Imagel.Height + 100;
Imagel.Width := Imagel.Width + 100;
Запустіть проект на виконання. Перевірте, чи отримали ви потрібний результат.
Зніміть відео роботи проекту з своїм коментуванням та надішліть учителю.
Домашнє завдання
Опрацювати параграф 6.8 с. 225-226
Перевір свої знання з теми!
Пройди тест "Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9aAoA84iiPh3DCoZ2lw7L7iPZpmoicnDUg6pMe78uXALohg/viewform
Тема. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалудженнями для опрацювання величин.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату та тему уроку.
2. Пройти тест (ТИМ ХТО НЕ ЗДАВ НА МИНУЛОМУ УРОЦІ)"Елемент управління для введення даних логічного значення величин"
3. Пригадайте вивчений матеріал за презентацією https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3863&ithint=file%2cpptx&authkey=!AL7Dg2dCEjE0r7A
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Практична робота с. 220 завдання 1 -2 Завдання 2.1 -6-7балів2.2.-8-9балів2.3.- 10-11балів
Д/З Повторити параграф 6.5-6.7.
Тема. Складання та реалізація алгоритмів з циклом із передумовою у середовищі програмуання.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату та тему уроку.
2. Пройти тест (ТИМ ХТО НЕ ЗДАВ НА МИНУЛОМУ УРОЦІ)"Елемент управління для введення даних логічного значення величин"
3. Опрацюйте матеріал за презентацією
або підручник автор Й.Я. Ривкінд параграф 6.7. с217-218
Зробіть короткий конспект.
Презентацію можна скачати або надрукувати.
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Практичне завдання с. 219 завдання 1 (а)с. 219 завдання 2 (б)Пояснення виконання завдання дивитися у нашій групі "Інформатика 8 клас"
Домашнє завдання Опрацювати параграф 6.7 с. 217-219 підручник Й.Я. Ривкіндвиконати завдання 1( б), 3 с. 219
***********************************************************************************
**********************************************************************************
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату та тему уроку.
2. Пройти тест "Елемент управління для введення даних логічного значення величин"
3. Опрацюйте матеріал за презентацією
або електронний підручник автор Й.Я. Ривкінд параграф 6.6. с213-215
Зробіть короткий конспект.
Презентацію можна скачати або надрукувати.
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Практичне завдання с. 216 завдання 1 (а, б)Пояснення виконання завдання дивитися у нашій групі "Інформатика 8 клас"
Домашнє завдання Опрацювати параграф 6.6 с. 213-215 підручник Й.Я. Ривкіндвиконати завдання 2 (а, б) с. 215
***********************************************************************************************************
Тема. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління "список, що розкривається".
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему. 2. Пройти тест (тим, хто не здав на попередньому уроці)
3.Повторіть матеріал за презентацією з (1-13 слайди ) та опрацюйте (14-25слайди) https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3625&ithint=file%2cpptx&authkey=!AEs349e4sGsn654
або електронний підручник автор Й.Я. Ривкінд параграф 6.5. ст. 207-211
Зробіть короткий конспект.
Презентацію можна скачати або надрукувати.
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
4. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing)
5. Практична робота с. 213 завдання 5.Пояснення виконання завдання дивитися у нашій групі "Інформатика 8 клас"
Домашнє завдання Опрацювати параграф 6.5 с. 207-212 підручник Й.Я. Ривкіндвиконати завдання 6 с. 213
***********************************************************************************************************************************
Тема. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елемент для введення даних: прапорець.
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Опрацюйте матеріал за презентацією з 1-13 слайд https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3625&ithint=file%2cpptx&authkey=!AEs349e4sGsn654
Презентації можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Практична робота с. 212 завдання 1.Відкрийте файл та проаналізуйте блок-схему до завдання Намалюйте блок-схему у зошит
5. Пройти тест
Домашнє завдання Опрацювати параграф 6.5 с. 207-208 підручник Й.Я. Ривкіндвиконати завдання 2 с. 212
************************************************************************************************************************************Тема. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Опрацюйте матеріал за презентаціями
2.1. Величини логічного типу, операції над ними https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3655&ithint=file%2cpptx&authkey=!AHk8oJc4rGq0mno
2.2. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3602&ithint=file%2cpptx&authkey=!ACFyKZzBtzlx6Xs
Презентації можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Практична робота с. 206 завдання 4.Відкрийте файл та проаналізуйте розв'язок проекту до завдання 4 с. 206. Запишіть розв'язок у зошит
Домашнє завдання Опрацювати параграф 6.3.-6.4 с. 195-205 підручник Й.Я. Ривкіндвиконати завдання 5 с. 206
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
Тема. Практична робота №12 .Налагодження готової програми
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Повторіть вивчений матеріал за презентацією за посиланням
Презентацію можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Практична робота с. 195
5. Виконати тест "Налагодження програм"
Домашнє завдання Повторити параграф 6.2. підручник Й.Я. Ривкінд
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
17.03.2021р.
Тема. Налагодження програм
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Перегляньте навчальну презентацію та зробити опорний конспект за посиланнямПрезентацію можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Перевір себе!
Дай відповідь на запитання (усно)
1. У чому полягає процес тестування проекту?
2. Що таке коментар проекту?
Домашнє завдання Проаналізувати параграф 6.2. підручник Й.Я. Ривкінд
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
**********************************************************************************
Тема. Поле, його властивості
План опрацювання теми
1. У зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Перегляньте навчальну презентацію та зробити опорний конспект за посиланням https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3639&ithint=file%2cpptx&authkey=!AAkaTI62uiXtci8
Презентацію можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
4. Перевір себе!
Дай відповідь на запитання (усно)
1.Для чого може використовуватися ПОЛЕ?
2. Як розмістити поле на формі?
3. Що визначає комплексної властивості Font для поля?
4. Як можна змінити текст для поля?
5. Працюємо за комп'ютером
ст. 187 №1, 2
У кого нема можливості виконати завдання у програмному середовищі Lazarus
Виконайте в зошиті.
Домашнє завдання Проаналізувати с.181-183 підручник Й.Я. Ривкінд
*******************************************************************************************************
Тема. Поняття мови програмування. Складові мови програмування
План опрацювання теми
1. В зошиті запишіть дату уроку та тему.
2. Перегляньте навчальну презентацію та зробити опорний конспект за посиланням https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=2D23D7F4A8E34A61!5084&ithint=file%2cpptx&authkey=!AH9JrLri3WNKiTo
Презентацію можна скачати або надрукувати.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
Домашнє завдання
Опрацювати с.100-104Встановити програму Lazarus
· Сервер для скачування https://biblprog.org.ua/ru/lazarus/download/
скачати Підручник Й.Я. Ривкінд https://drive.google.com/open?id=1SBOoTPLMu3IvECfqyd0mI-7MJmzAxLZ5
******************************************************
*************************************************************************************************************************************
20.01.2021р.
Тема. Виконання індивідуальних і групових проектів. Тематичне оцінювання.
План роботи1. Запишіть дату та тему уроку2. Пригадайте етапи реалізації проекту переглянувши презентацію за посиланням3. Проаналізувати с.237
4. Практичне завдання Робота над проектомс. 238-239 виконати одне завдання на вибір
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
1.Для чого може використовуватися ПОЛЕ?
2. Як розмістити поле на формі?
3. Що визначає комплексної властивості Font для поля?
4. Як можна змінити текст для поля?
5. Працюємо за комп'ютером
ст. 187 №1, 2
У кого нема можливості виконати завдання у програмному середовищі Lazarus
Виконайте в зошиті.
3. Виконайте вправи для відпочинку (див. попередній урок або за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1IaDL95plVLBvdiFPqMq9IJAzKngI9vwu/view?usp=sharing) (3хв.)
Домашнє завдання
· Сервер для скачування https://biblprog.org.ua/ru/lazarus/download/
скачати Підручник Й.Я. Ривкінд https://drive.google.com/open?id=1SBOoTPLMu3IvECfqyd0mI-7MJmzAxLZ5
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.